Arnikind is een veel gebruikt middel. Of het bij Roy werkt weet ik niet, maar Thijs heeft nooit stijve plekken van vaccinaties en builen etc trekken snel weg.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef _Bar_ het volgende:
Bestaat er iets van een smerseltje die ervoor zorgen dat blauwe plekken doet verdwijnen?
Roy is echt helemaal blauw daar waar ze overal geprikt hebben.
Ik probeer het nu met Photobucketquote:
Heel herkenbaar hoor! Wij hebben het ook wel eens gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Sorbo, ik ken jullie slaapdramas verder niet, maar we laten Aviva soms ook huilen. Als ze echt overprikkeld is, dan mag ze lekker liggen gillen. Niets werkt dan, dus dan doen we niets. (Voordat mensen nu denken dat we totaal ontaard zijn, tot nu toe hebben we dat 1 of 2 keer moeten doen. Echt een uiterste noodgreep dus.) Maar ja, leuk is anders. Ik neem aan dat je een strak avondritueel hebt, dat ze voldoende slaapt overdag, dat jullie hebben uitgesloten dat ze geen pijn heeft, enz. En anders kan het ook nog zijn dat ze in een sprong zit. Is bij Eli nog steeds bal. (Hij heeft 3 wk bij het hek staan gillen dat hij niet meer wil slapen, en nu hebben zijn taalontwikkeling en zijn sociale ontwikkeling ineens een hele sprong gemaakt. Aviva is er minder gevoelig voor, gelukkig.)
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:23 schreef Twinkly het volgende:
Niels kijkt naar Ivan die "op een grote paddestoel" zingt
[ link | afbeelding ]
Vallen en stoten cremequote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef _Bar_ het volgende:
Bestaat er iets van een smerseltje die ervoor zorgen dat blauwe plekken doet verdwijnen?
Roy is echt helemaal blauw daar waar ze overal geprikt hebben.
Dat heb ik ne tMet Isabeau gedaan. Isabeau kijkt naar Niels die naar Isabeau kijkt... maar ja, youtube doet bij mij ook stomquote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]! Dit is te schattig. Eigenlijk moet ik nu een filmpje maken van Ivan die kijkt naar Niels die naar Ivan kijkt.
Klaaien is toch gewoon een Drents / Gronings woord voor knoeien?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Mc, wat was daar nou Drents aan in de vorige post? Klaaien?
Ik ken het ook hoor, maar dan vanuit de achterhoek. Mijn oma liep vroeger altijd op ons te mopperen dat we niet zo moesten klaaien (met eten/verf/vanalles).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Klaaien is toch gewoon een Drents / Gronings woord voor knoeien?
Nah, dat is zo eelskquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Sorbootje het volgende:
Maak anders een filmpje van Niels die kijkt naar Isabeau die kijkt naar Niels die naar Isabeau kijkt!![]()
Soms plakt ze er nog bed tussenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik verbaas me wel elke keer weer over dr woordenschat! Wat je laatst schreef; slapen, doei doei! Tjonge, echt....
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Finn liep gister om 19.00uur naar mijn vriend toe, gaf hem een kus en zei hafjou (ik hou van jou) en toen moest ik mee naar boven, hij was moeWas trouwens de eerste keer dat hij dat uit zichzelf zei!
Tess slaapt zo'n 2 a 3 uur overdag en ligt 's avonds rond een uurjte of 19.30. Ze is 's ochtends wel om 6.30 wakker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Memmel het volgende:
Vanaf hoe jong/oud gaan kindjes eigenlijk van hun middagslaapje af? Anna was volgens mij 2,5.
Maar Morris slaapt nog maar max 1,5 uur op de dag en is 's avonds echt met geen hamer neer te krijgen voor een uur of negen. Zou het? Nee toch hoop ik?
Zie mijn post 3 stuks boven jou... ik vrees hetzelfde, dat ze nu al niet meer wil slapen overdagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Memmel het volgende:
Vanaf hoe jong/oud gaan kindjes eigenlijk van hun middagslaapje af? Anna was volgens mij 2,5.
Maar Morris slaapt nog maar max 1,5 uur op de dag en is 's avonds echt met geen hamer neer te krijgen voor een uur of negen. Zou het? Nee toch hoop ik?
Senna slaapt nog altijd 1 keer en soms 2 keer, Het varieert echt, lan gof kort, 1 of 2 keer, maar net hoe ze is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Memmel het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Senna slaapt nog altijd 1 keer en soms 2 keer, Het varieert echt, lan gof kort, 1 of 2 keer, maar net hoe ze is.
Ik vrees dat het echt per kind heel erg verschilt. Willow is altijd van het weinig slapen geweest, toch, innepin?
Jep... één grooooote ergenis qua batterijen. Spijt dat we m gekocht hebben, staat bijna continue op de oplader en is altijd leeg als het niet uitkomt. Anyway... geen aanrader dat ding.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
iemand trouwens die hier de babyfoon van avent heeft?
En daar ook mee afziet qua batterijen?
net zoals de Philips dus..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep... één grooooote ergenis qua batterijen. Spijt dat we m gekocht hebben, staat bijna continue op de oplader en is altijd leeg als het niet uitkomt. Anyway... geen aanrader dat ding.
Same here. En hij gaat brommen als je 'm aan en bijna leeg in de oplader zet. Welterusten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep... één grooooote ergenis qua batterijen. Spijt dat we m gekocht hebben, staat bijna continue op de oplader en is altijd leeg als het niet uitkomt. Anyway... geen aanrader dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |