abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2011 @ 14:53:42 #101
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_91115305
Ik heb net de aflevering nog maar eens gekeken en ik geloof dat ik Judith de leukste/aardigste van Franks vrouwen vind. Té aardig voor hem.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 10 januari 2011 @ 15:45:29 #102
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_91117542
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef Silenus het volgende:
Ik vind Anita eigenlijk best een leuke meid. Lelijk en een kut-accent, dat wel. Maar toch verder niet zoveel mis mee.
heeft ze al 1 woord gezegd uberhaupt?
Be sure to wear some flowers in your hair
  maandag 10 januari 2011 @ 15:46:44 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91117584
Ja, over dat vlees sudderen, dat dat wel drie uur moest.
Gourmetten of steengrillen?
pi_91117890
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Silenus het volgende:
Ja, over dat vlees sudderen, dat dat wel drie uur moest.
En dat ze "tenminste de enige was die lachte." :')

Wat een bitch.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_91118381
Boven dat vlees, er hing me ook echt een ''leuke'' sfeer aan die tafel.......
ik zou dan ook echt hard lachen.. dan ook nog eens bedenkende dat nog net daarvoor een discussie over vlees ging en dan taai vlees in je bek door Frank..op de tafel.. ik zou echt denken beter is iedereen bij die frank vegetarier....wie weet wat ze allemaal dacht. Ze had wel recht voor te lachen toen hoor die Anita. :s)
pi_91118391
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

En dat ze "tenminste de enige was die lachte." :')

Wat een bitch.
Dat zei Berber toch, "Als je er maar om kan lachen" o.i.d.? Volgens mij niet Anita. Maar ik vermoed dat Anita het toch gaat worden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 10 januari 2011 @ 16:43:51 #107
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91120338
Ik vond Frank bij dat gesprekje met Berber echt een hork. Dit was geen discussie. Frank vertelde even precies wat hij vond van vegetariers en daarmee ook alle linkse boomknuffelaars. Dit had hij anders aan moeten pakken.

En dan die sukadelappen bakken zonder ze te laten sudderen :D . Daarom eet ik die dingen nooit.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_91120626
Dus hier komt de frustratie van Frankieboy vandaan:
http://www.3ml.nl/gemist.php?id=1185
pi_91120913
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef marcodej het volgende:
idd ja :D , zich goed uiten kon hij niet iig! ;(
pi_91121184
quote:
^O^
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:14:07 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91121846
In navolging van het AD zelf ook maar een stukje geschreven.

quote:
To be or not to be? Gourmetten of steengrillen? Ook deze week was er weer aandacht voor de Belangrijke Vragen Des Levens, maar hierover later meer. Vooralsnog was dit de meest spectaculaire Boer Zoekt Vrouw-aflevering van dit seizoen. Bijzonder was vooral de gedaanteverwisseling die enerzijds Richard en anderzijds Frank leken te ondergaan. Waar 4,5 miljoen Nederlanders massaal de adem inhield toen Richard een mes in de handen had bleef een rituele slachting godzijdank uit, en hij ontpopte zichzelf warempel als een sympathieke familieman.

Waar het allemaal op rolletjes loopt is de boerderie van Gijsbert. Hij zit lekker wat te chillen en lachen met zijn chickies, en er valt geen onvertogen woord. Lekker met een goed glas water en wat dobbelstenen een spelletje yahtzee spelen. Na een tijdje zag je hem echter even vertwijfeld rondkijken. "Kom ik, met mijn living-on-the-edge-mentaliteit, eigenlijk wel over als een echte thrillseeker? Moet het niet stoerder, wilder, spannender? Zal ik niet al m'n schroom van me afwerpen?" Plots wist hij het. Jetzt geht's los, en hij riep uit: "We kunnen ook gezellig gaan rummikubben? En willen jullie wat anders dan gemeentepils? José viel van pure opwinding bijna van haar stoel en gilde "maakt me niet uit, áls er maar wat ALCOHOL inzit!" Zo werd het toch nog gezellig in huize Gijssie.

Een tikje minder gezellig was het bij boer Frank. Frank, speltip 16: weet wanneer je moet ophouden. Soms is een discussie gewoon klaar, en moet je een murwgebeukt meisje niet nog wat trappen na geven. Zeker niet als de andere meisjes-met-boerenachtergrond als een stel apathen suf voor zich uit zitten te gapen, bang voor Franks toorn. Vrouwen vallen niet op Satan, Frank. En als je dan toch zo pro-vlees bent, schotel je gasten dan geen taai stuk leer voor. De enige winnaar in dat gesprek bleek uiteindelijk Berber, die na wat vissen dat haar tanden niet hoefde stuk te bijten op het vlees. Één ding is duidelijk, de klaverjaskaarten zijn nog niet geschud.

Gelukkig waren dit niet de enige tenenkrommende momentjes van de aflevering, sterker nog: het was één en al plaatsvervangende schaamte. Marcel die ineens Limburgs ging praten tegen Marita, en het gesprek binnen twee minuten weer op kinderen wilde brengen. "Even heel wat anders, hoe denken jullie over ....kinderen? Is dat een optie?" Ja hoor, er is nog niet getongd, maar het enige gespreksonderwerp is kinderenkinderenkinderen.

Het ergste moment was toen hij alle drie de dames nog even een goede nachtrust ging wensen. Het moment dat je moe maar voldaan in je nest ligt, bijna naar dromenland vertrekt, en ineens die deur openzwiept. In de opening onze held op sokken, de Don Juan van de Lage Landen, Marcel Casanova, in zijn onderbroek. En dan met dat zoetgevooisde zachte stemmetje 'ik hoop dat jullie een hele leuke dag gehad hebben!' En, zoals het een echte player betaamt, even alle vrouwen een ferme handdruk geven voor het slapengaan. Én drie zoentjes. Marita vliegt eruit, zij is niet meer vruchtbaar. Sonja is het broertje wat Marcel altijd al had willen hebben, dus blijft Ksenia over. De ideale broedmachine, en dankzij haar Poolse roots weet Marcel dat zij de jacuzzi kan uitbouwen wanneer hij op het land bezig is.

De grootste verrassing van de laatste weken is dat Richard steeds minder weg heeft van een seriemoordenaar. Okay, hij praat wat vreemd en die ellebogen houdt hij ook niet helemaal normaal, maar de angstaanjagende versierpogingen zijn -voorlopig?- verleden tijd. Het is echter nog even afwachten welke vrouw in de beste positie zit. Susan lijkt het te kunnen schudden, ze voelt zich less-integrated. Op zich vrij logisch is als je geen Nederlands spreekt. Heidy is de typische Gooische tuthola die met een sherry in haar hand door de PC-Hooftstraat beent en naar haar vriendinnen kirt "Oh kind, meid wat een énig sjaaltje heb je om. Súúúúperleuk.' Elke normale vent zou gillend wegrennen maar Richard lijkt het allemaal wel prima te vinden.

De heldin van de uitzending was uiteraard boerin Annemarie. Ze wist dat ze niet elke week hetzelfde aan kon trekken dus ze koos dit keer voor een hippe spijkerjasje/spijkerbroek-combinatie. Leuk! Gézéllig! Tijdens het eten ontspon zich een spannend gesprek over kippen. Ze gaan wel weg voor negen euro het stuk! Nadat Johannes enkele dieptevragen stelde als 'verkoop je veel eieren?' en 'hou je van lekker eten?' was Annemarie zichtbaar opgelucht. "Gespreksstof genoeg, dat viel me reuze mee!"
Annemarie hield bovendien zéker van lekker eten, vooral haar eigen Tiramisu viel goed in de smaak. Johannes was wel het een en ander gewend, had er ook wel eens van gehoord, maar zulke aparte gerechten vond hij toch wel gek! Harrie kende het niet, maar vrat het wel. Wat Adriaan ervan vond weet ik niet, aangezien ik hem niet kan verstaan.

Na het afruimen was het tijd voor Het Spel. Eindelijk was er na de ellenlange gesprekken over koetjes en kalfjes, kippen, kaas en het weer, tijd voor diepgang. Elkaar écht leren kennen. De drie mannen stootten elkaar veelbetekenend in de zij, nu kwamen de pikante vragen. Harrie was al koortsachtig aan het bedenken wat hij zou gaan antwoorden op de vraag 'in de hooizolder of in de stal' en Johannes wangen sloegen rood aan toen hij beseft dat hij al z'n seksuele fantasieën moest gaan blootleggen. De pluche dobbelsteen werd gegooid, de eerste kaart werd gepakt. Als je goed luisterde hoorde je de drie hartjes kloppen in hun keel. Adriaan moest. Met het zweet in de bilnaad pakte hij het eerste kaartje, en las met trillende stem voor...'geiten of schapen?' Harrie vond dit wel een héle kinky vraag en Johannes werd zo zenuwachtig dat hij plotsklaps een gilletje slaakte zonder er tegelijk bij in te ademen. Adriaan mompelde iets over 'ik vind het allebei wel leuk' en toen mocht Annemarie.

He verdorie, daar pakte Annemarie toch wel een héle pikante vraag. "Oh he, krijg ík deze nou weer, haha", giechelde ze zenuwachtig. "Sauna of zonnebank? Ehh ja hihi, nou doe dan maar zonnebank, want sauna, pfffff". Daarna kwamen andere uitdagende levensvragen als 'roodbont of zwartbont?' en 'kroket of frikandel?'. Heel goed Annemarie, waarom zou je vragen naar iemands geloof, politieke voorkeur of een kinderwens als je ook kunt vragen of iemand van een kroket of een frikandel houdt? Daar drááit het toch ook allemaal om in het leven? Gourmetten of steengrillen, what the fuck? Annemarie, de laatste vraag: asperger of PDD-NOS?

Volgende week zal er meer duidelijk worden. Antwoorden waar nu nog vragen zijn. Is Gijsbert eindelijk eens naar de kapper geweest? Gedraagt Frank zich nog steeds als een botte hork? Vraagt Marcel eindelijk eens een keer wat over kinderen? Wie kiest Richard? En de aller, allerbelangrijkste vraag....Houdt Harrie nou van kroket of frikandel? Tot volgende week!
pi_91122057
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

whahahha dat stuk van je, hilarisch!!
ik beleef de aflevering bijna weer opnieuw :)
what you see, is what you get!
pi_91122577
quote:
Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Goed stukje :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_91123156
quote:

[..]

Leuk geschreven!

En ben ik de enige die vind dat Ksenia te leuk is voor Marcel? :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 10 januari 2011 @ 17:48:26 #115
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91123419
Ik denk dat Marcel echt de alleraardigste kerel op de hele wereld is. Die jongen zal helemaal niemand kwaad doen of iemand belazeren. Maar door dat aardige krijg ik echt jeuk van hem. Ik heb zulke mensen ook in mijn omgeving. Te perfect, te aardig. Bah :@
pi_91123902
Frank
Ik kan dat filmpje hierboven hier niet zien, maar iedere boer heeft last van de overdreven regelgeving in Nederland. Bovendien heeft hij zelf misschien geen varkensboerderij, maar er is vast iemand in bij zijn vrienden, familie of buren die dat wel heeft. Hij is zich natuurlijk ook wel bewust van de camera's en weet hij dat hij dus een podium van meer dan 4 miljoen mensen heeft als hij op zo'n manier zijn beroepsgroep verdedigt. Ik denk dat dat ook wel een belangrijke reden was om er zo'n lang betoog van te maken. (Ik vond zijn argumentatie niet heel sterk, maar dat terzijde.) En ja, als zo'n naïeve doos dan ook nog met een opmerking komt over een pvdd-propagandafilmpje waaruit de oost-europese stemmen zorgvuldig zijn weggeknipt dan snap ik wel dat hij even uit zijn slof schiet.

Kritiek op de intensieve veehouderij ligt gevoelig bij veel boeren, mede dankzij de leugenachtige propaganda vanuit pvdd, wakker dier en vergelijkbare organisaties.

Ook is een relatie met een vegetariër, natuurlijk ontzettend kut. Dan moet je dus echt iedere keer als je samen eet moeilijk doen. Aardappels, groente, vleestofuburger kan natuurlijk wel, maar zodra je iets anders eet is het bijna altijd vervelend. Ik gok dan ook dat Berber afvalt

Gijsbert
Leuke vrouwen, maar die gast is echt een verstokte vrijgezel. Wat een ontzettende teringzooi op zijn boerderij. Ook als je zelf geen wijn drinkt kun je toch wel even aan een vriend vragen welke wijn van 5 a 7 euro je bij de ah kunt kopen als je 3 vrouwen over de vloer krijgt. Overigens vind ik vrouwen van boven de 18 die zoete wijn drinken net zo verrassend als mensen die nog nooit van tiramisu hebben gehoord. Ik denk dat Jose afvalt, maar eigenlijk valt er niets van te zeggen.

Annemarie
Die doet niet voor niets mee aan dit programma. Ze doet wel haar best (lekker koken, spelletje), maar meer zit er volgens mij echt niet in. Ik verwacht dat Christelijke Adriaan afvalt.

Marcel
Ik denk dat hij die kortharige huisvrouw kiest. Ksenia stapt zelf op en krijgt na dit programma genoeg brieven om een andere man aan de haak te slaan. Die andere is te oud om nog te baren dus dat is geen optie voor hem, zij zal daarom volgende week afvallen.

Richard
Bij nader inzien wel wat aardiger dan ik me in het begin had voorgesteld. Ik ben wel bang dat die vrouwen alle drie te intelligent voor hem zijn, maar heel zeker kun je dat ook niet zeggen na een paar stukjes tv. Wel jammer voor die Susan dat vooral Richard en Annemieke zo snel op Nederlands over stappen. Heidy probeert het nog wel, maar ik heb ook het idee dat Richard zichzelf ook niet goed kan uitdrukken in het Engels en daarom maar zoveel Nederlands praat.
Susan valt daarom af denk ik.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_91124162
quote:
Da's toch hetzelfde filmpje dat we hier twee weken geleden hadden staan?
pi_91124311
quote:

[..]

_O_ Geweldig! 100, nee 1.000 keer beter dan die van het AD.
pi_91125080
Volgens mij wordt Marcel ook wel als een karikatuur van zichzelf neergezet.
Als ze hem betrappen op een opmerking over kinderen, dan zit dat geheid in de uitzending.

Ik schat Marcel in als een vent die nooit speciale aandacht heeft gekregen van vrouwen. Hij weet nu niet wat hem overkomt, 3 vrouwen die hem willen.
Hij gaat daar een beetje van naast zijn schoenen en denkt nu dat hij echt een vrouwen magneet is.
pi_91125263
Als ik die foto van Marcel nu zie kom dit muziekje in me op
  maandag 10 januari 2011 @ 18:44:28 #121
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91125770
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:30 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij wordt Marcel ook wel als een karikatuur van zichzelf neergezet.
Als ze hem betrappen op een opmerking over kinderen, dan zit dat geheid in de uitzending.
Natuurlijk, die BZV-redactie is ook niet gek. Die zitten zich ook helemaal te verkneukelen om de beelden en kunnen iedereen zo maken of breken.

Net als met Annemarie en haar spel, dat was toch een mooie opbouw. Die uitsmijter 'Steengrillen of gourmetten' was echt te hilarisch voor woorden, de camera zoomde uit van buiten en dat was dan nog 'de laatste zin' die we op wisten te vangen. Vervolgens kreeg de kijker thuis ruim 25 seconden om weer op de bank te klimmen en de tranen uit zijn/haar ogen te vegen, want we gingen direct door naar het stiltemoment van Frank. Zo heeft niemand wat belangrijks hoeven missen. :P
  maandag 10 januari 2011 @ 18:45:45 #122
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_91125822
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:00 schreef FrankRicard het volgende:
Frank
Ik kan dat filmpje hierboven hier niet zien, maar iedere boer heeft last van de overdreven regelgeving in Nederland. Bovendien heeft hij zelf misschien geen varkensboerderij, maar er is vast iemand in bij zijn vrienden, familie of buren die dat wel heeft. Hij is zich natuurlijk ook wel bewust van de camera's en weet hij dat hij dus een podium van meer dan 4 miljoen mensen heeft als hij op zo'n manier zijn beroepsgroep verdedigt. Ik denk dat dat ook wel een belangrijke reden was om er zo'n lang betoog van te maken. (Ik vond zijn argumentatie niet heel sterk, maar dat terzijde.) En ja, als zo'n naïeve doos dan ook nog met een opmerking komt over een pvdd-propagandafilmpje waaruit de oost-europese stemmen zorgvuldig zijn weggeknipt dan snap ik wel dat hij even uit zijn slof schiet.

Kritiek op de intensieve veehouderij ligt gevoelig bij veel boeren, mede dankzij de leugenachtige propaganda vanuit pvdd, wakker dier en vergelijkbare organisaties.
Ook al is z'n complete familie afgeslacht door een vegetariër, als je zo gaat inhakken op een meisje ontbeer je echt iedere vorm van empathie. Hij wilde haar nog de hele CO2-probleem in de schoenen schuiven. :D Om nog maar te zwijgen over die vage anti-biotica zin.

quote:
Overigens vind ik vrouwen van boven de 18 die zoete wijn drinken net zo verrassend als mensen die nog nooit van tiramisu hebben gehoord.
Hehe. Eens.

quote:
Die doet niet voor niets mee aan dit programma. Ze doet wel haar best (lekker koken, spelletje), maar meer zit er volgens mij echt niet in. Ik verwacht dat Christelijke Adriaan afvalt.
Die gaat volgend jaar ook écht niet met een man in de reunie komen. Eén dag met een paar kerels en ze is het al helemaal zat. Ze vind sociale contacten volgens mij ook compleet niet boeiend en erg vermoeiend.
  maandag 10 januari 2011 @ 18:48:03 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91125933
quote:
3s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:45 schreef pfaf het volgende:
Die gaat volgend jaar ook écht niet met een man in de reunie komen. Eén dag met een paar kerels en ze is het al helemaal zat. Ze vind sociale contacten volgens mij ook compleet niet boeiend en erg vermoeiend.
Terwijl dit alle drie ook nog eens vrij suffe types zijn. Als ze met drie druktemakertjes op de bank zit zou ze compleet doordraaien.
pi_91126026
Kwam deze pracht analyses van boer Henk tegen op veeteeltforum.nl ^O^

Gijsbert: http://www.veeteeltforum.(...)84&start=360#p267433
Richard: http://www.veeteeltforum.(...)84&start=360#p267443
Frank: http://www.veeteeltforum.(...)84&start=360#p267460
Marcel: http://www.veeteeltforum.(...)84&start=360#p267462
Annemarie: http://www.veeteeltforum.(...)84&start=360#p267469

quote:
Marcel ontpopt zich stiekum toch tot de ideale gastheer ^O^
Niks niet werken maar lekker gezamelijk kokkerellen en praten over baby's en zo :Y
Het eten verliep gezellig en er werd lekker gebabbeld over kids :Y , onderwijl werd de plakkerige spaghetti met een schaar te lijf gegaan :D (Tip: doe de spaghetti in wat warm water en giet het af, je spaghetti is meteen weer soepel en smouth )
Na het eten werd er een lekker zoet wijntje gedronken, onderwijl keuvelend over kinderen :Y
Marit was een tikje depri, aangezien zij al een stuk ouder was, waardoor kinderen krijgen wat complexerig lag -O-
Gelukkig voor haar had ze al een kind, dreigde Marcel 8-) en zo belangrijk is een kind van mezelf nou ook weer niet, loog hij 8-)
De avond afsluitend met nog wat napraten over baby's :Y , dirigeerde Marcel zijn ladys naar hun kamer. De dames lagen net in bed, toen ineens hun deur opensloeg, en zich in de deuropening het silhouet van Batman aftekende :o WTF jonguh :o
Gelukkig was het maar Marcel, die gekleed in een strak Batmanbroekje en zwarte sokken zijn dames kwam bevru...euh een nachtzoentje brengen :Y

Sfeertje is nice @ Marcel's ^O^ :Y
  maandag 10 januari 2011 @ 18:53:03 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91126159
Henk krijgt betaald per smiley?
pi_91126501
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef FoXje het volgende:
Hoe die Annemarie zat te eten, elleboog op tafel, met de vork alles naar binnen douwen. En dan dat zenuwachtige gedoe. En die ogen die de hele tijd heen en weer schieten
:r
Ze is thuis en zit gewoon zichzelf te zijn... niet iedereen eet volgens "regeltjes" als ware het in een 5-sterren restaurant.
  maandag 10 januari 2011 @ 19:19:25 #127
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_91127619
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef elkravo het volgende:

[..]

Ze is thuis en zit gewoon zichzelf te zijn... niet iedereen eet volgens "regeltjes" als ware het in een 5-sterren restaurant.
Er zijn regels, en er is normaal fatsoen. Dit is onfatsoenlijk.
opgezegd@fok.nl
pi_91128175
Moest net wel lachen toen ik dat eetmoment bij Annemarie even terugzag n.a.v. commentaar van hier.
Annemarie: "Ja, echt stil werd het niet, nee, was, nee, er was altijd wel gespreksstof"
Adriaan: "Echt serieus was het nog niet, je hebt er nog niet alleen gesproken enzo..."

Pfffff, echt alle seks is uit dat lichaam van d'r verdwenen, al heel lang geleden. Ben heel benieuwd als die op citytrip gaat...
  maandag 10 januari 2011 @ 19:36:13 #129
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91128601
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef Silenus het volgende:
Henk krijgt betaald per smiley?
:Y Daar lijkt het wel op!

Leuke column trouwens! Goeie samenvatting!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_91128844
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef FoXje het volgende:

[..]

Er zijn regels, en er is normaal fatsoen. Dit is onfatsoenlijk.
;( Wat is er mis met eten met je ellebogen op tafel? ;(
pi_91132675
Wat een leuke uitzending gisteravond en dit topic maakt het nog zoveel malen leuker!! :D
  maandag 10 januari 2011 @ 21:36:49 #132
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91135447
Annemarie moet echt voor Harry kiezen. Hij heeft nog wel wat pit. Die andere twee zijn dodelijk saai.
  maandag 10 januari 2011 @ 21:38:05 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91135543
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:36 schreef Terreros85 het volgende:
Annemieke moet echt voor Harry kiezen. Hij heeft nog wel wat pit. Die andere twee zijn dodelijk saai.
Annemieke is veel te oud voor Harry en zit bovendien bij boer Richard.
  maandag 10 januari 2011 @ 21:38:49 #134
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91135596
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:28 schreef Hippos het volgende:
Pfffff, echt alle seks is uit dat lichaam van d'r verdwenen, al heel lang geleden. Ben heel benieuwd als die op citytrip gaat...
Zou me niet verbazen als ze al een jaar of 8 vrijgezel is. Ze lijkt mij echt zo'n meid die op een gegeven moment de slag gemist heeft. Al haar vriendinnen getrouwd en zij nog elk jaar naar het tentfeest.
  maandag 10 januari 2011 @ 21:39:44 #135
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91135663
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die Nederlandse namen lijken ook allemaal op elkaar :')
pi_91135665
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

_O- hehe
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_91139595
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als ze al een jaar of 8 vrijgezel is. Ze lijkt mij echt zo'n meid die op een gegeven moment de slag gemist heeft. Al haar vriendinnen getrouwd en zij nog elk jaar naar het tentfeest.
Dat iemand 8 jaar vrijgezel is, dat kan (ben ik ook), maar het lijkt wel alsof ze gewoon moeite heeft met het contact leggen. Misschien door de camera, misschien ook niet. Maar misschien gaat ze ons nog positief verrassen
pi_91140455
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:37 schreef Hippos het volgende:

[..]

Dat iemand 8 jaar vrijgezel is, dat kan (ben ik ook), maar het lijkt wel alsof ze gewoon moeite heeft met het contact leggen. Misschien door de camera, misschien ook niet. Maar misschien gaat ze ons nog positief verrassen
Volgens mij heeft ze met het contact leggen weinig moeite. En 'gezellig' weet ze het ook wel te maken, maar daar blijft het voorlopig bij...
  maandag 10 januari 2011 @ 22:58:17 #139
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_91141021
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef mistermysterion het volgende:
Ik vond die actie van Marcel ook zo pervers :P .. Hij ging al die vrouwen effe langs in zn boxer om ze aan nachtzoen te geven. Ging echt zo van ,, Nou Ksenia, ., Nou en dan nu Marita,,, en Sonja. Zou ik niet gedaan hebben op zo'n eerste dag.. Helemaal niet in zijn geval met cameras en meerdere dames.. Ik vond het een vreselijke actie
SperMarcel gaat straks nog meer spraakmakende televisie maken: hij wil helemaal niet kiezen; hij wil alle vrouwen beide vrouwen én Sonja houden. Hij geniet hier zichtbaar van.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  maandag 10 januari 2011 @ 23:02:56 #140
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_91141310
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:09 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Richard valt best mee inderdaad. Denk dat hij door de zenuwen de eerste aflevering gewoon wat verkeerd uit de hoek kwam.
Richard probeerde anders vroegah wel een echte Boer Jos (=player) te zijn, hoorde ik uit vertrouwelijke bron, maar dat is jammerlijk mislukt. Hij vormt overigens wel een goede match met Susan, qua nasaal stemgeluid. En verstaan doen ze elkaar toch niet. Je ziet ze beiden iedere keer zo kijken :?

[ Bericht 5% gewijzigd door Smikke op 10-01-2011 23:29:48 ]
pi_91141392
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Smikke het volgende:

[..]

SperMarcel gaat straks nog meer spraakmakende televisie maken: hij wil helemaal niet kiezen; hij wil alle vrouwen beide vrouwen én Sonja houden. Hij geniet hier zichtbaar van.
:D
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  maandag 10 januari 2011 @ 23:09:36 #142
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_91141738
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef marcodej het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze met het contact leggen weinig moeite. En 'gezellig' weet ze het ook wel te maken, maar daar blijft het voorlopig bij...
Ik miste bij Annemarie die diepgang in gesprekken. Het is allemaal wat oppervlakkig. Ik heb nou niet echt bepaalde diepzinnige vragen gehoord uit de mond van Annemarie richting de drie heren. Ze wilde er toch voor zorgen dat het gezelschap elkaar zou beter leren kennen. Tenslotte moet zij toch straks een paar keuzes maken. Stel je eens voor dat zij bij het altaar erachter komt dat haar bruidegom over een aantal jaren naar Canada wil emigreren.
  maandag 10 januari 2011 @ 23:24:48 #143
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91142640
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Stel je eens voor dat zij bij het altaar erachter komt dat haar bruidegom over een aantal jaren naar Canada wil emigreren.
Staat ze dan met haar steengrill en kroket. :')
  maandag 10 januari 2011 @ 23:28:08 #144
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_91142833
Ik wed dat Annemarie het hele BZV-gebeuren veel te traag vindt gaan. Zo robuust als ze aan het schrobben was in de 1e aflevering, zo raust ze door alle scenes heen. Ze lijkt te denken: "Hup-hup, als ik alles zelf doe, is het tenminste snel gebeurd en klaar." Die kerels houden haar alleen maar op. Vandaar dat ze het waarschijnlijk na 1 dag al helemaal zat was. Dat hinderlijke sociale gebeuren. Ze zegt net iets te vaak 'gezellig', terwijl haar voorkeur naar functioneel uitgaat.
pi_91142835
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik miste bij Annemarie die diepgang in gesprekken. Het is allemaal wat oppervlakkig. Ik heb nou niet echt bepaalde diepzinnige vragen gehoord uit de mond van Annemarie richting de drie heren. Ze wilde er toch voor zorgen dat het gezelschap elkaar zou beter leren kennen. Tenslotte moet zij toch straks een paar keuzes maken. Stel je eens voor dat zij bij het altaar erachter komt dat haar bruidegom over een aantal jaren naar Canada wil emigreren.
Klopt. Maar aan de andere kant, hebben we bij de anderen al persoonlijke gesprekken gezien? Ok, alleen Marcel, maar daar blijft het ook maar bij die eeuwige kinderen hangen. Verder gaat het niet.
pi_91142843
Ik vind het toch wel moeilijke vragen. Ik neem altijd een kroket en een frikandel....
pi_91142923
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:28 schreef marcodej het volgende:

[..]

Klopt. Maar aan de andere kant, hebben we bij de anderen al persoonlijke gesprekken gezien? Ok, alleen Marcel, maar daar blijft het ook maar bij die eeuwige kinderen hangen. Verder gaat het niet.
Jawel! De meisje van Gijsbert hebben het er uitgebreid over gehad hoe belangrijk poetsen is. Oh nee, daar was Gijsbert niet bij......
  maandag 10 januari 2011 @ 23:33:08 #148
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_91143091
Oh ja! Femke poetst elke dag haar toilet! Ben ik zo'n smeerpoets? Heeft zij smetvrees? Of is dat het gevolg van kinderen hebben?
  maandag 10 januari 2011 @ 23:37:45 #149
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_91143295
Dat ze een kind heeft he :{

Maar hoe oud is ze nu eigenlijk?
pi_91143675
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Dat ze een kind heeft he :{

Maar hoe oud is ze nu eigenlijk?
zo oud als haar ontsluiting.
pi_91144036
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef Silenus het volgende:
Ik vind Anita eigenlijk best een leuke meid. Lelijk en een kut-accent, dat wel. Maar toch verder niet zoveel mis mee.
Die ogen he, daar kun je de regiotaxi voor bellen. Wat een afstand zit daar tussen :o
pi_91144346

pi_91144491
quote:
11s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef pfaf het volgende:
Oh ja! Femke poetst elke dag haar toilet! Ben ik zo'n smeerpoets? Heeft zij smetvrees? Of is dat het gevolg van kinderen hebben?
Ja... twee vertelden dat ze elke dag de badkamer en het toilet doen... hoe bedoel je smetvrees...
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:24:31 #154
1986 Jane
pi_91146897
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:06 schreef elkravo het volgende:

Ja... twee vertelden dat ze elke dag de badkamer en het toilet doen... hoe bedoel je smetvrees...
Dat kind van Femke is dus geen bacterie gewend. Die wordt doodziek op die boerderij van Gijsbert, joh. :')
Alleen daarom al moet hij voor Yvonne gaan. B-)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:27:12 #155
1986 Jane
pi_91146960
Trouwens... mensen die bij anderen gaan checken of er stof ligt op de keukenkastjes... :{w
pi_91147574
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:03 schreef Deckard het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-

Als Frank volgend jaar weer mee zou doen, worden er nog geen 50 brieven verstuurd naar aanleiding van deze aflevering.

Wat een idiot. :')

Ik had op een gegeven moment echt het idee dat Berber op zou stappen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 02:25:59 #157
57434 Marloes
Digital Love
pi_91147930
quote:
11s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef pfaf het volgende:
Nou dan ben ik ook een smeerpoets hoor! Oke, toilet kan ik me nog enigszins voorstellen (met veel moeite :+). Maar de douche? Ik bedoel, dat is toch de plek waar je je doucht, met douchegelletjes enzo? Ruikt lekker fris, naar bloemetjes? Waarom zou je dat elke dag schoonmaken? Maar goed, ik zal dan wel een smeerpoets zijn :+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 02:40:05 #158
240618 Micson
The lonely stoner
pi_91148083
Marcel heeft bij m'n pa in de klas gezeten en die zei dat hij toen ook al z'n twijfels had over zijn geaardheid .. :P

En nu wat geforceerd stoer proberen te doen in z'n boxer, dat ging echt te fur.
pi_91148233
Marcel, ik blijf het een rare kerel vinden.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 11 januari 2011 @ 04:24:41 #160
57434 Marloes
Digital Love
pi_91148861
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 02:52 schreef febster het volgende:
Marcel, ik blijf het een rare kerel vinden.
Ik krijg er gewoon de rillingen van :@
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_91149289
Er viel een muntje. Richards stem is misschien zo vlak door dezelfde oorzaak dat hij zo robotachtig kan zijn: spierafwijking. Of is dat neurologisch? Kijk maar naar de foto op de startpagina.

quote:
Frank zei ergens dat hij als kind al boer had willen zijn. Met zo'n megastal ben je niet echt boer en die geiten staan op stal niet zoals geiten zouden moeten leven. Voordat de geitenhouderij in Nederland losbarstte, werd er over geiten steeds gezegd dat het lastige eigenzinnige dieren zijn, die de ruimte en mogelijkheden tot activiteiten nodig hebben. In de eerste geitenstal die ik daarna zag, stonden ze aangebonden in het donker.
Bij Richard zie je ook duidelijk dat hij meer ondernemer dan boer is.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 02:25 schreef Marloes het volgende:

[..]

Nou dan ben ik ook een smeerpoets hoor! Oke, toilet kan ik me nog enigszins voorstellen (met veel moeite :+). Maar de douche? Ik bedoel, dat is toch de plek waar je je doucht, met douchegelletjes enzo? Ruikt lekker fris, naar bloemetjes? Waarom zou je dat elke dag schoonmaken? Maar goed, ik zal dan wel een smeerpoets zijn :+
Elke dag is overdreven, maar jouw douche is niet zo schoon als je denkt. Met de douchegel breng je lekkere extra voedingsbodems voor bacteriën aan. Het "metselt" beter dan alleen water, kalk, huidafval en restjes lichaamssecreten. Lekker ruiken deden ze in de pruikentijd om de stank van ongewassen lijven & pruiken eronder te krijgen. Dat is dus camouflage en geen uiting van schoon of fris zijn.
Maar elke dag poetsen of soppen is niet nodig in een normaal huishouden. Op een boerderij valt het wel te overwegen om elke dag de badkamer met een schoon wonderdoekje te doen (dus de dagelijkse beurt zonder al die schoonmaakmiddelen).

quote:
4s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Die ogen he, daar kun je de regiotaxi voor bellen. Wat een afstand zit daar tussen :o
Nee, niet zó erg. Op die foto ziet ze er beter uit dan op tv. Ze maakt haar ogen kleiner met te veel eyeliner zonder goede oogschaduwkleuren, doet niets aan die vage wenkbrauwen en houdt haar grote voorhoofd veel te kaal. Zo benadrukt ze het negatieve beeld, terwijl ze er best redelijk uitziet.
pi_91149979
Elke dag schoonmaken? Ik vind het zelf altijd al een hele prestatie als ik het elke week zou schoonmaken. En bij mij ligt er echt geen stof op de kasten.
Je kan je tijd wel wat nuttiger besteden.
pi_91150033
Ik verbaas mij erover dat Berber niet uit zichzelf is opgestapt.
Of zou dat volgende week nog komen, net voor het keuze moment.
pi_91150837
volgende keer moet ik toch ook maar op fok zitten tijdens het kijken. al die topics naderhand lezen word wel veel. (wel amusant trouwens)

Toch merk ik hier dat Judith van boer Frank hier nauwelijks genoemd wordt. terwijl ik die toch wel erg leuk vind. toch wel jammer dat haar hyves en facebook redelijk afgeschermd zijn. Zodra ze eruit vliegt toch maar eens een mailtje maken.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:25:54 #165
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_91150928
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik verbaas mij erover dat Berber niet uit zichzelf is opgestapt.
Of zou dat volgende week nog komen, net voor het keuze moment.
Ik verbaas mij erover dat ze niet wat meer tegen hem in ging. Als je vanaf je 5e vegetariër bent heb je vaak genoeg zo'n discussie kunnen oefenen. Kom op mens, geef eens wat tegengas.
pi_91151166
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:25 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik verbaas mij erover dat ze niet wat meer tegen hem in ging. Als je vanaf je 5e vegetariër bent heb je vaak genoeg zo'n discussie kunnen oefenen. Kom op mens, geef eens wat tegengas.
Waarom zou ze dat moeten doen, misschien heeft ze daar helemaal geen zin in?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_91151366
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 04:24 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ik krijg er gewoon de rillingen van :@
Ja :{

ik las vorige week in een roddelblad dat Marcel al is voorzien van een poolse bruid,
zou me niets verbazen.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:44:17 #168
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_91151380
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 02:40 schreef Micson het volgende:
Marcel heeft bij m'n pa in de klas gezeten en die zei dat hij toen ook al z'n twijfels had over zijn geaardheid .. :P

En nu wat geforceerd stoer proberen te doen in z'n boxer, dat ging echt te fur.
Ai, pijnlijk. Zelfs zijn klasgenoten hebben al kinderen, terwijl hij als hij nog meer van die bizarre streken uithaalt hij zelfs via BZV niet aan een vrouw baarmoeder komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Smikke op 11-01-2011 10:00:18 ]
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:53:53 #169
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91151620
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 01:24 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat kind van Femke is dus geen bacterie gewend. Die wordt doodziek op die boerderij van Gijsbert, joh. :')
_O-
pi_91154489
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:21 schreef gianni61 het volgende:
volgende keer moet ik toch ook maar op fok zitten tijdens het kijken. al die topics naderhand lezen word wel veel. (wel amusant trouwens)

Toch merk ik hier dat Judith van boer Frank hier nauwelijks genoemd wordt. terwijl ik die toch wel erg leuk vind. toch wel jammer dat haar hyves en facebook redelijk afgeschermd zijn. Zodra ze eruit vliegt toch maar eens een mailtje maken.
Kan me niet voorstellen dat ze (de deelnemers) daarop zitten te wachten.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 11:39:47 #172
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91155105
Dat kapstertje is idd nog niet aan het woord geweest. Je zou toch denken dat die aardig kunnen praten over van alles en nog wat.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 11:43:37 #173
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_91155283
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:35 schreef Felagund het volgende:

[..]

Waarom zou ze dat moeten doen, misschien heeft ze daar helemaal geen zin in?
Oh, da's gewoon persoonlijke voorkeur. Ik hou wel van vrouwen die niet in hun schulp kruipen tijdens een felle discussie.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 januari 2011 @ 12:11:30 #174
862 Arcee
Look closer
pi_91156409
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:44 schreef Smikke het volgende:
Ai, pijnlijk. Zelfs zijn klasgenoten hebben al kinderen, terwijl hij als hij nog meer van die bizarre streken uithaalt hij zelfs via BZV niet aan een vrouw baarmoeder komt.
Nou ja, ál... Marcel is 44. :P
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_91156460
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Oh, da's gewoon persoonlijke voorkeur. Ik hou wel van vrouwen die niet in hun schulp kruipen tijdens een felle discussie.
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar dit was ook niet echt een discussie te noemen, meer een betoog van Frank. Ik kan me voorstellen dat Berber er geen zin in had om de sfeer nog meer te verpesten, zeker na het verhaal over de antibiotica.
Album top 100 2024
pi_91157527
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:24 schreef Devz het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat ze (de deelnemers) daarop zitten te wachten.
Die zijn toch ook opzoek naar een partner?
pi_91158680
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:41 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Die zijn toch ook opzoek naar een partner?
Hoeft niet zozeer, ze hebben zich ingeschreven voor die specifieke boer, waarschijnlijk omdat die hen aansprak. Dat is wat anders dan de boeren die zich hebben opgegeven voor het programma.

[ Bericht 0% gewijzigd door Devz op 11-01-2011 13:32:34 ]
pi_91158822
Dat is waar.
pi_91159847
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 01:24 schreef Jane het volgende:

[..]

HIj moet voor mij gaan! Vind eigenlijk geen van die meiden bij hem passen. De ene is een controlschoonmaak freak. Die andere blonde is een hihihihihi meisje. Volgens mij totaal geen inhouden, en die donkere... tja.. weet niet wat ik daar van moet vinden.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:55:54 #180
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91160201
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:45 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

HIj moet voor mij gaan! Vind eigenlijk geen van die meiden bij hem passen. De ene is een controlschoonmaak freak. Die andere blonde is een hihihihihi meisje. Volgens mij totaal geen inhouden, en die donkere... tja.. weet niet wat ik daar van moet vinden.
Gelukkig klinken jouw inhouden al een stuk hoopgevender!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_91161200
Kan me niet herinneren dat jij iets gezegd hebt waar ik inhoudelijk op kan reageren.

Neem nog een theetje.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:36:24 #182
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91161731
Gijsbert valt echt niet op een vrouw die andere vrouwen beticht van 'geen inhouden hebben', terwijl inhouden enkelvoud is. Dus 'inhoud'.
Bovendien wil hij een slim meisje, dus niet iemand die controlschoonmaakfreak (voor zover dat een woord is) met een spatie schrijft en geen verbindingsstreepje gebruikt tussen 'hihihihihi' en 'meisje'.

Maar maakt verder niet uit. We kunnen niet allemaal inhouden hebben.
pi_91161804
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 12:12 schreef Felagund het volgende:

[..]

Op zich heb je daar wel gelijk in, maar dit was ook niet echt een discussie te noemen, meer een betoog van Frank. Ik kan me voorstellen dat Berber er geen zin in had om de sfeer nog meer te verpesten, zeker na het verhaal over de antibiotica.
De sfeer was idd al verpest, dus zwijgzaam toekijken om de sfeer te redden had geen zin. Dan kan je imho beter je 'tegenstander' van repliek dienen, ook om zelf wat beter uit de verf te komen. Frank was natuurlijk lomp bezig, maar toch.... als Berber wat meer argumenten had gehad (behalve "toen ik 6 was, vond ik 't zielig" en "ik heb ook documentaires gezien hoor") had Frank misschien ook niet zolang door kunnen gaan.
Wel een beetje vreemd dat Frank dat nog moest vragen. Na de brief, de speeddate, dagje uit en de evt. voorbereidingen voor de logeerpartij, zou het niet heel raar zijn geweest als het vegetariër-zijn al een keer ter sprake zou zijn gekomen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:52:18 #184
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91162395
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:37 schreef Loohcs het volgende:

[..]

De sfeer was idd al verpest, dus zwijgzaam toekijken om de sfeer te redden had geen zin. Dan kan je imho beter je 'tegenstander' van repliek dienen, ook om zelf wat beter uit de verf te komen. Frank was natuurlijk lomp bezig, maar toch.... als Berber wat meer argumenten had gehad (behalve "toen ik 6 was, vond ik 't zielig" en "ik heb ook documentaires gezien hoor") had Frank misschien ook niet zolang door kunnen gaan.
Daar gaat het eigenlijk niet om. In een normale situatie had Berber hem helemaal kunnen (als ze argumenten had gehad :')) slopen, maar nu was ze er te gast. Er waren teveel 'aspecten' die het niet tot een gelijkwaardige discussie maakten.

* Frank was de man die 'veroverd' moest worden, Berber is één van de drie kanshebbers.
* Frank is de boer en heeft er dagelijks mee te maken, Berber is een consument.
* Frank stond en had dus een 'natuurlijk overwicht', Berber zat in haar eentje aan één kant van de tafel.
* Frank wist dat die twee andere schaapjes toch wel partij voor hem zouden kiezen, ze willen immers een wit voetje bij hem halen en hebben bovendien een boerenachtergrond.

Je kunt niet van een burgermeisje uit Groningen, die zo aangevallen wordt, verwachten dat zij daar in zo'n koude kutkeuken even haar 'droomman' verbaal kapot gaat maken terwijl ze min of meer drie tegenstanders heeft. Ik zou het briljant vinden als ze het zou doen en het zou haar voor mij veel aantrekkelijker maken, maar het is niet reëel om dat te verwachten.
pi_91162721
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Daar gaat het eigenlijk niet om. In een normale situatie had Berber hem helemaal kunnen (als ze argumenten had gehad :')) slopen, maar nu was ze er te gast. Er waren teveel 'aspecten' die het niet tot een gelijkwaardige discussie maakten.

* Frank was de man die 'veroverd' moest worden, Berber is één van de drie kanshebbers.
* Frank stond en had dus een 'natuurlijk overwicht', Berber zat in haar eentje aan één kant van de tafel.
* Frank wist dat die twee andere schaapjes toch wel partij voor hem zouden kiezen, ze willen immers een wit voetje bij hem halen en hebben bovendien een boerenachtergrond.

Je kunt niet van een burgermeisje uit Groningen, die zo aangevallen wordt, verwachten dat zij daar in zo'n koude kutkeuken even haar 'droomman' verbaal kapot gaat maken terwijl ze min of meer drie tegenstanders heeft. Ik zou het briljant vinden als ze het zou doen en het zou haar voor mij veel aantrekkelijker maken, maar het is niet reëel om dat te verwachten.
Idd, maar misschien wilde ze dat ook helemaal niet en is ze ondertussen afgeknapt op Frank. Daarnaast richtte de discussie zich niet specifiek tegen Berber maar meer tegen alle vegetariërs/quasi-vegetariërs in het algemeen.
Album top 100 2024
pi_91162970
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
Gijsbert valt echt niet op een vrouw die andere vrouwen beticht van 'geen inhouden hebben', terwijl inhouden enkelvoud is. Dus 'inhoud'.
Bovendien wil hij een slim meisje, dus niet iemand die controlschoonmaakfreak (voor zover dat een woord is) met een spatie schrijft en geen verbindingsstreepje gebruikt tussen 'hihihihihi' en 'meisje'.

Maar maakt verder niet uit. We kunnen niet allemaal inhouden hebben.
Hé een insider, wat leuk.
pi_91163122
quote:

[..]

Ben ik nu heel raar als ik vind dat jij er wel iets te dik inzit, voor alleen maar een programma? Ken jij de boeren en meiden persoonlijk? Til er niet zo zwaar aan.

Ik vond de discussie helemaal niet overtrokken of gemeen. Een discussie onstaat altijd door een geschil, en de ene keer is dat heftiger dan de andere keer. Hij is fel in discussieren, zij misschien minder. Misschien maakt dat meteen duidelijk dat ze waarschijnlijk niet goed bij elkaar passen. Zeker gezien de sfeer erna ook niet om over naar huis te schrijven was.

Althans, van wat er op tv te zien is.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:21:41 #188
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91163455
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:13 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ben ik nu heel raar
Ja.

quote:
als ik vind dat jij er wel iets te dik inzit, voor alleen maar een programma? Ken jij de boeren en meiden persoonlijk? Til er niet zo zwaar aan.

Ik vond de discussie helemaal niet overtrokken of gemeen. Een discussie onstaat altijd door een geschil, en de ene keer is dat heftiger dan de andere keer. Hij is fel in discussieren, zij misschien minder. Misschien maakt dat meteen duidelijk dat ze waarschijnlijk niet goed bij elkaar passen. Zeker gezien de sfeer erna ook niet om over naar huis te schrijven was.

Althans, van wat er op tv te zien is.
Waar precies til ik er zwaar aan? Omdat ik een bericht van meer dan vier regels post? Ik leg gewoon uit waarom ik denk dat Berber niet zwaar tegen Frank in ging, dat is alles.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:25:18 #189
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91163619
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:37 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Wel een beetje vreemd dat Frank dat nog moest vragen. Na de brief, de speeddate, dagje uit en de evt. voorbereidingen voor de logeerpartij, zou het niet heel raar zijn geweest als het vegetariër-zijn al een keer ter sprake zou zijn gekomen.
Maar waarom zou iemand zich moeten verdedigen voor dingen die zij niet vertegenwoordigt? Frank ging tekeer over de biologische veeteelt en dat dat heus geen haar beter was. Maar Berber eet helemaal geen biologisch vlees. Ik vond het juist knap dat ze zich niet in een hoek liet drijven. Het was simpelweg haar discussie niet, hoe graag Frank dat ook wilde.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:38:07 #190
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91164137
quote:

[..]

Alleen Berber is helemaal geen consument van waar Frank het over wilde hebben.
Ik vond het pas echt ongemakkelijk worden toen hij over die antibiotica begon en Berber zowat dwong daar een betoog over te houden.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef Duderella het volgende:

[..]

Maar waarom zou iemand zich moeten verdedigen voor dingen die zij niet vertegenwoordigt? Frank ging tekeer over de biologische veeteelt en dat dat heus geen haar beter was. Maar Berber eet helemaal geen biologisch vlees. Ik vond het juist knap dat ze zich niet in een hoek liet drijven. Het was simpelweg haar discussie niet, hoe graag Frank dat ook wilde.
Dit ook.
pi_91164347
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is een grondige analyse, alles meegenomen inlusief de positie van de betrokkenen en de temperatuur in de keuken! De 'theorie' dat ze hem niet meer moet en daarom geen moeite meer deed lijkt me nog waarschijnlijker. Maar toch blijf ik erbij dat ze wat meer tegengas had kunnen geven. Haar 'droomman'...dat zal wel snel minder zijn als ie haar zo aanvalt. Wat de andere twee doen maakt ook niet zoveel uit als je echt achter je eigen standpunt staat en even opstaan is ook niet zoveel moeite.

Bovendien lijkt 't mij ook wel een belangrijk punt. Alhoewel Frank die beesten niet direct voor 't vlees heeft, zullen ze toch wel afgevoerd worden als ze geen melk meer produceren. En om aan al die vrouwtjes-geiten te komen zullen er ook een hoop 'overbodige' bokjes ter wereld zijn gekomen. Wat gebeurt daarmee?

quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef Duderella het volgende:

[..]

Het ging ook over biologisch vlees, maar niet alleen. En zoals ik hierboven zeg, lijkt het mij wel belangrijk hoe je over deze principiële zaken denkt, zeker als je een relatie wil.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:45:15 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91164439
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef Loohcs het volgende:
Dat is een grondige analyse, alles meegenomen inlusief de positie van de betrokkenen en de temperatuur in de keuken! De 'theorie' dat ze hem niet meer moet en daarom geen moeite meer deed lijkt me nog waarschijnlijker.

Ik vergeet dat er ook nog eens een camerateam bijstaat. :+
pi_91165984
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vergeet dat er ook nog eens een camerateam bijstaat. :+
...bij staat. :')
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:20:31 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91166085
Dat mag gewoon aan elkaar hoor klein meisje.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:32:17 #195
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_91166615
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Silenus het volgende:
Dat mag gewoon aan elkaar hoor klein meisje.
Ook in letterlijke zin? :@
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:33:53 #196
1986 Jane
pi_91166694
Godstamebij, wat een discussie hier ineens zeg!
pi_91166862
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Ook in letterlijke zin? :@
Nee, maar dat weet hij ook wel. :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:40:20 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91167009
Het camerateam stond haar zeker bij, aangezien het zo gemonteerd werd dat Frank werd neergezet als de boeman en Berber als het schattige aangevallen meisje.

Maar dat snapt Succinyl ook wel.
pi_91167339
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef Silenus het volgende:
Het camerateam stond haar zeker bij, aangezien het zo gemonteerd werd dat Frank werd neergezet als de boeman en Berber als het schattige aangevallen meisje.

Maar dat snapt Succinyl ook wel.
Dát snap ik zeker wel, moppie. Maar als je het op deze manier bedoelt is het een grammaticaal incapabele zin, en had het "Ik vergeet dat er ook nog eens een camerateam haar/Berber bijstaat" moeten zijn.

Nerd.
pi_91167465
quote:
Royal Van Zanten biedt boerin Annemarie chrysanten aan
07-01-2011

In de uitzending van Boer zoekt Vrouw van zondag 2 januari jl. ontving boerin Annemarie een bos rozen van Adriaan, een van de kandidaten die bij haar op de boerderij kwam logeren. Annemarie: "Een bos chrysanten had minder in de smaak gevallen. Dat is niet mijn soort". Royal Van Zanten, veredelaar van onder andere chrysanten, kon dit natuurlijk niet over zijn kant laten gaan. De chrysant is een veelzijdig soort dat met zijn tijd mee gaat en elke woonkamer kan opfleuren. Om Annemarie hier van te overtuigen, heeft Royal Van Zanten haar een prachtig bloemstuk aangeboden. Het stuk is opgemaakt met Saba, een moderne chrysant met een rijk, fris en groen bloemenhart dat lijkt te exploderen in de sprankelende en swingende paars/witte bloemblaadjes. Annemarie's reactie: "Ik weet niet eens meer dat ik die uitspraak gedaan heb, maar dat dit mooi is kan ik natuurlijk niet ontkennen". Missie geslaagd!

Poeh, wat ziet ze er hier 'dagelijks' uit... :o :'( :{

Ondertussen pak ik de popcorn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')