Zo een uitspraak is inderdaad niet handig maar hero is dat nou eenmaal ook niet erg.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begrijp dat actie soms nodig is, maar je hoeft geweld niet te verheerlijken.
Vier jaar eerder de Groenen bijna 3 miljoen stemmen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeps, reageer ik alsnog inhoudelijk op Edje
Laat ik dan dit posten;
Libertarische Partij (USA) haalden bij de verkiezingen in 2004 397.367 stemmen (0.34%).
Als derde partij in een twee-partijenstelsel nog aardig wat.
Ik kijk P&W zo meteen pas in de herhaling, maar ik vind persoonlijk Brinkman veel minder erg dan Bosma, die gozer komt op mij over als een fascist in hart en nieren. Een soort Goebbels.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brinkman is dan ook een van de grootste mafketels van de PVV-fractie. Laatst liet hij in VK magazine optekenen dat een demonstrant met een knuppel in zn nek rammen het mooiste is wat er is.
Die Brinkman moet zelf maar eens naar Afghanistan gaan. Dan weet ie hoe het gaat. Wat een mafkees, ik kan je vertellen dat er geen vingerafdrukken worden genomen van IED's om ze vervolgens te gaan vergelijken met een dorp verderop.quote:
Klopt Brinkman is vooral heel onhandig.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk P&W zo meteen pas in de herhaling, maar ik vind persoonlijk Brinkman veel minder erg dan Bosma, die gozer komt op mij over als een fascist in hart en nieren. Een soort Goebbels.
Onhandige domme lul is hetquote:Op maandag 10 januari 2011 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt Brinkman is vooral heel onhandig.
Mee eens. Bosma is een enge complotdenker.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk P&W zo meteen pas in de herhaling, maar ik vind persoonlijk Brinkman veel minder erg dan Bosma, die gozer komt op mij over als een fascist in hart en nieren. Een soort Goebbels.
Een fascist is geen fan van ayn rand.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Remlof bedoelt dat Bosma fascistische trekjes vertoont.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een fascist is geen fan van ayn rand.
idd, Bosma is intelligenter en daarom ook engerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mee eens. Bosma is een enge complotdenker.
Klopt. Het is echter jammer dat hij alle objectiviteit heeft laten varen. Dat blijkt ook uit dat maffe boek van hem. Selectief citeren is de norm.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef Tem het volgende:
[..]
idd, Bosma is intelligenter en daarom ook enger
laterquote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef betyar het volgende:
Mensen wel te rusten. Denk eraan handjes boven de lakens.
![]()
Ik ben momenteel een boek van Ayn Rand aan het lezen. Erg mooi, vooral aanrader voor Koosje.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Tof boek.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Het is echter jammer dat hij alle objectiviteit heeft laten varen. Dat blijkt ook uit dat maffe boek van hem. Selectief citeren is de norm.
quote:TEA PARTY: LINKS MISBRUIKT AANSLAG
De rechtse, conservatieve Tea Party heeft niets te maken met de aanslag op Democrate Gabrielle Giffords. Volgens sommigen heeft de beweging schuld aan de schietpartij, maar de Tea Party wijst iedere kritiek van de hand.
Foto
Volgens de Tea Party misbruikt links de aanslag om stemmen te winnen. 'Als de dader al een ideologie heeft, dan is hij ultralinks' staat in een e-mail.
De Tea Party viel Giffords eerder hard aan omdat ze de nieuwe zorgwet van president Obama steunt. Giffords stond op een politieke 'hitlist' van Sarah Palin, boegbeeld van de beweging.
Ach, die Tea Party-josti's zijn dan ook volledig de kwijt. En dan te bedenken dat hier in Nederland ook nog figuren rondlopen die voor die randmongolen in de bres springen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het oproepen tot een meer genuanceerde manier van communiceren is dus misbruik.
[..]
Ik moest wel lachen toen ik las dat hij zich liet inspireren door Rand en Friedman. Daar zie je bijzonder weinig van terug in het partijprogramma van de PVV. Beiden hadden weinig op met het klootjesvolkconservatisme dat daaruit spreekt.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef Berlitz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |