Daar was je zelf bij geloof ik. Olijfoliemayonaise is gewoon evil.quote:
beter door het oog van de naald kruipen dan een naald door je oog laten kruipen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar was je zelf bij geloof ik. Olijfoliemayonaise is gewoon evil.
Daarbij ben ik wel door het oog van de naald gekropen.
Ja, daar heb jij weer gelijk in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beter door het oog van de naald kruipen dan een naald door je oog laten kruipen.
nee, ik heb vanavond een heul tof iets in utrecht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit kan jij vanavond even komen koken hier?
Dan moet ik asobig maar een echte huppelmaaltijd voorschotelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, ik heb vanavond een heul tof iets in utrecht.
Dat doe je echt héél verkeerd *tenzij minderjarig en/of dierlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben je vrijgezel, heb je iets mannelijks te logeren en dan slaapt hij op zolder en ik beneden op de bank.
Ranzige MIquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beter door het oog van de naald kruipen dan een naald door je oog laten kruipen.
Nee hoor. Doe ik heel goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe je echt héél verkeerd *tenzij minderjarig en/of dierlijk
En echte vriendinnen delen alles!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Laatst bleef ik bij een vriendin slapen en toen liep haar vriend () halfnaakt door het huis
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Laatst bleef ik bij een vriendin slapen en toen liep haar vriend () halfnaakt door het huis
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En echte vriendinnen delen alles!
Hunzelf?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:59 schreef PeuRac het volgende:
Mn ouders hebben hunzelf uitgenodigdNu moet ik flink opruimen/schoonmaken
En nadat je dat hebt gedaan toch nog even "let niet op de rommel" zeggen om indruk te maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:59 schreef PeuRac het volgende:
Mn ouders hebben hunzelf uitgenodigdNu moet ik flink opruimen/schoonmaken
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nadat je dat hebt gedaan toch nog even "let niet op de rommel" zeggen om indruk te maken.
ja hè?
Die van mij zijn ook al een paar jaar niet meer hier geweestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet het idee dat mijn ouders ooit eens langs zullen komenzie ik ze niet voor aan.
regenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:05 schreef STING het volgende:
Lekker eigenwijs door de regen fietsen, oh joy
Regenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:05 schreef STING het volgende:
Lekker eigenwijs door de regen fietsen, oh joy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |