quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nu zink ik steeds dieper in de afgrond, dat is ook niet tof toch [ afbeelding ]?
Je flikkert er gewoon af, met een rotgangquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:09 schreef Rauzer het volgende:
Zink je in de afgrond, of zak je in de afgrond? Of flikker je er gewoon vanaf?
Je valt in een afgrond.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:09 schreef Rauzer het volgende:
Zink je in de afgrond, of zak je in de afgrond? Of flikker je er gewoon vanaf?
In Brabantquote:
Geenidee, ik was inspiratieloos en ik moest opeens aan die chocoladekippen denken met pasenquote:
En dat alleen maar omdat je niet om mijn gebbetjes lachtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Je flikkert er gewoon af, met een rotgang
Is dat ook een liedje van Guus?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Moerdijk branden nog ogen en kelen
quote:
Gebbetjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat je niet om mijn gebbetjes lacht
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owjaa nu weet ik wie je bent
Ik scroll over bepaalde posts van je heen, maar niet diegene waarin je mij aanbid hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Gebbetjes
Ik lach vaak genoeg maar jij scrolt altijd over mij heen
Neen. Ik heb geen van mijn vrienden meer gesproken over comedyseries.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Rauzer het volgende:
Hee Erik, heb je nog een gouden tip voor me?
Community ben ik al doorheen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe heet het liedje waar je het deuntje altijd van hoort na een eliminatie?
Ik aanbid je niet, hoe kom je in hemelsnaam op dat ideequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik scroll over bepaalde posts van je heen, maar niet diegene waarin je mij aanbid hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |