Klopt, en ik wil het nu.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat willen we allemaal wel eens...
Ideaalquote:
Dat kan ik niet, dat kan alleen jij zodra je me ontmoet. Misschien vind je me wel een enorme arrogante kwal, who knows?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga in deze af op een foto en meningen van anderenYou may correct me if I'm wrong.
Nee, dat was dat ik jouw hoofd tegen een muurplint wilde beuken.quote:
Nee. Alleen de juistequote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dus?
moet ik nu elke man doen omdat ie een smoking draagt?
Ook goedquote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dat was dat ik jouw hoofd tegen een muurplint wilde beuken.
* -Engel- geeft J-K een bezem....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, tis weer eens een zooitje in mn kop
nog eisen stellen ook. Kan echt niet hoor!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pff... ik vind dat ze nog wel iets meer mogen doen dan dat
Barbie, doe nu niet zo serieus en accepteer een compliment als je er een krijgtquote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat kan alleen jij zodra je me ontmoet. Misschien vind je me wel een enorme arrogante kwal, who knows?
Ik zei toch dat ze vroeger makkelijker warenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nog eisen stellen ook. Kan echt niet hoor!
Ja, doe mij maar complimentjes hoor, ik zeik niet zoquote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barbie, doe nu niet zo serieus en accepteer een compliment als je er een krijgt
Damn.
Ja he! Je kan ze zelfs meenemen op vakantie, of naar het werk, in de trein. Altijd je eigen paar tietenquote:
Maar jij bent dan ook leukquote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, doe mij maar complimentjes hoor, ik zeik niet zo
Dat _moet_ leuk zijn in de trein.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he! Je kan ze zelfs meenemen op vakantie, of naar het werk, in de trein. Altijd je eigen paar tieten
Okquote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barbie, doe nu niet zo serieus en accepteer een compliment als je er een krijgt
Damn.
Tuurlijk wel...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog eisen stellen ook. Kan echt niet hoor!
En ik ben stoer genoeg om je te beschermen, dat is bij een hoop mannen hier ook nog maar afwachtenquote:
Ik kan niet bezig blijven, dan wordt het verdacht.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, doe mij maar complimentjes hoor, ik zeik niet zo
Ik ben benieuwd wat voor gezichten dat oplevert. Dat lijkt me wel een testje waard, jou ook niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat _moet_ leuk zijn in de trein.
Ik had het dan ook tegen samzzquote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan niet bezig blijven, dan wordt het verdacht.
Precies. Jij heldinquote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik ben stoer genoeg om je te beschermen, dat is bij een hoop mannen hier ook nog maar afwachten
Dat is een feit ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze vroeger makkelijker waren
En ze hebben tegenwoordig echt grootheidswaanzin!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik ben stoer genoeg om je te beschermen, dat is bij een hoop mannen hier ook nog maar afwachten
Tssskquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
En ze hebben tegenwoordig echt grootheidswaanzin!
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt peu op zn giegel geslagen?
Vergeet het maar voortaan jongedamequote:
quote:
O jee, een catwoman in het huis! Terug in je mand! *woef*quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Waar? Welk? Topic?quote:
Och het viel mee hoor, een stom wief ging voorkruipen in de Ikea en samzz durfde haar er niet op aan te spreken.quote:
Ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor gezichten dat oplevert. Dat lijkt me wel een testje waard, jou ook niet?
Ja, ben je al een beetje bang voor me?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O jee, een catwoman in het huis! Terug in je mand! *woef*
Heren we willen jullie naakt zien, welke anders?quote:
Dat ze uberhaupt voor durfde te dringen zegt eigenlijk al genoeg.. Met een echte vent erbij was dat natuurlijk nooit gebeurd.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och het viel mee hoor, een stom wief ging voorkruipen in de Ikea en samzz durfde haar er niet op aan te spreken.
Dus je zegt eigenlijk dat we met jou naar Ikea hadden gemoeten ipv peu?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ze uberhaupt voor durfde te dringen zegt eigenlijk al genoeg.. Met een echte vent erbij was dat natuurlijk nooit gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |