heeft ze al 1 woord gezegd uberhaupt?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef Silenus het volgende:
Ik vind Anita eigenlijk best een leuke meid. Lelijk en een kut-accent, dat wel. Maar toch verder niet zoveel mis mee.
En dat ze "tenminste de enige was die lachte."quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Silenus het volgende:
Ja, over dat vlees sudderen, dat dat wel drie uur moest.
Dat zei Berber toch, "Als je er maar om kan lachen" o.i.d.? Volgens mij niet Anita. Maar ik vermoed dat Anita het toch gaat worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat ze "tenminste de enige was die lachte."
Wat een bitch.
idd jaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef marcodej het volgende:
Dus hier komt de frustratie van Frankieboy vandaan:
http://www.3ml.nl/gemist.php?id=1185
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef marcodej het volgende:
quote:To be or not to be? Gourmetten of steengrillen? Ook deze week was er weer aandacht voor de Belangrijke Vragen Des Levens, maar hierover later meer. Vooralsnog was dit de meest spectaculaire Boer Zoekt Vrouw-aflevering van dit seizoen. Bijzonder was vooral de gedaanteverwisseling die enerzijds Richard en anderzijds Frank leken te ondergaan. Waar 4,5 miljoen Nederlanders massaal de adem inhield toen Richard een mes in de handen had bleef een rituele slachting godzijdank uit, en hij ontpopte zichzelf warempel als een sympathieke familieman.
Waar het allemaal op rolletjes loopt is de boerderie van Gijsbert. Hij zit lekker wat te chillen en lachen met zijn chickies, en er valt geen onvertogen woord. Lekker met een goed glas water en wat dobbelstenen een spelletje yahtzee spelen. Na een tijdje zag je hem echter even vertwijfeld rondkijken. "Kom ik, met mijn living-on-the-edge-mentaliteit, eigenlijk wel over als een echte thrillseeker? Moet het niet stoerder, wilder, spannender? Zal ik niet al m'n schroom van me afwerpen?" Plots wist hij het. Jetzt geht's los, en hij riep uit: "We kunnen ook gezellig gaan rummikubben? En willen jullie wat anders dan gemeentepils? José viel van pure opwinding bijna van haar stoel en gilde "maakt me niet uit, áls er maar wat ALCOHOL inzit!" Zo werd het toch nog gezellig in huize Gijssie.
Een tikje minder gezellig was het bij boer Frank. Frank, speltip 16: weet wanneer je moet ophouden. Soms is een discussie gewoon klaar, en moet je een murwgebeukt meisje niet nog wat trappen na geven. Zeker niet als de andere meisjes-met-boerenachtergrond als een stel apathen suf voor zich uit zitten te gapen, bang voor Franks toorn. Vrouwen vallen niet op Satan, Frank. En als je dan toch zo pro-vlees bent, schotel je gasten dan geen taai stuk leer voor. De enige winnaar in dat gesprek bleek uiteindelijk Berber, die na wat vissen dat haar tanden niet hoefde stuk te bijten op het vlees. Één ding is duidelijk, de klaverjaskaarten zijn nog niet geschud.
Gelukkig waren dit niet de enige tenenkrommende momentjes van de aflevering, sterker nog: het was één en al plaatsvervangende schaamte. Marcel die ineens Limburgs ging praten tegen Marita, en het gesprek binnen twee minuten weer op kinderen wilde brengen. "Even heel wat anders, hoe denken jullie over ....kinderen? Is dat een optie?" Ja hoor, er is nog niet getongd, maar het enige gespreksonderwerp is kinderenkinderenkinderen.
Het ergste moment was toen hij alle drie de dames nog even een goede nachtrust ging wensen. Het moment dat je moe maar voldaan in je nest ligt, bijna naar dromenland vertrekt, en ineens die deur openzwiept. In de opening onze held op sokken, de Don Juan van de Lage Landen, Marcel Casanova, in zijn onderbroek. En dan met dat zoetgevooisde zachte stemmetje 'ik hoop dat jullie een hele leuke dag gehad hebben!' En, zoals het een echte player betaamt, even alle vrouwen een ferme handdruk geven voor het slapengaan. Én drie zoentjes. Marita vliegt eruit, zij is niet meer vruchtbaar. Sonja is het broertje wat Marcel altijd al had willen hebben, dus blijft Ksenia over. De ideale broedmachine, en dankzij haar Poolse roots weet Marcel dat zij de jacuzzi kan uitbouwen wanneer hij op het land bezig is.
De grootste verrassing van de laatste weken is dat Richard steeds minder weg heeft van een seriemoordenaar. Okay, hij praat wat vreemd en die ellebogen houdt hij ook niet helemaal normaal, maar de angstaanjagende versierpogingen zijn -voorlopig?- verleden tijd. Het is echter nog even afwachten welke vrouw in de beste positie zit. Susan lijkt het te kunnen schudden, ze voelt zich less-integrated. Op zich vrij logisch is als je geen Nederlands spreekt. Heidy is de typische Gooische tuthola die met een sherry in haar hand door de PC-Hooftstraat beent en naar haar vriendinnen kirt "Oh kind, meid wat een énig sjaaltje heb je om. Súúúúperleuk.' Elke normale vent zou gillend wegrennen maar Richard lijkt het allemaal wel prima te vinden.
De heldin van de uitzending was uiteraard boerin Annemarie. Ze wist dat ze niet elke week hetzelfde aan kon trekken dus ze koos dit keer voor een hippe spijkerjasje/spijkerbroek-combinatie. Leuk! Gézéllig! Tijdens het eten ontspon zich een spannend gesprek over kippen. Ze gaan wel weg voor negen euro het stuk! Nadat Johannes enkele dieptevragen stelde als 'verkoop je veel eieren?' en 'hou je van lekker eten?' was Annemarie zichtbaar opgelucht. "Gespreksstof genoeg, dat viel me reuze mee!"
Annemarie hield bovendien zéker van lekker eten, vooral haar eigen Tiramisu viel goed in de smaak. Johannes was wel het een en ander gewend, had er ook wel eens van gehoord, maar zulke aparte gerechten vond hij toch wel gek! Harrie kende het niet, maar vrat het wel. Wat Adriaan ervan vond weet ik niet, aangezien ik hem niet kan verstaan.
Na het afruimen was het tijd voor Het Spel. Eindelijk was er na de ellenlange gesprekken over koetjes en kalfjes, kippen, kaas en het weer, tijd voor diepgang. Elkaar écht leren kennen. De drie mannen stootten elkaar veelbetekenend in de zij, nu kwamen de pikante vragen. Harrie was al koortsachtig aan het bedenken wat hij zou gaan antwoorden op de vraag 'in de hooizolder of in de stal' en Johannes wangen sloegen rood aan toen hij beseft dat hij al z'n seksuele fantasieën moest gaan blootleggen. De pluche dobbelsteen werd gegooid, de eerste kaart werd gepakt. Als je goed luisterde hoorde je de drie hartjes kloppen in hun keel. Adriaan moest. Met het zweet in de bilnaad pakte hij het eerste kaartje, en las met trillende stem voor...'geiten of schapen?' Harrie vond dit wel een héle kinky vraag en Johannes werd zo zenuwachtig dat hij plotsklaps een gilletje slaakte zonder er tegelijk bij in te ademen. Adriaan mompelde iets over 'ik vind het allebei wel leuk' en toen mocht Annemarie.
He verdorie, daar pakte Annemarie toch wel een héle pikante vraag. "Oh he, krijg ík deze nou weer, haha", giechelde ze zenuwachtig. "Sauna of zonnebank? Ehh ja hihi, nou doe dan maar zonnebank, want sauna, pfffff". Daarna kwamen andere uitdagende levensvragen als 'roodbont of zwartbont?' en 'kroket of frikandel?'. Heel goed Annemarie, waarom zou je vragen naar iemands geloof, politieke voorkeur of een kinderwens als je ook kunt vragen of iemand van een kroket of een frikandel houdt? Daar drááit het toch ook allemaal om in het leven? Gourmetten of steengrillen, what the fuck? Annemarie, de laatste vraag: asperger of PDD-NOS?
Volgende week zal er meer duidelijk worden. Antwoorden waar nu nog vragen zijn. Is Gijsbert eindelijk eens naar de kapper geweest? Gedraagt Frank zich nog steeds als een botte hork? Vraagt Marcel eindelijk eens een keer wat over kinderen? Wie kiest Richard? En de aller, allerbelangrijkste vraag....Houdt Harrie nou van kroket of frikandel? Tot volgende week!
whahahha dat stuk van je, hilarisch!!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef Silenus het volgende:
In navolging van het AD zelf ook maar een stukje geschreven.
[..]
Goed stukjequote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Leuk geschreven!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde filmpje dat we hier twee weken geleden hadden staan?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk, die BZV-redactie is ook niet gek. Die zitten zich ook helemaal te verkneukelen om de beelden en kunnen iedereen zo maken of breken.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:30 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij wordt Marcel ook wel als een karikatuur van zichzelf neergezet.
Als ze hem betrappen op een opmerking over kinderen, dan zit dat geheid in de uitzending.
Ook al is z'n complete familie afgeslacht door een vegetariër, als je zo gaat inhakken op een meisje ontbeer je echt iedere vorm van empathie. Hij wilde haar nog de hele CO2-probleem in de schoenen schuiven.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:00 schreef FrankRicard het volgende:
Frank
Ik kan dat filmpje hierboven hier niet zien, maar iedere boer heeft last van de overdreven regelgeving in Nederland. Bovendien heeft hij zelf misschien geen varkensboerderij, maar er is vast iemand in bij zijn vrienden, familie of buren die dat wel heeft. Hij is zich natuurlijk ook wel bewust van de camera's en weet hij dat hij dus een podium van meer dan 4 miljoen mensen heeft als hij op zo'n manier zijn beroepsgroep verdedigt. Ik denk dat dat ook wel een belangrijke reden was om er zo'n lang betoog van te maken. (Ik vond zijn argumentatie niet heel sterk, maar dat terzijde.) En ja, als zo'n naïeve doos dan ook nog met een opmerking komt over een pvdd-propagandafilmpje waaruit de oost-europese stemmen zorgvuldig zijn weggeknipt dan snap ik wel dat hij even uit zijn slof schiet.
Kritiek op de intensieve veehouderij ligt gevoelig bij veel boeren, mede dankzij de leugenachtige propaganda vanuit pvdd, wakker dier en vergelijkbare organisaties.
Hehe. Eens.quote:Overigens vind ik vrouwen van boven de 18 die zoete wijn drinken net zo verrassend als mensen die nog nooit van tiramisu hebben gehoord.
Die gaat volgend jaar ook écht niet met een man in de reunie komen. Eén dag met een paar kerels en ze is het al helemaal zat. Ze vind sociale contacten volgens mij ook compleet niet boeiend en erg vermoeiend.quote:Die doet niet voor niets mee aan dit programma. Ze doet wel haar best (lekker koken, spelletje), maar meer zit er volgens mij echt niet in. Ik verwacht dat Christelijke Adriaan afvalt.
Terwijl dit alle drie ook nog eens vrij suffe types zijn. Als ze met drie druktemakertjes op de bank zit zou ze compleet doordraaien.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:45 schreef pfaf het volgende:
Die gaat volgend jaar ook écht niet met een man in de reunie komen. Eén dag met een paar kerels en ze is het al helemaal zat. Ze vind sociale contacten volgens mij ook compleet niet boeiend en erg vermoeiend.
quote:Marcel ontpopt zich stiekum toch tot de ideale gastheer![]()
Niks niet werken maar lekker gezamelijk kokkerellen en praten over baby's en zo![]()
Het eten verliep gezellig en er werd lekker gebabbeld over kids, onderwijl werd de plakkerige spaghetti met een schaar te lijf gegaan
(Tip: doe de spaghetti in wat warm water en giet het af, je spaghetti is meteen weer soepel en smouth )
Na het eten werd er een lekker zoet wijntje gedronken, onderwijl keuvelend over kinderen![]()
Marit was een tikje depri, aangezien zij al een stuk ouder was, waardoor kinderen krijgen wat complexerig lag![]()
Gelukkig voor haar had ze al een kind, dreigde Marcelen zo belangrijk is een kind van mezelf nou ook weer niet, loog hij
![]()
De avond afsluitend met nog wat napraten over baby's, dirigeerde Marcel zijn ladys naar hun kamer. De dames lagen net in bed, toen ineens hun deur opensloeg, en zich in de deuropening het silhouet van Batman aftekende
WTF jonguh
![]()
Gelukkig was het maar Marcel, die gekleed in een strak Batmanbroekje en zwarte sokken zijn dames kwam bevru...euh een nachtzoentje brengen![]()
Sfeertje is nice @ Marcel's![]()
![]()
Ze is thuis en zit gewoon zichzelf te zijn... niet iedereen eet volgens "regeltjes" als ware het in een 5-sterren restaurant.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef FoXje het volgende:
Hoe die Annemarie zat te eten, elleboog op tafel, met de vork alles naar binnen douwen. En dan dat zenuwachtige gedoe. En die ogen die de hele tijd heen en weer schieten
Er zijn regels, en er is normaal fatsoen. Dit is onfatsoenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ze is thuis en zit gewoon zichzelf te zijn... niet iedereen eet volgens "regeltjes" als ware het in een 5-sterren restaurant.
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef FoXje het volgende:
[..]
Er zijn regels, en er is normaal fatsoen. Dit is onfatsoenlijk.
Annemieke is veel te oud voor Harry en zit bovendien bij boer Richard.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:36 schreef Terreros85 het volgende:
Annemieke moet echt voor Harry kiezen. Hij heeft nog wel wat pit. Die andere twee zijn dodelijk saai.
Zou me niet verbazen als ze al een jaar of 8 vrijgezel is. Ze lijkt mij echt zo'n meid die op een gegeven moment de slag gemist heeft. Al haar vriendinnen getrouwd en zij nog elk jaar naar het tentfeest.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:28 schreef Hippos het volgende:
Pfffff, echt alle seks is uit dat lichaam van d'r verdwenen, al heel lang geleden. Ben heel benieuwd als die op citytrip gaat...
Die Nederlandse namen lijken ook allemaal op elkaarquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Annemieke is veel te oud voor Harry en zit bovendien bij boer Richard.
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Annemieke is veel te oud voor Harry en zit bovendien bij boer Richard.
Dat iemand 8 jaar vrijgezel is, dat kan (ben ik ook), maar het lijkt wel alsof ze gewoon moeite heeft met het contact leggen. Misschien door de camera, misschien ook niet. Maar misschien gaat ze ons nog positief verrassenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze al een jaar of 8 vrijgezel is. Ze lijkt mij echt zo'n meid die op een gegeven moment de slag gemist heeft. Al haar vriendinnen getrouwd en zij nog elk jaar naar het tentfeest.
Volgens mij heeft ze met het contact leggen weinig moeite. En 'gezellig' weet ze het ook wel te maken, maar daar blijft het voorlopig bij...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:37 schreef Hippos het volgende:
[..]
Dat iemand 8 jaar vrijgezel is, dat kan (ben ik ook), maar het lijkt wel alsof ze gewoon moeite heeft met het contact leggen. Misschien door de camera, misschien ook niet. Maar misschien gaat ze ons nog positief verrassen
SperMarcel gaat straks nog meer spraakmakende televisie maken: hij wil helemaal niet kiezen; hij wil alle vrouwen beide vrouwen én Sonja houden. Hij geniet hier zichtbaar van.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef mistermysterion het volgende:
Ik vond die actie van Marcel ook zo pervers.. Hij ging al die vrouwen effe langs in zn boxer om ze aan nachtzoen te geven. Ging echt zo van ,, Nou Ksenia, ., Nou en dan nu Marita,,, en Sonja. Zou ik niet gedaan hebben op zo'n eerste dag.. Helemaal niet in zijn geval met cameras en meerdere dames.. Ik vond het een vreselijke actie
Richard probeerde anders vroegah wel een echte Boer Jos (=player) te zijn, hoorde ik uit vertrouwelijke bron, maar dat is jammerlijk mislukt. Hij vormt overigens wel een goede match met Susan, qua nasaal stemgeluid. En verstaan doen ze elkaar toch niet. Je ziet ze beiden iedere keer zo kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Richard valt best mee inderdaad. Denk dat hij door de zenuwen de eerste aflevering gewoon wat verkeerd uit de hoek kwam.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Smikke het volgende:
[..]
SperMarcel gaat straks nog meer spraakmakende televisie maken: hij wil helemaal niet kiezen; hij wil alle vrouwen beide vrouwen én Sonja houden. Hij geniet hier zichtbaar van.
Ik miste bij Annemarie die diepgang in gesprekken. Het is allemaal wat oppervlakkig. Ik heb nou niet echt bepaalde diepzinnige vragen gehoord uit de mond van Annemarie richting de drie heren. Ze wilde er toch voor zorgen dat het gezelschap elkaar zou beter leren kennen. Tenslotte moet zij toch straks een paar keuzes maken. Stel je eens voor dat zij bij het altaar erachter komt dat haar bruidegom over een aantal jaren naar Canada wil emigreren.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze met het contact leggen weinig moeite. En 'gezellig' weet ze het ook wel te maken, maar daar blijft het voorlopig bij...
Staat ze dan met haar steengrill en kroket.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Stel je eens voor dat zij bij het altaar erachter komt dat haar bruidegom over een aantal jaren naar Canada wil emigreren.
Klopt. Maar aan de andere kant, hebben we bij de anderen al persoonlijke gesprekken gezien? Ok, alleen Marcel, maar daar blijft het ook maar bij die eeuwige kinderen hangen. Verder gaat het niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik miste bij Annemarie die diepgang in gesprekken. Het is allemaal wat oppervlakkig. Ik heb nou niet echt bepaalde diepzinnige vragen gehoord uit de mond van Annemarie richting de drie heren. Ze wilde er toch voor zorgen dat het gezelschap elkaar zou beter leren kennen. Tenslotte moet zij toch straks een paar keuzes maken. Stel je eens voor dat zij bij het altaar erachter komt dat haar bruidegom over een aantal jaren naar Canada wil emigreren.
Jawel! De meisje van Gijsbert hebben het er uitgebreid over gehad hoe belangrijk poetsen is. Oh nee, daar was Gijsbert niet bij......quote:Op maandag 10 januari 2011 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt. Maar aan de andere kant, hebben we bij de anderen al persoonlijke gesprekken gezien? Ok, alleen Marcel, maar daar blijft het ook maar bij die eeuwige kinderen hangen. Verder gaat het niet.
zo oud als haar ontsluiting.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Dat ze een kind heeft he
Maar hoe oud is ze nu eigenlijk?
Die ogen he, daar kun je de regiotaxi voor bellen. Wat een afstand zit daar tussenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef Silenus het volgende:
Ik vind Anita eigenlijk best een leuke meid. Lelijk en een kut-accent, dat wel. Maar toch verder niet zoveel mis mee.
Ja... twee vertelden dat ze elke dag de badkamer en het toilet doen... hoe bedoel je smetvrees...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef pfaf het volgende:
Oh ja! Femke poetst elke dag haar toilet! Ben ik zo'n smeerpoets? Heeft zij smetvrees? Of is dat het gevolg van kinderen hebben?
Dat kind van Femke is dus geen bacterie gewend. Die wordt doodziek op die boerderij van Gijsbert, joh.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:06 schreef elkravo het volgende:
Ja... twee vertelden dat ze elke dag de badkamer en het toilet doen... hoe bedoel je smetvrees...
quote:
Nou dan ben ik ook een smeerpoets hoor! Oke, toilet kan ik me nog enigszins voorstellen (met veel moeitequote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef pfaf het volgende:
Oh ja! Femke poetst elke dag haar toilet! Ben ik zo'n smeerpoets? Heeft zij smetvrees? Of is dat het gevolg van kinderen hebben?
Ik krijg er gewoon de rillingen vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 02:52 schreef febster het volgende:
Marcel, ik blijf het een rare kerel vinden.
Frank zei ergens dat hij als kind al boer had willen zijn. Met zo'n megastal ben je niet echt boer en die geiten staan op stal niet zoals geiten zouden moeten leven. Voordat de geitenhouderij in Nederland losbarstte, werd er over geiten steeds gezegd dat het lastige eigenzinnige dieren zijn, die de ruimte en mogelijkheden tot activiteiten nodig hebben. In de eerste geitenstal die ik daarna zag, stonden ze aangebonden in het donker.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef marcodej het volgende:
Elke dag is overdreven, maar jouw douche is niet zo schoon als je denkt. Met de douchegel breng je lekkere extra voedingsbodems voor bacteriën aan. Het "metselt" beter dan alleen water, kalk, huidafval en restjes lichaamssecreten. Lekker ruiken deden ze in de pruikentijd om de stank van ongewassen lijven & pruiken eronder te krijgen. Dat is dus camouflage en geen uiting van schoon of fris zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 02:25 schreef Marloes het volgende:
[..]
Nou dan ben ik ook een smeerpoets hoor! Oke, toilet kan ik me nog enigszins voorstellen (met veel moeite). Maar de douche? Ik bedoel, dat is toch de plek waar je je doucht, met douchegelletjes enzo? Ruikt lekker fris, naar bloemetjes? Waarom zou je dat elke dag schoonmaken? Maar goed, ik zal dan wel een smeerpoets zijn
Nee, niet zó erg. Op die foto ziet ze er beter uit dan op tv. Ze maakt haar ogen kleiner met te veel eyeliner zonder goede oogschaduwkleuren, doet niets aan die vage wenkbrauwen en houdt haar grote voorhoofd veel te kaal. Zo benadrukt ze het negatieve beeld, terwijl ze er best redelijk uitziet.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die ogen he, daar kun je de regiotaxi voor bellen. Wat een afstand zit daar tussen![]()
Ik verbaas mij erover dat ze niet wat meer tegen hem in ging. Als je vanaf je 5e vegetariër bent heb je vaak genoeg zo'n discussie kunnen oefenen. Kom op mens, geef eens wat tegengas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik verbaas mij erover dat Berber niet uit zichzelf is opgestapt.
Of zou dat volgende week nog komen, net voor het keuze moment.
Waarom zou ze dat moeten doen, misschien heeft ze daar helemaal geen zin in?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik verbaas mij erover dat ze niet wat meer tegen hem in ging. Als je vanaf je 5e vegetariër bent heb je vaak genoeg zo'n discussie kunnen oefenen. Kom op mens, geef eens wat tegengas.
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:24 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon de rillingen van
Ai, pijnlijk. Zelfs zijn klasgenoten hebben al kinderen, terwijl hij als hij nog meer van die bizarre streken uithaalt hij zelfs via BZV niet aan een vrouw baarmoeder komt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 02:40 schreef Micson het volgende:
Marcel heeft bij m'n pa in de klas gezeten en die zei dat hij toen ook al z'n twijfels had over zijn geaardheid ..
En nu wat geforceerd stoer proberen te doen in z'n boxer, dat ging echt te fur.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat kind van Femke is dus geen bacterie gewend. Die wordt doodziek op die boerderij van Gijsbert, joh.
Alleen daarom al moet hij voor Yvonne gaan.
Kan me niet voorstellen dat ze (de deelnemers) daarop zitten te wachten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:21 schreef gianni61 het volgende:
volgende keer moet ik toch ook maar op fok zitten tijdens het kijken. al die topics naderhand lezen word wel veel. (wel amusant trouwens)
Toch merk ik hier dat Judith van boer Frank hier nauwelijks genoemd wordt. terwijl ik die toch wel erg leuk vind. toch wel jammer dat haar hyves en facebook redelijk afgeschermd zijn. Zodra ze eruit vliegt toch maar eens een mailtje maken.
Oh, da's gewoon persoonlijke voorkeur. Ik hou wel van vrouwen die niet in hun schulp kruipen tijdens een felle discussie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat moeten doen, misschien heeft ze daar helemaal geen zin in?
Nou ja, ál... Marcel is 44.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:44 schreef Smikke het volgende:
Ai, pijnlijk. Zelfs zijn klasgenoten hebben al kinderen, terwijl hij als hij nog meer van die bizarre streken uithaalt hij zelfs via BZV niet aan een vrouw baarmoeder komt.
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar dit was ook niet echt een discussie te noemen, meer een betoog van Frank. Ik kan me voorstellen dat Berber er geen zin in had om de sfeer nog meer te verpesten, zeker na het verhaal over de antibiotica.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oh, da's gewoon persoonlijke voorkeur. Ik hou wel van vrouwen die niet in hun schulp kruipen tijdens een felle discussie.
Die zijn toch ook opzoek naar een partner?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:24 schreef Devz het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze (de deelnemers) daarop zitten te wachten.
Hoeft niet zozeer, ze hebben zich ingeschreven voor die specifieke boer, waarschijnlijk omdat die hen aansprak. Dat is wat anders dan de boeren die zich hebben opgegeven voor het programma.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:41 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die zijn toch ook opzoek naar een partner?
HIj moet voor mij gaan! Vind eigenlijk geen van die meiden bij hem passen. De ene is een controlschoonmaak freak. Die andere blonde is een hihihihihi meisje. Volgens mij totaal geen inhouden, en die donkere... tja.. weet niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat kind van Femke is dus geen bacterie gewend. Die wordt doodziek op die boerderij van Gijsbert, joh.
Alleen daarom al moet hij voor Yvonne gaan.
Gelukkig klinken jouw inhouden al een stuk hoopgevender!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:45 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
HIj moet voor mij gaan! Vind eigenlijk geen van die meiden bij hem passen. De ene is een controlschoonmaak freak. Die andere blonde is een hihihihihi meisje. Volgens mij totaal geen inhouden, en die donkere... tja.. weet niet wat ik daar van moet vinden.
De sfeer was idd al verpest, dus zwijgzaam toekijken om de sfeer te redden had geen zin. Dan kan je imho beter je 'tegenstander' van repliek dienen, ook om zelf wat beter uit de verf te komen. Frank was natuurlijk lomp bezig, maar toch.... als Berber wat meer argumenten had gehad (behalve "toen ik 6 was, vond ik 't zielig" en "ik heb ook documentaires gezien hoor") had Frank misschien ook niet zolang door kunnen gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar dit was ook niet echt een discussie te noemen, meer een betoog van Frank. Ik kan me voorstellen dat Berber er geen zin in had om de sfeer nog meer te verpesten, zeker na het verhaal over de antibiotica.
Daar gaat het eigenlijk niet om. In een normale situatie had Berber hem helemaal kunnen (als ze argumenten had gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:37 schreef Loohcs het volgende:
[..]
De sfeer was idd al verpest, dus zwijgzaam toekijken om de sfeer te redden had geen zin. Dan kan je imho beter je 'tegenstander' van repliek dienen, ook om zelf wat beter uit de verf te komen. Frank was natuurlijk lomp bezig, maar toch.... als Berber wat meer argumenten had gehad (behalve "toen ik 6 was, vond ik 't zielig" en "ik heb ook documentaires gezien hoor") had Frank misschien ook niet zolang door kunnen gaan.
Idd, maar misschien wilde ze dat ook helemaal niet en is ze ondertussen afgeknapt op Frank. Daarnaast richtte de discussie zich niet specifiek tegen Berber maar meer tegen alle vegetariërs/quasi-vegetariërs in het algemeen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar gaat het eigenlijk niet om. In een normale situatie had Berber hem helemaal kunnen (als ze argumenten had gehad) slopen, maar nu was ze er te gast. Er waren teveel 'aspecten' die het niet tot een gelijkwaardige discussie maakten.
* Frank was de man die 'veroverd' moest worden, Berber is één van de drie kanshebbers.
* Frank is de boer en heeft er dagelijks mee te maken, Berber is een consument.
* Frank stond en had dus een 'natuurlijk overwicht', Berber zat in haar eentje aan één kant van de tafel.
* Frank wist dat die twee andere schaapjes toch wel partij voor hem zouden kiezen, ze willen immers een wit voetje bij hem halen en hebben bovendien een boerenachtergrond.
Je kunt niet van een burgermeisje uit Groningen, die zo aangevallen wordt, verwachten dat zij daar in zo'n koude kutkeuken even haar 'droomman' verbaal kapot gaat maken terwijl ze min of meer drie tegenstanders heeft. Ik zou het briljant vinden als ze het zou doen en het zou haar voor mij veel aantrekkelijker maken, maar het is niet reëel om dat te verwachten.
Hé een insider, wat leuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
Gijsbert valt echt niet op een vrouw die andere vrouwen beticht van 'geen inhouden hebben', terwijl inhouden enkelvoud is. Dus 'inhoud'.
Bovendien wil hij een slim meisje, dus niet iemand die controlschoonmaakfreak (voor zover dat een woord is) met een spatie schrijft en geen verbindingsstreepje gebruikt tussen 'hihihihihi' en 'meisje'.
Maar maakt verder niet uit. We kunnen niet allemaal inhouden hebben.
Ben ik nu heel raar als ik vind dat jij er wel iets te dik inzit, voor alleen maar een programma? Ken jij de boeren en meiden persoonlijk? Til er niet zo zwaar aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar gaat het eigenlijk niet om. In een normale situatie had Berber hem helemaal kunnen (als ze argumenten had gehad) slopen, maar nu was ze er te gast. Er waren teveel 'aspecten' die het niet tot een gelijkwaardige discussie maakten.
* Frank was de man die 'veroverd' moest worden, Berber is één van de drie kanshebbers.
* Frank stond en had dus een 'natuurlijk overwicht', Berber zat in haar eentje aan één kant van de tafel.
* Frank wist dat die twee andere schaapjes toch wel partij voor hem zouden kiezen, ze willen immers een wit voetje bij hem halen en hebben bovendien een boerenachtergrond.
Je kunt niet van een burgermeisje uit Groningen, die zo aangevallen wordt, verwachten dat zij daar in zo'n koude kutkeuken even haar 'droomman' verbaal kapot gaat maken terwijl ze min of meer drie tegenstanders heeft. Ik zou het briljant vinden als ze het zou doen en het zou haar voor mij veel aantrekkelijker maken, maar het is niet reëel om dat te verwachten.
Ja.quote:
Waar precies til ik er zwaar aan? Omdat ik een bericht van meer dan vier regels post? Ik leg gewoon uit waarom ik denk dat Berber niet zwaar tegen Frank in ging, dat is alles.quote:als ik vind dat jij er wel iets te dik inzit, voor alleen maar een programma? Ken jij de boeren en meiden persoonlijk? Til er niet zo zwaar aan.
Ik vond de discussie helemaal niet overtrokken of gemeen. Een discussie onstaat altijd door een geschil, en de ene keer is dat heftiger dan de andere keer. Hij is fel in discussieren, zij misschien minder. Misschien maakt dat meteen duidelijk dat ze waarschijnlijk niet goed bij elkaar passen. Zeker gezien de sfeer erna ook niet om over naar huis te schrijven was.
Althans, van wat er op tv te zien is.
Maar waarom zou iemand zich moeten verdedigen voor dingen die zij niet vertegenwoordigt? Frank ging tekeer over de biologische veeteelt en dat dat heus geen haar beter was. Maar Berber eet helemaal geen biologisch vlees. Ik vond het juist knap dat ze zich niet in een hoek liet drijven. Het was simpelweg haar discussie niet, hoe graag Frank dat ook wilde.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:37 schreef Loohcs het volgende:
[..]
De sfeer was idd al verpest, dus zwijgzaam toekijken om de sfeer te redden had geen zin. Dan kan je imho beter je 'tegenstander' van repliek dienen, ook om zelf wat beter uit de verf te komen. Frank was natuurlijk lomp bezig, maar toch.... als Berber wat meer argumenten had gehad (behalve "toen ik 6 was, vond ik 't zielig" en "ik heb ook documentaires gezien hoor") had Frank misschien ook niet zolang door kunnen gaan.
Wel een beetje vreemd dat Frank dat nog moest vragen. Na de brief, de speeddate, dagje uit en de evt. voorbereidingen voor de logeerpartij, zou het niet heel raar zijn geweest als het vegetariër-zijn al een keer ter sprake zou zijn gekomen.
Alleen Berber is helemaal geen consument van waar Frank het over wilde hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar waarom zou iemand zich moeten verdedigen voor dingen die zij niet vertegenwoordigt? Frank ging tekeer over de biologische veeteelt en dat dat heus geen haar beter was. Maar Berber eet helemaal geen biologisch vlees. Ik vond het juist knap dat ze zich niet in een hoek liet drijven. Het was simpelweg haar discussie niet, hoe graag Frank dat ook wilde.
Dat is een grondige analyse, alles meegenomen inlusief de positie van de betrokkenen en de temperatuur in de keuken! De 'theorie' dat ze hem niet meer moet en daarom geen moeite meer deed lijkt me nog waarschijnlijker. Maar toch blijf ik erbij dat ze wat meer tegengas had kunnen geven. Haar 'droomman'...dat zal wel snel minder zijn als ie haar zo aanvalt. Wat de andere twee doen maakt ook niet zoveel uit als je echt achter je eigen standpunt staat en even opstaan is ook niet zoveel moeite.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het ging ook over biologisch vlees, maar niet alleen. En zoals ik hierboven zeg, lijkt het mij wel belangrijk hoe je over deze principiële zaken denkt, zeker als je een relatie wil.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar waarom zou iemand zich moeten verdedigen voor dingen die zij niet vertegenwoordigt? Frank ging tekeer over de biologische veeteelt en dat dat heus geen haar beter was. Maar Berber eet helemaal geen biologisch vlees. Ik vond het juist knap dat ze zich niet in een hoek liet drijven. Het was simpelweg haar discussie niet, hoe graag Frank dat ook wilde.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef Loohcs het volgende:
Dat is een grondige analyse, alles meegenomen inlusief de positie van de betrokkenen en de temperatuur in de keuken! De 'theorie' dat ze hem niet meer moet en daarom geen moeite meer deed lijkt me nog waarschijnlijker.
...bij staat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vergeet dat er ook nog eens een camerateam bijstaat.
Ook in letterlijke zin?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Silenus het volgende:
Dat mag gewoon aan elkaar hoor klein meisje.
Nee, maar dat weet hij ook wel.quote:
Dát snap ik zeker wel, moppie. Maar als je het op deze manier bedoelt is het een grammaticaal incapabele zin, en had het "Ik vergeet dat er ook nog eens een camerateam haar/Berber bijstaat" moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef Silenus het volgende:
Het camerateam stond haar zeker bij, aangezien het zo gemonteerd werd dat Frank werd neergezet als de boeman en Berber als het schattige aangevallen meisje.
Maar dat snapt Succinyl ook wel.
quote:Royal Van Zanten biedt boerin Annemarie chrysanten aan
07-01-2011
In de uitzending van Boer zoekt Vrouw van zondag 2 januari jl. ontving boerin Annemarie een bos rozen van Adriaan, een van de kandidaten die bij haar op de boerderij kwam logeren. Annemarie: "Een bos chrysanten had minder in de smaak gevallen. Dat is niet mijn soort". Royal Van Zanten, veredelaar van onder andere chrysanten, kon dit natuurlijk niet over zijn kant laten gaan. De chrysant is een veelzijdig soort dat met zijn tijd mee gaat en elke woonkamer kan opfleuren. Om Annemarie hier van te overtuigen, heeft Royal Van Zanten haar een prachtig bloemstuk aangeboden. Het stuk is opgemaakt met Saba, een moderne chrysant met een rijk, fris en groen bloemenhart dat lijkt te exploderen in de sprankelende en swingende paars/witte bloemblaadjes. Annemarie's reactie: "Ik weet niet eens meer dat ik die uitspraak gedaan heb, maar dat dit mooi is kan ik natuurlijk niet ontkennen". Missie geslaagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |