quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Finn liep gister om 19.00uur naar mijn vriend toe, gaf hem een kus en zei hafjou (ik hou van jou) en toen moest ik mee naar boven, hij was moeWas trouwens de eerste keer dat hij dat uit zichzelf zei!
Tess slaapt zo'n 2 a 3 uur overdag en ligt 's avonds rond een uurjte of 19.30. Ze is 's ochtends wel om 6.30 wakker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Memmel het volgende:
Vanaf hoe jong/oud gaan kindjes eigenlijk van hun middagslaapje af? Anna was volgens mij 2,5.
Maar Morris slaapt nog maar max 1,5 uur op de dag en is 's avonds echt met geen hamer neer te krijgen voor een uur of negen. Zou het? Nee toch hoop ik?
Zie mijn post 3 stuks boven jou... ik vrees hetzelfde, dat ze nu al niet meer wil slapen overdagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Memmel het volgende:
Vanaf hoe jong/oud gaan kindjes eigenlijk van hun middagslaapje af? Anna was volgens mij 2,5.
Maar Morris slaapt nog maar max 1,5 uur op de dag en is 's avonds echt met geen hamer neer te krijgen voor een uur of negen. Zou het? Nee toch hoop ik?
Senna slaapt nog altijd 1 keer en soms 2 keer, Het varieert echt, lan gof kort, 1 of 2 keer, maar net hoe ze is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Memmel het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Senna slaapt nog altijd 1 keer en soms 2 keer, Het varieert echt, lan gof kort, 1 of 2 keer, maar net hoe ze is.
Ik vrees dat het echt per kind heel erg verschilt. Willow is altijd van het weinig slapen geweest, toch, innepin?
Jep... één grooooote ergenis qua batterijen. Spijt dat we m gekocht hebben, staat bijna continue op de oplader en is altijd leeg als het niet uitkomt. Anyway... geen aanrader dat ding.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
iemand trouwens die hier de babyfoon van avent heeft?
En daar ook mee afziet qua batterijen?
net zoals de Philips dus..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep... één grooooote ergenis qua batterijen. Spijt dat we m gekocht hebben, staat bijna continue op de oplader en is altijd leeg als het niet uitkomt. Anyway... geen aanrader dat ding.
Same here. En hij gaat brommen als je 'm aan en bijna leeg in de oplader zet. Welterusten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep... één grooooote ergenis qua batterijen. Spijt dat we m gekocht hebben, staat bijna continue op de oplader en is altijd leeg als het niet uitkomt. Anyway... geen aanrader dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |