quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Na de jingle!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:28 schreef Dalando het volgende:
Ik kan het nu overnemen... ik sta klaar met VDJ
Okee na dit liedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:28 schreef Dalando het volgende:
Ik kan het nu overnemen... ik sta klaar met VDJ
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
Settings staan klaar - ga het na dit liedje proberen
beter faal je niet, anders ben je je baan kwijt!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
Settings staan klaar - ga het na dit liedje proberen
Hij doet het voor het eerst op onz-radio.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:32 schreef BBQSausage het volgende:
<SERVERTITLE>ONZ RADIO - DJ Dalando going Hard!!</SERVERTITLE>
Zucht....
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:33 schreef djkoelkast het volgende:
Refreshen is wel steeds nodig als iemand anders gaat?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het idee van een opvolger op FOK!radio is al een tijd geleden ontstaan, ik dacht dat ik dat mede zou doen, maargoed, dit is het geworden, dat is prima, maar dan lijkt het me wel leuk om ook een plekje te hebben. Ik zeg niet dat ik dat meteen moet, maar daar zijn wel de tijden dat ik kan
Nog wel, gras moet een nieuwe player fixxen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:33 schreef djkoelkast het volgende:
Refreshen is wel steeds nodig als iemand anders gaat?
De player op de sitequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is en blijft een plaatje hé.
Fok!radio was iets van fokquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat ben ik.
FOK!radio stopt ermee
En er zijn nog topics over dit onderwerp.
Nope, VDJquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:37 schreef -Datdus- het volgende:
Heb je een midi controller ofzo dalando?
maakt niet uit, niemand vind jou leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Low-e & alter egosh - WTFquote:
Je hebt dat verkeerd opgevat, ik dacht dat je je gewoon kon opgeven zolang je wat leuks maakte. Mijn station heeft ook niks met FOK te maken verder. Dit was alleen het idee om iets nieuws te doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:37 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Fok!radio was iets van fok
Dit staat er eigenlijk geheel los van. Dat jij zo graag bij de crew/primetime wil horen terwijl je niks aan deze radio hebt uitgevoerd of enigzins geholpen
Iemand?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:37 schreef BBQSausage het volgende:
Wie kan in die wikipagina, in dit plaatje;
http://i54.tinypic.com/s26z3r.jpg
Even in het veld "Name"
neerzetten; "ONZ Radio | DJ Naam"
Zo moet het, niet anders.
Je praat alsnog arrogant. Maar goed het is aan de crew om je toe te laten aan prime, ik zelf hoop van nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt dat verkeerd opgevat, ik dacht dat je je gewoon kon opgeven zolang je wat leuks maakte. Mijn station heeft ook niks met FOK te maken verder. Dit was alleen het idee om iets nieuws te doen.
Nee, wel met Winampquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:39 schreef trolololo het volgende:
Kan je met Virtual DJ een playlistje maken dat hij een rijtje afspeelt?
Laat hem zich eerst maar bewijzen in de ochtend of midden in de nachtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:39 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je praat alsnog arrogant. Maar goed het is aan de crew om je toe te laten aan prime, ik zelf hoop van niet
Ja...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dikke bleek van Intracable one?!
Ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:39 schreef trolololo het volgende:
aan de rechterkant van de faal browser zit een tabje playlist.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:39 schreef trolololo het volgende:
Op de site staan ze heul welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:40 schreef bularax het volgende:
En wie zijn nou de primetime DJ's want op de site staat dat dat nog niet bekend was.
Denk dat dat aan je intepretatievermogen ligt. Ik doe totaal niet arrogant, ik dacht dat je gewoon een vrije plek kon pakken en toen ik dat zei stond er in de OP nog niets van primetime, dat was gewoon wit, leeg. Dus toen zei ik: zet me dan maar daar neer. Niet bedoeld om arrogant te doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:39 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je praat alsnog arrogant. Maar goed het is aan de crew om je toe te laten aan prime, ik zelf hoop van niet
Dankuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
aan de rechterkant van de faal browser zit een tabje playlist.
Haha, kan ik zo goed mixen dan?quote:
Sorry verkeerd gelezen, las het stukje over de primetimequote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:42 schreef Dalando het volgende:
Dit kennen jullie denk nu wel wat er nu komt...
Okequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:43 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando, zet de volgende keer je 'Name' even op:
Onz Radio | DJ Dalando | going Hard!!
[ afbeelding ]
Dan had deze het goed gedaan,
alvast bedankt
Ik vraag al 5x om een leeg plekje morgen, maar niemand reageert verder. Wie is de crew dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Laat hem zich eerst maar bewijzen in de ochtend of midden in de nacht
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:44 schreef Driepink het volgende:
* -Datdus- wacht nog steeds op dikke bleek
Komt zo, na dit nummer nog een andere bekende helemaal verneuckt en dan dikke bleek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:44 schreef Driepink het volgende:
* Driepink wacht nog steeds op dikke bleek
yeah!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Komt zo, na dit nummer nog een andere bekende helemaal verneuckt en dan dikke bleek.
verneuckt is goed meestal, dit is ook de verneuckte versie van het originele zombie nummer...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Komt zo, na dit nummer nog een andere bekende helemaal verneuckt en dan dikke bleek.
Misschien...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:46 schreef Dhaha het volgende:
Dalando is dit je premix die je me stuurde?
woeahahaquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
Morgen gooi ik er ook een klappen van Ran-D in
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef PiRANiA het volgende:
even een kort bericht vanuit de bus: door omstandigheden (lees: NS), kan ik niet draaien op de tijd waarvoor ik sta. ik hoop morgen te kunnen...
sorry
Nee, zometeen komt dikke bleek, en de tijd...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wil je Max Enforcer - Gold draaien
Bedankt voor het overnemenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, zometeen komt dikke bleek, en de tijd...
Heb jij misschien toevallig een UI die geen gif is?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:50 schreef KeFFuR1208 het volgende:
NOG 10 MINUTEN EN DAN WORDT HET JANKEN GEBLAZEN
Graag gedaan... Er gaan er een paar los hierquote:
ik heb ook nog een leuk nummer..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wil je Max Enforcer - Gold draaien
Nog maar is danquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef BBQSausage het volgende:
Wie draait na
[..]
Heb jij misschien toevallig een UI die geen gif is?
pakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Enter
Enter
Enter
Enter
Enter
Enter
punt
Ik vind het prima, het rooster weet ik niet zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:52 schreef PiRANiA het volgende:
Wie doet het schema? Ik wil morgen eigenlijk wel om 18:00. Half uur is ook goed.
Dat wil ik ook wel weten, krijg maar geen reacties...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:52 schreef PiRANiA het volgende:
Wie doet het schema? Ik wil morgen eigenlijk wel om 18:00. Half uur is ook goed.
Rond 19:00 ...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dalando laat even weten wanneer ik in moet springen
Dankuquote:
Die is gekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:52 schreef trolololo het volgende:
Kan ik morgen om vanaf 05:45 draaien?(tot 07:00)
Wel druk dan hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:52 schreef trolololo het volgende:
Kan ik morgen om vanaf 05:45 draaien?(tot 07:00)
Is geregeld!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Danku
Denk je trouwens ook even aan het veld "Name" in VDJ?
Onz Radio | DJ Naam | Evt. toevoeging
kut, mn oortjes vielen er precies op het moment uit dat ''anus''' werd gezegd, komt het keihard uit de laptop. mn maquote:
Ik kan ook nog veel grover draaienquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit programma is niet geschikt voor mensen onder de 16
Dat kan ook eventueel op de teststream op: http://78.159.97.251:7222quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kan ik even oefenen voor de avond
ahahah, ik lig dan gelukkig nog op 26 orenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef trolololo het volgende:
[..]
KrantenIk wil gewoon even proberen
Kan ik er nog tussen rond 18:00? Anders overmorgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef Monopoly het volgende:
Roosterinformatie
Buiten prime time uren mag/kan iedereen draaien.
Ik zet nu een excel bestandje op, en dan kan iedereen de tijden doorgeven die hij/zij wil draaien, incl de soort muziek enzo.
Ik ben er zelf niet altijd, dus als we dit op een publiek gedeelte zetten en dat er 2 users zijn die hierbij willen helpen, dan is er altijd bezetting om mensen in te delen.
Dus meld even als je hiermee wil helpen
Het is de bedoeling dat we iedereen een eerlijke kans mbt de volgorde geven, zodat iedereen een keertje aan de beurt is. Daar zullen wij op letten, maar wees daar zelf ook coulant in
Zometeen komt de primetime indeling voor morgen! En dan kunnen we naar aanleiding van het excel bestandje iedereen indelen voor morgen
Einde bericht
Okee, maar morgen 23:00 staat veilig ingeroosterd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef Monopoly het volgende:
Roosterinformatie
Buiten prime time uren mag/kan iedereen draaien.
Ik zet nu een excel bestandje op, en dan kan iedereen de tijden doorgeven die hij/zij wil draaien, incl de soort muziek enzo.
Ik ben er zelf niet altijd, dus als we dit op een publiek gedeelte zetten en dat er 2 users zijn die hierbij willen helpen, dan is er altijd bezetting om mensen in te delen.
Dus meld even als je hiermee wil helpen
Het is de bedoeling dat we iedereen een eerlijke kans mbt de volgorde geven, zodat iedereen een keertje aan de beurt is. Daar zullen wij op letten, maar wees daar zelf ook coulant in
Zometeen komt de primetime indeling voor morgen! En dan kunnen we naar aanleiding van het excel bestandje iedereen indelen voor morgen
Einde bericht
je bent geen primetimerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan ik er nog tussen rond 18:00? Anders overmorgen?
helaasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef Dalando het volgende:
Laatste nummertje van vandaag! Volgende DJ ga klaarstaan!!
van 17:00 tot 22:00 gaan de primetime DJ's draaien hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja nou zal hij godver lekker worden
wat voor muziek draai jij ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wen er maar niet aan, ik mag straks
Hoe zit het als opeens iemand anders ook inlogt? ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef Dalando het volgende:
Laatste nummertje van vandaag! Volgende DJ ga klaarstaan!!
Radio 538?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik liep vandaag door de V&D en weet je welke radiozender daar opstond?
3fm?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Radio ONZquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Woeah die gaat zometeen in mijn sig.quote:
538 ?!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Sky radio?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik krijg gewoon geen kans. Geen kans zeg ik je!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
van 17:00 tot 22:00 gaan de primetime DJ's draaien hoor.
VDJ op je kantoor pcquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geen kans. Geen kans zeg ik je!
Mijn werkdag is gewoon van 9 tot 17u.
6 uur s'ochtends?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geen kans. Geen kans zeg ik je!
Mijn werkdag is gewoon van 9 tot 17u.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Woeah die gaat zometeen in mijn sig.
zo mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
I'm feeling lost, I want to cry
I wanna see your face
Feels like I'm goin' insane
I want to run, I want to find
I wanna be myself
Please take me away
dan zit ik op werkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Om 19:30 zal ik weer wat harder draaien
Jaja, ik laat dit nummer uitrollen en dan gaat de volgende DJ.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef TrollenFTW het volgende:
DJ, wil je alsjeblieft de outtro van dit Resistance laten horen, die vind ik zo mooi
dat is net wanneer ik studeer! fantaschtisch!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
van 17:00 tot 22:00 gaan de primetime DJ's draaien hoor.
Mag je nu trouwens wel voor 20:30 een uur draaien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef FreezePop het volgende:
Reclame
Morgen 16.00 FreezePop's eerste themauurtje© met als thema: Zomer.
In het thema uurtje wordt geprobeerd meerdere stijlen van muziek samen te voegen tot één show. Zo is er voor ieder wat wils en worden de mindere genres niet genegeerd, een standaard show met een kleine draai er aan dus. Heb jij een request voor een ZOMERS nummer? Stuur me een DM pf PM en luister hem morgen misschien tussen 4 en 5. Alle genres zijn goedgekeurd.
Nogmaals. thema = zomer. PM of DM me dus een nummer die over de zomer gaat die een beetje upliftend is. Zo komen we die winter door!
?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef bularax het volgende:
[..]
Mag je nu trouwens wel voor 20:30 een uur draaien?
Ja ik moet ook wat van ze downloadenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:00 schreef TrollenFTW het volgende:
Wasted Penguinz zijn fantastisch. Prachtige melodieën en harde kicks
Je mocht toch nooit langer dan een half uur draaien als het voor 20:30 was.quote:
wannabequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Gast wist ik dat onz stikt van de wannabe gabbers
Alleen nog maar losse releases.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik moet ook wat van ze downloaden!
Hebben ze een artiesten album of doen ze alleen maar losse releases ?
Vond ze niet zo in 2010, maarja iedereen eigen smaak hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:00 schreef TrollenFTW het volgende:
Wasted Penguinz zijn fantastisch. Prachtige melodieën en harde kicks
Die ben ik van plan te kopenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ge-DJ'd, maar dan met echte draaitafels.
Kicken! Dat wil ik later ook worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ge-DJ'd, maar dan met echte draaitafels.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Gast wist ik dat onz stikt van de wannabe gabbers
Draaitafels doe ik niet aan, gewoon cdj'squote:
Zaterdag 17:30quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
The Pitcher moet hier ook eens voorbij schieten
Ik ben primetime. Moet even verplaatsten naar 20.00quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef bularax het volgende:
[..]
Je mocht toch nooit langer dan een half uur draaien als het voor 20:30 was.
Dus jij gaat niet morgen middag draaien?quote:
ik weet niet of je op intents festival was?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vond ze niet zo in 2010, maarja iedereen eigen smaak he
Amenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
The Pitcher moet hier ook eens voorbij schieten
DE DUITSERS!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
nou lekkere overschakeling. !
Ik ga straks even My Religion draaien denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Amen![]()
Zijn nieuwe album is echt tof
Sowieso heeft Fusion gruwelijk veel toffe shit uitgebracht
Toneshifterz zijn ook vet
Moet even zien. Nog niets zeker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef bularax het volgende:
[..]
Dus jij gaat niet morgen middag draaien?
Uiteraard !quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Amen![]()
Zijn nieuwe album is echt tof
Sowieso heeft Fusion gruwelijk veel toffe shit uitgebracht
Toneshifterz zijn ook vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |