Dat gaat hem worden vannacht hoor, dit klinkt wel als een reactie op het strippenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik blaas me rot op m'n hand om te kijken of m'n vliezen zijn gebroken.
Harde buiken, wat bloedverlies, maar (nog) geen echte bevalling.
succes claudia!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Hier nog zo iemand! Heb na mijn ks altijd geroepen dat ik echt echt echt gewoon wil bevallen, maar nu het al ietsjes dichterbij komt begint het zweet me van alle kanten uit te breken! Een ks was heftig en ik heb wel mijn dochter het eerste uur gemist (ze is alleen meteen na het eruit halen bij me geweest, daarna moest ze meteen de couveuse in), maar ik heb van te voren 22 uur beenweeën gehad, en ik moet er niet aan denken dat ik toen pas op 5 cm zat en nog een hele weg te gaan had eigenlijk. Dat overleef ik noooooit!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef MamaPurk het volgende:
Ik vroeg me af of er hier eigenlijk dames zijn die een normale bevalling hebben gehad na een keizersnee, ben namelijk erg nieuwsgierig naar de ervaringen. Ik vind het allemaal zo ongelofelijk spannend helemaal als ik hier dan al die bevallingsverhalen lees. Er zitten 2 stemmetjes in mijn hoofd, een gewone bevalling, ja een leuke ervaring, ik wil het meemaken en het andere stemmetje zegt, doe maar weer een keizersnee, niet fijn maar ik weet wel wat me te wachten staat zeg maar...
woehoeeee!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
De verloskundige had het over 10%.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Emmen, er is maar een kleine groep waarbij de vliegen spontaan breken toch?
Als je je bekken kantelt dan zakt de baby wat dieper in het bekken of zo? Ik weet er ook het fijne niet van. Het lijkt me sowieso een malle onderneming, want als de vliezen breken zal ik toch naar het ziekenhuis moeten.quote:
En ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe een jongetje van ons eruit ziet..... Weet ook niet wat ik hem ga aantrekken (nu haat ik het seizoen waarin ik ga bevallen ook, want wat moet ik kopen? Het kan 10 graden zijn, maar ook 25quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:19 schreef Takkembah het volgende:
Zo kan ik me helemaal nog een dochter van ons voorstellen, omdat we Alexa al hebben. Maar hoe een jongen van ons eruit ziet weer helemaal niet. Nou ja. Zoiets dan.
Ik vind het wel grappig, die errors van de telefoon groofsken Dat vind ik ook!!!!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Worden er uberhaupt baby's geboren zonder haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |