abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91163127
Wickie, fijn dat je niks hebt!

Claudia, wat goed om te horen dat je met een goed gevoel weer naar huis bent gegaan. En haartjes O+

Ik heb de vk gebeld. Ten eerste vond ze dat de echoscopist ons te bang had gemaakt. Alles is mooi op groei alleen de buikomvang dus niet.
Ze zou het vanavond bespreken in het team over eventuele te ondernemen actie en me morgen terug bellen.
Maar toen ik mijn partner aan het bellen was hierover stond ze alweer op mijn voicemail.
Er is een afspraak donderdag in het ziekenhuis. Eerst een echo om de metingen eens over te doen en daaraan sluitend een afspraak met een gynaecoloog om te bespreken wat het nu allemaal betekent en hoe verder.
Ze heeft me op het hart gedrukt me niet druk te maken dus dat ga ik nu maar proberen tot overmorgen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91163316
@DML, je niet druk maken vind ik echt zo een naar advies. Tuurlijk maak je je druk hoe hard je ook probeert dit niet te doen, maar het gaat om je kindje!! Hopelijk lukt het je rustig aan te doen de komende twee dagen en je niet te druk te maken en dat de metingen dan beter zijn :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91165834
DML fijn dat je snel in het ziekenhuis terecht kunt, hopelijk kunnen ze jullie daar geruststellen :*

Wickie helemaal gezond *O* wat een opluchting zeg!!

Claudia wat fijn dat je gestript kon worden en dat ze haartjes O+ voelde. Ik hoop dat het strippen de bevalling op gang helpt!
Het plan en dat je weer slaapmedicatie gekregen hebt geeft je nu vast een veel meer ontspannen gevoel :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:33:48 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_91166692
:D Ik lees hier echt nog maar heel af en toe mee, kijk af en toe even snel wie er zwanger is enzo en of er 'bekenden' op het eind lopen...

Zie ik zomaar m'n naam genoemd :D Wat leuk dat je die omschrijving gebruikt Poppedein :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_91169681
Claudia, fijn dat je met een goed gevoel naar huis bent gegaan. En hopelijk zet het rommelen door en komt de bevalling vanzelf op gang, ben erg benieuwd!
En waaah dat ze haartjes van de baby kon voelen O+ , wat bijzonder
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91170510
DML succes met het niet drukmaken. Is idd niet zo makkelijk.

Bij ons ontstond ook lichte paniek met een echo waarbij de kleine later in het ziekenhuis ruim een week minder bleek achter te lopen dan eerder gemeten, dat gun ik jullie ook.

Overigens bij de vk geweest en onze mini is al boven het verwachte eindgewicht. Van de bij 26 weken geschatte kleine 5 pond is ze al opgewaardeerd naar 3100-3200 :)
En ze ligt er helemaal klaar voor, muurvast in mijn bekken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91170609
zo! daar ben je! ik zat al de hele dag te loeren of jij niet ook stiekem lag te bevallen :P

Fijn zeg van dat gewicht! een goeie 6 pond is een heul mooi gewicht *O*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91170734
Ik was kleren aan t sorteren en aan het slapen :) (eigenlijk gewoon vergeten t topic te volgen).
Geen stiekem kind eruitgeperst :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:01:20 #109
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91170807
Zo het huis is weer een beetje aan kant,
badkamer is schoon, kleren zijn gewassen en gestreken.
Blij dat dat weer gedaan is.
alleen moeilijk om aan te geven wanneer het voor mij teveel is.
Ik word er wel steeds beter in.
pi_91170948
Oh ik ben sinds een paar dagen zo moe, dat dat geen enkel probleem oplevert. Ik val gewoon om van de slaap als ik een paar uur uit bed ben.
pi_91171479
Woei claudia, dat klinkt goed allemaal. nu zo af en toe een nacht goed slapen en met dit goede gevoel aan de bevalling beginnen. En haartjes, wat schattig!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:22:16 #112
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91171604
Goed bericht van Claudia!
Minder leuk nieuws voor jou DML. Sterkte met het doorkomen van de dagen en hopelijk dan wel goed nieuws.

Het woord is eruit en mijn collega's vinden het superleuk!
Prompt vertelde een andere collega dat zij ook op 12 juli is uitgerekend :D zo leuk!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:34:18 #113
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91172084
Leuk Aventura, een babyboom op je werk :) .

Claudia wat klink je een stuk beter dan eerder deze week, wat fijn!

Wickie, wat zul je opgelucht zijn!

Ik hoop dat Avotar en zijn meisje vandaag een geruststellende echo hebben gehad.
pi_91174198
Ik heb Claudia al niet meer gezien vanaf 14:00uur zou ze?!.......... *O*

If so: Zet hem op!! Succes!!! *O*!

@Vanyel

Dat vermoeide ken ik, paar uur wakker en dan vallen je ogen alweer dicht!
22 maart 2011 uitgerekend....!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:24:48 #115
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91174538
Claudia, wat klink je alweer een stuk opgewekter dan de afgelopen week! Gelukkig heeft het gesprek je goed gedaan! En je meisje heeft gewoon een volle haarbos, hoe schattig is dat!

DML, succes met afwachten, veel sterkte en proberen niet zo druk te maken (maar die tegenstrijdige berichten helpen daar natuurlijk niet echt bij he!)

Aventura, wat leuk dat je een medezwangere hebt op je werk!

Ik hoop ook maar dat avotar goed nieuws heeft gehad!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91175335
B. Is mn schoonmoeder aan t uitleggen wat zoogkompressen zijn :') ik kom nie meer bij :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91175518
Hahahahhaha @ huuphuup!

Denk dat er overheen gelezen is of niemand weet antwoord.

Moet morgen naar VK dus zal daar zoiezo vragen..

Mijn darmen/maag/en uk rommelen al 3 dagen aan 1 stuk door.
Daarbij voel ik vage buikpijn op de achtergrond, maar niet echt aanwezig.
Alleen als ik ga liggen en er echt op let...

Ben 30 weekjes precies vandaag! *O*
Maar Tygo mag van ons nog wel even minimaal 7 weekjes blijven zitten...
pi_91175659
Ik vroeg me af of er hier eigenlijk dames zijn die een normale bevalling hebben gehad na een keizersnee, ben namelijk erg nieuwsgierig naar de ervaringen. Ik vind het allemaal zo ongelofelijk spannend helemaal als ik hier dan al die bevallingsverhalen lees. Er zitten 2 stemmetjes in mijn hoofd, een gewone bevalling, ja een leuke ervaring, ik wil het meemaken en het andere stemmetje zegt, doe maar weer een keizersnee, niet fijn maar ik weet wel wat me te wachten staat zeg maar...
pi_91175762
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef huuphuup het volgende:
B. Is mn schoonmoeder aan t uitleggen wat zoogkompressen zijn :') ik kom nie meer bij :P
Ik heb hier nog een pak onaangebroken staan van de vorige keer!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91175882
Claudia, het klinkt als een fijne afspraak afgelopen middag, ik hoop dat het strippen wat in werking gaat zetten.

DML, wachten tot donderdag dus, vervelende berichten zeg, hopelijk valt het mee.

Ik ben vandaag voor het eerst sinds twee maanden weer op de fiets naar mijn werk gegaan. Twee maanden lang durfde ik niet ivm gladheid en pfffff wat viel dat tegen zeg...conditie is erg achteruit gehold.
pi_91176272
Claudia, wat fijn zoals je gesprek is verlopen en dat ze inderdaad ook gestript hebben. Wie weet zet het wat in gang, maar er is in elk geval heel erg naar je geluisterd. En haartjes O+ geweldig meid! Ik wens je even een fijne nachtrust voor de komende dagen, tenzij er weeen komen, in dat geval wens ik je een fijne bevalling! :*
pi_91176413
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een pak onaangebroken staan van de vorige keer!
echt? :o

man ik heb tot 6 maanden na de bevalling echt 2 tot 3 pakken per week gebruikt :') :D
en vanaf 6 maanden voor de bevalling ook al trouwens }:| stom gedoe.

Dit keer valt het mee, ik hoop dat ze de truuk onthouden hebben deze keer :P
lektetten zijn tot daar aan toe maar dat je 's nachts je bed kan gaan verschonen enzo tsk...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91176443
oh!

hey!

:o

ben je nog nie aan t bevallen? doe es persen? kijken of je vliezen breken...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91176485
Ik blaas me rot op m'n hand om te kijken of m'n vliezen zijn gebroken. :Y)

Harde buiken, wat bloedverlies, maar (nog) geen echte bevalling.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:01:37 #125
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91176526
Oeh DUM DUM DUM!!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91176565
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:

Dat gaat hem worden vannacht hoor, dit klinkt wel als een reactie op het strippen :Y ^O^
Zoooo spannend
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91176668
quote:

succes claudia!!
pi_91176739
Ik ben natuurlijk allang aan het googelen geweest en volgens de statistieken heb ik 1/3e kans dat het strippen iets doet. Dat wil zeggen, bij 1/3e deel van de vrouwen doet het niets, bij 1/3e doet het iets maar zet het de bevalling niet in gang en bij het overige deel zet het de bevalling (vroeg of laat) wel degelijk in gang. Het is gewoon een kwestie van afwachten!

Ik heb er in ieder geval absoluut geen spijt van dat ik de verloskundige heb laten strippen!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:06:46 #129
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91176777
12 januari toch Claudia ;) fijn dat je gestript bent vandaag!!! ik kom echt snel snel snel online, na een drukke dag om te checken of jij heeeel toevallig al een meisje op de wereld hebt gezet, maar ik kan je dus gewoon nog succes wensen!!
zet hem op he :D

nu zal ik de rest ook even proberen bij te lezen...
vandaag zus en moeder op bezoek gehad, en hen verteld dat we nog een kindje krijgen. Zo leuk!! En beiden heel erg blij. Mijn moeder vind het ook echt weer zo ontzettend leuk, het vijfde kleinkind.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:08:52 #130
238474 Jeetjejom
pi_91176902
Claudia!!!! Klinkt in ieder geval als een begin! Wel niet flauw vallen van het op je hand blazen he!

quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef MamaPurk het volgende:
Ik vroeg me af of er hier eigenlijk dames zijn die een normale bevalling hebben gehad na een keizersnee, ben namelijk erg nieuwsgierig naar de ervaringen. Ik vind het allemaal zo ongelofelijk spannend helemaal als ik hier dan al die bevallingsverhalen lees. Er zitten 2 stemmetjes in mijn hoofd, een gewone bevalling, ja een leuke ervaring, ik wil het meemaken en het andere stemmetje zegt, doe maar weer een keizersnee, niet fijn maar ik weet wel wat me te wachten staat zeg maar...
Hier nog zo iemand! Heb na mijn ks altijd geroepen dat ik echt echt echt gewoon wil bevallen, maar nu het al ietsjes dichterbij komt begint het zweet me van alle kanten uit te breken! Een ks was heftig en ik heb wel mijn dochter het eerste uur gemist (ze is alleen meteen na het eruit halen bij me geweest, daarna moest ze meteen de couveuse in), maar ik heb van te voren 22 uur beenweeën gehad, en ik moet er niet aan denken dat ik toen pas op 5 cm zat en nog een hele weg te gaan had eigenlijk. Dat overleef ik noooooit!
Maar (8> gaat weer van een ks uit, mijn vk heeft er alle vertrouwen in dat ik het wel kan, dus kan niet meer dan het over me heen laten komen, toch?
Jouw warmte is genoeg
pi_91176993
quote:

woehoeeee! *O*

Bloed is goed in dit geval! :Y) en harde buiken ook.
Ik gok dat t vannacht doorzet, wsl als je net in bed ligt :')
Je bent zeker ook al 100 keer wezen douchen om te zien of je er weeën van kreeg? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91177071
Claudia, wat klinkt het als een fijn gesprek!
He, je klinkt zelf ook een stuk opgewekter, dat is fijn, kun je lekker genieten van wat voorpret.
Niet te lang, want het gaat vast gauw doorzetten! Dat hoop ik toch. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91177127
Claudia, bij mij is het twee keer de volgende avond begonnen. Dan zou je morgen wellicht dat onbestemde gevoel herkennen... ik hoop het voor je!

Even een grappige herinnering nav de haartjes van jouw dochter... Bij r zeiden twee vk's wel wat haartjes te voelen, maar niet bijzonder veel. We hebben er met z'n allen om gelachen toen mijn kleine Beatle eruit kwam. ;-)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:14:46 #134
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91177185
Claudia, dat gaat echt niet lang meer duren! Leuk!!
Niet mieten! Door gieten!
pi_91177205
En oh ja, en de volgende ochtend verloor ik de slijmprop.:-p
pi_91177245
Emmen, er is maar een kleine groep waarbij de vliegen spontaan breken toch?
pi_91177275
Sorry, telefoon.
pi_91177326
Dat wordt een behoorlijke deceptie als ze er straks niet met een afro uitkomt. :Y) Ik verwacht eigenlijk gewoon zoiets als bij Ivan, wel wat (donker) haar maar niet bijzonder veel. Worden er uberhaupt baby's geboren zonder haar?

Ik blijf me verbazen over mijn onvermogen om me iets anders voor te stellen dan de bevalling van Ivan, het uiterlijk van Ivan, het karakter van Ivan... Stom is dat. Vandaag zei de verloskundige: "Eén ding staat vast, namelijk dat het een andere bevalling wordt dan de eerste keer." Toen drong het pas echt tot me door dat het allemaal heel anders kan gaan.
pi_91177406
Spannend *O*
Klinkt allemaal erg veelbelovend. Bij mij zette het 's nachts toen door.

Ik ben zooooooo benieuwd, wacht, we zijn allemaal zoooooo benieuwd O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91177413
Oh Claudia, wat spannend en leuk, je meisje komt er snel aan!
Ivans zusje!!!!
ik wens je heel veel succes en veel geluk met de eerste genietmomentjes met je kleine meisje.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:19:16 #141
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91177443
Vind ik helemaal niet stom klinken hoor! Dat is immers je referentiepunt, en die heb je maar één op dit moment.

Zo kan ik me helemaal nog een dochter van ons voorstellen, omdat we Alexa al hebben. Maar hoe een jongen van ons eruit ziet weer helemaal niet. Nou ja. Zoiets dan.

Ik vind het wel grappig, die errors van de telefoon groofsken:D
Alexa en Seth zijn lief
pi_91177456
De verloskundige zei trouwens dat de baby keer deze keer niet heel diep/vast in het bekken lag. Klaarblijkelijk heb ik een vrij 'lange' baarmoeder waarin de baby veel ruimte heeft om op en neer te gaan. Ik vermoed dat ik daar de laatste week / 2 weken ook zo last van heb.

En zij adviseerde me wél om mijn bekken te kantelen als de vliezen breken (dus om mijn rug te bollen).
pi_91177504
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
De verloskundige had het over 10%.
pi_91177548
Hoe zit dat met t kantelen?
pi_91177660
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Hoe zit dat met t kantelen?
Als je je bekken kantelt dan zakt de baby wat dieper in het bekken of zo? Ik weet er ook het fijne niet van. Het lijkt me sowieso een malle onderneming, want als de vliezen breken zal ik toch naar het ziekenhuis moeten.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:23:05 #146
238474 Jeetjejom
pi_91177669
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:19 schreef Takkembah het volgende:

Zo kan ik me helemaal nog een dochter van ons voorstellen, omdat we Alexa al hebben. Maar hoe een jongen van ons eruit ziet weer helemaal niet. Nou ja. Zoiets dan.

Ik vind het wel grappig, die errors van de telefoon groofsken Dat vind ik ook!!!!
En ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe een jongetje van ons eruit ziet..... Weet ook niet wat ik hem ga aantrekken (nu haat ik het seizoen waarin ik ga bevallen ook, want wat moet ik kopen? Het kan 10 graden zijn, maar ook 25 :{ Want als ik met 38w beval zit ik eind maart (brrrr) en anders kan het zomaar begin mei worden (pufpuf zweet zweet) (oke, beetje overdreven misschien)
Jouw warmte is genoeg
pi_91177715
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Worden er uberhaupt baby's geboren zonder haar?
:Y
Ik ken er wel een paar.
pi_91177757
Tis wel echt heel spannend zo.
pi_91177821
Haha, jeetjejom. Over dat weer.
pi_91177836
Haha. Ik vind het zo leuk dat jullie meeleven. O+ Ik vind het ook heel spannend.

Ik ga nu even puzzelen en als de harde buiken wat serieuzer worden en er wat meer regelmaat in komt dan kom ik me wel melden! Bij geen bericht dus niet gaan speculeren. :P
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:27:00 #151
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91177866
Hier idem dito JJ

Heb hier (tot nu toe) met name toch rompers zonder mouwen, en wat vestjes. Ik weet ook niet meer hoe het zit met pasgeborenen en warmhouden, hoe snel dat ook alweer ging met zichzelf fatsoenlijk warm kunnen houden. Vlgns mij scheelt het ook per kind weer. Vriendin van me beviel half mei en die kleine kon zich niet goed warmhouden, mijn zus beviel wat later en die kleine heeft nooit niet veel aangehad.
Alexa en Seth zijn lief
pi_91177883
succes Claudia! Ik hoop dat je snel je meisje kan bewonderen! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91177905
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Worden er uberhaupt baby's geboren zonder haar?
Check, Mette :') Ze had hier en daar een mini pluisje...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91177971
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben natuurlijk allang aan het googelen geweest en volgens de statistieken heb ik 1/3e kans dat het strippen iets doet. Dat wil zeggen, bij 1/3e deel van de vrouwen doet het niets, bij 1/3e doet het iets maar zet het de bevalling niet in gang en bij het overige deel zet het de bevalling (vroeg of laat) wel degelijk in gang. Het is gewoon een kwestie van afwachten!

Ik heb er in ieder geval absoluut geen spijt van dat ik de verloskundige heb laten strippen!
:*
laat het gaan lieverd
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91178792
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef Jeetjejom het volgende:

Hier nog zo iemand! Heb na mijn ks altijd geroepen dat ik echt echt echt gewoon wil bevallen, maar nu het al ietsjes dichterbij komt begint het zweet me van alle kanten uit te breken! Een ks was heftig en ik heb wel mijn dochter het eerste uur gemist (ze is alleen meteen na het eruit halen bij me geweest, daarna moest ze meteen de couveuse in), maar ik heb van te voren 22 uur beenweeën gehad, en ik moet er niet aan denken dat ik toen pas op 5 cm zat en nog een hele weg te gaan had eigenlijk. Dat overleef ik noooooit!
Maar (8> gaat weer van een ks uit, mijn vk heeft er alle vertrouwen in dat ik het wel kan, dus kan niet meer dan het over me heen laten komen, toch?
Ow gelukkig dan ben ik niet de enige. Maar ja ik heb er al wel wat op gegoogled natuurlijk en dan kom je echt best enge verhalen tegen. Nu ben ik ook wel zo nuchter dat ik denk ja de drama verhalen worden verteld en overal waar het goed gaat daar hoor je niets van...
Maar denk ook dat ik het gewoon over me heen moet laten komen, maar neemt niet weg dat ik het echt retespannend vind worden hoe dichterbij de datum komt, zucht, niet te veel over nadenken maar..
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:09:18 #156
238474 Jeetjejom
pi_91180340
MamaPurk, ik hou me altijd maar voor dat al genoeg vrouwen het voor me gedaan hebben en dat die het ook wel hebben gered.
Op yoga zit een mama die na een ks een gewone bevalling heeft gehad en zij zweert bij de gewone bevalling. Ze is mijn hoop in bange dagen _O-
Jouw warmte is genoeg
pi_91181146
Ja dat weet ik wel dat een hoop vrouwen het gedaan hebben, maar de gemiddelde vrouw heeft geen litteken in haar baarmoeder :P
Maar goed ik beval onder strenge controle dus het zal wel goed komen, maar het houdt me wel bezig ofzo..

(Misschien ook wel omdat ik in een ziekenhuis beval waarover net na mijn vorige bevalling/ks hele nare berichten in kranten stonden over een vrouw die na een ks daar was bevallen bij wie het helemaal mis was gegaan...)
pi_91181346
Stripdame zet um op, hopelijk vannacht nog.
pi_91183025
Ik heb nu ook eens de site via de pc bekeken!

Wat een wereld van verschil!

Hahaha!

Ben zooo fucking moe :O 8)7
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:51:49 #160
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91183197
Claudia, wat klink je anders dan voorheen, wat een boost heb jij gekregen van deze afspraak! Natuurlijk had ik bedacht dat je al tíjdens het strippen spontaan van 'oh!' en *pufpufpuf* zou gaan om vervolgens, na een turbobevalling, een prachtmeiske de wereld in te lanceren O+ Nouja, zo werkt dat dus niet, obviously, maar zo te lezen waren alle harten (ik schreef hier eerst háren, hoezo nu al obsessed met de coupe van je dochter? :7 ) onder de riem niet voor niets :)

En toch ben ik benieuwd of er morgen al een update in het update-topic te vinden is ;)

:*
3!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:52:16 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_91183228
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
check!
Spontaan!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:52:26 #162
95408 Incantrix
pi_91183242
Oh, en echt, maar 10% met spontaan gebroken vliezen joh? Ik had geen idee, ik dacht eigenlijk toch dat dat wel wat normaler was, ofzo.
3!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:53:02 #163
95408 Incantrix
pi_91183281
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef amaranta het volgende:

[..]

check!
Spontaan!
Ja, mie toe.. Gewoon *plop* *guts*

En de gedachte "plaste ik nou net in mijn broek?" :o
3!
pi_91183470
voor de moeders die soms bang zijn voor een bevalling nadat ze een keizersnee hebben gehad: mijn moeder heeft 4 keizersnedes gehad, en toen kwam ik 'gewoon' terwijl ik in stuit lag. En aangezien ze altijd roept dat een gewone bevalling veel prettiger is dan een keizersnede, neem ik aan dat het wel mee viel met de zwaarte ;) Het is maar één geval, er zullen vast ook minder fijne verhalen zijn, maar in het kader van hart-onder-de-riem :)
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:56:09 #165
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91183512
Spannend hoor Claudia!! Ik hoop dat het door zal zetten.

Danimeisje, groot is het he! ;) Ga je overdag ook slapen, of wacht je weer tot 's avonds met proberen?

Ik heb sinds enkele weken weer twee dagen fulltime achter elkaar gewerkt. Dan mis ik mijn middagdut wel! :+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:56:27 #166
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91183529
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef amaranta het volgende:

[..]

check!
Spontaan!
+ 1

En ik dacht ook dat 't normaler was :D
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:57:15 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_91183593
Claudia :*
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:58:49 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_91183705
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ik had het niet zoals op tv, dat je dan zeg maar tot je enkels in een plas met water staat
Ik had echt (en ik heb het opgevangen dus ik weet het) een bodempje van een glas.

Ik hoopte zo op een bevalling met hele zware stortvloedgebrokenvliezen met traumahelicopter enzo.... maar helaas gewoon minigebrokenvliezen en met de auto naar het zkh ;)
pi_91183798
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Herkenbaar! Al lag ik al wel in het ziekenhuis om de volgende dag ingeleid te gaan worden.
*poef* nu is het weg
pi_91183892
Claudia ik hoop mee dat het strippen wat gaat uithalen vanavond/vannacht!

Hier ook spontaan gebroken vliezen, inclusief enorme stortvloed vruchtwater. Ik dacht dus ook geen moment dat ik in mn broek aan het plassen was, het stond als een paal boven water ( :P ) dat het de vliezen waren die gebroken waren :)
pi_91184045
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef Lot_1 het volgende:
voor de moeders die soms bang zijn voor een bevalling nadat ze een keizersnee hebben gehad: mijn moeder heeft 4 keizersnedes gehad, en toen kwam ik 'gewoon' terwijl ik in stuit lag. En aangezien ze altijd roept dat een gewone bevalling veel prettiger is dan een keizersnede, neem ik aan dat het wel mee viel met de zwaarte ;) Het is maar één geval, er zullen vast ook minder fijne verhalen zijn, maar in het kader van hart-onder-de-riem :)
Dat is zeker een hart onder de riem deze ga ik in ieder geval onthouden om mezelf erdoor heen te sleuren als ik weer eens een moment van twijfel heb!!!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:08:07 #172
95408 Incantrix
pi_91184492
Haha. bij mij ook een plas, maar ik lag te slapen en dan is dat toch wel een rare om wakker van te worden :) en het bleef gutsen ook trouwens :Y)
3!
pi_91184556
Claudia, heel veel succes!! Ook al schiet het nu nog niet echt op, het kan nu nooit heel lang meer duren! *O* O+ Zet 'm op ! :%

Avotar...hoe is het gegaan??? :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:14:48 #174
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91184968
*check spontaan gebroken vliezen*

ik voelde het knapje op de wc, en dacht toen, huhhh was dat nou het befaamde knapje? dus ik weer richting bed, en ja hoor, toen bleef het lopen.
(en starte ook direct de weeenstorm).
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:16:38 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91185097
Oh ja Jose, goeie vraag idd!

Bij mij ook spontaan. En aangezien ik wakker werd van de knak was er geen twijfel over was het was. Stond meteen naast mijn bed en toen sijpelde het mooi langs mijn enkels.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:19:40 #176
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91185314
ja knak idd BE, dat bedoelde ik ook ;)
pi_91185326
Haha hier ook begonnen met spontane vliesbreuk. Daarna wat Chan zegt... Tot mn enkels in t vruchtwater :') en die knak ja, daardoor wist k dat k niet in bed moest blijven liggen :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:24:21 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91185654
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 22:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja knak idd BE, dat bedoelde ik ook ;)
ik weet nog dat ik het voelde/hoorde en dacht 'dat zou toch heerlijk zijn zeg, zomaar spontaan gebroken vliezen... Maar wacht eens even... *beetje perst* :o dat was een golfje!' en toen ben ik idd uit bed gesprongen. :D

Claudia, ik hoop dat de boel vannacht in alle rust lekker op gang komt!

Trusten allemaa!
pi_91185908
ik dacht ook dat mijn vliezen gebroken waren... de vk snuffelde flink aan het maandverband ( :r) en meende het te ruiken. Die nacht begonnen de weeën. De volgende dag moesten we naar het ziekenhuis en toen zei de arts-assistent.. 'nou, uw vliezen zijn alles behalve gebroken!'. Toen pakte ze een soort breinaald en woeeesssjjj... een hele golf. Was echt apart. :)
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91188798
even snel: succes Claudia!
Enne spontaan gebroken vliezen ken ik niet, wel de befaamde golf na de breinaald.
Oja en condoomkatheters, ze bestaan echt al zullen de meeste mannen een gewone catheter krijgen, minder kans op lekken namelijk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91189838
Vliezen zijn hier ook gebroken door de haaknaald, Wat vond ik dat een heet vies gevoel zeg :o *golf*
Ze hebben bij mij 3 keer geprobeerd om er een catheter in de prikken, maar dat was drie keer mislukt :') Bij elke perswee kwam er een golfje plas uit (En ook poep :') ) Dus ik was compleet leeg toen Rienk er was :+

* Vlindur duimt verder rustig door voor Claudia ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 januari 2011 @ 23:57:07 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91191822
Bij Y. braken ze ook mijn vliezen in de hoop dat ze met de golf naar buiten zou komen, wat niet gebeurde, bij Jan braken ze toen ze me toucheerden om te kijken hoeveel cm ontsluiting ik had. ik vraag me af of driemaal scheepsrecht is en ze nu spontaan breken :+

Claudia succes vannacht!! hopelijk morgen babynieuws :*

Ik ben er achter dat ik 's avonds beter geen koffie meer kan drinken, heb ineens last van maagzuur/zure oprispingen 's avonds .. en ik vind m'n bakje koffie zo lekker ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 12 januari 2011 @ 00:44:16 #183
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91193868
Eerste brak spontaan
2e werd gebroken bij 7 cm
3e brak post partum :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_91198093
Wat is dat hier met die katheters?!

Daar heeft mijn VK (nog) helemaal niets over gezegd / verteld...

Krijg je dat altijd?!

(Weereens wakker voor de verandering)

Claudia
Rustige nacht gehad? Btje kunnen slapen?
pi_91198219
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef PM-girl het volgende:
Spannend hoor Claudia!! Ik hoop dat het door zal zetten.

Danimeisje, groot is het he! ;) Ga je overdag ook slapen, of wacht je weer tot 's avonds met proberen?

Ik heb sinds enkele weken weer twee dagen fulltime achter elkaar gewerkt. Dan mis ik mijn middagdut wel! :+
Lekker overdag geslapen!
En vannacht weer niet kunnen slapen dus overdag maar weer.
Ik vind het niet erg! Hele huis voor mezelf lekker tv, koppie thee en chocolaaaaaa! ;)

Zo overleef ik het wel!
  woensdag 12 januari 2011 @ 07:45:52 #186
94046 PM-girl
pi_91198588
Dan kun je inderdaad lekker bijkomen Danimeisje! Slaap ze straks! :)

Is de nacht verder babyloos gebleven, of...?
*
pi_91198797
Spontane waterlozing Check! Ik had net als Trix, dat ik dacht te moeten plassen of toch weer niet en toen dacht in mijn broek te hebben geplast, dus naar de wc... Toen bleef het gaan en toch maar even het zkh gebeld en mochten we komen. Daar hebben ze het gecontroleerd en bleek inderdaad gebroken vliezen (maar nog geen weeen dus we konden meteen weer naar huis). Wel mochten we nog even kijken door de microscoop naar het vruchtwater, dat was wel heel apart om te zien, allemaal kristalletjes en zo. Heel tof!

Claudia, hoest gegaan vannacht? Hopelijk lig je of nog lekker te slapen of is het dan toch echt begonnen! :*

En even een algemene :* voor alle (LLM of niet) aanstaande mama's!
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:16:23 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91198894
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Haha. Ik vind het zo leuk dat jullie meeleven. O+ Ik vind het ook heel spannend.

Ik ga nu even puzzelen en als de harde buiken wat serieuzer worden en er wat meer regelmaat in komt dan kom ik me wel melden! Bij geen bericht dus niet gaan speculeren. :P
Nou ja... Toch heb je je niet meer gemeld sindsdien...
Zou het dan toch?
pi_91199019
quote:
12s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:16 schreef Brighteyes het volgende:

Nou ja... Toch heb je je niet meer gemeld sindsdien...
Zou het dan toch?
Wat staat er nou BE... Bij geen bericht niet gaan speculeren :P
O-)
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:28:20 #190
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91199055
Maar stiekem denken we allemaal 'zou het dan toch...?' :D

Goodmorning ladies!
pi_91199110
*speculeer speculeer*

Ik vind het zo spannend dat er broertjes en zusjes komen voor leeftijdsgenootjes van Isabeau. Ik volg dit topic ineens weer enzo :D
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:37:12 #192
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91199180
Kan me gezien de afgelopen weken ook niet voorstellen dat er ineens lekker geslapen is ook :@
Sorry Claudia :@

Maar ik gun het je zo :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:38:05 #193
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91199199
goedemorgen ;)

Claudia, al iets aan de hand?
Zou fijn zijn toch?

Hier is het rustig, gisteravond nog wat pijnlijke ween op de bank inc. heel warm krijgen pfff had een heel rood hoofd hahahaha
in bed zakte het weer af.

Vanmiddag naar de vk.
pi_91199215
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan me gezien de afgelopen weken ook niet voorstellen dat er ineens lekker geslapen is ook :@
Sorry Claudia :@

Maar ik gun het je zo :*
Ze had toch weer nieuwe slaapmedicatie gekregen? Of verzin in dat? :)
pi_91199245
Ik vind dat het vandaag wel een mooie dag is voor Claudia! :% :% :%
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:49:55 #196
94046 PM-girl
pi_91199358
Haha, straks durft Claudia zich hier niet meer te melden zonder kindje!
Ik hoop in elk geval dat ze òf fijn geslapen heeft òf aan het bevallen is (geweest).
*
pi_91199363
Ze had idd weer slaapmedicatie gekregen, dus best kans dat ze eens heerlijk ligt te slapen.
Volgens mij is Claudia ook wel het type dat het even laat weten als ze naar het ziekenhuis gaan, ze kan dat toch ook via haar telefoon enzo?
Ik speculeer dus vooral niet :X (maar ben wel heeeeel benieuwd)
pi_91199741
Haha, spannend. Toen ik eenmaal aan het bevallen was heb ik echt niemand meer geïnformeerd hoor.
pi_91199816
Goeiemorgen!

Ik hoop dat Claudia gewoon nog lekker ligt te slapen en vandaag dan uitgerust bevalt van haar meisje..

Ik heb bijna het klokje rond geslapen, voelde me net ook wel wakker, maar nu weer moe.. -O-
En ik voel me er verder gewoon zwaar k*t onder, en ik weet ook niet goed wat ik daar nou aan kan gaan doen.
pi_91199875
Ik zou me toch komen melden als ik weeen had. }:|

Ik heb de harde buiken tot middernacht een kans gegeven. Toen heb ik de twee magische pilletjes ingenomen en vanochtend om 9 uur stond mijn lief met Ivan naast me om me uit te zwaaien. Ik heb gewoon 9 uur geslapen! :o Maar goed, het gerommel lijkt nu helemaal gestopt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')