quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nu zink ik steeds dieper in de afgrond, dat is ook niet tof toch [ afbeelding ]?
Je flikkert er gewoon af, met een rotgangquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:09 schreef Rauzer het volgende:
Zink je in de afgrond, of zak je in de afgrond? Of flikker je er gewoon vanaf?
Je valt in een afgrond.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:09 schreef Rauzer het volgende:
Zink je in de afgrond, of zak je in de afgrond? Of flikker je er gewoon vanaf?
In Brabantquote:
Geenidee, ik was inspiratieloos en ik moest opeens aan die chocoladekippen denken met pasenquote:
En dat alleen maar omdat je niet om mijn gebbetjes lachtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Je flikkert er gewoon af, met een rotgang
Is dat ook een liedje van Guus?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Moerdijk branden nog ogen en kelen
quote:
Gebbetjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat je niet om mijn gebbetjes lacht
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owjaa nu weet ik wie je bent
Ik scroll over bepaalde posts van je heen, maar niet diegene waarin je mij aanbid hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Gebbetjes
Ik lach vaak genoeg maar jij scrolt altijd over mij heen
Neen. Ik heb geen van mijn vrienden meer gesproken over comedyseries.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Rauzer het volgende:
Hee Erik, heb je nog een gouden tip voor me?
Community ben ik al doorheen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe heet het liedje waar je het deuntje altijd van hoort na een eliminatie?
Ik aanbid je niet, hoe kom je in hemelsnaam op dat ideequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik scroll over bepaalde posts van je heen, maar niet diegene waarin je mij aanbid hoor!
Nou goed het heeft geen haast hoor, over een kwartier ben ik er ook nog wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Ik heb geen van mijn vrienden meer gesproken over comedyseries.
dus iets met kippen is ok ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, ik was inspiratieloos en ik moest opeens aan die chocoladekippen denken met pasen
Ik weet 'm ff niet meer... hij is wel een paar keer langsgekomen hier.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Tazmaniac het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Nou dat is toch wel duidelijk geworden de afgelopen tijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik aanbid je niet, hoe kom je in hemelsnaam op dat idee
Nee!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou dat is toch wel duidelijk geworden de afgelopen tijd.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja k vind Kippen wel toffe dieren
Wat is dat?quote:
Wtfquote:
Graag gedaan kerelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Zo heerlijk behulpzaam... Echt tof
Het is dat jij het zegtquote:
Zo zijn wijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Zo heerlijk behulpzaam... Echt tof
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet even niks grappigs te zeggen.
Doe je voorzichtig, niet te hard hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan ga ik nog maar eens die afgrond in
Ik hoop Rauzer keihard boven op Toek klettert.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig, niet te hard he
een dansende kipquote:
Ik heb nog nooit een gele kip gezien sorryquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
een dansende kip
dacht dat jij niet aan de wijn ging vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |