Sinds een paar weken is het schoolgebouw hier recht tegenover weer in gebruik, ik moet nu wat meer opletten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh doe ik ook hoorik sta rustig voor t raam me af te drogen en aan te kleden, ff van t uitzicht genieten
![]()
Overigens, humor met katten: http://www.dumpert.nl/med(...)n_in_kattenland.html
Zorgen dat je goed te zien bent dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds een paar weken is het schoolgebouw hier recht tegenover weer in gebruik, ik moet nu wat meer opletten.
Jaah, al die puppys hosselen jonguh!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds een paar weken is het schoolgebouw hier recht tegenover weer in gebruik, ik moet nu wat meer opletten.
Ooh, het is natuurlijk dinsdag! Ik ga denk ik dat ik een boerencroissant ga scoren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaah, al die puppys hosselen jonguh!Goed bezig Q. nieuwe aanwas!
LOL, daar heb ik redelijk schijt aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
you are no longer my friend.quote:
quote:
Jazekerquote:
Ben je ziek en dan word je zo beledigd hequote:
Die standaard PIquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HOE DURF JE Q. TE BETICHTEN VAN ZULK KWAADS???
Wist je trouwens al dat ik in de trein een heel lieve jongedame heb ontmoet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
Alle spam is mede mogelijk gemaakt door onze vrienden van Dumpert.nl
* PeuRac stelt zich niet verantwoordelijk voor de eventuele schadelijke inhoud van de content
VERTEL ALLES!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat ik in de trein een heel lieve jongedame heb ontmoet.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat ik in de trein een heel lieve jongedame heb ontmoet.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HOE DURF JE Q. TE BETICHTEN VAN ZULK KWAADS???
Jij doet precies hetzelfde ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
you are no longer my friend.
Nee dat mag niet, wij willen het ook wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tell me more, mag via andere media.
Schat doe je oogjes eens open.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Jij doet precies hetzelfde ja!
EN NU BETICHT JIJ MIJ ER OOK VANquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Jij doet precies hetzelfde ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |