abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91176565
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik blaas me rot op m'n hand om te kijken of m'n vliezen zijn gebroken. :Y)

Harde buiken, wat bloedverlies, maar (nog) geen echte bevalling.
Dat gaat hem worden vannacht hoor, dit klinkt wel als een reactie op het strippen :Y ^O^
Zoooo spannend
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91176668
quote:

succes claudia!!
pi_91176739
Ik ben natuurlijk allang aan het googelen geweest en volgens de statistieken heb ik 1/3e kans dat het strippen iets doet. Dat wil zeggen, bij 1/3e deel van de vrouwen doet het niets, bij 1/3e doet het iets maar zet het de bevalling niet in gang en bij het overige deel zet het de bevalling (vroeg of laat) wel degelijk in gang. Het is gewoon een kwestie van afwachten!

Ik heb er in ieder geval absoluut geen spijt van dat ik de verloskundige heb laten strippen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:06:46 #129
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91176777
12 januari toch Claudia ;) fijn dat je gestript bent vandaag!!! ik kom echt snel snel snel online, na een drukke dag om te checken of jij heeeel toevallig al een meisje op de wereld hebt gezet, maar ik kan je dus gewoon nog succes wensen!!
zet hem op he :D

nu zal ik de rest ook even proberen bij te lezen...
vandaag zus en moeder op bezoek gehad, en hen verteld dat we nog een kindje krijgen. Zo leuk!! En beiden heel erg blij. Mijn moeder vind het ook echt weer zo ontzettend leuk, het vijfde kleinkind.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:08:52 #130
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91176902
Claudia!!!! Klinkt in ieder geval als een begin! Wel niet flauw vallen van het op je hand blazen he!

quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef MamaPurk het volgende:
Ik vroeg me af of er hier eigenlijk dames zijn die een normale bevalling hebben gehad na een keizersnee, ben namelijk erg nieuwsgierig naar de ervaringen. Ik vind het allemaal zo ongelofelijk spannend helemaal als ik hier dan al die bevallingsverhalen lees. Er zitten 2 stemmetjes in mijn hoofd, een gewone bevalling, ja een leuke ervaring, ik wil het meemaken en het andere stemmetje zegt, doe maar weer een keizersnee, niet fijn maar ik weet wel wat me te wachten staat zeg maar...
Hier nog zo iemand! Heb na mijn ks altijd geroepen dat ik echt echt echt gewoon wil bevallen, maar nu het al ietsjes dichterbij komt begint het zweet me van alle kanten uit te breken! Een ks was heftig en ik heb wel mijn dochter het eerste uur gemist (ze is alleen meteen na het eruit halen bij me geweest, daarna moest ze meteen de couveuse in), maar ik heb van te voren 22 uur beenweeën gehad, en ik moet er niet aan denken dat ik toen pas op 5 cm zat en nog een hele weg te gaan had eigenlijk. Dat overleef ik noooooit!
Maar (8> gaat weer van een ks uit, mijn vk heeft er alle vertrouwen in dat ik het wel kan, dus kan niet meer dan het over me heen laten komen, toch?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91176993
quote:

woehoeeee! *O*

Bloed is goed in dit geval! :Y) en harde buiken ook.
Ik gok dat t vannacht doorzet, wsl als je net in bed ligt :')
Je bent zeker ook al 100 keer wezen douchen om te zien of je er weeën van kreeg? :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91177071
Claudia, wat klinkt het als een fijn gesprek!
He, je klinkt zelf ook een stuk opgewekter, dat is fijn, kun je lekker genieten van wat voorpret.
Niet te lang, want het gaat vast gauw doorzetten! Dat hoop ik toch. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91177127
Claudia, bij mij is het twee keer de volgende avond begonnen. Dan zou je morgen wellicht dat onbestemde gevoel herkennen... ik hoop het voor je!

Even een grappige herinnering nav de haartjes van jouw dochter... Bij r zeiden twee vk's wel wat haartjes te voelen, maar niet bijzonder veel. We hebben er met z'n allen om gelachen toen mijn kleine Beatle eruit kwam. ;-)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:14:46 #134
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91177185
Claudia, dat gaat echt niet lang meer duren! Leuk!!
Niet mieten! Door gieten!
pi_91177205
En oh ja, en de volgende ochtend verloor ik de slijmprop.:-p
pi_91177245
Emmen, er is maar een kleine groep waarbij de vliegen spontaan breken toch?
pi_91177275
Sorry, telefoon.
pi_91177326
Dat wordt een behoorlijke deceptie als ze er straks niet met een afro uitkomt. :Y) Ik verwacht eigenlijk gewoon zoiets als bij Ivan, wel wat (donker) haar maar niet bijzonder veel. Worden er uberhaupt baby's geboren zonder haar?

Ik blijf me verbazen over mijn onvermogen om me iets anders voor te stellen dan de bevalling van Ivan, het uiterlijk van Ivan, het karakter van Ivan... Stom is dat. Vandaag zei de verloskundige: "Eén ding staat vast, namelijk dat het een andere bevalling wordt dan de eerste keer." Toen drong het pas echt tot me door dat het allemaal heel anders kan gaan.
pi_91177406
Spannend *O*
Klinkt allemaal erg veelbelovend. Bij mij zette het 's nachts toen door.

Ik ben zooooooo benieuwd, wacht, we zijn allemaal zoooooo benieuwd O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91177413
Oh Claudia, wat spannend en leuk, je meisje komt er snel aan!
Ivans zusje!!!!
ik wens je heel veel succes en veel geluk met de eerste genietmomentjes met je kleine meisje.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:19:16 #141
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91177443
Vind ik helemaal niet stom klinken hoor! Dat is immers je referentiepunt, en die heb je maar één op dit moment.

Zo kan ik me helemaal nog een dochter van ons voorstellen, omdat we Alexa al hebben. Maar hoe een jongen van ons eruit ziet weer helemaal niet. Nou ja. Zoiets dan.

Ik vind het wel grappig, die errors van de telefoon groofsken:D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91177456
De verloskundige zei trouwens dat de baby keer deze keer niet heel diep/vast in het bekken lag. Klaarblijkelijk heb ik een vrij 'lange' baarmoeder waarin de baby veel ruimte heeft om op en neer te gaan. Ik vermoed dat ik daar de laatste week / 2 weken ook zo last van heb.

En zij adviseerde me wél om mijn bekken te kantelen als de vliezen breken (dus om mijn rug te bollen).
pi_91177504
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Emmen, er is maar een kleine groep waarbij de vliegen spontaan breken toch?
De verloskundige had het over 10%.
pi_91177548
Hoe zit dat met t kantelen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91177660
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Hoe zit dat met t kantelen?
Als je je bekken kantelt dan zakt de baby wat dieper in het bekken of zo? Ik weet er ook het fijne niet van. Het lijkt me sowieso een malle onderneming, want als de vliezen breken zal ik toch naar het ziekenhuis moeten.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:23:05 #146
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91177669
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:19 schreef Takkembah het volgende:

Zo kan ik me helemaal nog een dochter van ons voorstellen, omdat we Alexa al hebben. Maar hoe een jongen van ons eruit ziet weer helemaal niet. Nou ja. Zoiets dan.

Ik vind het wel grappig, die errors van de telefoon groofsken Dat vind ik ook!!!!
En ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe een jongetje van ons eruit ziet..... Weet ook niet wat ik hem ga aantrekken (nu haat ik het seizoen waarin ik ga bevallen ook, want wat moet ik kopen? Het kan 10 graden zijn, maar ook 25 :{ Want als ik met 38w beval zit ik eind maart (brrrr) en anders kan het zomaar begin mei worden (pufpuf zweet zweet) (oke, beetje overdreven misschien)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91177715
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Worden er uberhaupt baby's geboren zonder haar?
:Y
Ik ken er wel een paar.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91177757
Tis wel echt heel spannend zo.
pi_91177821
Haha, jeetjejom. Over dat weer.
pi_91177836
Haha. Ik vind het zo leuk dat jullie meeleven. O+ Ik vind het ook heel spannend.

Ik ga nu even puzzelen en als de harde buiken wat serieuzer worden en er wat meer regelmaat in komt dan kom ik me wel melden! Bij geen bericht dus niet gaan speculeren. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')