ik weet nog dat ik het voelde/hoorde en dacht 'dat zou toch heerlijk zijn zeg, zomaar spontaan gebroken vliezen... Maar wacht eens even... *beetje perst*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja knak idd BE, dat bedoelde ik ook
Lekker overdag geslapen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef PM-girl het volgende:
Spannend hoor Claudia!! Ik hoop dat het door zal zetten.
Danimeisje, groot is het he!Ga je overdag ook slapen, of wacht je weer tot 's avonds met proberen?
Ik heb sinds enkele weken weer twee dagen fulltime achter elkaar gewerkt. Dan mis ik mijn middagdut wel!
Nou ja... Toch heb je je niet meer gemeld sindsdien...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Haha. Ik vind het zo leuk dat jullie meeleven.Ik vind het ook heel spannend.
Ik ga nu even puzzelen en als de harde buiken wat serieuzer worden en er wat meer regelmaat in komt dan kom ik me wel melden! Bij geen bericht dus niet gaan speculeren.
Wat staat er nou BE... Bij geen bericht niet gaan speculerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja... Toch heb je je niet meer gemeld sindsdien...
Zou het dan toch?
Ze had toch weer nieuwe slaapmedicatie gekregen? Of verzin in dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan me gezien de afgelopen weken ook niet voorstellen dat er ineens lekker geslapen is ook
Sorry Claudia
Maar ik gun het je zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |