quote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Misan het volgende:
[..]
wie ben je dan?
kloonscan gaat per username en die kijkt naar andere users die gebruik maken van hetzelfde ip-adres, e-mailadres of browsersessie
Ik ben Lagomorph kwijt en ik postte alleen in de SCquote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zolang ik in GAM blijf niet, volgens mij halen ze de kloonscan alleen over KLB en ONZ, en daar kom ik niet meer, kansloze zooi dat het is
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Misan het volgende:
[..]
wie ben je dan?
kloonscan gaat per username en die kijkt naar andere users die gebruik maken van hetzelfde ip-adres, e-mailadres of browsersessie
het is gewoon dat hier geen FA's komen of modjes die het heel veel interesseert. ik post hier al een half jaar onder kloons en laat het ook duidelijk blijken, het gaat telkens pas fout zodra ik ook maar 1 post in KLB of een ander "druk" subforum maak, dan ben ik binnen een uurtje weer gebandquote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben Lagomorph kwijt en ik postte alleen in de SC
je hebt toch proeftermijn? probeer het zou ik zeggenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
Sollicitatiegesprek was leuk! Alleen twijfel ik of de baan wat voor mij is :p
Lastig..
Je wilt gewoon graag je broek uitdoen hèquote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef Misan het volgende:
hebben jullie nog behoefte om de snee in mijn been te zien?
Dat laat ik aan anderen over die dat beter kunnenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef Misan het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef Misan het volgende:
Ach joh, hoeveel kloons ben ik wel niet kwijtgeraakt?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben Lagomorph kwijt en ik postte alleen in de SC
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Whehehhe, Yvonne stuurde me een vriendjes-verzoek op LinkedIn
dat ook jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je wilt gewoon graag je broek uitdoen hè
ik heb danny op linkedinquote:Op maandag 10 januari 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
stuk of 100?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach joh, hoeveel kloons ben ik wel niet kwijtgeraakt?
alstuquote:
SPOILER: sneeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:31 schreef Misan het volgende:
[..]
alstudat valt me nog best mee...SPOILER: sneeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:31 schreef Misan het volgende:
[..]
alstuauw, 12 hechtingenSPOILER: sneeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klopt dat?
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
waren vijf of zes hechtingen, je had die vrouw op de gipskamer moeten horenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
auw, 12 hechtingenklopt dat?
huh? dat zijn er toch wel meer dan 6? of is het gewoon slordig gedaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef Misan het volgende:
[..]
waren vijf of zes hechtingen, je had die vrouw op de gipskamer moeten horen
gewoon slordig gedaan, die verpleegster had het over dat het wel een rollade leekquote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
huh? dat zijn er toch wel meer dan 6? of is het gewoon slordig gedaan?
whehehequote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon slordig gedaan, die verpleegster had het over dat het wel een rollade leek
Ik heb het op mijn studie wel gedaan....quote:Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
whehehe
zijn hier trouwens ict mensen die verstand hebben van matlab?
Mannen zijn niet raar, ze PENIS PENIS PENIS PENIS!!!! alleen maar!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn studie wel gedaan....
Opeens een ex die me na 5 jaar niets gehoord te hebben op facebook toevoegdEn hij is opeens vrijgezel, mannen zijn maar raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Het probleem is dat ik nog een aantal gesprekken heb staan eventueel maar dat ze het denk ik vandaag al een JA of NEE willen weten.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:11 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je hebt toch proeftermijn? probeer het zou ik zeggen
je hebt neem ik aan toch bedenktijd?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik nog een aantal gesprekken heb staan eventueel maar dat ze het denk ik vandaag al een JA of NEE willen weten.
En dan kun je JA zeggen en de rest afbellen want eventueel zonde kan zijn omdat er iets leukers tussen kan zitten.
Of je zegt NEE en daarna blijkt de rest het ook niet te worden
In principe nietquote:Op maandag 10 januari 2011 13:55 schreef Misan het volgende:
[..]
je hebt neem ik aan toch bedenktijd?
Wacht het wel even afquote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Dan zeg je wel geinteresseerd bent, maar dat je nog een aantal gesprekken gepland hebt staan die je even af wilt wachten en dat je ze daarna zsm iets laat weten. Dat snappen ze heus wel hoor
dat zou het wat makkelijker maken ja, maar wat rossdale zegt is denk ik de beste oplossingquote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In principe niethij wou het vandaag laten weten of ik het werd of #2 die langs kwam. Ik heb wel aangegeven dat ik vrijdag nog een gesprek heb waar ik toch ook wel even heen wil.
Het liefste heb ik dat ze het over een week willen weten ofzo maar dat zal wel niet denk ik. En misschien wordt het sowieso wel #2 dus moet ff het belletje afwachten.
QFT. Wij hebben ook vaak sollicitanten die het zo doen, zou geen probleem moeten zijn...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Dan zeg je wel geinteresseerd bent, maar dat je nog een aantal gesprekken gepland hebt staan die je even af wilt wachten en dat je ze daarna zsm iets laat weten. Dat snappen ze heus wel hoor
In principe niet nee maar dit ging ff wat anders! Sowieso ook maar 1 gesprek en geen 2dequote:Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
QFT. Wij hebben ook vaak sollicitanten die het zo doen, zou geen probleem moeten zijn...
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mannen zijn niet raar, ze PENIS PENIS PENIS PENIS!!!! alleen maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
weet jij hoe ik een horizontale en een verticale vector op zo'n manier moet vermenigvuldigen dat de uitkomst het gemiddelde is (een scalar dus) van elk mogelijke som van die vectoren?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn studie wel gedaan....
Opeens een ex die me na 5 jaar niets gehoord te hebben op facebook toevoegdEn hij is opeens vrijgezel, mannen zijn maar raar
Wat zeg je preciesquote:Op maandag 10 januari 2011 14:08 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
weet jij hoe ik een horizontale en een verticale vector op zo'n manier moet vermenigvuldigen dat de uitkomst het gemiddelde is (een scalar dus) van elk mogelijke som van die vectoren?![]()
echt om te janken, dat matlab
misschien dat gamebabe het weetquote:
dus je hebt zoiets:quote:Op maandag 10 januari 2011 14:08 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
weet jij hoe ik een horizontale en een verticale vector op zo'n manier moet vermenigvuldigen dat de uitkomst het gemiddelde is (een scalar dus) van elk mogelijke som van die vectoren?![]()
echt om te janken, dat matlab
werving- en selectiebureaus zijn ratten eersteklas, daar ga ik iig nooit meer mee in zeequote:Op maandag 10 januari 2011 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In principe niet nee maar dit ging ff wat anders! Sowieso ook maar 1 gesprek en geen 2de
Is via een wervings en selectiebureau ook dus misschien daarom allemaal wat gestroomlijnder.
nee je hebt bijvoorbeeld 34567quote:Op maandag 10 januari 2011 14:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
dus je hebt zoiets:
3 4 5
6 7 5
9 8 7
En je wilt
4
6
8
?
ongeveer, maar dan niet met het product werken steeds maar met de somquote:Op maandag 10 januari 2011 14:27 schreef GameBabe het volgende:
klint als vector * transpose van vector en dan een mean van de mean
dus dan krijg je
A = 123
At=
1
2
3
Z=A* At=
123
246
369
Y=Mean(Z)=
246
Mean(Y)=
4
zie ook:
http://www.mathworks.com/help/techdoc/ref/mean.html
Of is dat niet wat je bedoeld?
Maar komt je er zo uit? matrixen optellen kun je wel tochquote:Op maandag 10 januari 2011 14:31 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ongeveer, maar dan niet met het product werken steeds maar met de som
en het hoeven niet per se dezelfde vectoren te zijn, dit was maar een voorbeeld
maar je bent echt een held want die hele mean functie kende ik niet
ja, voor de rest komt het wel goed hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar komt je er zo uit? matrixen optellen kun je wel tochen misschien ook nog wel handig om in je achterhoofd te houden dat
1 1 1
*
1
2
3
=
111
222
333
Zit nu bij 2 goeie!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:17 schreef Misan het volgende:
[..]
werving- en selectiebureaus zijn ratten eersteklas, daar ga ik iig nooit meer mee in zee
En meteen geaccepteerd zekerquote:Op maandag 10 januari 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Misan het volgende:
Zooo met een beetje mzzl kan ik woensdag alweer aan het werk en ga ik dagelijks op en neer naar Amsterdam met de taxi
Hehe, goed voor elkaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Misan het volgende:
Zooo met een beetje mzzl kan ik woensdag alweer aan het werk en ga ik dagelijks op en neer naar Amsterdam met de taxi
ja zal niet allemaal op rolletjes gelopen zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hehe, goed voor elkaar.![]()
Is er nog een enorme chaos die je op je werk moet fixen door je afwezigheid? Of valt het mee?
Nja tenzij het iemand hier een modje er bij roept, of feedback kanaalquote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zolang ik in GAM blijf niet, volgens mij halen ze de kloonscan alleen over KLB en ONZ, en daar kom ik niet meer, kansloze zooi dat het is
Over rolletjes gesproken. Ga je op krukken of in een rolstoel?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef Misan het volgende:
[..]
ja zal niet allemaal op rolletjes gelopen zijn![]()
krukkenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Over rolletjes gesproken. Ga je op krukken of in een rolstoel?
Verschrikkelijk wat Chernobyl met mensen doet. Moet je dat arme kindje zien. Na 25 jaar nog steeds klein, haren over zijn hele lichaam en een oog kwijt. Dit wens je niemand toequote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef Misan het volgende:
Trouwens mooie repo gezien: Chernobyl 25 years later
[ afbeelding ]
http://totallycoolpix.com/2011/01/chernobyl-25-years-later/
klopt, maar dat zou wel erg lullig zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja tenzij het iemand hier een modje er bij roept, of feedback kanaal.
Moet gelijk aan Fall Out denkenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef Misan het volgende:
[ afbeelding ]
Rossdale, kreeg ook een paar extra weken omdat er hier een paar waren die een kloon hadden aangemaaktquote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
klopt, maar dat zou wel erg lullig zijn
me tooquote:
we zien het vanzelf hequote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rossdale, kreeg ook een paar extra weken omdat er hier een paar waren die een kloon hadden aangemaakt. Was ook niet helemaal eerlijk
. Maar goed, misschien hebben ze het nu niet door
Dude gaaf!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef Misan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat let je?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude gaaf!
Ik wil daar zo graag heen!
Niemand wil mee XDquote:
Gewoon naar je kamer gaan, same sjit to seequote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude gaaf!
Ik wil daar zo graag heen!
dan kan je ook naar het oude stalingrad gaan bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 januari 2011 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niemand wil mee XD
Ben sowieso een fan van die ouwe Sovjet achtige sfeer
dat heeft een redenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niemand wil mee XD
Ben sowieso een fan van die ouwe Sovjet achtige sfeer
Een man met tieten, of wat is hetquote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dan kan je ook naar het oude stalingrad gaan bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
dat beeld vind ik echt stukken indrukwekkender dan het vrijheidsbeeld
Het wordt nog mooier: iemand die op de bank zit gaat me de komende vier weken drie dagen per week heen en weer rijden in mijn leasebakquote:
Is ook tof ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een russische vrouw (oftewel een man met tietenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een man met tieten, of wat is het
en heul goedkoop feestenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is ook tof ja!
Rusland was vetste land tot nu toe! Alhoewel dat Tsjernobyl geen rusland is maar toch 1 pot nat
jij woont ook net op jezelf he? een tip, laat nooit je spinazie aanbrandenquote:
Dan moet je eens naar Newcastle ( nja Gateshead eigenlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dronk net uit een pak melk van een week over datum. Ook geen pretjequote:Op maandag 10 januari 2011 20:07 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
jij woont ook net op jezelf he? een tip, laat nooit je spinazie aanbranden
van schade en schande wordt men wijsquote:Op maandag 10 januari 2011 20:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik dronk net uit een pak melk van een week over datum. Ook geen pretje
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik dronk net uit een pak melk van een week over datum. Ook geen pretje
Gisteren bij de griek gehaald, vandaag pizzadag, morgen toch maar weer eens koken.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef Misan het volgende:
[..]
Laat ook geen borden met pastaresten meer dan een week staan
die ziet er ook awesome uit, maar als je eens bedenkt, dat beeld in wolgograd is 2 keer zo hoog als die engel vleugelwijdte heeftquote:Op maandag 10 januari 2011 20:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar Newcastle ( nja Gateshead eigenlijk) gaan en dan de Angel of the North opzoeken, dat ziet er ook zeer tof uit
.
En vanaf een afstandje zie je dat ding ineens te voorschijn komen
True thatquote:Op maandag 10 januari 2011 20:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
die ziet er ook awesome uit, maar als je eens bedenkt, dat beeld in wolgograd is 2 keer zo hoog als die engel vleugelwijdte heeft
je kan natuurlijk ook zo'n ontzettende kutfoto maken dat je ertegenaan leuntquote:Op maandag 10 januari 2011 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True that! Maar in het echt is het zeker cool, foto maken was nog lastig
. Nja als ik met dat ding op de foto wou, moest mijn vriendin nog een aardig stukje lopen
pizza's bij de supermarkt zijn ook spotgoedkoop, net als een paar dagen achter elkaar macaroni etenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gisteren bij de griek gehaald, vandaag pizzadag, morgen toch maar weer eens koken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gisteren bij de griek gehaald, vandaag pizzadag, morgen toch maar weer eens koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |