Google is your best friendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Lotusss het volgende:
Hier verder van,
[DEF] SC #111 Een topic over Taliban en toeters en bellen
WTF is SQI?
SMI, SMO, SMA, SMOD, SMMB, OWI, BTOWI, COWI, CSM...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Esses het volgende:
ah she's done it... mag ik er nog wat toevoegen?
XML XSLT X-Path ASP ASP.NET C# C++ CSS ASM Javascript DHTML vbscript ofcourse, JQUERY DTD XLINK XPOINTER
en daar hield mijn parate en uitvoerbare kennis op
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
SMI, SMO, SMA, SMOD, SMMB, OWI, BTOWI, COWI, CSM...
Singapore Quality Institute?quote:
SQI = Special Qualifications Identifier gaat tesamen met de MOS ( Military Occupation Specialty) code waaraan men kan zien tot welk dienstvak iemand behoord en wat zijn specialiteiten zijn.quote:
Duidelijk! Dank je!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
SQI = Special Qualifications Identifier gaat tesamen met de MOS ( Military Occupation Specialty) code waaraan men kan zien tot welk dienstvak iemand behoord en wat zijn specialiteiten zijn.
Ja was stom van me, sommige turbo taal is er zo ingeburgerd dat je er niet over nadenkt en weleens vergeet dat niet iedereen het weet.,quote:
Ik heb als primaire MOS 18Z en als secundaire MOS 97E of wel Special Forces Senior Sergeant en Human Intelligence Collector. En Ik heb verschillende SQI's voor bv. Ranger, Parachutist, etc.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Duidelijk! Dank je!
Maar wat is jouw SQI en MOS?
Of is dat Top Secret?
Idd verrrekte lastig te pakken die vlindersquote:
HUMINT collector... waterboarder?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik heb als primaire MOS 18Z en als secundaire MOS 97E of wel Special Forces Senior Sergeant en Human Intelligence Collector. En Ik heb verschillende SQI's voor bv. Ranger, Parachutist, etc.
Niets ten nadele van lumbl, maar het was wel een erg knullige vertoning om jezelf te schaken in de vlindertuin...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd verrrekte lastig te pakken die vlinders
Dus jij bent eigenlijk een soort van James Bond... ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik heb als primaire MOS 18Z en als secundaire MOS 97E of wel Special Forces Senior Sergeant en Human Intelligence Collector. En Ik heb verschillende SQI's voor bv. Ranger, Parachutist, etc.
Of op jullie manier: 'geef nou maar toe, je hebt het gedaan!'quote:
Daar ben ik het ook mee eens hoor, en is ook bijzonder lachwekkend.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niets ten nadele van lumbl, maar het was wel een erg knullige vertoning om jezelf te schaken in de vlindertuin...
Doen we er nog 1?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Of op jullie manier: 'geef nou maar toe, je hebt het gedaan!'
Wat is dat nu weer voor een flauwe kul opmerking. Hier over de zeik gaan als iemand iets zegt over jullie achter een boomptje maar met zulke opmerking die nergens op slaan komen aankaken. En voor alle duidelijkheid er zijn meer US militaire gewaterboard dan de 3 Tango's die graag andere ombrengen maar huilen als kleine meisjes die je de lolllie afpikt.quote:
Ja, lekker.quote:
Ik ben wel degelijk bekend met HUMINT, maar vond 't gewoon leuk klinkenquote:
Ik mis het verband tussen 'acclimatiseren in een subtropische vlindertuin' met 'een centenkwestie'.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens hoor, en is ook bijzonder lachwekkend.
Echter kun je de LMB pax daar niet op afrekenen, is en blijft helaas een centenkwestie.
Zeer zeker niet dat ik een pax daar op ga afrekenen, maar het getuigt wel weer van een bijzonder knullige oplossing. Ga dan gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens hoor, en is ook bijzonder lachwekkend.
Echter kun je de LMB pax daar niet op afrekenen, is en blijft helaas een centenkwestie.
volgens mij ga ik niet over de zeik, maar probeer ik mensen uit te leggen wat wij nog meer doen aangezien mensen dat oer t algemeen niet weten. Overigens, hey, same message for you as you would have for me... Grow up.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een flauwe kul opmerking. Hier over de zeik gaan als iemand iets zegt over jullie achter een boomptje maar met zulke opmerking die nergens op slaan komen aankaken. En voor alle duidelijkheid er zijn meer US militaire gewaterboard dan de 3 Tango's die graag andere ombrengen maar huilen als kleine meisjes die je de lolllie afpikt.
Nee hoor niks bijzonders, het enigste wat ik met Roger Moore of Sean Connery overeen kom is dat vrouwen over mij dromen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk een soort van James Bond... ?
Budget, Als dat er was zou men maar wat graag pelotons naar echte tropische klimaten gestuurd hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik mis het verband tussen 'acclimatiseren in een subtropische vlindertuin' met 'een centenkwestie'.
Ik heb een foto van je gezien en ja, je vrouw heeft heel veel geluk met je gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee hoor niks bijzonders, het enigste wat ik met Roger Moore of Sean Connery overeen kom is dat vrouwen over mij dromen.
Als je de discussie niet wilt dan moet je hem ook niet aansnijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
volgens mij ga ik niet over de zeik, maar probeer ik mensen uit te leggen wat wij nog meer doen aangezien mensen dat oer t algemeen niet weten. Overigens, hey, same message for you as you would have for me... Grow up.
Trouwens, als je democratie en rechtvaardigheid ergens heen wilt brengen, moet je het wel meenemen. Maar die discussie ga ik verder maar uit de weg.
Ben ik het ook wel mee eens hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zeer zeker niet dat ik een pax daar op ga afrekenen, maar het getuigt wel weer van een bijzonder knullige oplossing. Ga dan gewoon niet.
...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Budget, Als dat er was zou men maar wat graag pelotons naar echte tropische klimaten gestuurd hebben.
Nu maak je Maitje enkel nog maar nieuwsgieriger LOLquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb een foto van je gezien en ja, je vrouw heeft heel veel geluk met je gehad
Hetzelfde geldt voor It en Freddy Kruger..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee hoor niks bijzonders, het enigste wat ik met Roger Moore of Sean Connery overeen kom is dat vrouwen over mij dromen.
Pennywise heette die.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor It en Freddy Kruger..
Goed, vooruit dan maar. Dan is dat gewoon een hele slechte planning. Om in NL 1 dag al te "acclimatiseren" en dan weer weken in NL klimaat te zitten, om dan gelijk naar Senegal te gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
...
Jij hebt volgens mij iets niet helemaal meegekregen..
Die lui hebben 1 nacht in een vlindertuin geslapen om te 'acclimatiseren' voor Senegal. Waar ze pas een week of wat later naar toe gingen.
Niet alleen is dan elk effect van dat ene nachtje allang weg, het heeft ook 0,0 met centen te maken.
Dat is best wel FAIL idd...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
...
Jij hebt volgens mij iets niet helemaal meegekregen..
Die lui hebben 1 nacht in een vlindertuin geslapen om te 'acclimatiseren' voor Senegal. Waar ze pas een week of wat later naar toe gingen.
Niet alleen is dan elk effect van dat ene nachtje allang weg, het heeft ook 0,0 met centen te maken.
Mijn liefste, daar ben ik het ook mee eens hoor. Onzinnige 1 dags oefening was het.quote:
Ja maar bij mij is het met een lach op het gezicht en is dagdromen ook niet ongewoon.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor It en Freddy Kruger..
PR-stuntje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn liefste, daar ben ik het ook mee eens hoor. Onzinnige 1 dags oefening was het.
Die is zich nu weer in het kokertje aan het verstoppen? (zie plaatje eerder dit topic)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef AchJa het volgende:
Btw, waar blijft Vrons? Die had nog wat "ervaringsdeskundige" verhalen over hoe goed iedereen vroegah was.
Denk het...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die is zich nu weer in het kokertje aan het verstoppen? (zie plaatje eerder dit topic)
Wat kan jij gemeen zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die is zich nu weer in het kokertje aan het verstoppen? (zie plaatje eerder dit topic)
Nee, het is gewoon een onzinnige PRstunt die is ongelooflijk backfirede..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed, vooruit dan maar. Dan is dat gewoon een hele slechte planning. Om in NL 1 dag al te "acclimatiseren" en dan weer weken in NL klimaat te zitten, om dan gelijk naar Senegal te gaan.
Rare gang van zaken.............
Idee erachter zal wel zijn om de gasten die erheen gingen een IDEE te laten krijgen van het klimaat wat er heerst.
Goed om te horen dat de staatspropaganda nog steeds werkt..quote:Schijnbaar is alles goed gegaan, dat is wat ik weet, dus het is goed. Zaakjes waren in orde wat ik lees in de bladen.
We kunnen hem natuurlijk een beetje uit de tent lokken:quote:
Over 1 ding zijn we het dan wel eens, dit is niet voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een onzinnige PRstunt die is ongelooflijk backfirede..
Het is even onzinnig om een nacht in een koelcel te 'acclimatiseren' voor Noorwegen anderhalve week later terwijl het buiten 30 graden is..
Maar goed, ik hoop dat ze hiervan geleerd hebben..
[..]
Goed om te horen dat de staatspropaganda nog steeds werkt..
Heb ik 2 uur geleden opquote:
Wat voor?quote:
Muah, ik hoop dat ze met iets nieuws komen tegen de tijd dat het leuke er wel een beetje van af is..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over 1 ding zijn we het dan wel eens, dit is niet voor herhaling vatbaar
good for youquote:
4 kaasquote:
4 kaas: heb ik 2 uur geleden opquote:
Yepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef AchJa het volgende:
Cobra heeft tegenwoordig weer dagdienst?
Doe maar een puntje dan...quote:
fffuuu, die puntbuik heeft dorst, als ik zeg dat dit m'n laatste is, zet je hem dan in de koelkast?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nah, dan pak ik maar een biertje, JanKaas doe je mee?
Ik miste hem alquote:
Ik kan niet beloven dat hij er morgen dan nog staat...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef jankaas020 het volgende:
fffuuu, die puntbuik heeft dorst, als ik zeg dat dit m'n laatste is, zet je hem dan in de koelkast?
to latequote:
Ken je dat geintje niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat hij er morgen dan nog staat...
Ja, ik ken het geintje, daarom juist...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ken je dat geintje niet?Als je bij ons in het caf zei dat het je laatste biertje was, dan ging 'ie in de koelkast en kreeg je een andere. Die in de koelkast kreeg je pas als de tapbaas vond dat je hem mocht krijgen.
Ik maakte in Brazilié ook altijd zelf snert, hoe maak jij die?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Sine_Pari het volgende:
Snurk ze Rave. Ga even sushi maken en de split erwten in het water zetten voor de snert.
Heb 8 jaar in de kop gewoond en gewerkt. Ben ook regelmatig mee geweest aan boord van hare majesteits schuiten.quote:
dat je hem dan zelf zou opdrinken..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat hij er morgen dan nog staat...
Nu ik dat ff terug lees komt dat idd zo over. Ik bedoelde dus dat hij toch wel op gaat. Vandaar ook die smiley.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef jankaas020 het volgende:
Dat zei je, ja. Maar ik dacht met de opmerking
[..]
dat je hem dan zelf zou opdrinken..
het verbaasde me dus eigelijk dat je het niet zou kennen.
aye, ayequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu ik dat ff terug lees komt dat idd zo over. Ik bedoelde dus dat hij toch wel op gaat. Vandaar ook die smiley.
En toen was het stil....quote:
Een kras erbij?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef jankaas020 het volgende:
Ik maak deze op, en ga ook liggen, mag me morgen om 0930 melden in daags blauw.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef jankaas020 het volgende:
Yep. Vanaf morgen isset officieel Korporaal TD Jankaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |