Nee, dat is mijn huisgenote. Die heeft al een vriendje. En vind me verder niet interessant op die manier.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, word je papa boos als je aan je zusje zit? hoe ouderwets.
Vertel het hem maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppel, dat kapsel van asobig kan echt niet meer hoor, dat kon 5 jaar geleden al niet meer.
Qquote:
Hoe is het nu?quote:
Je hebt gewoon verzorging nodig van een schone deernequote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog steeds ziek.
Ik ben het nu wel zat!
Waar blijf je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gewoon verzorging nodig van een schone deerne
Ik heb last van een loge, ik kan niet wegquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de trein heeft een lekke band.
Gewoon naar Q gaan en samen uitziekenquote:
heel de dag disney en pixar kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon naar Q gaan en samen uitzieken
Kun je ook niemand meer besmettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon naar Q gaan en samen uitzieken
Ja mn zoon is altijd blij als hij ziek is want dan mag je op de bank liggen met je deken en kussen en de hele dag films kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heel de dag disney en pixar kijken
Kijk eens aan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:15 schreef Yuki het volgende:
Damn, anders lig je ff de halve nacht wakker met koorts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |