Wat?quote:
Landsbelang hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat?
Het lijkt mij in ieder geval duidelijk dat GroenLinks alle geloofwaardigheid verliest als ze instemt met deze missie terwijl 80% van de achterban er tegen is.
80% is wel heel veel, maar goed, we zullen het congres op 5 februari afwachten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Landsbelang hè?
Rentmeesterschap en meer van zulks een CDA-termen.
Daar kunnen ze straks wel mooi mee regeren
Jawel maar dat blijkt dan uit dat congres, nieuwsuur zit nu al te stoken met die acties als de zusterpartij te bellen in Duitsland (wat ook weer de mening van 1 grijze dodo is). De partijvoorzitter was er allemaal gelukkig niet van onder de indruk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat?
Het lijkt mij in ieder geval duidelijk dat GroenLinks alle geloofwaardigheid verliest als ze instemt met deze missie terwijl 80% van de achterban er tegen is.
Hayek is een van de softere ook, zeker in vergelijking met Rothbard en von Mises is hij van de Oostenrijkse school zeer mild. Ik ga een filmpje kijken, vertel jullie later of het de moeite was.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
Net een lang stuk over Von Hayek gelezen. De beste man had toch wel wat goede ideeen en naar wat ik begrijp hebben figuren als Thatcher en Reagan een groot deel van zijn lessen te grabbel gegooid.
Dat wilde ik even delen
Dat mag altijdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
Net een lang stuk over Von Hayek gelezen. De beste man had toch wel wat goede ideeen en naar wat ik begrijp hebben figuren als Thatcher en Reagan een groot deel van zijn lessen te grabbel gegooid.
Dat wilde ik even delen
Over hen moet ik mij nog inlezen. Ik had Avatar aangeknald, maar dat boeide me niet echt, dus ben ik gaan lezen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hayek is een van de softere ook, zeker in vergelijking met Rothbard en von Mises is hij van de Oostenrijkse school zeer mild. Ik ga een filmpje kijken, vertel jullie later of het de moeite was.
Morgen werken. De rest van de week weer vrij.quote:
Oei, omgekeerde wereld. Ik benijd u.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Morgen werken. De rest van de week weer vrij.
Blowend, Werkschuw langharig tuigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Morgen werken. De rest van de week weer vrij.
Nou ja, voor het eerst in twee jaar weer eens twee weken aaneengesloten vakantie. Maar dat ligt ook wel aan mezelf eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oei, omgekeerde wereld. Ik benijd u.
Volgens mij zijn die Duitsers al naar Kunduz gestuurd toen de Grünen nog in de regering zaten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel maar dat blijkt dan uit dat congres, nieuwsuur zit nu al te stoken met die acties als de zusterpartij te bellen in Duitsland (wat ook weer de mening van 1 grijze dodo is). De partijvoorzitter was er allemaal gelukkig niet van onder de indruk.
Ik neem aan dat ook jij gewoon de beschikking hebt over vakantiedagenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, voor het eerst in twee jaar weer eens twee weken aaneengesloten vakantie. Maar dat ligt ook wel aan mezelf eigenlijk.
quote:64 doden door invoering boerkaverbod Noorwegen
"Identificatie wel makkelijker."
De invoering van het boerkaverbod in Noorwegen heeft de eerste slachtoffers geëist. Tijdens de traditionele nieuwjaarstocht van de wandelclub te Tromsø werd de temperatuur van -36 graden celsius, gecombineerd met sneeuw en slecht zicht, het merendeel van de leden fataal. Het gebrek aan gezichtsbedekkende kleding had volgens de autoriteiten ook voordelen: Het identificeren van de stijfbevroren lijken ging eigenlijk heel makkelijk.
Het noodlottige ongeval komt op een ongelukkig tijdstip. Eerder deze maand overleden 14 patiënten in een ziekenhuis in Oslo omdat zuurstofmaskers ook als gezichtsbedekkende kleding werden geclassificeerd. De directeur van het ziekenhuis licht toe: We beseffen dat zuurstofmaskers belangrijk zijn voor patiënten. maar tegelijkertijd moeten we de invloed van het onherkenbaar zijn van de patiënt en het gevoel van dreiging dat uitgaat van een gezichtsbedekkend masker niet onderschatten. Zeker niet wanneer die mensen ook zon angstaanjagend Darth-Vadergeluid maken. Dat moeten we niet willen, in een vrij land.
De kritiek op de maatregel zwol aan nadat 240 puntlassers permenante oogschade opliepen tijdens hun dagelijkse werkzaamheden. Ook de NAF (Norges Automobil Verbund) is allerminst blij met de maatregel: Nu de motorhelm ook onder het boerkaverbod valt, verwachten wij op korte termijn een zeer snelle stijging van verkeersdoden, met name onder motorrijders.
Ondanks de kritiek zijn de Noorse autoriteiten niet van plan om het verbod op te heffen. Volgens de Noorse minister van Justitie zal de balans tussen vrijheid en veiligheid altijd een onderwerp van discussie blijven. Maar iedereen moet een beetje individuele vrijheid inleveren ten koste van de algemene veiligheid, in dit geval is dat helaas de vrijheid om de individuele veiligheid te waarborgen.
Het komt van de Speld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Bron: http://www.geencommentaar(...)rkaverbod-noorwegen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |