Probeer David Baldacci eens... Vooral zijn eerdere boeken zijn leuk.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Nou nieuw boek kiezen. Patricia cornwell, stephen king of John irving... Of jill mansell.
Je woont met je broertje samen? Apart.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
M'n broertje heeft de boel warmgestookt omdat ie ziek zegt te zijn.. Je kan hier in je Bikini rondhupsen zowat
King of coursequote:Op zondag 9 januari 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Nou nieuw boek kiezen. Patricia cornwell, stephen king of John irving... Of jill mansell.
Kostendelingquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je woont met je broertje samen? Apart.
Ja eh, we zouden duidelijk zijn toch!quote:
Ik moet eerst wat lezen voor ik nieuwe boeken koop.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Probeer David Baldacci eens... Vooral zijn eerdere boeken zijn leuk.
Bij een luie damesdag.... Jill natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet altijd aan mijn neefje denken, die liep erinquote:
Ja maar.. a bit of side salad kan toch altijd?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, we zouden duidelijk zijn toch!
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar.. a bit of side salad kan toch altijd?
*omhoog kijkt naar zijn boekenkast*quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet eerst wat lezen voor ik nieuwe boeken koop.
Een nieuw tosti-ijzer?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
@Huppel...... raad eens wat ik als vervanging heb gekocht voor mijn gesloopte tosti ijzer?
Tja lelijk was het allemaalquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MC Hammer man! die had pas broeken
Dat wil je niet wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god, wat doet je zieke geest nu weer?
John Grishamquote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
*omhoog kijkt naar zijn boekenkast*
Lee Child, John Grisham, Ian Rankin... Oh, en Terry Pratchett.![]()
Gewoon eens eentje van bij de Bruna kopen en kijken wat je er van vind.
Nieuw speeltje voor in je nachtkastje?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Huppel weet wel wat ik heb gekocht.....
Jou, chopped up in zo'n salade schaaltjequote:
Snuitje... die van papier storten te snel neerquote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zou te logisch zijn, ik denk een vliegtuig
Ja maar.. das geen win voor mijquote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jou, chopped up in zo'n salade schaaltje
Nee hequote:
Nee.... dat heeft toch niks met Huppel te makenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieuw speeltje voor in je nachtkastje?
Ja weet ik veel wat jullie samen uitspoken.. Liefde voor dezelfde speeltjes kan toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... dat heeft toch niks met Huppel te maken
Sorry, maar eerlijk, had je anders van me verwacht?quote:
Mwah, I guess it was better for you than for mequote:
Doe het dan goed!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
Even een fout muziekje posten, maar hij is wel lekker voor bij de afwas
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat jullie samen uitspoken.. Liefde voor dezelfde speeltjes kan toch?
Neequote:Op zondag 9 januari 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, maar eerlijk, had je anders van me verwacht?
-Engel-!quote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, I guess it was better for you than for me
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Dan had je de zondag hier door moeten brengen
Wat vind je van Ian Rankin dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef Ripley het volgende:
Grisham en baldacci vind ik eigenlijk niet zo. Iets te veel commercieel er elk jaar een nieuw boek uitpoepen met bijna hetzelfde verhaal.
Ik vond cornwell prettiger, maar die is nu ook een beetje de weg kwijt. Mo Hayder vond ik wel fijn toen het nog pretentieloze thrillertjes waren, Vogelman en zo. Tokio vond ik ook fijn, maar de twee daarna vielen me erg tegen.
Ik hou niet van chicklit dus jill mansell is aan mij niet besteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |