quote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Klopt, in mn trainingsbroek slobbertrui en daaronder een blubberlichaam![]()
quote:
Ja blijkbaar ergens na de 30 en it stuckquote:Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben je ook in een blubberplas gevallen?
Ja maar dat ben jijquote:Op zondag 9 januari 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
He, ik loop niet verslonsd rond
Oh, en ik zou douchen. Dus weg
Ja, dat is natuurlijk ook zoquote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat ben jijUs mere mortals is een heel ander verhaal he
quote:
Ga je alweer! Fijne avond!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je alweer! Fijne avond!
Heus welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je alweer! Fijne avond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speak for yourself dude
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Welke?quote:
HET boek?quote:
Sorry schat, maar ik heb niet zoveel interesse in een broekloze damequote:
* Huppelmuts gaat dr broek maar weer aantrekken danquote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry schat, maar ik heb niet zoveel interesse in een broekloze dame
Ik weet het, ik heb blubberbillenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry schat, maar ik heb niet zoveel interesse in een broekloze dame
het werd net zo gezelligquote:Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat dr broek maar weer aantrekken dan
Ik heb zo'n linnen broek, echt heerlijk als huisbroek.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
broek uit is eigenlijk wel fijn, maar de broek die ik nu heb is eigenlijk al net alsof die uit is... heerlijke trainingsbroek
Ik zie net dat mn broek op de hocker ligt. Dan zou ik dus moeten lopen. Dat wordt hem nietquote:
Bij huisbroek moet ik meteen denken aan house broekquote:Op zondag 9 januari 2011 19:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n linnen broek, echt heerlijk als huisbroek.
Cavello?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij huisbroek moet ik meteen denken aan house broek
Ik kijk wel uitquote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
M'n broertje heeft de boel warmgestookt omdat ie ziek zegt te zijn.. Je kan hier in je Bikini rondhupsen zowat
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
M'n broertje heeft de boel warmgestookt omdat ie ziek zegt te zijn.. Je kan hier in je Bikini rondhupsen zowat
Probeer David Baldacci eens... Vooral zijn eerdere boeken zijn leuk.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Nou nieuw boek kiezen. Patricia cornwell, stephen king of John irving... Of jill mansell.
Je woont met je broertje samen? Apart.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
King of coursequote:Op zondag 9 januari 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Nou nieuw boek kiezen. Patricia cornwell, stephen king of John irving... Of jill mansell.
Kostendelingquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je woont met je broertje samen? Apart.
Ja eh, we zouden duidelijk zijn toch!quote:
Ik moet eerst wat lezen voor ik nieuwe boeken koop.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Probeer David Baldacci eens... Vooral zijn eerdere boeken zijn leuk.
Bij een luie damesdag.... Jill natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet altijd aan mijn neefje denken, die liep erinquote:
Ja maar.. a bit of side salad kan toch altijd?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, we zouden duidelijk zijn toch!
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar.. a bit of side salad kan toch altijd?
*omhoog kijkt naar zijn boekenkast*quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet eerst wat lezen voor ik nieuwe boeken koop.
Een nieuw tosti-ijzer?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
@Huppel...... raad eens wat ik als vervanging heb gekocht voor mijn gesloopte tosti ijzer?
Tja lelijk was het allemaalquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MC Hammer man! die had pas broeken
Dat wil je niet wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god, wat doet je zieke geest nu weer?
John Grishamquote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
*omhoog kijkt naar zijn boekenkast*
Lee Child, John Grisham, Ian Rankin... Oh, en Terry Pratchett.![]()
Gewoon eens eentje van bij de Bruna kopen en kijken wat je er van vind.
Nieuw speeltje voor in je nachtkastje?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Huppel weet wel wat ik heb gekocht.....
Jou, chopped up in zo'n salade schaaltjequote:
Snuitje... die van papier storten te snel neerquote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zou te logisch zijn, ik denk een vliegtuig
Ja maar.. das geen win voor mijquote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jou, chopped up in zo'n salade schaaltje
Nee hequote:
Nee.... dat heeft toch niks met Huppel te makenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieuw speeltje voor in je nachtkastje?
Ja weet ik veel wat jullie samen uitspoken.. Liefde voor dezelfde speeltjes kan toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... dat heeft toch niks met Huppel te maken
Sorry, maar eerlijk, had je anders van me verwacht?quote:
Mwah, I guess it was better for you than for mequote:
Doe het dan goed!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
Even een fout muziekje posten, maar hij is wel lekker voor bij de afwas
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat jullie samen uitspoken.. Liefde voor dezelfde speeltjes kan toch?
Neequote:Op zondag 9 januari 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, maar eerlijk, had je anders van me verwacht?
-Engel-!quote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, I guess it was better for you than for me
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Dan had je de zondag hier door moeten brengen
Wat vind je van Ian Rankin dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef Ripley het volgende:
Grisham en baldacci vind ik eigenlijk niet zo. Iets te veel commercieel er elk jaar een nieuw boek uitpoepen met bijna hetzelfde verhaal.
Ik vond cornwell prettiger, maar die is nu ook een beetje de weg kwijt. Mo Hayder vond ik wel fijn toen het nog pretentieloze thrillertjes waren, Vogelman en zo. Tokio vond ik ook fijn, maar de twee daarna vielen me erg tegen.
Ik hou niet van chicklit dus jill mansell is aan mij niet besteed
Dat jij ze nog opzoekt zegt zeker iets over dat je er nog zit?quote:
Ik vertrap ze, lachend!quote:
Nicequote:
Yep!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat jij ze nog opzoekt zegt zeker iets over dat je er nog zit?
quote:
Cocktail in mijn linkerhand, Cubaanse sigaar rechts...quote:
Nee, dat zeg ik nu wéér. Maar jullie luisteren gewoon niet.quote:
Jij zou een hele goede wingman zijn!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Cocktail in mijn linkerhand, Cubaanse sigaar rechts...
En de rest van de maand moet je leven op water en brood, maar dat laat je voor het gemak maar even buiten beschouwing?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik nu wéér. Maar jullie luisteren gewoon niet.![]()
Heerlijk lui uitgeslapen, daarna met wat mensen ergens lekker lang op het terras wezen brunchen, daarna met wijn in het park aan de kust gezeten. Daarna weer ergens lekker wat gegeten. Het leven is goed.
Ik gok iets met hyena'squote:Op zondag 9 januari 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij kan vast raden welke![]()
Zo goed ben je wel..
Totally worth itquote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de rest van de maand moet je leven op water en brood, maar dat laat je voor het gemak maar even buiten beschouwing?
Bijna, net ervoor, wanneer ze in dat Olifantenkerkhof terechtkomen..quote:
In het Brabantse land,quote:
Je zei het eerder zelf ookquote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Totally worth it![]()
En zo erg is het nu ook weer niet hoor.
Hier ook hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In het Brabantse land,
Het land waar mijn wieg heeft gestaan.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik zag de naam Baldacci vallen. Ik lees alles van Baldacci
Ik ben deze maand inderdaad iets te veel wezen uit eten geloof ikquote:
Hij is wel gaaf, leuke thrillersquote:Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef Ripley het volgende:
Ik kan me niet herinneren of ik iets van rankin heb gelezen of niet
Dat doet mijn iPad ook steeds ;')quote:Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, book of the dead, here we come.
En ik word schijtziek van m'n telefoon die steeds THE schrijft.
Ik heb alleen dat boekenweekgeschenk van hem gelezenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik zag de naam Baldacci vallen. Ik lees alles van Baldacci
Oh oh oh Mister Big Spenderquote:Op zondag 9 januari 2011 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben deze maand inderdaad iets te veel wezen uit eten geloof ik
Heb ik ook alles van gelezenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat boekenweekgeschenk van hem gelezen
ik wil eigenlijk ook weleens iets van Karin slaughter lezen.
Rommel is het...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook blut ja, thailand en de Ipad hebben er goed ingehakt
Oh-oh, meneertje gedraag-je-toch, bemoei je er niet mee, je bent gewoon jaloersquote:
Ik wil ook veel geld kunnen spenderen jaquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh-oh, meneertje gedraag-je-toch, bemoei je er niet mee, je bent gewoon jaloers
Hatersquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh-oh, meneertje gedraag-je-toch, bemoei je er niet mee, je bent gewoon jaloers
Maar het was het waard toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook blut ja, thailand en de Ipad hebben er goed ingehakt
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef Ripley het volgende:
Karin slaughter is ook wel leuk jawaar zit je eigenlijk CL?
Zoveel geld heb ik niet, daarom ben ik nu ook bijna blutquote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook veel geld kunnen spenderen ja
Ik heb ook boeken van Tess Gerridzen. Ik weet alleen niet meer precies welke. En ik vind er maar eentje echt gaaf, dat is die wat in twee verschillende tijdsperiodes afspeeltquote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst op het boekenfestijn twee boeken van tess gerritsen gekocht, maar dat waren deel drie en vier ofzodus daar kan ik nog niet aan beginnen. Patricia cornwell lees ik ook helemaal door elkaar en dat is best irritant.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ripley heb je nog ooit een update gemaakt van je lijstje? Doe die van december 2010 eens even dm-en! :p
Wat, HET lijstje als in, wie neukt wie?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ripley heb je nog ooit een update gemaakt van je lijstje? Doe die van december 2010 eens even dm-en! :p
Jammer voor zequote:
Dat, niet weer dat eeuwige gesmeek om een bepaald lijsjtequote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent wel een nieuwsgierig mannetje he!
Geniet ervan!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, totally worth it. En mijn financiele toekomst ziet er beter uit dan ie de afgelopen jaren is geweest dus ik maak me niet zo druk
Minimaal 2 nieuwe, waarschijnlijk meer.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook alles van Karin Slaughter gelezen.Of nouja, wat 4 jaar geleden "alles" was. Weet niet of ze nog nieuwe boeken heeft.
Zuipse!quote:
Je kan ook een snijplank uit je keuken halen en doen alsof het een tablet is.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil stiekem ook een tablet, maar ben bang dat ik dan gewoon hebberig ben want heb het eigenlijk niet nodig, heb al een laptop
Oh, maar eens proberen te regelen voor de ereader dan. Zij schrijft fijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Minimaal 2 nieuwe, waarschijnlijk meer.
dat fokt zo lastig.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan ook een snijplank uit je keuken halen en doen alsof het een tablet is.
Fijne avond, ben net terugquote:
Het scheelt natuurlijk de helft als je alle personages al uitgewerkt hebt en steeds weer gebruiktquote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het zo knap dat die mensen zo snel kunnen schrijven hè. Net als stephen king.
Vind ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar eens proberen te regelen voor de ereader dan. Zij schrijft fijn.
dan nogquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk de helft als je alle personages al uitgewerkt hebt en steeds weer gebruikt
Enjoy!quote:
Ze zijn moeilijkerquote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Ripley het volgende:
Ik loop achter qua lijstje, de dames die hier nu zitten zijn iets minder openlijk in hun geslet :p
Ja, dat is ook zo. Ik weet ook niet hoe ze het doenquote:
Airtic? Klinkt als een kruising tussen airwin en mij...weet niet of dat een goed idee isquote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey AirTiC btw, las spontaan over je heen.
Gaat airwin er wat op vooruit!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Airtic? Klinkt als een kruising tussen airwin en mij...weet niet of dat een goed idee is
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja echt he.. lastig te hosselen die dames
De tijd dat een pm met daarin 'hey, batsen?' werkte is voorbijquote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja echt he.. lastig te hosselen die dames
Lange vent met krullenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Airtic? Klinkt als een kruising tussen airwin en mij...weet niet of dat een goed idee is
Daar heb ik er ms wel wat vanquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar eens proberen te regelen voor de ereader dan. Zij schrijft fijn.
Die PM'etjes krijg ik dan ook nooitquote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De tijd dat een pm met daarin 'hey, batsen?' werkte is voorbij
Dus ik er op achteruit, nee bedanktquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De tijd dat een pm met daarin 'hey, batsen?' werkte is voorbij
Daar geloof ik niks vanquote:
quote:
In de laatste PM stond letterlijk: Lekker gebatst?quote:
Leugenaarquote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, elke keer als ik samzz wil pm'en, zit die box weer vol
Nee, want jij werd verliefd en niet op mijquote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt hem ook als PM gekregen muppeten nog steeds hebben we het niet gedaan
quote:
Hoeft geen reden te zijn om het niet te doenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want jij werd verliefd en niet op mij
Ohjah, das waarquote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want jij werd verliefd en niet op mij
Ik heb het na maanden maar opgegevenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, elke keer als ik samzz wil pm'en, zit die box weer vol
Batsen?quote:
Die ja! Het is hier gelijk een soap! Een maand niet volgen en iedereen zit op een ander, heeft ineens kinderen en zulks!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, HET lijstje als in, wie neukt wie?
Nog zo'n leugenaarquote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het na maanden maar opgegeven
Je bent zo leukquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoeft geen reden te zijn om het niet te doen
My pointquote:
Je pm box zat altijd volquote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog zo'n leugenaarHet is maar goed dat jullie geen Pinokkio heten, konden jullie neus zwaard gevechten houden.
Ik bedoel waarom je jaloers bent, dat hoeft heul nietquote:
I feel you man... Ik ben wel eens een half jaartje weg hier en dan blijkt dat je alles hebt gemist.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die ja! Het is hier gelijk een soap! Een maand niet volgen en iedereen zit op een ander, heeft ineens kinderen en zulks!
Omdat ik het vraagquote:
Worth a shot....quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom je jaloers bent, dat hoeft heul nietJij
Wrom?quote:
quote:
Je herinnert je wel dingen, maar de verkeerde dingenquote:
Jij mallerdquote:Op zondag 9 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin slaakt een zucht van verlichting
I actually really don't carequote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je herinnert je wel dingen, maar de verkeerde dingen
Foeiquote:
Want?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
werkt niet... je moet met wat veeeeeeeeeeeel beters komen
quote:
Gewoonquote:
Maar hij draagt een smoking!quote:
Nee, ik ook niet. Maar liegen mag niet van God.quote:
Maar lieverd, een smoking is geen garantie voor een neukdatequote:
Ow. Kutje.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar liegen mag niet van God.
quote:
Voor mij wel...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar lieverd, een smoking is geen garantie voor een neukdate
Godt is 120 dagen weg.. mag bestquote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar liegen mag niet van God.
Keiquote:
quote:
Maar jij bent in een vuilniszak nog hot, dus dat telt niet.quote:
Oh ja, Godt is weg he!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Godt is 120 dagen weg.. mag best
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent in een vuilniszak nog hot, dus dat telt niet.
Je hebt me nog nooit gezien irl, laat staan in smoking of vuilniszak....quote:
Ik ga in deze af op een foto en meningen van anderenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezien irl, laat staan in smoking of vuilniszak....
jaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dus?
moet ik nu elke man doen omdat ie een smoking draagt?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb zin om mijn hoofd tegen een bevallige borstpartij te leggen en zo in slaap te vallen
Ik heb zin om mijn hoofd tegen een bevallige borstpartij te leggen en zo in slaap te vallen
Ik heb zin om mijn hoofd tegen een betonnen muur te raggen en zo in slaap te vallen![]()
Klopt, en ik wil het nu.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat willen we allemaal wel eens...
Ideaalquote:
Dat kan ik niet, dat kan alleen jij zodra je me ontmoet. Misschien vind je me wel een enorme arrogante kwal, who knows?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga in deze af op een foto en meningen van anderenYou may correct me if I'm wrong.
Nee, dat was dat ik jouw hoofd tegen een muurplint wilde beuken.quote:
Nee. Alleen de juistequote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dus?
moet ik nu elke man doen omdat ie een smoking draagt?
Ook goedquote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dat was dat ik jouw hoofd tegen een muurplint wilde beuken.
* -Engel- geeft J-K een bezem....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, tis weer eens een zooitje in mn kop
nog eisen stellen ook. Kan echt niet hoor!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pff... ik vind dat ze nog wel iets meer mogen doen dan dat
Barbie, doe nu niet zo serieus en accepteer een compliment als je er een krijgtquote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat kan alleen jij zodra je me ontmoet. Misschien vind je me wel een enorme arrogante kwal, who knows?
Ik zei toch dat ze vroeger makkelijker warenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nog eisen stellen ook. Kan echt niet hoor!
Ja, doe mij maar complimentjes hoor, ik zeik niet zoquote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barbie, doe nu niet zo serieus en accepteer een compliment als je er een krijgt
Damn.
Ja he! Je kan ze zelfs meenemen op vakantie, of naar het werk, in de trein. Altijd je eigen paar tietenquote:
Maar jij bent dan ook leukquote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, doe mij maar complimentjes hoor, ik zeik niet zo
Dat _moet_ leuk zijn in de trein.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he! Je kan ze zelfs meenemen op vakantie, of naar het werk, in de trein. Altijd je eigen paar tieten
Okquote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barbie, doe nu niet zo serieus en accepteer een compliment als je er een krijgt
Damn.
Tuurlijk wel...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog eisen stellen ook. Kan echt niet hoor!
En ik ben stoer genoeg om je te beschermen, dat is bij een hoop mannen hier ook nog maar afwachtenquote:
Ik kan niet bezig blijven, dan wordt het verdacht.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, doe mij maar complimentjes hoor, ik zeik niet zo
Ik ben benieuwd wat voor gezichten dat oplevert. Dat lijkt me wel een testje waard, jou ook niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat _moet_ leuk zijn in de trein.
Ik had het dan ook tegen samzzquote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan niet bezig blijven, dan wordt het verdacht.
Precies. Jij heldinquote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik ben stoer genoeg om je te beschermen, dat is bij een hoop mannen hier ook nog maar afwachten
Dat is een feit ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze vroeger makkelijker waren
En ze hebben tegenwoordig echt grootheidswaanzin!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik ben stoer genoeg om je te beschermen, dat is bij een hoop mannen hier ook nog maar afwachten
Tssskquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
En ze hebben tegenwoordig echt grootheidswaanzin!
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt peu op zn giegel geslagen?
Vergeet het maar voortaan jongedamequote:
quote:
O jee, een catwoman in het huis! Terug in je mand! *woef*quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Waar? Welk? Topic?quote:
Och het viel mee hoor, een stom wief ging voorkruipen in de Ikea en samzz durfde haar er niet op aan te spreken.quote:
Ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor gezichten dat oplevert. Dat lijkt me wel een testje waard, jou ook niet?
Ja, ben je al een beetje bang voor me?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O jee, een catwoman in het huis! Terug in je mand! *woef*
Heren we willen jullie naakt zien, welke anders?quote:
Dat ze uberhaupt voor durfde te dringen zegt eigenlijk al genoeg.. Met een echte vent erbij was dat natuurlijk nooit gebeurd.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och het viel mee hoor, een stom wief ging voorkruipen in de Ikea en samzz durfde haar er niet op aan te spreken.
Dus je zegt eigenlijk dat we met jou naar Ikea hadden gemoeten ipv peu?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ze uberhaupt voor durfde te dringen zegt eigenlijk al genoeg.. Met een echte vent erbij was dat natuurlijk nooit gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |