Jammer voor zequote:
Dat, niet weer dat eeuwige gesmeek om een bepaald lijsjtequote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent wel een nieuwsgierig mannetje he!
Geniet ervan!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, totally worth it. En mijn financiele toekomst ziet er beter uit dan ie de afgelopen jaren is geweest dus ik maak me niet zo druk
Minimaal 2 nieuwe, waarschijnlijk meer.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook alles van Karin Slaughter gelezen.Of nouja, wat 4 jaar geleden "alles" was. Weet niet of ze nog nieuwe boeken heeft.
Zuipse!quote:
Je kan ook een snijplank uit je keuken halen en doen alsof het een tablet is.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil stiekem ook een tablet, maar ben bang dat ik dan gewoon hebberig ben want heb het eigenlijk niet nodig, heb al een laptop
Oh, maar eens proberen te regelen voor de ereader dan. Zij schrijft fijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Minimaal 2 nieuwe, waarschijnlijk meer.
dat fokt zo lastig.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan ook een snijplank uit je keuken halen en doen alsof het een tablet is.
Fijne avond, ben net terugquote:
Het scheelt natuurlijk de helft als je alle personages al uitgewerkt hebt en steeds weer gebruiktquote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het zo knap dat die mensen zo snel kunnen schrijven hè. Net als stephen king.
Vind ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar eens proberen te regelen voor de ereader dan. Zij schrijft fijn.
dan nogquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk de helft als je alle personages al uitgewerkt hebt en steeds weer gebruikt
Enjoy!quote:
Ze zijn moeilijkerquote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Ripley het volgende:
Ik loop achter qua lijstje, de dames die hier nu zitten zijn iets minder openlijk in hun geslet :p
Ja, dat is ook zo. Ik weet ook niet hoe ze het doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |