quote:
Maar jij bent in een vuilniszak nog hot, dus dat telt niet.quote:
Oh ja, Godt is weg he!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Godt is 120 dagen weg.. mag best
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent in een vuilniszak nog hot, dus dat telt niet.
Je hebt me nog nooit gezien irl, laat staan in smoking of vuilniszak....quote:
Ik ga in deze af op een foto en meningen van anderenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezien irl, laat staan in smoking of vuilniszak....
jaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dus?
moet ik nu elke man doen omdat ie een smoking draagt?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb zin om mijn hoofd tegen een bevallige borstpartij te leggen en zo in slaap te vallen
Ik heb zin om mijn hoofd tegen een bevallige borstpartij te leggen en zo in slaap te vallen
Ik heb zin om mijn hoofd tegen een betonnen muur te raggen en zo in slaap te vallen![]()
Klopt, en ik wil het nu.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat willen we allemaal wel eens...
Ideaalquote:
Dat kan ik niet, dat kan alleen jij zodra je me ontmoet. Misschien vind je me wel een enorme arrogante kwal, who knows?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga in deze af op een foto en meningen van anderenYou may correct me if I'm wrong.
Nee, dat was dat ik jouw hoofd tegen een muurplint wilde beuken.quote:
Nee. Alleen de juistequote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dus?
moet ik nu elke man doen omdat ie een smoking draagt?
Ook goedquote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dat was dat ik jouw hoofd tegen een muurplint wilde beuken.
* -Engel- geeft J-K een bezem....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, tis weer eens een zooitje in mn kop
nog eisen stellen ook. Kan echt niet hoor!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pff... ik vind dat ze nog wel iets meer mogen doen dan dat
Barbie, doe nu niet zo serieus en accepteer een compliment als je er een krijgtquote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat kan alleen jij zodra je me ontmoet. Misschien vind je me wel een enorme arrogante kwal, who knows?
Ik zei toch dat ze vroeger makkelijker warenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nog eisen stellen ook. Kan echt niet hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |