quote:
en dat met zulks n pracht ttquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga slapenslaap lekker allemaal
slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga slapenslaap lekker allemaal
Sorry, Marokkaan in de bus zat iets te geïnteresseerd naar m'n telefoon te kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en dat je over 5min thuis bent
Hoe was de film?
idd, heerlijk platte humorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, Marokkaan in de bus zat iets te geïnteresseerd naar m'n telefoon te kijken
De film was eigenlijk hartstikke leuk. Super melig vooral
Ik was vergeten uit te checkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, heerlijk platte humor![]()
Geeft niet, wilde al ff sms'n of je veilig thuis was![]()
De bus is nu net weer weg, op eigen kracht gereden.
O, die brand was in zo'n pauperflat waar mensen zich vanaf gooien of hun ouders doodsteken ofzo. Niks bijzonders.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Evacuaties na brand in flat Ede
Jeetje, er gebeurt ook eens wat
Gelukkig, niet de flat van m'n opa en oma
Klootvioolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vergeten uit te checkenMoest ik weer terug hobbelen naar bus 1.
Stomme zak van een chauffeur die de deur dichtgooide toen ik instapte. Eén voet in de bus en ik zie die deuren ineens dichtschuiven. Hup, CL ertussenLamme zak.
oooh, had eigenlijk helemaal af moeten fikken dus?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, die brand was in zo'n pauperflat waar mensen zich vanaf gooien of hun ouders doodsteken ofzo. Niks bijzonders.
Prima, en dan leuke gebouwen daar bouwen. Dat is net Overvecht daar, en verderop wordt het meer een Kanaleneilandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oooh, had eigenlijk helemaal af moeten fikken dus?
Bad and worse dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prima, en dan leuke gebouwen daar bouwen. Dat is net Overvecht daar, en verderop wordt het meer een Kanaleneiland
Mooie fikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:27 schreef CherryLips het volgende:
http://112ede.nl/page/Nieuwsdetail/7013/grote-brand-in-flat-ede
Brandt aardig.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga naar bed, het was weer een spannende bustocht
Knor lekker!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga naar bed, het was weer een spannende bustocht
Ik dacht dat ik vroeg op moestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Weer 8 uur lang naar de kolencentrale in aanbouw
Ja dat weet ik dus niet meerquote:
Wij zouden toch nooit gemeen doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet meer![]()
Ik weet alleen dat ik in mn droom aan het posten was en singles en jullie deden gemeen tegen mij
In a fucking heartbeatquote:
Dat is ook wel lulligquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:40 schreef rechtermuisknop het volgende:
Ik droomde dat ik een vriendin had![]()
maar toen werd ik wakker en was ik weer Single
![]()
Dit is pas lullig . ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh snuitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehehehehehehehhehehehe
dat is een mooie dijenkletser om mee wakker te worden!![]()
Goedemorgen!
Nou, doe er wat aan dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben je vrijgezel, heb je iets mannelijks te logeren en dan slaapt hij op zolder en ik beneden op de bank.
Zn tas stond nog beneden, dus er kwam net een manspersoon langsgelopen met alleen een handdoek om (en sokken aan)quote:
Dus je had 'm zelfs in de douche nog kunnen 'onderscheppen'quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn tas stond nog beneden, dus er kwam net een manspersoon langsgelopen met alleen een handdoek om (en sokken aan)
Ja maar dat doe ik allemaal niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:53 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dus je had 'm zelfs in de douche nog kunnen 'onderscheppen'
een echte muts.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik allemaal niet.
Ik ben te braaf
Dan ook niet zeiken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik allemaal niet.
Ik ben te braaf
Ja hequote:
hehe, word je papa boos als je aan je zusje zit? hoe ouderwets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:04 schreef DustPuppy het volgende:
Door mijn huis loopt ook een zeer aantrekkelijke jonge dame, alleen daar mag ik niks mee doen
Nee, dat is mijn huisgenote. Die heeft al een vriendje. En vind me verder niet interessant op die manier.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, word je papa boos als je aan je zusje zit? hoe ouderwets.
Vertel het hem maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppel, dat kapsel van asobig kan echt niet meer hoor, dat kon 5 jaar geleden al niet meer.
Qquote:
Hoe is het nu?quote:
Je hebt gewoon verzorging nodig van een schone deernequote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog steeds ziek.
Ik ben het nu wel zat!
Waar blijf je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gewoon verzorging nodig van een schone deerne
Ik heb last van een loge, ik kan niet wegquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de trein heeft een lekke band.
Gewoon naar Q gaan en samen uitziekenquote:
heel de dag disney en pixar kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon naar Q gaan en samen uitzieken
Kun je ook niemand meer besmettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja mn zoon is altijd blij als hij ziek is want dan mag je op de bank liggen met je deken en kussen en de hele dag films kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heel de dag disney en pixar kijken
Kijk eens aan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:15 schreef Yuki het volgende:
Damn, anders lig je ff de halve nacht wakker met koorts
Daar was je zelf bij geloof ik. Olijfoliemayonaise is gewoon evil.quote:
beter door het oog van de naald kruipen dan een naald door je oog laten kruipen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar was je zelf bij geloof ik. Olijfoliemayonaise is gewoon evil.
Daarbij ben ik wel door het oog van de naald gekropen.
Ja, daar heb jij weer gelijk in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beter door het oog van de naald kruipen dan een naald door je oog laten kruipen.
nee, ik heb vanavond een heul tof iets in utrecht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit kan jij vanavond even komen koken hier?
Dan moet ik asobig maar een echte huppelmaaltijd voorschotelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, ik heb vanavond een heul tof iets in utrecht.
Dat doe je echt héél verkeerd *tenzij minderjarig en/of dierlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben je vrijgezel, heb je iets mannelijks te logeren en dan slaapt hij op zolder en ik beneden op de bank.
Ranzige MIquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beter door het oog van de naald kruipen dan een naald door je oog laten kruipen.
Nee hoor. Doe ik heel goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe je echt héél verkeerd *tenzij minderjarig en/of dierlijk
En echte vriendinnen delen alles!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Laatst bleef ik bij een vriendin slapen en toen liep haar vriend () halfnaakt door het huis
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Laatst bleef ik bij een vriendin slapen en toen liep haar vriend () halfnaakt door het huis
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En echte vriendinnen delen alles!
Hunzelf?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:59 schreef PeuRac het volgende:
Mn ouders hebben hunzelf uitgenodigdNu moet ik flink opruimen/schoonmaken
En nadat je dat hebt gedaan toch nog even "let niet op de rommel" zeggen om indruk te maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:59 schreef PeuRac het volgende:
Mn ouders hebben hunzelf uitgenodigdNu moet ik flink opruimen/schoonmaken
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nadat je dat hebt gedaan toch nog even "let niet op de rommel" zeggen om indruk te maken.
ja hè?
Die van mij zijn ook al een paar jaar niet meer hier geweestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet het idee dat mijn ouders ooit eens langs zullen komenzie ik ze niet voor aan.
regenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:05 schreef STING het volgende:
Lekker eigenwijs door de regen fietsen, oh joy
Regenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:05 schreef STING het volgende:
Lekker eigenwijs door de regen fietsen, oh joy
Beetje sneuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Mooi.
Ik kijk naar een boek op www.bruna.nl Op de afbeelding van het boek zit een sticker met de prijs: ¤5 Bruna vraagt er ¤10 voor
En het is nog een eBook ook.
quote:
Je gaat toch met de autoquote:
Ja en?! mijn haar dan?! Het is gewoon tof om in de regen te spelen, lekker nat en koud te worden en dan thuis op de bank neer te ploffen en een kop warme thee te nemenquote:
Met een handdoek om je hoofd geslingerd alsof je een echte tulband om hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja en?! mijn haar dan?! Het is gewoon tof om in de regen te spelen, lekker nat en koud te worden en dan thuis op de bank neer te ploffen en een kop warme thee te nemen
Juist! Genieten van wat nederland te bieden heeftquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een handdoek om je hoofd geslingerd alsof je een echte tulband om hebt
Weer een reden omquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juist! Genieten van wat nederland te bieden heeftveel regen
dus veel van zulke momenten
Half maar?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En anders maak je wel ruimtequote:
Voordeel van een studentenhuis (en vlaknaast de douche zitten)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was wel meer naakt dan aangekleed.
Vriendin in de rode flat kleedde zich ook vaak gewoon om met de gordijnen open. Niemand die haar zou herkennenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voordeel van een studentenhuis (en vlaknaast de douche zitten)![]()
quote:
Ja dan, maar niet als ik ergens heen moet ofzo, loop ik erbij als een verzopen katjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja en?! mijn haar dan?! Het is gewoon tof om in de regen te spelen, lekker nat en koud te worden en dan thuis op de bank neer te ploffen en een kop warme thee te nemen
Holaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is die verf niet watervast?
Hoi MissB!
Ooh doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin in de rode flat kleedde zich ook vaak gewoon om met de gordijnen open. Niemand die haar zou herkennenEn als ik bleef slapen stond ik me heel preuts achter de kast om te kleden
Zo rende de hond ook altijd rond tijdens het spelen of het gekke uurtje. En dan hop tegen de achterdeur aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh doe ik ook hoorik sta rustig voor t raam me af te drogen en aan te kleden, ff van t uitzicht genieten
![]()
Overigens, humor met katten: http://www.dumpert.nl/med(...)n_in_kattenland.html
Vond je vast niet erg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was wel meer naakt dan aangekleed.
Geniaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh doe ik ook hoorik sta rustig voor t raam me af te drogen en aan te kleden, ff van t uitzicht genieten
![]()
Sinds een paar weken is het schoolgebouw hier recht tegenover weer in gebruik, ik moet nu wat meer opletten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Zorgen dat je goed te zien bent dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds een paar weken is het schoolgebouw hier recht tegenover weer in gebruik, ik moet nu wat meer opletten.
Jaah, al die puppys hosselen jonguh!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds een paar weken is het schoolgebouw hier recht tegenover weer in gebruik, ik moet nu wat meer opletten.
Ooh, het is natuurlijk dinsdag! Ik ga denk ik dat ik een boerencroissant ga scoren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaah, al die puppys hosselen jonguh!Goed bezig Q. nieuwe aanwas!
LOL, daar heb ik redelijk schijt aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
you are no longer my friend.quote:
quote:
Jazekerquote:
Ben je ziek en dan word je zo beledigd hequote:
Die standaard PIquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HOE DURF JE Q. TE BETICHTEN VAN ZULK KWAADS???
Wist je trouwens al dat ik in de trein een heel lieve jongedame heb ontmoet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
Alle spam is mede mogelijk gemaakt door onze vrienden van Dumpert.nl
* PeuRac stelt zich niet verantwoordelijk voor de eventuele schadelijke inhoud van de content
VERTEL ALLES!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat ik in de trein een heel lieve jongedame heb ontmoet.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat ik in de trein een heel lieve jongedame heb ontmoet.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HOE DURF JE Q. TE BETICHTEN VAN ZULK KWAADS???
Jij doet precies hetzelfde ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
you are no longer my friend.
Nee dat mag niet, wij willen het ook wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tell me more, mag via andere media.
Schat doe je oogjes eens open.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Jij doet precies hetzelfde ja!
EN NU BETICHT JIJ MIJ ER OOK VANquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Jij doet precies hetzelfde ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |