quote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Misan het volgende:
[..]
wie ben je dan?
kloonscan gaat per username en die kijkt naar andere users die gebruik maken van hetzelfde ip-adres, e-mailadres of browsersessie
Ik ben Lagomorph kwijt en ik postte alleen in de SCquote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zolang ik in GAM blijf niet, volgens mij halen ze de kloonscan alleen over KLB en ONZ, en daar kom ik niet meer, kansloze zooi dat het is
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Misan het volgende:
[..]
wie ben je dan?
kloonscan gaat per username en die kijkt naar andere users die gebruik maken van hetzelfde ip-adres, e-mailadres of browsersessie
het is gewoon dat hier geen FA's komen of modjes die het heel veel interesseert. ik post hier al een half jaar onder kloons en laat het ook duidelijk blijken, het gaat telkens pas fout zodra ik ook maar 1 post in KLB of een ander "druk" subforum maak, dan ben ik binnen een uurtje weer gebandquote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben Lagomorph kwijt en ik postte alleen in de SC
je hebt toch proeftermijn? probeer het zou ik zeggenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
Sollicitatiegesprek was leuk! Alleen twijfel ik of de baan wat voor mij is :p
Lastig..
Je wilt gewoon graag je broek uitdoen hèquote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef Misan het volgende:
hebben jullie nog behoefte om de snee in mijn been te zien?
Dat laat ik aan anderen over die dat beter kunnenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef Misan het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef Misan het volgende:
Ach joh, hoeveel kloons ben ik wel niet kwijtgeraakt?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben Lagomorph kwijt en ik postte alleen in de SC
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Whehehhe, Yvonne stuurde me een vriendjes-verzoek op LinkedIn
dat ook jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je wilt gewoon graag je broek uitdoen hè
ik heb danny op linkedinquote:Op maandag 10 januari 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
stuk of 100?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach joh, hoeveel kloons ben ik wel niet kwijtgeraakt?
alstuquote:
SPOILER: sneeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:31 schreef Misan het volgende:
[..]
alstudat valt me nog best mee...SPOILER: sneeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:31 schreef Misan het volgende:
[..]
alstuauw, 12 hechtingenSPOILER: sneeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klopt dat?
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
waren vijf of zes hechtingen, je had die vrouw op de gipskamer moeten horenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
auw, 12 hechtingenklopt dat?
huh? dat zijn er toch wel meer dan 6? of is het gewoon slordig gedaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef Misan het volgende:
[..]
waren vijf of zes hechtingen, je had die vrouw op de gipskamer moeten horen
gewoon slordig gedaan, die verpleegster had het over dat het wel een rollade leekquote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
huh? dat zijn er toch wel meer dan 6? of is het gewoon slordig gedaan?
whehehequote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon slordig gedaan, die verpleegster had het over dat het wel een rollade leek
Ik heb het op mijn studie wel gedaan....quote:Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
whehehe
zijn hier trouwens ict mensen die verstand hebben van matlab?
Mannen zijn niet raar, ze PENIS PENIS PENIS PENIS!!!! alleen maar!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn studie wel gedaan....
Opeens een ex die me na 5 jaar niets gehoord te hebben op facebook toevoegdEn hij is opeens vrijgezel, mannen zijn maar raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Het probleem is dat ik nog een aantal gesprekken heb staan eventueel maar dat ze het denk ik vandaag al een JA of NEE willen weten.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:11 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je hebt toch proeftermijn? probeer het zou ik zeggen
je hebt neem ik aan toch bedenktijd?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik nog een aantal gesprekken heb staan eventueel maar dat ze het denk ik vandaag al een JA of NEE willen weten.
En dan kun je JA zeggen en de rest afbellen want eventueel zonde kan zijn omdat er iets leukers tussen kan zitten.
Of je zegt NEE en daarna blijkt de rest het ook niet te worden
In principe nietquote:Op maandag 10 januari 2011 13:55 schreef Misan het volgende:
[..]
je hebt neem ik aan toch bedenktijd?
Wacht het wel even afquote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Dan zeg je wel geinteresseerd bent, maar dat je nog een aantal gesprekken gepland hebt staan die je even af wilt wachten en dat je ze daarna zsm iets laat weten. Dat snappen ze heus wel hoor
dat zou het wat makkelijker maken ja, maar wat rossdale zegt is denk ik de beste oplossingquote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In principe niethij wou het vandaag laten weten of ik het werd of #2 die langs kwam. Ik heb wel aangegeven dat ik vrijdag nog een gesprek heb waar ik toch ook wel even heen wil.
Het liefste heb ik dat ze het over een week willen weten ofzo maar dat zal wel niet denk ik. En misschien wordt het sowieso wel #2 dus moet ff het belletje afwachten.
QFT. Wij hebben ook vaak sollicitanten die het zo doen, zou geen probleem moeten zijn...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Dan zeg je wel geinteresseerd bent, maar dat je nog een aantal gesprekken gepland hebt staan die je even af wilt wachten en dat je ze daarna zsm iets laat weten. Dat snappen ze heus wel hoor
In principe niet nee maar dit ging ff wat anders! Sowieso ook maar 1 gesprek en geen 2dequote:Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
QFT. Wij hebben ook vaak sollicitanten die het zo doen, zou geen probleem moeten zijn...
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mannen zijn niet raar, ze PENIS PENIS PENIS PENIS!!!! alleen maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
weet jij hoe ik een horizontale en een verticale vector op zo'n manier moet vermenigvuldigen dat de uitkomst het gemiddelde is (een scalar dus) van elk mogelijke som van die vectoren?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn studie wel gedaan....
Opeens een ex die me na 5 jaar niets gehoord te hebben op facebook toevoegdEn hij is opeens vrijgezel, mannen zijn maar raar
Wat zeg je preciesquote:Op maandag 10 januari 2011 14:08 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
weet jij hoe ik een horizontale en een verticale vector op zo'n manier moet vermenigvuldigen dat de uitkomst het gemiddelde is (een scalar dus) van elk mogelijke som van die vectoren?![]()
echt om te janken, dat matlab
misschien dat gamebabe het weetquote:
dus je hebt zoiets:quote:Op maandag 10 januari 2011 14:08 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
weet jij hoe ik een horizontale en een verticale vector op zo'n manier moet vermenigvuldigen dat de uitkomst het gemiddelde is (een scalar dus) van elk mogelijke som van die vectoren?![]()
echt om te janken, dat matlab
werving- en selectiebureaus zijn ratten eersteklas, daar ga ik iig nooit meer mee in zeequote:Op maandag 10 januari 2011 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In principe niet nee maar dit ging ff wat anders! Sowieso ook maar 1 gesprek en geen 2de
Is via een wervings en selectiebureau ook dus misschien daarom allemaal wat gestroomlijnder.
nee je hebt bijvoorbeeld 34567quote:Op maandag 10 januari 2011 14:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
dus je hebt zoiets:
3 4 5
6 7 5
9 8 7
En je wilt
4
6
8
?
ongeveer, maar dan niet met het product werken steeds maar met de somquote:Op maandag 10 januari 2011 14:27 schreef GameBabe het volgende:
klint als vector * transpose van vector en dan een mean van de mean
dus dan krijg je
A = 123
At=
1
2
3
Z=A* At=
123
246
369
Y=Mean(Z)=
246
Mean(Y)=
4
zie ook:
http://www.mathworks.com/help/techdoc/ref/mean.html
Of is dat niet wat je bedoeld?
Maar komt je er zo uit? matrixen optellen kun je wel tochquote:Op maandag 10 januari 2011 14:31 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ongeveer, maar dan niet met het product werken steeds maar met de som
en het hoeven niet per se dezelfde vectoren te zijn, dit was maar een voorbeeld
maar je bent echt een held want die hele mean functie kende ik niet
ja, voor de rest komt het wel goed hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar komt je er zo uit? matrixen optellen kun je wel tochen misschien ook nog wel handig om in je achterhoofd te houden dat
1 1 1
*
1
2
3
=
111
222
333
Zit nu bij 2 goeie!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:17 schreef Misan het volgende:
[..]
werving- en selectiebureaus zijn ratten eersteklas, daar ga ik iig nooit meer mee in zee
En meteen geaccepteerd zekerquote:Op maandag 10 januari 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Misan het volgende:
Zooo met een beetje mzzl kan ik woensdag alweer aan het werk en ga ik dagelijks op en neer naar Amsterdam met de taxi
Hehe, goed voor elkaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Misan het volgende:
Zooo met een beetje mzzl kan ik woensdag alweer aan het werk en ga ik dagelijks op en neer naar Amsterdam met de taxi
ja zal niet allemaal op rolletjes gelopen zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hehe, goed voor elkaar.![]()
Is er nog een enorme chaos die je op je werk moet fixen door je afwezigheid? Of valt het mee?
Nja tenzij het iemand hier een modje er bij roept, of feedback kanaalquote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zolang ik in GAM blijf niet, volgens mij halen ze de kloonscan alleen over KLB en ONZ, en daar kom ik niet meer, kansloze zooi dat het is
Over rolletjes gesproken. Ga je op krukken of in een rolstoel?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef Misan het volgende:
[..]
ja zal niet allemaal op rolletjes gelopen zijn![]()
krukkenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Over rolletjes gesproken. Ga je op krukken of in een rolstoel?
Verschrikkelijk wat Chernobyl met mensen doet. Moet je dat arme kindje zien. Na 25 jaar nog steeds klein, haren over zijn hele lichaam en een oog kwijt. Dit wens je niemand toequote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef Misan het volgende:
Trouwens mooie repo gezien: Chernobyl 25 years later
[ afbeelding ]
http://totallycoolpix.com/2011/01/chernobyl-25-years-later/
klopt, maar dat zou wel erg lullig zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja tenzij het iemand hier een modje er bij roept, of feedback kanaal.
Moet gelijk aan Fall Out denkenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef Misan het volgende:
[ afbeelding ]
Rossdale, kreeg ook een paar extra weken omdat er hier een paar waren die een kloon hadden aangemaaktquote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
klopt, maar dat zou wel erg lullig zijn
me tooquote:
we zien het vanzelf hequote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rossdale, kreeg ook een paar extra weken omdat er hier een paar waren die een kloon hadden aangemaakt. Was ook niet helemaal eerlijk
. Maar goed, misschien hebben ze het nu niet door
Dude gaaf!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef Misan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat let je?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude gaaf!
Ik wil daar zo graag heen!
Niemand wil mee XDquote:
Gewoon naar je kamer gaan, same sjit to seequote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude gaaf!
Ik wil daar zo graag heen!
dan kan je ook naar het oude stalingrad gaan bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 januari 2011 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niemand wil mee XD
Ben sowieso een fan van die ouwe Sovjet achtige sfeer
dat heeft een redenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niemand wil mee XD
Ben sowieso een fan van die ouwe Sovjet achtige sfeer
Een man met tieten, of wat is hetquote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dan kan je ook naar het oude stalingrad gaan bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
dat beeld vind ik echt stukken indrukwekkender dan het vrijheidsbeeld
Het wordt nog mooier: iemand die op de bank zit gaat me de komende vier weken drie dagen per week heen en weer rijden in mijn leasebakquote:
Is ook tof ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een russische vrouw (oftewel een man met tietenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een man met tieten, of wat is het
en heul goedkoop feestenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is ook tof ja!
Rusland was vetste land tot nu toe! Alhoewel dat Tsjernobyl geen rusland is maar toch 1 pot nat
jij woont ook net op jezelf he? een tip, laat nooit je spinazie aanbrandenquote:
Dan moet je eens naar Newcastle ( nja Gateshead eigenlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dronk net uit een pak melk van een week over datum. Ook geen pretjequote:Op maandag 10 januari 2011 20:07 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
jij woont ook net op jezelf he? een tip, laat nooit je spinazie aanbranden
van schade en schande wordt men wijsquote:Op maandag 10 januari 2011 20:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik dronk net uit een pak melk van een week over datum. Ook geen pretje
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gisteren bij de griek gehaald, vandaag pizzadag, morgen toch maar weer eens koken.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef Misan het volgende:
[..]
Laat ook geen borden met pastaresten meer dan een week staan
die ziet er ook awesome uit, maar als je eens bedenkt, dat beeld in wolgograd is 2 keer zo hoog als die engel vleugelwijdte heeftquote:Op maandag 10 januari 2011 20:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar Newcastle ( nja Gateshead eigenlijk) gaan en dan de Angel of the North opzoeken, dat ziet er ook zeer tof uit
.
En vanaf een afstandje zie je dat ding ineens te voorschijn komen
True thatquote:Op maandag 10 januari 2011 20:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
die ziet er ook awesome uit, maar als je eens bedenkt, dat beeld in wolgograd is 2 keer zo hoog als die engel vleugelwijdte heeft
je kan natuurlijk ook zo'n ontzettende kutfoto maken dat je ertegenaan leuntquote:Op maandag 10 januari 2011 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True that! Maar in het echt is het zeker cool, foto maken was nog lastig
. Nja als ik met dat ding op de foto wou, moest mijn vriendin nog een aardig stukje lopen
pizza's bij de supermarkt zijn ook spotgoedkoop, net als een paar dagen achter elkaar macaroni etenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gisteren bij de griek gehaald, vandaag pizzadag, morgen toch maar weer eens koken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gisteren bij de griek gehaald, vandaag pizzadag, morgen toch maar weer eens koken.
Dat is dus waarom je papa en mama je jaren hebben geprobeerd te leren een glas te pakken, maar wellicht is deze manier efficienterquote:Op maandag 10 januari 2011 20:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je kan ook onwijs lekkere pasta maken in tien minuutjes: (vega)gehakt, ui, knoflook rullen, (eventueel wat extra groenten erbij) rouxtje maken, half blikje gepelde tomaten erin, schepje groene currypasta en italiaanse kruiden en smullen maarquote:Op maandag 10 januari 2011 20:38 schreef Misan het volgende:
[..]
pizza's bij de supermarkt zijn ook spotgoedkoop, net als een paar dagen achter elkaar macaroni eten
Je moet anders ook ff kijken naar studentenmaaltijden in de stad. Vaak kun je in steden elke dag wel ergens een goedkope hap scoren.
Wie?quote:
Richard 'Dick' Wintersquote:
Noooquote:
Dick Winters was oa de inspiratie en informatiebron voor 'Band of Brothers'quote:
Moet je echt eens gezien hebben.quote:
Ik ook!quote:
I'll keep it in mind.quote:
Vind ik ookquote:
Het zal best nog wel eens op tv komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
I'll keep it in mind.
Het komt zeker niet meer op tv ofzo?.
Heb m staan maar nog steeds niet gekeken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:58 schreef Kn0x het volgende:
Ik moet nog steeds The Pacific kijken. BoB is wel een aanrader en ik hoop dat Pacific net zo goed is.
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:58 schreef Kn0x het volgende:
Ik moet nog steeds The Pacific kijken. BoB is wel een aanrader en ik hoop dat Pacific net zo goed is.
Die boxset ligt nu overal voor 18 euro ofzo dat is wel de moeite waard!quote:
Dat was ook een optie geweest iddquote:Op maandag 10 januari 2011 20:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook zo'n ontzettende kutfoto maken dat je ertegenaan leunt
Ik heb nog maar 2 afleveringen gezien maar kan mezelf er niet toezetten om verder te kijken.. Trekt me niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:30 schreef Misan het volgende:
GB, wat is een rouxje?
Ik vond BoB trouwens echt een ontzettende kutserie in het kader van smaken verschillen
Nee mij ook niet, hetzelfde geldt trouwens voor het gros van de oorlogsfilmsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 afleveringen gezien maar kan mezelf er niet toezetten om verder te kijken.. Trekt me niet.
Ik hou ook niet van oorlogsfilms. Daarom lijkt BoB me ook niets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:47 schreef Misan het volgende:
Nee mij ook niet, hetzelfde geldt trouwens voor het gros van de oorlogsfilms
Vraag het Koei, die heeft hem wel gezien en een mening eroverquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:58 schreef Kn0x het volgende:
Vuig figuurquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vraag het Koei, die heeft hem wel gezien en een mening erover. Ik moet BoB nog kijken, heb hem in 1080p gedownload dus ben benieuwd
zeker om op je gejailbreakte PS3 af te spelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vraag het Koei, die heeft hem wel gezien en een mening erover. Ik moet BoB nog kijken, heb hem in 1080p gedownload dus ben benieuwd
als je van het genre oorlogsfilms a la saving private ryan en dergelijke houdt zit je echt 15 uur lang in shock and awe te kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Saving Private Ryan was alleen interessant in de eerste 15 minuten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:33 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
als je van het genre oorlogsfilms a la saving private ryan en dergelijke houdt zit je echt 15 uur lang in shock and awe te kijken
goeiemorgen trouwens
Aflvering 1 en 2 zijn ook niet echt sterk nee maar daarna wordt het heel indrukwekkend!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 afleveringen gezien maar kan mezelf er niet toezetten om verder te kijken.. Trekt me niet.
Bedoel je The Walking Dead?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand die zombie serie wie nu loopt gezien?? is die tof?
vooral de laatste afleveringen zijn echt heel goed gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Aflvering 1 en 2 zijn ook niet echt sterk nee maar daarna wordt het heel indrukwekkend!
Klopt ja! En dat stukje in dat bos met die gruwelijke kouquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:21 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
vooral de laatste afleveringen zijn echt heel goed gedaan.
ik vond de 1e anders wel chill, met die schrale drillsergeant van friends, die echt totaal niet in die rol pasttequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt ja! En dat stukje in dat bos met die gruwelijke kou![]()
Maat vooral aflvering 1 en 2 zijn niet echt tof nee maar dan moet je ff doorheen Poit :p
Ik vond hem wel tof daarin maar ik heb Friends nooit echt gekeken. Als je dat wel hebt dan is het idd nix neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik vond de 1e anders wel chill, met die schrale drillsergeant van friends, die echt totaal niet in die rol pastte
Nog niet gezien, vriend van me wel. Die vond m tegenvallen, simpel actie filmpje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
zijn er hier trouwens mensen die legion gezien hebben? is het de moeite waard?
Vraag het Koei, die heeft hem wel gezien en een mening eroverquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:58 schreef Kn0x het volgende:
hmm hou wel van simpele actiefilms, toch maar eens downloadenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog niet gezien, vriend van me wel. Die vond m tegenvallen, simpel actie filmpje.
Ja supertoll! Mein Diplomarbeit fortschreitet gut, so ich bin froh! Und du, freut sich wieder zu beginnen?quote:
Is dat een miniserie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Bedoel je The Walking Dead?
Die is alweer afgelopen, 6 afleveringen ofzo?
Best tof, stelde me op het einde wat teleur.
Weet niet of er nog een seizoen 2 komt eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat een miniserie?
Ik dacht dat het gewoon een complete nieuwe serie was, ben nu bij aflevering 4 ofzo
Ja, ich bin absolut begeistert, wieder an die Arbeit. Morgen früh mein Fahrer nimmt mich an die Arbeit und er bekommt mir am Nachmittag wieder!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja supertoll! Mein Diplomarbeit fortschreitet gut, so ich bin froh! Und du, freut sich wieder zu beginnen?
Supergeil!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Ja, ich bin absolut begeistert, wieder an die Arbeit. Morgen früh mein Fahrer nimmt mich an die Arbeit und er bekommt mir am Nachmittag wieder!
quote:
6 afleveringen maar? Dat noem ik geen serie meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Bedoel je The Walking Dead?
Die is alweer afgelopen, 6 afleveringen ofzo?
Best tof, stelde me op het einde wat teleur.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Flos, Misan, check cutscene forum
quote:
Oorlogsfilmsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:47 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, hetzelfde geldt trouwens voor het gros van de oorlogsfilms
dat en het stuk met het ardennen offensief zijn duidelijk de bestenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:34 schreef koei het volgende:
[..]
Oorlogsfilmsmijn favoriete filmgenre!
the pacific is overigens minder dan BoB. De serie is wel rauwer, maar draait meer om losse hoofdpersonen die elkaar afwisselen ipv om een groep. Desondanks een goede serie wel weer! Heb de bluray box van sinterklaas gekregen en ga binnenkort opnieuw beginnen daarmee.
Overigens is BoB veel trager aan het begin, met name door de trainingsaflevering, waardoor je meer een band opbouwt met de mensen, maar de echte actie volgt pas later. De concentratiekamp aflevering is een van de indrukwekkendste afleveringen
quote:
Last Guardianquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:25 schreef Poit het volgende:
The Last Guardian met kerst in Europa
AAAAAAAAAAAAAAAAAH, IS HET AL KERST?!?!?!!
Ja ik heb echt niets met die games, interesseert me niet zo....quote:
Vroeger vond ik je nog tof..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ik heb echt niets met die games, interesseert me niet zo....
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ik heb echt niets met die games, interesseert me niet zo....
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger vond ik je nog tof.. Maar toen bleek je ineens The Last Guardian te kunnen waarderen
quote:
koei wil gewoon gespankt wordenquote:
DURF JE DA ZONDAG OOK NOG TE ZEGGE JA?? HE? HEEE?!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef SuperFruitig het volgende:
IK VIND JULLIE ALLEMAAL STOM ZO DAAR
Ik mis het woord kut nog in deze reply...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DURF JE DA ZONDAG OOK NOG TE ZEGGE JA?? HE? HEEE?!
nee hoeft niet, al zie je er op die foto uit als osama uit roffa, als je maar niet lacht en als je maar te herkennen bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef koei het volgende:
Ik moet trouwens zo pasfoto's maken voor mn paspoort want mn oude zijn niet goed omdat ik lach... ik denk dat ik een hele lelijke staart boven op mn hoofd ga doen en dan die foto laat gebruiken. is er iemand die weet of je bij het aanvragen er zo uit moet zien als op de pasfoto? twee keer zo voor lul lopen wordt me iets teveel van het goede...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef koei het volgende:
Ik moet trouwens zo pasfoto's maken voor mn paspoort want mn oude zijn niet goed omdat ik lach... ik denk dat ik een hele lelijke staart boven op mn hoofd ga doen en dan die foto laat gebruiken. is er iemand die weet of je bij het aanvragen er zo uit moet zien als op de pasfoto? twee keer zo voor lul lopen wordt me iets teveel van het goede...
MAKKELIJK!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DURF JE DA ZONDAG OOK NOG TE ZEGGE JA?? HE? HEEE?!
Ja, maar dat heeft ook wat voeten in de aarde gehad. Ik wil wel over een paar weken gewoon op vakantie kunnen, dus mn aanvraag moet wel direct goedgekeurd worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was er ook doorgekomen...
JA ZONDAG PAS NATUURLIJK HALLOOOquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Fruit, je moet ons even je carriere-debacle voor gooien zondag!
De moeite voor een fotoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ook wat voeten in de aarde gehad. Ik wil wel over een paar weken gewoon op vakantie kunnen, dus mn aanvraag moet wel direct goedgekeurd worden.
Ik ben nog even aan het experimenteren met mijn haar. Ik heb nu twee staartjes voor op mn hoofd, maar dat ziet er toch nog redelijk normaal uit. Eén staart bovenop mn hoofd kon er ook nog mee door, dus ik moet nog even iets aparters bedenken.. Maar wel snel, anders is de fotowinkel dicht
Scheer je hoofd kaal!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ook wat voeten in de aarde gehad. Ik wil wel over een paar weken gewoon op vakantie kunnen, dus mn aanvraag moet wel direct goedgekeurd worden.
Ik ben nog even aan het experimenteren met mijn haar. Ik heb nu twee staartjes voor op mn hoofd, maar dat ziet er toch nog redelijk normaal uit. Eén staart bovenop mn hoofd kon er ook nog mee door, dus ik moet nog even iets aparters bedenken.. Maar wel snel, anders is de fotowinkel dicht
2 staartjes voor op je hoofd en nog een bovenopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef koei het volgende:
[..]
Dat je daar blij mee bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:35 schreef Misan het volgende:
Auto met chauffeur is geregeld voor morgenVoor donderdag en vrijdag zijn ze nog druk aan het regelen om het in orde te krijgen. Het idee is dat ik minimaal de komende vier weken drie keer per week tussen huis en werk gereden word
Alles beter dan hele dagen thuis zittenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef koei het volgende:
[..]
Dat je daar blij mee bent... Ik zou ook liever werken dan thuiszitten, maar gaan werken terwijl ik er niet eens zelfstandig kan komen lijkt me niks. Vrijheid om te gaan en staan waar je wil heb je dan niet, en als je aanwezig bent gaat iedereen er vanuit dat je gewoon al je werk kan doen. Ik heb op mijn werk (oke, dat is geen kantoorbaan dus wat dat betreft lastig te vergelijken) meerdere mensen daarmee de mist in zien gaan omdat ze toch meer gaan doen dan ze mogen doen, waardoor ze uiteindelijk veel langer bezig zijn om te herstellen. Als het je eigen bedrijf niet is zou ik in zulke gevallen echt niet gaan werken want je benadeelt alleen jezelf ermee. Een tijdelijke thuiswerkplek is voor de meeste kantoorbanen zo geregeld en veel praktischer en daarmee toon je ook je wil om te werken bij de baas.
Maar veel succes morgen! Ik ben benieuwd of het je bevalt op deze manier!
Ik dacht eerst dat had ik ook gedaan en toen dacht ik maar hoequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef Misan het volgende:
[..]
Alles beter dan hele dagen thuis zittenVoor mijn werk (zeker nu ik leidinggevende ben van 8 collega's) is het erg handig dat ik mijn gezicht laat zien op de werkvloer, vandaar ook dat ik drie ochtenden in de week op locatie werk en de rest van de week thuis werk. Ik blijf ook bekijken in hoeverre het gaat en in hoeverre het vol te houden is. Krijg ik last van mijn been dan schroef ik het aantal uren per direct terug en dat weten ze.
Scheelt dat ik gewoon een kantoorbaan hebquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat had ik ook gedaan en toen dacht ik maar hoe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik bovenin moet zijn moet ik al op mijn tenen staan
Sinds wanneer zit jij in de porno?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:38 schreef badboynova het volgende:
wat een heerlijke late dienst heb ik, het lijkt net of alle milfs in rotterdam afgesproken hebben om de cv monteur te bellen.
vanaf mijn pubertijd wilde ik er al voor zorgen dat mensen het warm kregen ;')quote:
En toch krijg ik rillingen van jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
vanaf mijn pubertijd wilde ik er al voor zorgen dat mensen het warm kregen ;')
aaaaargh.. WAAROM???quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik krijg rillingen hiervan...
[ afbeelding ]
Wat zit er allemaal bij de perskit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:54 schreef koei het volgende:
Is er trouwens iemand die zondag komt en die interesse heeft in een perskit van Uncharted 2? Ik wil mijn versie ruilen tegen de gewone versie van de game die wel in de kast past, dus wellicht is er iemand hier die er blij van wordt?
quote:
DIE SPOILER-TAG IS ER NIET VOOR NIETS TEEN!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik krijg rillingen hiervan...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)947&cHash=72c486bb41
Vanaf 27: 15![]()
![]()
Geniaal
DOPE!!!!quote:
OHquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/streaker_fail.html
Die kerel lacht ook super tofquote:
Die wil ik best ruilen tegen de normale versiequote:
Is ook prima! Ik ben alleen te lui om het op te sturen, daarom had ik zondag erbij gezegdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Die wil ik best ruilen tegen de normale versieBen er alleen zondag niet bij, maar heb nog 3 weken vakantie dus zou best een keer langs kunnen komen.
Ik volg geen series op tv.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Welke serie volgende de meeste mensen hier nou elke week?
Yo beeb!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef GameBabe het volgende:
Pff weer bijna 4 uur op de bank geslapen....
Nu maar echt mijn tas gaan inpakken voor morgen...
Dan had je het nodig. Veel plezier alvast.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef GameBabe het volgende:
Pff weer bijna 4 uur op de bank geslapen....
Nu maar echt mijn tas gaan inpakken voor morgen...
Thanks, doe geen dingen met hem die ik ook niet zou doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Yo beeb!
Veel plezier op de ski-tjes.
Ik zorg wel voor je mannetje!
Naar Fiss, nog niet echt sneeuw geloof ikquote:
Dat betwijfel ik soms wel, de hele winter slaap ik op random momenten. Ik werk op zonne-energie denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan had je het nodig. Veel plezier alvast.
Daar ben ik nog nooit geweest, ben de afgelopen tien jaar alleen maar in Frankrijk geweest... Maar in de bergen ligt vrijwel overal wel sneeuw, en anders heb je iig een boel zon, dan kun je weer even bijtankenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Naar Fiss, nog niet echt sneeuw geloof ikOok voor het eerst ski-en ipv boarden, ben benieuwd...
Slaap lekker popjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef Poit het volgende:
Pff, vakantie, luxepaarden. Heel geen tijd voor![]()
Ik ga trouwens lekker m'n bedje in! Het is al weer laat zat voor deze knulliebullie
Dank, en dat is ook de reden voor de overstap, als je elke keer 2 dagen gaat is ski-en toch wel handiger...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, ben de afgelopen tien jaar alleen maar in Frankrijk geweest... Maar in de bergen ligt vrijwel overal wel sneeuw, en anders heb je iig een boel zon, dan kun je weer even bijtankenEn skiën is makkelijker dan boarden
Fijne vakantie iig! Ik moet nog 2,5 week wachten
iiiiieeeeeew, zolang je maar niet mijn werkplek pakt...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Gamer_V het volgende:
Zit ik daar vrijdag helemaal alleen op kantoordan maar een stil hoekje opzoeken om te fappen ofzo
Klinkt gedeeltelijk bekend. Afgelopen zaterdag ook halve dag geslapen. Nu op vage tijden nog geen moeheid terwijl ik normaal al zowat in slaap zou vallen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik soms wel, de hele winter slaap ik op random momenten. Ik werk op zonne-energie denk ik
Trusten Poitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef Poit het volgende:
Pff, vakantie, luxepaarden. Heel geen tijd voor![]()
Ik ga trouwens lekker m'n bedje in! Het is al weer laat zat voor deze knulliebullie
Je weet het maar nooit met flexibele werkplekkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
iiiiieeeeeew, zolang je maar niet mijn werkplek pakt...
En volgens mij zijn er nog wel een paar mensen, K*2, S, T, J, R en nog een paar...
Ik zou wat typex aan de onderkant van een bureau smeren Vladje! Gewoon een flinke klodder zodat ze rare dingen gaan denken...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Gamer_V het volgende:
Zit ik daar vrijdag helemaal alleen op kantoordan maar een stil hoekje opzoeken om te fappen ofzo
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zou wat typex aan de onderkant van een bureau smeren Vladje! Gewoon een flinke klodder zodat ze rare dingen gaan denken...
Goh... No shit Sherlockquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik volg geen series op tv.
Meeste series staan of op pc of liggen op dvd/blu-ray.
Ik wil het spel graag spelen dus het maakt me niet zoveel uit hoe het eruit ziet, sealed heeft dan ook weinig meerwaarde. Ik heb alleen een voorkeur voor een gewone versie omdat ik deze versie een onhandig formaat vind hebben en hij niet tof genoeg is om te bewaren (zoals mijn inFamous 1-versie wel tof genoeg is en een handiger formaat heeft). Maar hij gaat al richting Tain! Die krijgt tenslotte alle leuke dingen waar ik vanaf wilquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh... No shit Sherlock! Dat is ook volgen hé
. Nja HINYM gaat hem denk niet worden, TBBT heb ik alles al van gedownload na het werk en de 1ste 12 afleveringen zijn goed te doen
Btw Koei, ik heb anders nog wel een sealed LE van Uncharted 2
Kon je hem nu niet spelen danquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ik wil het spel graag spelen dus het maakt me niet zoveel uit hoe het eruit ziet, sealed heeft dan ook weinig meerwaarde. Ik heb alleen een voorkeur voor een gewone versie omdat ik deze versie een onhandig formaat vind hebben en hij niet tof genoeg is om te bewaren (zoals mijn inFamous 1-versie wel tof genoeg is en een handiger formaat heeft). Maar hij gaat al richting Tain! Die krijgt tenslotte alle leuke dingen waar ik vanaf wil
haha, ik volg de laatste tijd zelfs geen series. Heb alleen nog The Pacific liggen, maar kom er steeds niet aan toe om te gaan starten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh... No shit Sherlock! Dat is ook volgen hé
. Nja HINYM gaat hem denk niet worden, TBBT heb ik alles al van gedownload na het werk en de 1ste 12 afleveringen zijn goed te doen
Btw Koei, ik heb anders nog wel een sealed LE van Uncharted 2
Kijk ik wel eens als ik tijd heb.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:00 schreef AQuila360 het volgende:
Speelfilm gemaakt in GTA4
Tof gemaakt!
Nick bevalt de iPad nog steeds?
Hm. Ja, dat zou er wel in fietsen. Of een hamkaascroissantjequote:
Nu krijg ik gelijk trek.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Ja, dat zou er wel in fietsen. Of een hamkaascroissantje.
Maar eerst maar eens werken.
Al de 365466ste keer dat je het vraagt, zal ik dan ook maar voor de 365466ste keer antwoorden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:00 schreef AQuila360 het volgende:
Speelfilm gemaakt in GTA4
Tof gemaakt!
Nick bevalt de iPad nog steeds?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al de 365466ste keer dat je het vraagt, zal ik dan ook maar voor de 365466ste keer antwoorden?
JA!!!!
Vorig topic denk ik, en misschien zelfs wel dit topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Dat antwoord nog nooit gezienZullen dan wel paar post bijgekomen zijn en dan heb ik geen zin om die allemaal te lezen
![]()
Excuses en bedankt Nick!
Ik heb as we speak er eentje in de bestelling staan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vorig topic denk ik, en misschien zelfs wel dit topic. Waarom moet je het weten? Je koopt er toch geen
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:16 schreef AQuila360 het volgende:
Terminator seizoen 2 valt toch wel redelijk tegen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ik wil het spel graag spelen dus het maakt me niet zoveel uit hoe het eruit ziet, sealed heeft dan ook weinig meerwaarde. Ik heb alleen een voorkeur voor een gewone versie omdat ik deze versie een onhandig formaat vind hebben en hij niet tof genoeg is om te bewaren (zoals mijn inFamous 1-versie wel tof genoeg is en een handiger formaat heeft). Maar hij gaat al richting Tain! Die krijgt tenslotte alle leuke dingen waar ik vanaf wil
Het zijn crackers met kaas geworden. Ook lekker. En verantwoord.quote:
Check!quote:
Ik heb de laatste topic niet zo goed gevolgd. Hoeveel en via welke website? Kan ik kijken of ze nog meer toffe shit hebbenquote:
Teefury.com en ze hebben 1 shirt per dag te koop dus andere toffe shit hadden ze.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de laatste topic niet zo goed gevolgd. Hoeveel en via welke website? Kan ik kijken of ze nog meer toffe shit hebben
Die is wel gaaf opzichquote:
Neequote:
Ik heb bruine boterhammen met brie, ook erg fijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zijn crackers met kaas geworden. Ook lekker. En verantwoord.
Ik heb geen matenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Tain het volgende:
Ik ga om 2 uur het shirtje bestellen. Mocht je ook willen dan kan je me PM'en met je maat enzo
Oeh. Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb bruine boterhammen met brie, ook erg fijn
Same!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Sorry ik pas, vind hem wel tof maar denk niet dat ik hem veel zou dragen
Dude!quote:
Pindakaasquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef Poit het volgende:
Ik ga ook lekker een boterbammetje eten.
Met pindakaas denk
Nee, volgende week dinsdag begin ik. Heb dus nog een week om aan te kloten en werkschuwtuig te zijn...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!
Was je nou al begonnen met je nieuwe baan??
Vieze hippie!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, volgende week dinsdag begin ik. Heb dus nog een week om aan te kloten en werkschuwtuig te zijn...
Chill dude, birds, bees, peace to the world.quote:
Coole smiliequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Chill dude, birds, bees, peace to the world. [ afbeelding ]
Alleen zonder liefde...![]()
Ik weet het nog niet! Ik heb het nog niet met JD overlegd eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Koekie, ging jij zondag nou ook naar utrecht of niet?
Moet je toestemming vragen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet! Ik heb het nog niet met JD overlegd eigenlijk.
Het is om 2 uur hè? Dat is eigenlijk wel interessant.
Mnah dat niet. Maar het is wel handig als m'n vent weet waar ik uithang, en vooral met wiequote:
Ach, ik neem aan dat hij dat allang gelurkt heeft...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah dat niet. Maar het is wel handig als m'n vent weet waar ik uithang, en vooral met wie.
Ja, Ross is mijn personal protector.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Fallen het volgende:
En Ross gaat mee, dus je bent veilig... toch?
Ik zou maar niet zeggen dat je met poit bier gaat drinkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah dat niet. Maar het is wel handig als m'n vent weet waar ik uithang, en vooral met wie.
Ik drink sowieso nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:42 schreef GameBabe het volgende:
Ik zou maar niet zeggen dat je met poit bier gaat drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |