abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2011 @ 16:13:29 #102
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_91118813
Dank voor de lieve welkom hier! O+

Aoraki, over de puffer, wat de KNO-arts bij Eli deed voor het oren kijken (niet hetzelfde, maar toch) was eerst lampje op zijn buik (zit daar je oor? NEE! HIER IS MIJN OOR! maar daar is thomas wrs te klein voor). Maar wellicht dat je iets dergelijks kan proberen, dat het ding geen pijn doet op andere plekken, wellicht dat hij het dan wel accepteert?

Oeke, wat een ontzettend schattige fotos! O+ O+ O+

Sorbo, ik ken jullie slaapdramas verder niet, maar we laten Aviva soms ook huilen. Als ze echt overprikkeld is, dan mag ze lekker liggen gillen. Niets werkt dan, dus dan doen we niets. (Voordat mensen nu denken dat we totaal ontaard zijn, tot nu toe hebben we dat 1 of 2 keer moeten doen. Echt een uiterste noodgreep dus.) Maar ja, leuk is anders. Ik neem aan dat je een strak avondritueel hebt, dat ze voldoende slaapt overdag, dat jullie hebben uitgesloten dat ze geen pijn heeft, enz. En anders kan het ook nog zijn dat ze in een sprong zit. Is bij Eli nog steeds bal. (Hij heeft 3 wk bij het hek staan gillen dat hij niet meer wil slapen, en nu hebben zijn taalontwikkeling en zijn sociale ontwikkeling ineens een hele sprong gemaakt. Aviva is er minder gevoelig voor, gelukkig.)

Seilram, sterkte! Klinkt zwaar allemaal! :*

Bar, wat fijn! *O* *O* Smeersel tegen blauw plekken is Arniflor (als ik me niet vergis)

En idd, observeren hoe een kindje zich ontwikkelt is geweldig. O+ De oprechte verbaasdheid over hoe de wereld in elkaar steekt is heel mooi om te zien. Dingen die wij niet meer dan normaal vinden, is voor hun een ontdekking. Dan ga je zelf ook op een andere manier naar de wereld kijken. Heel bijzonder.

Afgelopen weekend hebben we 2 verjaardagsfeestjes gehad. Een voor familie, en een voor vrienden. Madam is gruwelijk verwend, zoals het hoort. ;) Sinds haar verjaardag loopt ze ineens ook achter de loopkar. Ziet er enorm schattig uit. O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_91119102
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef _Bar_ het volgende:
Bestaat er iets van een smerseltje die ervoor zorgen dat blauwe plekken doet verdwijnen?
Roy is echt helemaal blauw daar waar ze overal geprikt hebben.
Arnikind is een veel gebruikt middel. Of het bij Roy werkt weet ik niet, maar Thijs heeft nooit stijve plekken van vaccinaties en builen etc trekken snel weg.

Superfijn dat hij mee mag vandaag!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 10 januari 2011 @ 16:21:44 #104
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91119247
thx daar ga ik morgen dan maar eens naar opzoek.
Voor nu doe ik rustig aan, huis is aan kant enzo dus ze kunnen komen O+

Was ook erg blij zijn bedje weer op te kunnen maken :@
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_91119275
Voor mijn eigen blauwe plekken (ja die zijn er regelmatig :') ) gebruik ik altijd arnicazalf of gel, dus arni-kind klinkt wel alsof dat de kind versie is... werkt bij mij altijd prima...
pi_91119468
Bar, wat geweldig dat Roy naar huis mag! *O*

Grappig dat juist die ene opmerking van Sorbo je was opgevallen, oeke. Ik ben daardoor namelijk meer op Ivans techniek gaan letten, want ik wist eigenlijk helemaal niet of hij wel eens begon met lopen zonder zichzelf ergens aan op te trekken. Dat is ook een van de redenen dat ik het leuk vind om verhalen over andere kinderen te lezen, dat ze me bewuster maken van de manier waarop Ivan zich ontwikkelt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91119571
Ik breng wat teweeg met mijn geleuter hier :D
pi_91119583
Woehoeeee Roy mag naar huis/is inmiddels thuis!! Wat fijn zeg!
  maandag 10 januari 2011 @ 16:35:25 #109
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91119903
mag naar huis ;) het is nog niet zover :P
Peter zou bellen zodra ze daar vertrokken.
het is een drukke afdeling daar dus eer de zaalarts daar is kan even duren.

fysio was er daarnet nog, die was ook heel tevreden met Links *O* nog een paar keer hier fysio maar absoluut niet meer.
pi_91119980
Klinkt goed Bar!!!
Fake it till you make it...
pi_91121817
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Sorbootje het volgende:
Vooral vol blijven houden Twinkly ;)
Ik probeer het nu met Photobucket }:|

Kersjes ik was helemaal vergeten te reageren op de allergische reactie van Toby. Wat enorm zielig weer zeg ;( arm jochie. Rot dat je niet weet waar het nu door kwam. Gelukkig werkte de anti-histamine snel.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91123347
Niels kijkt naar Isabeau die de poes "aait"
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 10 januari 2011 @ 17:47:27 #113
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91123373
Met informatie, vervolgafspraken en spuitjes en medicatie rijker komen ze straks naar huis O+
Roy eet daar nog zijn brood en dan vertrekken ze naar huis *O* dus rond 19 uur gok is dat ze wel thuis zullen zijn *O*

Visites heb ik afgezegd want wil vanavond beetje rust creeen voor Roy en voor ons.
of is dit er egoistisch :@
pi_91123423
Jeeeeeeej *O* Wat super zeg Bar!!!
Nee joh, natuurlijk is het niet egoïstisch om vanavond lekker alleen met jullie gezinnetje te willen zijn, jullie moeten toch ook bijkomen! :*
pi_91124530
-Bar-
Fijn dat je kleine man naar huis mag en ik vind het heel slim dat je tijd voor jezelf en voor hem neemt. Als volwassene heb je al "last" van uit het ziekenhuis komen, laat staan zo jong nog en zoveel meegemaakt. Heel veel plezier samen, en lekker koezen.
pi_91124768
Niels kijkt naar Ivan die "op een grote paddestoel" zingt :D
  maandag 10 januari 2011 @ 18:46:08 #117
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91125843
Niels interesant is dat he O+
  maandag 10 januari 2011 @ 19:29:37 #118
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91128204
Oh Niels, helemaal gefocust O+

Bar een jompeltjeeeeeeeeeeeeee *O*

oeke inderdaad! Zo was Alexa snel met staan, maar kon ze zelfstandig nog niet goed zitten.

Ik was net helemaal *trots*, Alexa legde zo haar Bumba ( }:| ) legpuzzel in elkaar. Na een zondag van frustratie (lees: lukt niet, schreeuwen, rollen, gooien), legde ze gewoon alle stukkies goed O+. Maar het filmen wil hier ook niet lukken, want dan gaat de focus richting camera.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91128652
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef DaviniaHR het volgende:

Sorbo, ik ken jullie slaapdramas verder niet, maar we laten Aviva soms ook huilen. Als ze echt overprikkeld is, dan mag ze lekker liggen gillen. Niets werkt dan, dus dan doen we niets. (Voordat mensen nu denken dat we totaal ontaard zijn, tot nu toe hebben we dat 1 of 2 keer moeten doen. Echt een uiterste noodgreep dus.) Maar ja, leuk is anders. Ik neem aan dat je een strak avondritueel hebt, dat ze voldoende slaapt overdag, dat jullie hebben uitgesloten dat ze geen pijn heeft, enz. En anders kan het ook nog zijn dat ze in een sprong zit. Is bij Eli nog steeds bal. (Hij heeft 3 wk bij het hek staan gillen dat hij niet meer wil slapen, en nu hebben zijn taalontwikkeling en zijn sociale ontwikkeling ineens een hele sprong gemaakt. Aviva is er minder gevoelig voor, gelukkig.)
Heel herkenbaar hoor! Wij hebben het ook wel eens gedaan.

Ik heb eigenljk weinig te melden over Tess... ze gaat en staat, is ondeugend, eet voor geen meter, wilde vanavond geen pyjamapapje, kletst de oren van je hoofd, telt 1, 2, 3, 6, 9 10, is gek op Woezel en Pip en is gewoon het aller leukste meisje van de hele wereld ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91129002
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:23 schreef Twinkly het volgende:
Niels kijkt naar Ivan die "op een grote paddestoel" zingt :D
[ link | afbeelding ]
:o! Dit is te schattig. Eigenlijk moet ik nu een filmpje maken van Ivan die kijkt naar Niels die naar Ivan kijkt. :Y)

En wat heb je toch een beeldschone zoon, Twinkly. Hij had al zulke mooie donkere kijkers en nu krijgt hij ook nog donker haar!
  maandag 10 januari 2011 @ 19:48:57 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91129290
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef _Bar_ het volgende:
Bestaat er iets van een smerseltje die ervoor zorgen dat blauwe plekken doet verdwijnen?
Roy is echt helemaal blauw daar waar ze overal geprikt hebben.
Vallen en stoten creme :Y
Hebben ze bij mij ook op mijn 'onderkantje' ( :') ) gesmeerd toen het bont en blauw uitsloeg rond de hechtingen...

Ow en wat fijn dat hij naar huis mag! *O*

Niels O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Asyniur op 10-01-2011 19:55:06 ]
  Moderator maandag 10 januari 2011 @ 19:51:51 #122
5428 crew  miss_sly
pi_91129469
wat schattig van Niels O+ en wat een mooi mannetje is hij toch O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91129646
Niels <3 Mette wil later wel je vriendinnetje worden hoor..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91129734
Potverdorie, ik kan ze niet zien twinkly. Mijn computer is kapot en met mijn mobiel lukt het niet.

Wat heerlijk Bar, dat hij weer thuis is. Echt heel fijn.
  Moderator maandag 10 januari 2011 @ 20:01:08 #125
5428 crew  miss_sly
pi_91129997
Bar fijn dat je mannetje intussen echt weer bij je is! En niet egoistisch, hoor, maar heel logisch en ik denk ook goed voor Roy dat deze eerste avond even voor jullie drietjes is :*
pi_91130009
Even snel voor ik afsluit: Driekus gaat beter. Weinig koorts meer, houdt het eten binnen en is nog wat mieperig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91130028
Oja, Bar: THUIS!!!! Geniet er van!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91130701
quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:o! Dit is te schattig. Eigenlijk moet ik nu een filmpje maken van Ivan die kijkt naar Niels die naar Ivan kijkt. :Y)

Dat heb ik ne tMet Isabeau gedaan. Isabeau kijkt naar Niels die naar Isabeau kijkt... maar ja, youtube doet bij mij ook stom
pi_91130769
Joepie Roy weer thuis, wat fijn!!

Niels, wat kijk je schattig :)
En Ivan al aan het zingen??? (sorry ben niet bijgelezen).

Dyon is gelukkig weer vrolijk, dus kuurtje lijkt goed aan te slaan :)
Vandaag had het kdv ook een primeurtje, Dyon heeft 3 stapjes los gezet! Even goed oefenen en wie weet worden het er meer ;)
  maandag 10 januari 2011 @ 20:47:13 #130
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91132457
Er ligt een kleine mopperkont in zijn eigen bed O+

Thuis gekomen en op de grond gezet Roy in 1 rechte lijn zo naar het tv meubel daar waar hij dus echt niet op mag klimmen, kijkt ons aan zo van gna gna gna ik ga eens iets doen.
En jawel meneer promp weer op de kast :P

Even lekker laten doen thuis, medicatie gegeven voor de nacht en nu toch maar naar bed gebracht in de hoop dat we weer relatief "snel"een ritme terug hebben.

Zal zo snel mogelijk in de loop van deze week foto's posten genomen in het ziekenhuis en thuis.
We zijn beide deze week nog lekker thuis, even bijkomen allemaal.
pi_91133171
Bar even snel een *O* voor jou omdat je lieve ventje weer thuis is! Tuurlijk is het niet egoistisch om visite af te zeggen. Gewoon even heeeeeerlijk saampjes genieten nu!
pi_91134749
Bar wat heeeeeeeeeeeeeeeerlijk dat Roy weer thuis is!!!!
Arniflor is vallen en stoten zalf
Geniet maar lekker van je mannetje!

hier gaat het hartstikke goed!
Lars (en Meike) doen net zoals anders, slapen prima, zijn vrolijk en zitten mekaar achter de vodden. Heerlijk!
Lars probeert steeds meer woordjes na te zeggen, zo zei ik "lekker ding" tegen hem, en kreeg ik iets terug wat erop moest lijken haha
Vandaag maar nieuwe schoenen gekocht, die andere komen niet meer terug lijkt het

En Mc, wat was daar nou Drents aan in de vorige post? Klaaien?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_91136319
Bar wat heerlijk dat Roy weer thuis is! *O* Wat een geweldig nieuws! O+

En nu even filmpjes kijken <3
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_91137200
Ah Niels wat ben je toch een cutie <3 Helemaal gebiologeerd ook, te schattig!

Ik heb ook weer een filmpje om te spammen. Naast het doen-alsof-ze-eten-kookt hebben we nu ook het doen-alsof-ze-valt. Dan gaat ze heel maf mank huppelen en dan uh! oh! oooohh! enzo roepen. Ik krijg het steeds niet gefilmd, maar vandaag lukte het *O*

:') Gek kind <3
pi_91139043
Bar wat fijn dat Roy weer thuis is!! *O*

Niels O+ Wat een knapperd ben je toch!! En wat reageert hij leuk op Isabeau en Ivan zeg :D

Willow die doet alsof ze valt, ik vind Willow zó leuk :D

Het wandelen met Timo was echt heel fijn ja, maar helaas geen foto's/filmpjes van.. Als het morgen droog is gaan we weer en dan neem ik wel een camera mee :)
  maandag 10 januari 2011 @ 23:09:16 #136
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_91141714
Bar, wat moet het heerlijk zijn om hem lekker weer thuis te hebben *O*

Dyon, goed oefenen joh, het worden er vanzelf meer!

Davinia, wat een druk weekend hebben jullie gehad :o
Dat was zeker bijkomen voor Aviva vandaag? (en voor jou)

Mefke, met kleine beetjes verwerkte koemelk (in bijvoorbeeld brood, vleeswaren enzo) gaat het nu goed. Pure melk gaat mis, dat ijsje met kerst is bijvoorbeeld niet goed gevallen :N
Wat koken en inkopen doen betreft zijn we er aan gewend dat hij bepaalde dingen niet mag. Gelukkig heb je goede vervangers (bijv. soja) en soms maak ik voor hem alvast een bordje voordat ik als finishing touch creme fraîche of noten ofzo door het eten doe.
Maar we eten al sinds augustus geen pindaproducten en satésaus meer. Je hoort zulke enge verhalen over de gevolgen van pinda-allegie, ik neem liever geen risico :N
.... met gevoel voor drama....
pi_91143506
Ik heb Niels net maar een pcm gegeven, hij werd alweer steeds wakker. Heel zielig, je merkt gewoon dat hij heel graag wil slapen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 10 januari 2011 @ 23:57:11 #138
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_91144117
Och, arme Niels. Ik hoop op een goede nacht voor jullie Twinkly :*

Toby wilde niet slapen en heeft gezellig bij me op de bank gehangen. Uiteindelijk lag hij er zonder morren om 'n uur of 10 weer in. Hopelijk blijft hij nu lekker doorsnurken tot morgenochtend :Z
.... met gevoel voor drama....
pi_91149482
Hij werd pas om 7.30 uur wakker, hij heeft gewoon doorgeslapen :o !
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91149542
Oh, wat fijn, Twinkly! En heb jij ook lekker geslapen? :*
pi_91149549
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Mc, wat was daar nou Drents aan in de vorige post? Klaaien?
Klaaien is toch gewoon een Drents / Gronings woord voor knoeien?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  dinsdag 11 januari 2011 @ 07:59:01 #142
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91149558
Twinkly *O*

Bar *O* *O*

Pfff, ik moet even bij jullie uithuilen vanuit de tram hoor, ik heb net voor het eerst écht staan janken bij het wegbrengen van Stef :'( Er is één leidster van een andere groep waar hij volgens mij bang voor is ofzo, maar nu zijn eigen leidster (degene die altijd vroeg is dan) een zware zwangerschap heeft en er vaak niet is is zij vaak degene die Stef van me overneemt. Hij moet dan wel vaker huilen en dan moet ik me even verbijten terwijl ik wegloop, maar nu ging hij zó hartverscheurend huilen dat ik écht van m'n apropos raakte.. En nu zit ik in de tram heel hard te proberen niet verder te huilen :'( Híj is vast allang blij aan het spelen, maar BLUH, het wilde al niet met weggaan vanochtend (regen, regenhoes van de buggy wilde niet, plu kwijt, je kent het wel) en nu vind ik working mom zijn écht even heel stom.
3!
pi_91149565
Supergoed Twinkly! Zijn jullie tenminste weer een beetje uitgerust! Geniet er effe lekker van...

Al die filmpjes, geweldig! _O_

Kersjes, begrijpelijk dat jullie geen risico willen nemen met pinda's en dergelijke. En ach, zo lekker zijn pinda's/noten nou ook weer niet... :@

Bar, hoe ging de eerste nacht thuis weer? Hebben jullie wel een beetje geslapen of veel wezen kijken bij Roy? :*
pi_91149566
Ach, wat irritant Inc! Wat sneu dat Stef het niet zo op haar heeft, en dat juist zíj hem van je overnam.... Bel anders even hoe het gaat?
pi_91149576
Wat naar, Incantrix. :* Natuurlijk is het niet leuk om Stef zo achter te moeten laten. Kun je als je op je werk aankomt niet even bellen om te vragen hoe het met hem gaat? Het lijkt me toch even fijn om te horen dat hij alweer lekker zit te spelen.
pi_91149599
Och Trix toch... wat ontzettend naar. Ik zou inderdaad ook gewoon effe bellen hoor als je op werk bent, dan stelt het in elk geval wat gerust hopelijk en kun je je gedachten even ergens anders op zetten. Dikke knuf!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:04:38 #147
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91149601
Thnx meiden, jullie zijn lief :* Zoiets had ik ook al bedacht, gewoon, ff checken :) En nu moet ik weer snotteren omdat jullie zo lief zijn :') Oh God, het wordt zó'n dag :')
3!
pi_91149619
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 07:58 schreef McLaura het volgende:

[..]

Klaaien is toch gewoon een Drents / Gronings woord voor knoeien?
Ik ken het ook hoor, maar dan vanuit de achterhoek. Mijn oma liep vroeger altijd op ons te mopperen dat we niet zo moesten klaaien (met eten/verf/vanalles).
Ik vind het altijd zo grappig van die woorden die zij hebben en nog gebruiken, waar manlief op zijn beurt echt zo iets heeft van :? (Briggelen, klaaien, steggelen, spankeren)
pi_91149750
Goedemorgen! Een uitgeruste Sorbo meldt zich! Isabeau sliep van 7 tot kwart over 6! Geen kik meer gegeven!

Niels heeft dus ook lekker geslapen. Heerlijk hoor Twinkly.

Bar, wat fijn dat je mannetje weer lekker thuis is. Hoe is de nacht gegaan?

Karin en McLaura, klaaien is absoluut (ook) Drents. (en ongetwijfeld ook twents en achterhoeks, maar dat lijkt qua sowieso wel veel op elkaar). Kennen jullie deze ook? 'Doe niet zo eelsk!' ;)

Filmpje van Isabeau die naar Niels kijkt die naar Isabeau kijkt:

Filmpje van Willow kan ik hier helaas niet bekijken. Zal ik vanavond even doen. Altijd leuk! :D
pi_91151454
Wij komen hier afscheid nemen! Mila is vanmorgen 2 jaar geworden *O*

Tot snel in het volgende topic allemaal!
pi_91151566
Oh Raissa en Mila, van harte gefeliciteerd! Dreumes-af, Peuter-tijd!!!
*O* Fijne dag vandaag en veel plezier bij de groten!
  Moderator dinsdag 11 januari 2011 @ 09:52:29 #152
5428 crew  miss_sly
pi_91151582
twinkly, wat fijn dat Niels goed geslapen heeft! Hopelijk heb jij ook lekker geslapen.

trix, wat rot om Stef zo achter te laten. Heb je al gebeld en gehoord dat hij heerlijk aan het spelen is? :*

Raissa, gefeliciteerd met je mooie grote meid *O* 2 alweer, wow. Tot over een half jaar :W
pi_91151647
Peutertijd inderdaad Lijnloos, ik ben 2 en ik zeg nee is hier al een poosje van toepassing (dat nee zeggen dus ;))..
pi_91151693
Raissa, gefeliciteerd met je grote meid! We willen natuurlijk wel verjaardagsfoto's!

Wel jammer dat je dit topic verlaat :)
pi_91151878
Verjaardagsfoto's kom ik zeker even spammen sorbo. Zal vanavond ook haar reactie op dr cadeau op de foto zetten. Ze krijgt een keukentje en ik denk (en hoop, want het ding blijkt toch wel behoorlijk wat ruimte in te nemen) dat ze er super blij mee zal zijn.
pi_91152084
Raissa en Milanese gefeliciteerd met jullie grote kleine meid!! *O* *O* *O*
Mila gefeliciteerd met je verjaardag meiske O+ :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:25:34 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_91152471
Mila gefeliciteerd met je verjaardag! *O* *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_91152614
Gefeliciteerd met je verjaardag Mila! *O*
Een keukentje, wat leuk O+!

Arme Stef en Incantrix :* Hopelijk is hij wel snel lekker gaan spelen, vreselijk om hem zo achter te moeten laten.

Haha Willow :D O+ grappenmaker!

Dit is de eerste keer dat Niels zo lang slaapt :D Van 23.45 tot 7.30 uur, vlak nadat ik hem in bed gelegd had huilde hij nog wel even heel zielig, maar toen ik uit bed stapte was hij alweer stil. Toen werkte de pcm vast.
Ik voel in zijn onderkaak wel een hard puntje en ik zie ook een wit stipje, maar het lijkt op die witte stipjes die hij ook als klein baby'tje op zijn kaak had: soort talgbultjes. Ik zie wel grote bobbels overal in zijn kaak, maar ze zijn niet paars of rood en die heeft hij al best een tijd.

Niels deed mij net voor het eerst na in de vorm van een rollenspel (denk ik, het viel nu in ieder geval erg op). Ik was aan de telefoon met mijn moeder en hij deed de hoorn van zijn speelgoedtelefoon ook aan zijn oor O+
pi_91154425
Twinkly, Meike en Lars hebben nog nooit paarse bulten in de mond gehad als gevolg van doorkomende tandjes, wel bulten, maar niet gekleurd zeg maar. Dus wie weet is het wel een tandje? Of griep? Dat gaat ook erg rond. Ik zit nu zelfs thuis omdat er bij ons op het kdv zoveel kinderen waren afgevallen dat er iemand weg kon, ik heb nog wel wat dozen uit te pakken, dus ben lekker vrij,

Ik werd net alleen gebeld door..............LARS! Had hij bij mijn ouders de telefoon onderschept en ging hij mij bellen! En ook met de hoorn aan zijn oor haha (vertelde mijn moeder later)
(alleen zegt hij niks...ik hoorde oma op de achtergrond "wat doe je nou?" en daarna tuuttuuttuut)

Sorbo, eelsk ken ik niet, isdat?
Grappig dat klaaien bijv voor mij zo'n gewoon woord is, en dan blijkt het drents te zijn.

Incantrix, al gebeld? Rot zeg, dat hij zich niet op zijn gemak voelt bij haar....kun je hem dan niet bij een andere leidster op schoot zetten? Of hem laten spelen, en dan weggaan? (wel afscheid nemen, maar niet op de arm bij een leidster?)

Bar, een goede nacht gehad? Zelf ook geslapen???
pi_91155378
Sorbootje super grappig dat je een filmpje hebt gemaakt van Isabeau die naar Niels kijkt die naar Isabeau kijkt :D Isabeau kijkt wel een beetje :? Natuurlijk omdat Niels vooral stil zit te staren naar het scherm. Toen ik hem vanmorgen het filmpje liet zien op mijn telefoon ging hij weer enthousiast naar Isabeau wijzen (enthousiaster dan in het filmpje, dat was gisteren ook al zo, misschien omdat de telefoon dichterbij is).

Karin wat schattig dat je gebeld ben door Lars :D!
Fijn dat je vandaag nog lekker kunt opruimen in jullie tijdelijke huis.

Griep is het niet, hij is niet ziekig en juist heel vrolijk :) Dus het zal vast een kies zijn dan, bij zijn ondertanden zie ik nog niets doorschemeren.
pi_91155933
Tja, Isabeau had net d'r fles op en was klaar voor bed en toen moest dat zo nodig nog even :') Vandaar die suffe blik.

Eelsk is aanstellerig Karin. Overdreven.
pi_91155960
Maak anders een filmpje van Niels die kijkt naar Isabeau die kijkt naar Niels die naar Isabeau kijkt! :D ;)
pi_91156292
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Sorbootje het volgende:
Maak anders een filmpje van Niels die kijkt naar Isabeau die kijkt naar Niels die naar Isabeau kijkt! :D ;)
Nah, dat is zo eelsk :{w
Jeeeeeeeej, nieuw woordje geleerd *O* :+
pi_91157519
haha ik open 2 topic en in beide zie ik jou eelsk zeggen :D
pi_91159225
Roy is weer thuis, wat super Bar! *O* *O* *O*
Hij heeft er toch een behoorlijke poos gelegen zeg

Gefeliciteerd, Mila alweer 2 jaar *O*

Meimeltje, hoe is het nu met de oren van Dyon? Merk je dat de AB aanslaat? Is hij er ziekjes onder of valt het mee

Karin dat vind ik nog best knap van Lars, heeft hij vast op een herhaal toets gedrukt hahaha

Oh wat vreselijk zielig Inca, dan ben je met je gedachten alleen maar bij je kind. Heb je even gebelt hoe het momenteel/daarna ging?

Hahaha wat geinig die filmpjes van Isabeau en Niels die naar elkaars filmpjes kijken :D het originele Ivan-paddestoel filmpje ken ik helemaal niet.

Wooow joehoeeee *O* voor Niels die doorgeslapen heeft! Lag je zelf niet op hem te wachten vannacht? :D

[ Bericht 7% gewijzigd door DustinHenderson op 11-01-2011 13:35:33 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91160131
Mila is jarig!! Gefeliciteerd mooie dame! Een leuke dag gewenst! *O*

Niels sliep nog niet door? Dan is dat wel even heel fijn zeg dattie dat afgelopen nacht wel deed! *O*
En jij Twinkly? Wakker? Of ook lekker doorgeslapen? :Z

Dat filmpje van Niels die naar Ivan kijkt vond ik ook heel lief, hij reageert dr écht op he, echt keilief! Die van Isabeau heb ik even gemist.....Ik verbaas me wel elke keer weer over dr woordenschat! Wat je laatst schreef; slapen, doei doei! Tjonge, echt.... :o
pi_91160444
Mila, gefeliciteerd, grote meid! O+ *O*

Bar, wat ontzettend fijn dat Roy weer thuis is! Hoe nu verder? Moet ie regelmatig terug? En hoe gaat het nu met z'n linkerkant?

Pfoe Twink, ik besef me nu pas weer dat Niels idd niet doorslaapt. Dwz, tot vannacht dan. *O*

O Trix, rot is dat, he? Lente doet het heeel af en toe, maar die is al getroost als ze even opgetild wordt door een leidster. Maar dan moet het idd wel d'r vaste zijn, anders laat ik ook een huilend meisje achter. Blegh!

Haha, Karin, word je gewoon gebeld door Lars. Leuk!

Die filmpjes! :D O+

Het ging hier toch laatst over vingerverven? De eerste (en de laatste) keer dat Lente dat deed, heb ik de hele vloer vastgeplakt met vuilniszakken. Ging prima. (Tip: gebruik geen ducktape, de lijm zit nog op de vloer...)

Flauw excuus om een foto te plaatsen, ik weet het. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 11-01-2011 14:13:14 ]
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:06:20 #168
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91160595
Weet je, dat vingerverven op de grond is niet eens zo'n gek plan.
Maar ik weet zeker dat die van mij beverfd rond gaat rennen en dat ik dus weer de RAL 9001 uit de kast kan halen om de muren opnieuw te doen...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91160823
Oh ssserpente. Behalve oeh en ah (natuurlijk) wat een horror voor jou, jij smetvreesqueen.
pi_91160850
O dat durf ik ook echt niet aan (hoewel, in ons tijdelijke huis :P )
Maar Lente, wat zie je er gezellig uit, clowntje!
pi_91160857
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik verbaas me wel elke keer weer over dr woordenschat! Wat je laatst schreef; slapen, doei doei! Tjonge, echt.... :o
Soms plakt ze er nog bed tussen :D Slapen, bed, DOEI!
pi_91160894
Oh ja, toen kon ze idd nog niet lopen nee, bedenk ik me nu... :')
pi_91160987
Ik kreeg net een filmpje doorgestuurd van een vriendinnetje. Is in oktober bij haar thuis in de tuin gemaakt. Ik had het zelf nog nooit gezien. Gek is dat, een onbekend filmpje van je eigen kind zien!

Slappe smoes weer, ik weet het. :')
pi_91161233
hihi spammert!
Bij gebrek aan schommel....handig!
Papa's doen alleen altijd van die enge dingen, ik krijg dan van die visioenen dat kind eruit kiepert enzo. Las laatst nog dat kinderen door papa's leren te bewegen en dat ze door "enge" dingen te doen met vaders minder angstig zijn. En dat als je daar als mama niet tegen kon dat je maar een blokje om moest gaan
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:28:08 #175
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91161403
Roy weer thuis! Wat lekker Bar! Fijn dat het zo goed gaat!

Lente :D wat een genot om zo te kliederen!

Niels, dat koppie van je als je filmpjes kijkt hihi, heerlijk.

En Isabeau :D die weer naar Niels kijkt, die naar haar zit te kijken. (we kunnen er een reeks van maken).

Willow, wat heb jij een leuke speel/rommelhoek zeg! Maar Joep is de uber rommelaar :+

Kobus, gezellig gelachen om een boekje over een potje?

Dank voor de beterschapswensen (tis een kaakoperatie en met lief gaat het wel iets beter, al minder pijn enzo).

Joep zit ontzettend in zijn na-aapfase, zo grappig. En als ik nu vraag "waar zitten je billen?" Dan slaat ie op zijn kontje! Zo leuk O+
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:03:49 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91162791
Mila van harte meisje O+ *O*

De nacht is supergegaan, Roy is toch snel in slaap gevallen en geslapen tot iets voor 8en vanmorgen, en wij dus ook *O*
Daarna Roy nog even terug gelegd omdat hij nog erg moe oogde, en toen nog samen geslapen tot half 11 *O*

Heerlijk uitgerust alhoewel ik ben nog steeds erg moe.

Met Roy gaat het echt supergoed, ik zei daarstraks nog, als je Roy nu zo bezig ziet heb je niet het idee dat hij zo ziek geweest is.
Medicatie neemt hij nog steeds goed in dus wij genieten enorm :D
In februari weer terug voor nacontrolle, en dan pas in mei weer voor de mri en dat is dan een volledige dag ivm narcose Roy.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:05:40 #177
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91162860
SSserpente zelfs links gaat steeds beter en beter, we gaan nog wel deze week een afspraak maken voor fysio maar denk persoonlijk niet dat het voor veel keer is.
Dit gaf ook de fysio al aan in Gent.
Ze zijn echt allemaal zeer tevreden over zijn herstel.

Wel is het zo dat zodra Roy weer een epileptischeaanval krijgt we niet alleen hier naar toe moeten bellen voor een arts, maar ook Gent gaan verwittigen dat willen ze graag.
pi_91162923
Mila, gefeliciteerd! *O*

Bar, wat fijn dat de eerste nacht thuis helemaal goed ging, en lekker lang geslapen! Heerlijk, genietze <3

Haha die foto van Lente _O- Ik ga maar even niet vingerverven met Willow denk ik :o

Mijn kind is ontzéttend vrolijk vandaag. Alleen de fout gemaakt om het vanmorgen op een verjaardag over haar slaapgewoonte te hebben ("we gaan naar huis, want Willow slaapt van 1 tot 3 blablabla). En nu is ze nog steeds wakker :o
Nou ja, zo lang ze blij rondhuppelt (MIAAAUUW! POE! NIJNAAAA!) is het prima. Beetje jammer dat ik aan m'n scriptie zou werken en dat dat dus niet gaat, maar och, een blij kletsend kind is veel leuker :+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:10:40 #179
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91163027
iemand trouwens die hier de babyfoon van avent heeft?
En daar ook mee afziet qua batterijen?

Die van ons heeft al andere oplaadbare batterijen gekregen en daarna werkte het weer als een zonnetje, maar nu we hem na 2 weken weer aanzetten doet hij nu helemaal niks meer.
overweeg sterk om alsnog een andere aan te gaan schaffen.
pi_91164600
Oh Bar wat héérlijk om zulke goede berichten over Roy te lezen!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:59:24 #181
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91165080
Vanaf hoe jong/oud gaan kindjes eigenlijk van hun middagslaapje af? Anna was volgens mij 2,5.
Maar Morris slaapt nog maar max 1,5 uur op de dag en is 's avonds echt met geen hamer neer te krijgen voor een uur of negen. Zou het? Nee toch hoop ik?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91165506
Geen idee Memmel, volgens mij verschilt dat heel erg per kind. Isabeau slaapt nu zelfs nog vaak 2x 2 uur op een dag. Terwijl veel leeftijdsgenootjes maar 1x een kort slaapje hebben.

Niet echt een nuttig antwoord hè? :D Sorry.
pi_91165550
Bar wat fijn dat het zo goed gaat met Roy *O*

Ssserpente ik vind je een bikkel :D Vingerverven _O_ Die foto van Lente is geweldig!

Willow, haha slimmerd O+

Niels slaapt ook nog vaak 2 x 2 uur en die is veel jonger dus aan dit antwoord heb je ook niets :P

Ik heb vannacht ook doorgeslapen *O* maar ik voel nog steeds wel wat brak door gisternacht.
pi_91166193
Bar wat een fijn nieuws!

Leuk Innepin, dat soort dingen hebben wij ook altijd!

@Memmel, Finn slaapt 1x ongeveer 1,5 uur, maar hij is dan zo tegen half 8 ook echt strontvervelend en toe aan zijn bed! Kan je hem niet misschien 's middags iets eerder op bed leggen?

Finn liep gister om 19.00uur naar mijn vriend toe, gaf hem een kus en zei hafjou (ik hou van jou) en toen moest ik mee naar boven, hij was moe O+ Was trouwens de eerste keer dat hij dat uit zichzelf zei!
  Moderator dinsdag 11 januari 2011 @ 16:28:23 #185
5428 crew  miss_sly
pi_91166430
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Finn liep gister om 19.00uur naar mijn vriend toe, gaf hem een kus en zei hafjou (ik hou van jou) en toen moest ik mee naar boven, hij was moe O+ Was trouwens de eerste keer dat hij dat uit zichzelf zei!
O+ O+ Zoo lief!

Senna en ik zingen 'hik spik spauw, ik hou van jou'. En de laatste dagen begint ze vaak zomaar ineens 'pikkepauw' te roepen en dan moet ik 'ik hou van jou' terug zeggen O+
pi_91166444
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Memmel het volgende:
Vanaf hoe jong/oud gaan kindjes eigenlijk van hun middagslaapje af? Anna was volgens mij 2,5.
Maar Morris slaapt nog maar max 1,5 uur op de dag en is 's avonds echt met geen hamer neer te krijgen voor een uur of negen. Zou het? Nee toch hoop ik?
Tess slaapt zo'n 2 a 3 uur overdag en ligt 's avonds rond een uurjte of 19.30. Ze is 's ochtends wel om 6.30 wakker.
Amber was 3,5 toen ze niet meer wilde slapen 's middags.

Wat lief van Finn, FTA!

Tess gaat steeds op de overloop staan en wil dan een kisjekisje ( :* )door het traphekje :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91166812
quote:
Zie mijn post 3 stuks boven jou... ik vrees hetzelfde, dat ze nu al niet meer wil slapen overdag :X
  Moderator dinsdag 11 januari 2011 @ 16:37:57 #188
5428 crew  miss_sly
pi_91166880
quote:
Senna slaapt nog altijd 1 keer en soms 2 keer, Het varieert echt, lan gof kort, 1 of 2 keer, maar net hoe ze is.
Ik vrees dat het echt per kind heel erg verschilt. Willow is altijd van het weinig slapen geweest, toch, innepin?
pi_91166914
Rienk was vanochtend om 5:30 wakker en lag er om 7:00 weer in. Geslapen tot 10:30 en lag er om 12:30 weer in tot 15:45.

Maar morgen kan het weer heel anders zijn :')

Ritme, wat is dat? :{w
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91168197
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Senna slaapt nog altijd 1 keer en soms 2 keer, Het varieert echt, lan gof kort, 1 of 2 keer, maar net hoe ze is.
Ik vrees dat het echt per kind heel erg verschilt. Willow is altijd van het weinig slapen geweest, toch, innepin?
:Y ;(

Willow was vanmorgen om 6 uur wakker. Even geknuffeld, flesje gegeven en weer in bed gelegd en toen sliep ze tot kwart over 8 (wat een redelijk normale tijd is voor haar). Ik denk dat ze vindt dat ze haar slaapje al gedaan heeft vandaag :')
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:37:39 #191
57497 happyme28
I'm so happy
pi_91175207
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
iemand trouwens die hier de babyfoon van avent heeft?
En daar ook mee afziet qua batterijen?
Jep... één grooooote ergenis qua batterijen. Spijt dat we m gekocht hebben, staat bijna continue op de oplader en is altijd leeg als het niet uitkomt. Anyway... geen aanrader dat ding.
pi_91175313
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Jep... één grooooote ergenis qua batterijen. Spijt dat we m gekocht hebben, staat bijna continue op de oplader en is altijd leeg als het niet uitkomt. Anyway... geen aanrader dat ding.
net zoals de Philips dus..

Tess heeft weer een nieuw woord geleerd vandaag: boejejij (boerderij :o)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:50:19 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91175889
Wij hebben een Alecto. Ik laat het ding de hele dag op de oplader staan (aan) en 's avonds neem ik hem mee naar boven (zonder oplader). Ding houdt het makkelijk de hele nacht dan uit.
Wel een aanrader dus!

En die filmpjes! Wat leuk! O+
En jullie verhalen van kletsende kindertjes... Dan kan ik me er zo op verheugen dat die van ons ook een keer zo gaat kletsen
pi_91175951
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Same here. En hij gaat brommen als je 'm aan en bijna leeg in de oplader zet. Welterusten. :(
pi_91175962
die Philips van ons staat ook de hele dag op de oplader maar zonder oplader istie binnen een half uur leeg :')
het ding is gewoon oud :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91176078
Dan hebben wij mazzel zo te horen. Onze Philips avant doet het zeker 1 week soms wel 2 zonder opladen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:55:31 #197
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91176175
Zo, eerst mijn eigen gedoetje posten, dan ga ik bijlezen :) Maar ik zag al wel goede berichten van Bar. Yay! En links gaat ook weer beter, top!

Ik heb eindelijk Thomas' 'tjoppetje'-gebrabbel vast weten te leggen. Straks zal ik uploaden!
Vanavond heb ik zó zitten genieten. Ik was spruitjes aan het schoonmaken en Thomas wou op schoot. Toen hebben we het gezellig samen zitten doen: hij nam telkens een spruitje uit de zak en legde die op mijn snijplankje. Ik maakte het spruitje schoon en deed deze in de pan, en Thomas deed de schillen in het schillenbakje. Zo hebben we samen een hele kilo zitten wegwerken. Het was zo gezellig samen, hij heeft er een hele tijd de aandacht bij gehouden en was duidelijk trots dat hij mocht helpen. *flieft*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91176259
oeh wat een heerlijk kneutermoment Ca.ra! Tess heeft daar echt het geduld niet voor helaas.

Sproetje, onze Philips is zo'n 5 jr oud :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:12:57 #199
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91177100
Ik vergat toenstraks Mila helemaal te feliciteren!! :@ Proficiat Mila en Raissa!

Bar, hier ook. T ding ruist ook als een dolle, erg vervelend snachts (joep ligt een verdieping lager, dus staat ie dan ook aan).

Innepin, is ze nog wel gaan slapen? Of heeft ze het helemaal zonder gedaan?

Ca.ra, wat goed van Thomas!

Joep slaapt ergens tussen 12 en 13 uur en soms is dat 1,5 uur en soms ineens weer 3 uur. (hoelanger hij overdag slaapt, hoe vroeger hij de volgende ochtend wakker is). Joep is soms weleens om 06.30 wakker, dat vind ik echt te vroeg en dan laat ik hem altijd even kletsen, meestal snurkt ie binnen een kwartier weer verder. Dan is ergens tussen 07.30 en 08.30 echt wel klaar met slapen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_91177108
Hier ook Alecto, en zeer tevreden.

ik ben benieuwd naar het tjoppetje van Thomas! Bring it on!

Memmel, ik ken kindjes van anderhalf die niet meer slapen. En kindjes die vlak voor ze 4 worden nog middagslaapjes doen. Lastig he. Gewoon eens proberen denk ik.
En het is misschien lastig, omdat je dan niet even je handen vrij hebt, maar aan de andere kant geeft het je ook weer een stuk vrijheid. Je kunt weer voor de in middag afspraken maken, en je hoeft niet steeds te wachten met iets doen tot Morris wakker is.
Of om en om, ene dag slapen, en andere dag niet?

Die "ik hou van jou" verhalen, lief zeg!
Wij zeggen dat hier eigenlijk nooit zo, wel "ik vind je lief" zelfde strekking natuurlijk.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:18:00 #201
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91177361
Tjoppetje-film!
Het staat er nog steeds niet heel duidelijk op maar dit keer was hij in ieder geval dusdanig bezig met zijn tjoppetje dat hij niet in de gaten had dat ik aan het filmen was.

Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91177537
haha ik zit hier het filmpje van Thomas te kijken, zegt mijn vriend vanuit de keuken:
wat is Lars allemaal aan het doen dan? Laat hem gaan slapen!"

Lekker kletsertje wordt het al Ca.Ra!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')