Verstandig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:23 schreef Nolius het volgende:
Zeven jaar is lang. Misschien wel te lang, in ieder geval is het moment daar om te stoppen met FOK!radio. Niet groots, express niet groots. Omdat de uitzendingen toch al niet groots meer waren.
Het komt erop neer dat we per direct stoppen en dat de laatste uitzending dus al geweest is. Een beslissing die niet in een dag genomen is, maar wel de juiste is naar mijn gevoel.
Speciale dank aan de columnisten. Ook dank aan Shmoopy en Sjorsz en alle anderen die (ooit) mee hebben gewerkt.
Dus gefeliciteerd voor de mensen die het toch al niks vondenEn voor de rest: misschien tot later.
Kan er nog wel een hoop noemen die er vanaf het begin bij waren maar goed.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:33 schreef Stefan het volgende:
Waarom sta ik niet bij de bedankjes?
Maarre, waarom geen afscheidsuitzending eigenlijk?
Dan krijg je twee uur lang mensen aan de telefoon die even willen zeggen hoe erg ze het wel niet vinden. Lijkt me ook niet echt heel leuke radio.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
Maar vind het wel raar dat je naar je vaste luisteraars niet eens een laatste uitzending hebt. Er waren mensen die elke week luisterden.
Of gewoon highlights met mensen die er de afgelopen 7 jaar bijwaren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan krijg je twee uur lang mensen aan de telefoon die even willen zeggen hoe erg ze het wel niet vinden. Lijkt me ook niet echt heel leuke radio.
Die is al terug. Zie KPD.quote:
Zoiets.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of gewoon highlights met mensen die er de afgelopen 7 jaar bijwaren.
Dan is er wel veel licht nodigquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of gewoon highlights met mensen die er de afgelopen 7 jaar bijwaren.
Huilende Boebiedoe aan de lijnquote:
Allemaal uit de begintijd idd, toen was het ook nog echt de radio van FOK!.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Huilende Boebiedoe aan de lijn
Lotte-gate
Tepels van Duderinnerje met ijsblokjes bewerken
Kontebonken en Frankyboy
De Eindhovenspecials.
Allemaal uit de eerste 2 jaar geloof ik. Ik heb er 1 jaar dagelijks gezeten. Daarna soms meegedacht en ingevallen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Allemaal uit de begintijd idd, toen was het ook nog echt de radio van FOK!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |