abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91163127
Wickie, fijn dat je niks hebt!

Claudia, wat goed om te horen dat je met een goed gevoel weer naar huis bent gegaan. En haartjes O+

Ik heb de vk gebeld. Ten eerste vond ze dat de echoscopist ons te bang had gemaakt. Alles is mooi op groei alleen de buikomvang dus niet.
Ze zou het vanavond bespreken in het team over eventuele te ondernemen actie en me morgen terug bellen.
Maar toen ik mijn partner aan het bellen was hierover stond ze alweer op mijn voicemail.
Er is een afspraak donderdag in het ziekenhuis. Eerst een echo om de metingen eens over te doen en daaraan sluitend een afspraak met een gynaecoloog om te bespreken wat het nu allemaal betekent en hoe verder.
Ze heeft me op het hart gedrukt me niet druk te maken dus dat ga ik nu maar proberen tot overmorgen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91163316
@DML, je niet druk maken vind ik echt zo een naar advies. Tuurlijk maak je je druk hoe hard je ook probeert dit niet te doen, maar het gaat om je kindje!! Hopelijk lukt het je rustig aan te doen de komende twee dagen en je niet te druk te maken en dat de metingen dan beter zijn :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91165834
DML fijn dat je snel in het ziekenhuis terecht kunt, hopelijk kunnen ze jullie daar geruststellen :*

Wickie helemaal gezond *O* wat een opluchting zeg!!

Claudia wat fijn dat je gestript kon worden en dat ze haartjes O+ voelde. Ik hoop dat het strippen de bevalling op gang helpt!
Het plan en dat je weer slaapmedicatie gekregen hebt geeft je nu vast een veel meer ontspannen gevoel :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:33:48 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_91166692
:D Ik lees hier echt nog maar heel af en toe mee, kijk af en toe even snel wie er zwanger is enzo en of er 'bekenden' op het eind lopen...

Zie ik zomaar m'n naam genoemd :D Wat leuk dat je die omschrijving gebruikt Poppedein :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_91169681
Claudia, fijn dat je met een goed gevoel naar huis bent gegaan. En hopelijk zet het rommelen door en komt de bevalling vanzelf op gang, ben erg benieuwd!
En waaah dat ze haartjes van de baby kon voelen O+ , wat bijzonder
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91170510
DML succes met het niet drukmaken. Is idd niet zo makkelijk.

Bij ons ontstond ook lichte paniek met een echo waarbij de kleine later in het ziekenhuis ruim een week minder bleek achter te lopen dan eerder gemeten, dat gun ik jullie ook.

Overigens bij de vk geweest en onze mini is al boven het verwachte eindgewicht. Van de bij 26 weken geschatte kleine 5 pond is ze al opgewaardeerd naar 3100-3200 :)
En ze ligt er helemaal klaar voor, muurvast in mijn bekken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91170609
zo! daar ben je! ik zat al de hele dag te loeren of jij niet ook stiekem lag te bevallen :P

Fijn zeg van dat gewicht! een goeie 6 pond is een heul mooi gewicht *O*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91170734
Ik was kleren aan t sorteren en aan het slapen :) (eigenlijk gewoon vergeten t topic te volgen).
Geen stiekem kind eruitgeperst :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:01:20 #109
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91170807
Zo het huis is weer een beetje aan kant,
badkamer is schoon, kleren zijn gewassen en gestreken.
Blij dat dat weer gedaan is.
alleen moeilijk om aan te geven wanneer het voor mij teveel is.
Ik word er wel steeds beter in.
pi_91170948
Oh ik ben sinds een paar dagen zo moe, dat dat geen enkel probleem oplevert. Ik val gewoon om van de slaap als ik een paar uur uit bed ben.
pi_91171479
Woei claudia, dat klinkt goed allemaal. nu zo af en toe een nacht goed slapen en met dit goede gevoel aan de bevalling beginnen. En haartjes, wat schattig!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:22:16 #112
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91171604
Goed bericht van Claudia!
Minder leuk nieuws voor jou DML. Sterkte met het doorkomen van de dagen en hopelijk dan wel goed nieuws.

Het woord is eruit en mijn collega's vinden het superleuk!
Prompt vertelde een andere collega dat zij ook op 12 juli is uitgerekend :D zo leuk!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:34:18 #113
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91172084
Leuk Aventura, een babyboom op je werk :) .

Claudia wat klink je een stuk beter dan eerder deze week, wat fijn!

Wickie, wat zul je opgelucht zijn!

Ik hoop dat Avotar en zijn meisje vandaag een geruststellende echo hebben gehad.
pi_91174198
Ik heb Claudia al niet meer gezien vanaf 14:00uur zou ze?!.......... *O*

If so: Zet hem op!! Succes!!! *O*!

@Vanyel

Dat vermoeide ken ik, paar uur wakker en dan vallen je ogen alweer dicht!
22 maart 2011 uitgerekend....!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:24:48 #115
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91174538
Claudia, wat klink je alweer een stuk opgewekter dan de afgelopen week! Gelukkig heeft het gesprek je goed gedaan! En je meisje heeft gewoon een volle haarbos, hoe schattig is dat!

DML, succes met afwachten, veel sterkte en proberen niet zo druk te maken (maar die tegenstrijdige berichten helpen daar natuurlijk niet echt bij he!)

Aventura, wat leuk dat je een medezwangere hebt op je werk!

Ik hoop ook maar dat avotar goed nieuws heeft gehad!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91175335
B. Is mn schoonmoeder aan t uitleggen wat zoogkompressen zijn :') ik kom nie meer bij :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91175518
Hahahahhaha @ huuphuup!

Denk dat er overheen gelezen is of niemand weet antwoord.

Moet morgen naar VK dus zal daar zoiezo vragen..

Mijn darmen/maag/en uk rommelen al 3 dagen aan 1 stuk door.
Daarbij voel ik vage buikpijn op de achtergrond, maar niet echt aanwezig.
Alleen als ik ga liggen en er echt op let...

Ben 30 weekjes precies vandaag! *O*
Maar Tygo mag van ons nog wel even minimaal 7 weekjes blijven zitten...
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91175659
Ik vroeg me af of er hier eigenlijk dames zijn die een normale bevalling hebben gehad na een keizersnee, ben namelijk erg nieuwsgierig naar de ervaringen. Ik vind het allemaal zo ongelofelijk spannend helemaal als ik hier dan al die bevallingsverhalen lees. Er zitten 2 stemmetjes in mijn hoofd, een gewone bevalling, ja een leuke ervaring, ik wil het meemaken en het andere stemmetje zegt, doe maar weer een keizersnee, niet fijn maar ik weet wel wat me te wachten staat zeg maar...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91175762
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef huuphuup het volgende:
B. Is mn schoonmoeder aan t uitleggen wat zoogkompressen zijn :') ik kom nie meer bij :P
Ik heb hier nog een pak onaangebroken staan van de vorige keer!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91175882
Claudia, het klinkt als een fijne afspraak afgelopen middag, ik hoop dat het strippen wat in werking gaat zetten.

DML, wachten tot donderdag dus, vervelende berichten zeg, hopelijk valt het mee.

Ik ben vandaag voor het eerst sinds twee maanden weer op de fiets naar mijn werk gegaan. Twee maanden lang durfde ik niet ivm gladheid en pfffff wat viel dat tegen zeg...conditie is erg achteruit gehold.
pi_91176272
Claudia, wat fijn zoals je gesprek is verlopen en dat ze inderdaad ook gestript hebben. Wie weet zet het wat in gang, maar er is in elk geval heel erg naar je geluisterd. En haartjes O+ geweldig meid! Ik wens je even een fijne nachtrust voor de komende dagen, tenzij er weeen komen, in dat geval wens ik je een fijne bevalling! :*
pi_91176413
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een pak onaangebroken staan van de vorige keer!
echt? :o

man ik heb tot 6 maanden na de bevalling echt 2 tot 3 pakken per week gebruikt :') :D
en vanaf 6 maanden voor de bevalling ook al trouwens }:| stom gedoe.

Dit keer valt het mee, ik hoop dat ze de truuk onthouden hebben deze keer :P
lektetten zijn tot daar aan toe maar dat je 's nachts je bed kan gaan verschonen enzo tsk...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91176443
oh!

hey!

:o

ben je nog nie aan t bevallen? doe es persen? kijken of je vliezen breken...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91176485
Ik blaas me rot op m'n hand om te kijken of m'n vliezen zijn gebroken. :Y)

Harde buiken, wat bloedverlies, maar (nog) geen echte bevalling.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:01:37 #125
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91176526
Oeh DUM DUM DUM!!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')