Beetje sneuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Mooi.
Ik kijk naar een boek op www.bruna.nl Op de afbeelding van het boek zit een sticker met de prijs: ¤5 Bruna vraagt er ¤10 voor
En het is nog een eBook ook.
quote:
Je gaat toch met de autoquote:
Ja en?! mijn haar dan?! Het is gewoon tof om in de regen te spelen, lekker nat en koud te worden en dan thuis op de bank neer te ploffen en een kop warme thee te nemenquote:
Met een handdoek om je hoofd geslingerd alsof je een echte tulband om hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja en?! mijn haar dan?! Het is gewoon tof om in de regen te spelen, lekker nat en koud te worden en dan thuis op de bank neer te ploffen en een kop warme thee te nemen
Juist! Genieten van wat nederland te bieden heeftquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een handdoek om je hoofd geslingerd alsof je een echte tulband om hebt
Weer een reden omquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juist! Genieten van wat nederland te bieden heeftveel regen
dus veel van zulke momenten
Half maar?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Laatst bleef ik bij een vriendin slapen en toen liep haar vriend () halfnaakt door het huis
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon naar Q gaan en samen uitzieken
En anders maak je wel ruimtequote:
Voordeel van een studentenhuis (en vlaknaast de douche zitten)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was wel meer naakt dan aangekleed.
Vriendin in de rode flat kleedde zich ook vaak gewoon om met de gordijnen open. Niemand die haar zou herkennenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voordeel van een studentenhuis (en vlaknaast de douche zitten)![]()
quote:
Ja dan, maar niet als ik ergens heen moet ofzo, loop ik erbij als een verzopen katjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja en?! mijn haar dan?! Het is gewoon tof om in de regen te spelen, lekker nat en koud te worden en dan thuis op de bank neer te ploffen en een kop warme thee te nemen
Holaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is die verf niet watervast?
Hoi MissB!
Ooh doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin in de rode flat kleedde zich ook vaak gewoon om met de gordijnen open. Niemand die haar zou herkennenEn als ik bleef slapen stond ik me heel preuts achter de kast om te kleden
Zo rende de hond ook altijd rond tijdens het spelen of het gekke uurtje. En dan hop tegen de achterdeur aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh doe ik ook hoorik sta rustig voor t raam me af te drogen en aan te kleden, ff van t uitzicht genieten
![]()
Overigens, humor met katten: http://www.dumpert.nl/med(...)n_in_kattenland.html
Vond je vast niet erg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was wel meer naakt dan aangekleed.
Geniaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh doe ik ook hoorik sta rustig voor t raam me af te drogen en aan te kleden, ff van t uitzicht genieten
![]()
Sinds een paar weken is het schoolgebouw hier recht tegenover weer in gebruik, ik moet nu wat meer opletten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Zorgen dat je goed te zien bent dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds een paar weken is het schoolgebouw hier recht tegenover weer in gebruik, ik moet nu wat meer opletten.
Jaah, al die puppys hosselen jonguh!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds een paar weken is het schoolgebouw hier recht tegenover weer in gebruik, ik moet nu wat meer opletten.
Ooh, het is natuurlijk dinsdag! Ik ga denk ik dat ik een boerencroissant ga scoren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaah, al die puppys hosselen jonguh!Goed bezig Q. nieuwe aanwas!
LOL, daar heb ik redelijk schijt aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
you are no longer my friend.quote:
quote:
Jazekerquote:
Ben je ziek en dan word je zo beledigd hequote:
Die standaard PIquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HOE DURF JE Q. TE BETICHTEN VAN ZULK KWAADS???
Wist je trouwens al dat ik in de trein een heel lieve jongedame heb ontmoet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
Alle spam is mede mogelijk gemaakt door onze vrienden van Dumpert.nl
* PeuRac stelt zich niet verantwoordelijk voor de eventuele schadelijke inhoud van de content
VERTEL ALLES!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat ik in de trein een heel lieve jongedame heb ontmoet.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat ik in de trein een heel lieve jongedame heb ontmoet.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HOE DURF JE Q. TE BETICHTEN VAN ZULK KWAADS???
Jij doet precies hetzelfde ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
you are no longer my friend.
Nee dat mag niet, wij willen het ook wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tell me more, mag via andere media.
Schat doe je oogjes eens open.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Jij doet precies hetzelfde ja!
EN NU BETICHT JIJ MIJ ER OOK VANquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Jij doet precies hetzelfde ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |