Dat kan ook eventueel op de teststream op: http://78.159.97.251:7222quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kan ik even oefenen voor de avond
ahahah, ik lig dan gelukkig nog op 26 orenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef trolololo het volgende:
[..]
KrantenIk wil gewoon even proberen
Kan ik er nog tussen rond 18:00? Anders overmorgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef Monopoly het volgende:
Roosterinformatie
Buiten prime time uren mag/kan iedereen draaien.
Ik zet nu een excel bestandje op, en dan kan iedereen de tijden doorgeven die hij/zij wil draaien, incl de soort muziek enzo.
Ik ben er zelf niet altijd, dus als we dit op een publiek gedeelte zetten en dat er 2 users zijn die hierbij willen helpen, dan is er altijd bezetting om mensen in te delen.
Dus meld even als je hiermee wil helpen
Het is de bedoeling dat we iedereen een eerlijke kans mbt de volgorde geven, zodat iedereen een keertje aan de beurt is. Daar zullen wij op letten, maar wees daar zelf ook coulant in
Zometeen komt de primetime indeling voor morgen! En dan kunnen we naar aanleiding van het excel bestandje iedereen indelen voor morgen
Einde bericht
Okee, maar morgen 23:00 staat veilig ingeroosterd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef Monopoly het volgende:
Roosterinformatie
Buiten prime time uren mag/kan iedereen draaien.
Ik zet nu een excel bestandje op, en dan kan iedereen de tijden doorgeven die hij/zij wil draaien, incl de soort muziek enzo.
Ik ben er zelf niet altijd, dus als we dit op een publiek gedeelte zetten en dat er 2 users zijn die hierbij willen helpen, dan is er altijd bezetting om mensen in te delen.
Dus meld even als je hiermee wil helpen
Het is de bedoeling dat we iedereen een eerlijke kans mbt de volgorde geven, zodat iedereen een keertje aan de beurt is. Daar zullen wij op letten, maar wees daar zelf ook coulant in
Zometeen komt de primetime indeling voor morgen! En dan kunnen we naar aanleiding van het excel bestandje iedereen indelen voor morgen
Einde bericht
je bent geen primetimerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan ik er nog tussen rond 18:00? Anders overmorgen?
helaasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef Dalando het volgende:
Laatste nummertje van vandaag! Volgende DJ ga klaarstaan!!
van 17:00 tot 22:00 gaan de primetime DJ's draaien hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja nou zal hij godver lekker worden
wat voor muziek draai jij ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wen er maar niet aan, ik mag straks
Hoe zit het als opeens iemand anders ook inlogt? ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef Dalando het volgende:
Laatste nummertje van vandaag! Volgende DJ ga klaarstaan!!
Radio 538?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik liep vandaag door de V&D en weet je welke radiozender daar opstond?
3fm?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Radio ONZquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Woeah die gaat zometeen in mijn sig.quote:
538 ?!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Sky radio?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik krijg gewoon geen kans. Geen kans zeg ik je!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
van 17:00 tot 22:00 gaan de primetime DJ's draaien hoor.
VDJ op je kantoor pcquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geen kans. Geen kans zeg ik je!
Mijn werkdag is gewoon van 9 tot 17u.
6 uur s'ochtends?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geen kans. Geen kans zeg ik je!
Mijn werkdag is gewoon van 9 tot 17u.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Woeah die gaat zometeen in mijn sig.
zo mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
I'm feeling lost, I want to cry
I wanna see your face
Feels like I'm goin' insane
I want to run, I want to find
I wanna be myself
Please take me away
dan zit ik op werkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Om 19:30 zal ik weer wat harder draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |