Ze is thuis en zit gewoon zichzelf te zijn... niet iedereen eet volgens "regeltjes" als ware het in een 5-sterren restaurant.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef FoXje het volgende:
Hoe die Annemarie zat te eten, elleboog op tafel, met de vork alles naar binnen douwen. En dan dat zenuwachtige gedoe. En die ogen die de hele tijd heen en weer schieten
Er zijn regels, en er is normaal fatsoen. Dit is onfatsoenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ze is thuis en zit gewoon zichzelf te zijn... niet iedereen eet volgens "regeltjes" als ware het in een 5-sterren restaurant.
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef FoXje het volgende:
[..]
Er zijn regels, en er is normaal fatsoen. Dit is onfatsoenlijk.
Annemieke is veel te oud voor Harry en zit bovendien bij boer Richard.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:36 schreef Terreros85 het volgende:
Annemieke moet echt voor Harry kiezen. Hij heeft nog wel wat pit. Die andere twee zijn dodelijk saai.
Zou me niet verbazen als ze al een jaar of 8 vrijgezel is. Ze lijkt mij echt zo'n meid die op een gegeven moment de slag gemist heeft. Al haar vriendinnen getrouwd en zij nog elk jaar naar het tentfeest.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:28 schreef Hippos het volgende:
Pfffff, echt alle seks is uit dat lichaam van d'r verdwenen, al heel lang geleden. Ben heel benieuwd als die op citytrip gaat...
Die Nederlandse namen lijken ook allemaal op elkaarquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Annemieke is veel te oud voor Harry en zit bovendien bij boer Richard.
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Annemieke is veel te oud voor Harry en zit bovendien bij boer Richard.
Dat iemand 8 jaar vrijgezel is, dat kan (ben ik ook), maar het lijkt wel alsof ze gewoon moeite heeft met het contact leggen. Misschien door de camera, misschien ook niet. Maar misschien gaat ze ons nog positief verrassenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze al een jaar of 8 vrijgezel is. Ze lijkt mij echt zo'n meid die op een gegeven moment de slag gemist heeft. Al haar vriendinnen getrouwd en zij nog elk jaar naar het tentfeest.
Volgens mij heeft ze met het contact leggen weinig moeite. En 'gezellig' weet ze het ook wel te maken, maar daar blijft het voorlopig bij...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:37 schreef Hippos het volgende:
[..]
Dat iemand 8 jaar vrijgezel is, dat kan (ben ik ook), maar het lijkt wel alsof ze gewoon moeite heeft met het contact leggen. Misschien door de camera, misschien ook niet. Maar misschien gaat ze ons nog positief verrassen
SperMarcel gaat straks nog meer spraakmakende televisie maken: hij wil helemaal niet kiezen; hij wil alle vrouwen beide vrouwen én Sonja houden. Hij geniet hier zichtbaar van.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef mistermysterion het volgende:
Ik vond die actie van Marcel ook zo pervers.. Hij ging al die vrouwen effe langs in zn boxer om ze aan nachtzoen te geven. Ging echt zo van ,, Nou Ksenia, ., Nou en dan nu Marita,,, en Sonja. Zou ik niet gedaan hebben op zo'n eerste dag.. Helemaal niet in zijn geval met cameras en meerdere dames.. Ik vond het een vreselijke actie
Richard probeerde anders vroegah wel een echte Boer Jos (=player) te zijn, hoorde ik uit vertrouwelijke bron, maar dat is jammerlijk mislukt. Hij vormt overigens wel een goede match met Susan, qua nasaal stemgeluid. En verstaan doen ze elkaar toch niet. Je ziet ze beiden iedere keer zo kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Richard valt best mee inderdaad. Denk dat hij door de zenuwen de eerste aflevering gewoon wat verkeerd uit de hoek kwam.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Smikke het volgende:
[..]
SperMarcel gaat straks nog meer spraakmakende televisie maken: hij wil helemaal niet kiezen; hij wil alle vrouwen beide vrouwen én Sonja houden. Hij geniet hier zichtbaar van.
Ik miste bij Annemarie die diepgang in gesprekken. Het is allemaal wat oppervlakkig. Ik heb nou niet echt bepaalde diepzinnige vragen gehoord uit de mond van Annemarie richting de drie heren. Ze wilde er toch voor zorgen dat het gezelschap elkaar zou beter leren kennen. Tenslotte moet zij toch straks een paar keuzes maken. Stel je eens voor dat zij bij het altaar erachter komt dat haar bruidegom over een aantal jaren naar Canada wil emigreren.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze met het contact leggen weinig moeite. En 'gezellig' weet ze het ook wel te maken, maar daar blijft het voorlopig bij...
Staat ze dan met haar steengrill en kroket.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Stel je eens voor dat zij bij het altaar erachter komt dat haar bruidegom over een aantal jaren naar Canada wil emigreren.
Klopt. Maar aan de andere kant, hebben we bij de anderen al persoonlijke gesprekken gezien? Ok, alleen Marcel, maar daar blijft het ook maar bij die eeuwige kinderen hangen. Verder gaat het niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik miste bij Annemarie die diepgang in gesprekken. Het is allemaal wat oppervlakkig. Ik heb nou niet echt bepaalde diepzinnige vragen gehoord uit de mond van Annemarie richting de drie heren. Ze wilde er toch voor zorgen dat het gezelschap elkaar zou beter leren kennen. Tenslotte moet zij toch straks een paar keuzes maken. Stel je eens voor dat zij bij het altaar erachter komt dat haar bruidegom over een aantal jaren naar Canada wil emigreren.
Jawel! De meisje van Gijsbert hebben het er uitgebreid over gehad hoe belangrijk poetsen is. Oh nee, daar was Gijsbert niet bij......quote:Op maandag 10 januari 2011 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt. Maar aan de andere kant, hebben we bij de anderen al persoonlijke gesprekken gezien? Ok, alleen Marcel, maar daar blijft het ook maar bij die eeuwige kinderen hangen. Verder gaat het niet.
zo oud als haar ontsluiting.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Dat ze een kind heeft he
Maar hoe oud is ze nu eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |