Bad and worse dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prima, en dan leuke gebouwen daar bouwen. Dat is net Overvecht daar, en verderop wordt het meer een Kanaleneiland
Mooie fikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:27 schreef CherryLips het volgende:
http://112ede.nl/page/Nieuwsdetail/7013/grote-brand-in-flat-ede
Brandt aardig.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga naar bed, het was weer een spannende bustocht
Knor lekker!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga naar bed, het was weer een spannende bustocht
Ik dacht dat ik vroeg op moestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Weer 8 uur lang naar de kolencentrale in aanbouw
Ja dat weet ik dus niet meerquote:
Wij zouden toch nooit gemeen doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet meer![]()
Ik weet alleen dat ik in mn droom aan het posten was en singles en jullie deden gemeen tegen mij
In a fucking heartbeatquote:
Dat is ook wel lulligquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:40 schreef rechtermuisknop het volgende:
Ik droomde dat ik een vriendin had![]()
maar toen werd ik wakker en was ik weer Single
![]()
Dit is pas lullig . ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |