Je quote verkeerd, er komt geen hyves kijken in mijn postquote:
Kom er somsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog nooit in Amstelveen geweest in mijn leven.
Ja vlakbij de kalfjeslaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm das niet ver he
in de buurt van zuid toch?
Dat klinkt zeker gezelligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:03 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
dat is zo leuk aan basel, zodra het weer iets de goede kant op gaat zit iedereen buiten en is het bere gezellig, zelfs rond 7 was het gewoon nog bomvol op straat
Sorry, vond je UI al zo vreemdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Je quote verkeerd, er komt geen hyves kijken in mijn post
love it herequote:
Kom er je boodschappen doen danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, zal ik eens naar je zwaaien als ik in de buurt ben
quote:
hehe, ah die ene, dacht al dat ik je kendequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom er je boodschappen doen danIk ben die ene achter die ene kassa
Vooral te herkennen aan het feit dat niemand er om moet lachen, behalve Rauzerquote:
Ja jij was toch die ene klant? met die ene boodschappentas?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ah die ene, dacht al dat ik je kende
Of we zeggen het gewoon niet, omdat je dan naast je schoenen gaat lopen enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vooral te herkennen aan het feit dat niemand er om moet lachen, behalve Rauzer
nee, ik was die ene met 2 tassenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja jij was toch die ene klant? met die ene boodschappentas?
Nu zink ik steeds dieper in de afgrond, dat is ook niet tof tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Of we zeggen het gewoon niet, omdat je dan naast je schoenen gaat lopen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |