Hij is wel gaaf, leuke thrillersquote:Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef Ripley het volgende:
Ik kan me niet herinneren of ik iets van rankin heb gelezen of niet
Dat doet mijn iPad ook steeds ;')quote:Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, book of the dead, here we come.
En ik word schijtziek van m'n telefoon die steeds THE schrijft.
Ik heb alleen dat boekenweekgeschenk van hem gelezenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik zag de naam Baldacci vallen. Ik lees alles van Baldacci
Oh oh oh Mister Big Spenderquote:Op zondag 9 januari 2011 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben deze maand inderdaad iets te veel wezen uit eten geloof ik
Heb ik ook alles van gelezenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat boekenweekgeschenk van hem gelezen
ik wil eigenlijk ook weleens iets van Karin slaughter lezen.
Rommel is het...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook blut ja, thailand en de Ipad hebben er goed ingehakt
Oh-oh, meneertje gedraag-je-toch, bemoei je er niet mee, je bent gewoon jaloersquote:
Ik wil ook veel geld kunnen spenderen jaquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh-oh, meneertje gedraag-je-toch, bemoei je er niet mee, je bent gewoon jaloers
Hatersquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh-oh, meneertje gedraag-je-toch, bemoei je er niet mee, je bent gewoon jaloers
Maar het was het waard toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook blut ja, thailand en de Ipad hebben er goed ingehakt
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef Ripley het volgende:
Karin slaughter is ook wel leuk jawaar zit je eigenlijk CL?
Zoveel geld heb ik niet, daarom ben ik nu ook bijna blutquote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook veel geld kunnen spenderen ja
Ik heb ook boeken van Tess Gerridzen. Ik weet alleen niet meer precies welke. En ik vind er maar eentje echt gaaf, dat is die wat in twee verschillende tijdsperiodes afspeeltquote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst op het boekenfestijn twee boeken van tess gerritsen gekocht, maar dat waren deel drie en vier ofzodus daar kan ik nog niet aan beginnen. Patricia cornwell lees ik ook helemaal door elkaar en dat is best irritant.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ripley heb je nog ooit een update gemaakt van je lijstje? Doe die van december 2010 eens even dm-en! :p
Wat, HET lijstje als in, wie neukt wie?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ripley heb je nog ooit een update gemaakt van je lijstje? Doe die van december 2010 eens even dm-en! :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |