quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
toiquote:
ik heb nu zo ver doorgeklikt dat ik bijna digitenne heb besteld, alleen de laatste betaalstap overgeslagenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op de pagina waar je uitkomt wel even doorklikken op links.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:54 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik heb nu zo ver doorgeklikt dat ik bijna digitenne heb besteld, alleen de laatste betaalstap overgeslagen
Een scratch en dan raggende mannen - nee's nixquote:
Staat in OP en op de Saitquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Klikte op de site ff op reclame, en heb me ff aangemeld voor een nieuwsbrief van groupon met mijn spamadres
Jingle op het einde, of is dat je einde?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een scratch en dan raggende mannen - nee's nixduurt 5 seconde ong.
Ik plak er wel een jingle achteraan..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jingle op het einde, of is dat je einde?
Zo hoort het, heldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Klikte op de site ff op reclame, en heb me ff aangemeld voor een nieuwsbrief van groupon met mijn spamadres
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik plak er wel een jingle achteraan..
Graseter PMenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:57 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Graseter, leg me astublieft uit hoe ik in die hippe DJ lijst kom!
Vanavond even onze kennis uitwisselen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
here i come. I JUST CAME TO SAY HELLO
Ik was aant kloten met FL...![]()
Mensen nog problemen met mic in VDJ 7?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ja lukt niet met asio enzo, heb ik geen goede geluidskaart voorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
Negers wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar yhij heeft mij er ook nog steeds neit ingezet
vast wel, heb ik ook, je moet iig alles aanzetten. (nouja, bijna alles)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja lukt niet met asio enzo, heb ik geen goede geluidskaart voor
Moet nu draaien, kijk straks wel naar danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vast wel, heb ik ook, je moet iig alles aanzetten.
neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
Als mensen hier niet vrolijk van worden
Zeg dan godverredomme dat dat erbij moet, ik had gepmd en ik krijg "ok" terug, daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:00 schreef Graseter het volgende:
Elmo, ik heb heul geen PM met een stukje tekst!
Doe eens normaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zeg dan godverredomme dat dat erbij moet, ik had gepmd en ik krijg "ok" terug, daar heb ik wat aan
Gras is een beetje contact labiel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zeg dan godverredomme dat dat erbij moet, ik had gepmd en ik krijg "ok" terug, daar heb ik wat aan
Wat doe je allemaal?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:02 schreef ElmoFan het volgende:
Is er morgen nog een plekje vrij tussen 3 en 5?
Ik had radio nog niet aanstaanquote:
Niks mis met autisme hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gras is een beetje contact labiel.
Oh gewoon benieuwd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Muziek? Vooral hiphop en af en toe wat ander ertussendoor
Stuur je ons ook een sample!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:03 schreef Rivalo het volgende:
Geweldig ik heb nu een account op Lóreal paris door die ads.
Misschien mag je dan primetime!quote:
Auw mn buik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:04 schreef Dhaha het volgende:
kwam via een ad op deze site, toeval of FOK!kers?
[ afbeelding ]
Fok > Sport.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
morgen kan ik niet primetime, ik moet sporten
Z'n zoon heeft ook een leuke band!quote:
Ik kan ook maar tot 6quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
morgen kan ik niet primetime, ik moet sporten
Die is onlangs opgedoken hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Z'n zoon heeft ook een leuke band!
Fiction Plane toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Z'n zoon heeft ook een leuke band!
En zn dochter zingt ook:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Fiction Plane toch?
Die zijn ook goed ja
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:04 schreef Dhaha het volgende:
kwam via een ad op deze site, toeval of FOK!kers?
[ afbeelding ]
Hierna gaan we wat harderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef Aalbers het volgende:
Wish you were here... Goede muziek nochtans!
Mwa, zoietsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:09 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Metallica, Guns 'n Roses, Led Zappelin, Deep Purple?
Ja waarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:09 schreef Dhaha het volgende:
[..]
gewoon reactie invoeren en dan staat ie erop
Dit kan niet waar zijn!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef Rivalo het volgende:
IK WAS NET OP 4CHAN JONGENS EN KHEB NIEUWJTE VAN DE DAG:
BOXXY IST TERUG
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:11 schreef Dhaha het volgende:
[..]
http://zeghetnu.centraalbeheer.nl/?loadagain=true
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
Menson menson, het is fantasties!
[ afbeelding ]
Hoeft nog niet op de site, ben er druk mee bezig :p
DJ Naam staat er nu dus ook bij (Mits de DJ zijn naam netjes in de servertitle zet, zo dus;
ONZ Radio | DJ OverRated
Het deel achter het 1e '|' dingetje, wordt als DJ Naam gepakt, dus wil je er wat aan toevoegen, plaats van een 2e | , zoals bijvoorbeeld;
ONZ Radio | DJ OverRated | 5uurmuziekuurNu ga ik bezig met UI's.
[ afbeelding ]
DJ Naam staat er nu dus ook bij (Mits de DJ zijn naam netjes in de servertitle zet, zo dus;
ONZ Radio | DJ OverRated
Het deel achter het 1e '|' dingetje, wordt als DJ Naam gepakt, dus wil je er wat aan toevoegen, plaats van een 2e | , zoals bijvoorbeeld;
[ afbeelding ]
ONZ Radio | DJ OverRated
Top man!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ Radio | DJ OverRated
Puik werk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ Radio | DJ OverRated
Meervoud van Ui.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Zelfs een nieuwsbericht over ons op de beste nieuwssite van 2010.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef Panzermaus het volgende:
Dit is ook echt een succes geworden ook nog, duimen omhoog.
Troost je, zo voel je je niet alleen maar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
O ja. Nu voel ik mij echt een uilskuiken
DJ D Hahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef BBQSausage het volgende:
Bedankt voor de complimenten
Ik heb trouwens graag even een lijstje met alle DJ-namen (Nee, niet zoals ze hier op het forum staan, maar de namen die ze zelf willen gebruiken op de stream, dus in de ServerTitle zetten.)
DJ OverRated
DJ ??
DJ Spaghettivreterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb trouwens graag even een lijstje met alle DJ-namen (Nee, niet zoals ze hier op het forum staan, maar de namen die ze zelf willen gebruiken op de stream, dus in de ServerTitle zetten.)
DJ OverRated
DJ ??
WebHawk (eigenlijk zonder DJ)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef BBQSausage het volgende:
DJ OverRated
DJ ??
DJ Multibanaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef BBQSausage het volgende:
DJ OverRated
DJ ??
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zelfs een nieuwsbericht over ons op de beste nieuwssite van 2010.
Bron: FOK!kers maken online radiostation
DJ Trolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef BBQSausage het volgende:
DJ OverRated
DJ ??
Net wat ik dachtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
in Virtual DJ kun je een 'Name' aangeven oid, daar geef je dus ook je DJ naam bij aan.
http://onz-radio.nl/djqs.htmlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef BBQSausage het volgende:
DJ OverRated
DJ ??
Rivaloquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef BBQSausage het volgende:
DJ OverRated
DJ ??
Heb ik zojuist gemaakt, dus ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:20 schreef MultiBanaan het volgende:
Gaat de naam van de DJ automatisch?
ONZ Radio | DJ MultiBanaan < zo welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:20 schreef MultiBanaan het volgende:
Gaat de naam van de DJ automatisch?
ik wil wel maar ik ben 5 minuutjes later ivm etenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef PiRANiA het volgende:
even een kort bericht vanuit de bus: door omstandigheden (lees: NS), kan ik niet draaien op de tijd waarvoor ik sta. ik hoop morgen te kunnen...
sorry
Supertofquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik zojuist gemaakt, dus ja.
Juist, ik wil even dat dat een duidelijke regel gaat worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
ONZ Radio | DJ MultiBanaan < zo wel
Hoelaat ben je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Paul het volgende:
OPROEP
Wie maakt een mooie naamjingle voor mij?
" Paul in the Dark!"
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Panzermaus het volgende:
Jammer dat dit nummer geen correcte ID3-tags heeft, dat kan niet bij zo'n radiostation. Voor de rest puik dit.
Moet volgende keer in de OP gezet wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Juist, ik wil even dat dat een duidelijke regel gaat worden.
Je mist mijn half uur!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ff eten mensen, succes met draaien voor wie moet
eetse..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ff eten mensen, succes met draaien voor wie moet
Vanavond maak ik daar wat over bekend , ik heb een mooi systeem daarvoor bedacht, maar dat moet ik even uitwerkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:24 schreef Dasjonny het volgende:
Kun je je nog opgeven voor morgen buiten primetime? Of moet ik hier maar gewoon wat gaan zeggen?
Ok, ik hoop dat het dan wat duidelijker word, ik snap er nu helemaal geen kut meer vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vanavond maak ik daar wat over bekend , ik heb een mooi systeem daarvoor bedacht, maar dat moet ik even uitwerken
Echt respect voor jou!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:24 schreef BBQSausage het volgende:
http://pastebin.com/Fr0QFNM6
Voeg jezelf even toe als je er niet bij staat, dan ga ik hier straks mee aan de slag.
Ga nu eten
dit heb ik ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wat hulp gevraagd.
Ik heb de ASIO driver geinstalleerd en geselecteerd bij config en alsnog krijg ik niet de functie in het onderste menu om te connecten met mijn microfoon. Ziet iemand het probleem?
En hij doet het gewoon?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:31 schreef utopie het volgende:
wie heeft die jingle gemaakt? wat een bazen intro !!!
![]()
![]()
het is ook mijn jinglequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar als de jingle nog draait en je drukt op Stop Recording (VDJ 7) dan gaat de jingle niet door toch?
ke hebt geen probleemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wat hulp gevraagd.
Ik heb de ASIO driver geinstalleerd en geselecteerd bij config en alsnog krijg ik niet de functie in het onderste menu om te connecten met mijn microfoon. Ziet iemand het probleem?
Maar ik kan nog steeds niet spreken, dus er moet wat fout zijn.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:35 schreef Oceanview het volgende:
Moet ik nu die nieuwe "stream" invullen in VDJ om te kunnen draaien?
Yaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:35 schreef Oceanview het volgende:
Moet ik nu die nieuwe "stream" invullen in VDJ om te kunnen draaien?
Je hoeft nergens te klikken om live op te nemen, doe eens een proefopname door gewoon audio op te nemenquote:
IP en portquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
Nu we op een nieuwe stream zitten, welke instellingen moet ik veranderen?
En die zijn nu?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:37 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
hey ik ben er weer na een dag school pff![]()
heb ik nog wat gemist
Ik zal het proberenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hoeft nergens te klikken om live op te nemen, doe eens een proefopname door gewoon audio op te nemenen ook @heloef.
Wachtwoord was toch nog steeds hetzelfde?quote:
Zie OPquote:
Er is een nieuwe stream, weet niet hoe laat ie er was maar na 4:15 vanochtendquote:
ha beter dus niet als gister avond?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er is een nieuwe stream, weet niet hoe laat ie er was maar na 4:15 vanochtend
Die probeer ik even te maken! Intro voor 20:00 is weer af!quote:
Zie GC, het icons topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:41 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
hey hoe heb je je UI zo gedaan
sorry het is al helemaal ingeplandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:41 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Dump deze eens voor mij in de playlist : Bingo players - When i dip ( Rolvario remix ) dankje!
Ja als TS dat wil aanpassen, dan kan dat ook meteen mee naar verdere topicsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
In de OP staan nog staan nog oude IP en Port.
En kan iemand het nieuwe wachtwoord even DM'en?
Oeh die ik net aanvroeg bij Dhaha !quote:
Kan niet, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Dhaha, hoe kan je in FL zorgen dat je stepsequenzer 32 dingen bevat ipv 16...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |