Goedemorgen!
Nijna, wat sneu zeg.., Fijn dat je dan wel die andere even mocht geven, heeft het veel gescheeld?
Memmel, wat fijn dat Morris zomaar ineens van de koorts af was!

En ohja, van die groene stukjes.. Ik vraag me soms wel eens af of dat ook nog eens weggaat ofzo
Sorbo, ben je al een beetje bijgeslapen? Gaat het nog goed met Isabeau's handsokjes?

BJ, fijn dat Evie en jij weer aardig zijn opgeknapt, wat een heftige hadden jullie te pakken zeg! Leuk hoor, dat geklets

Kersjes, wat lief dat Toby een soort van de naam van zijn broer zegt

Heel cute

Alleen die allergische reactie dan weer

Mijn hemel, al van de schrik bekomen? WAt klinkt dát zielig zeg, arme.. Lijkt me ook echt lastig met 2 van de kleintjes in huis, leg dat maar eens uit

Oei, Mefke, wat naar! Lijkt me echt schrikken, als dat ziek zijn van 0 naar 100 gaat in een paar minuten

Hoe is het vannacht gegaan?
Bar, fijn dat jullie bij hebben kunnen slapen. Lijkt me wel een vreemde gewaarwording wanneer je kind dan zomaar ineens op allerlei plekken verband heeft als je binnenkomt enzo, thuis weet je zo'n beetje alles dat er met je kind gebeurt omdat jij of je partner dat allemaal zelf in de hand hebben zeg maar. Nu is dat dan ineens zó anders, dan kom je binnen en dan gaan ze je vertellen hoe en wat. Ik kijk dan ook érg uit naar je berichtje met de melding dat je je ventje weer fijn thuis hebt, want ookal is dat waarschijnlijk doodeng, er is geen fijnere plek dan bij papa en mama

Claudia, haha, ik moet meteen denken aan de verhalen van mijn oma over mijn vader vroeger: die speelde altijd met bila's en abila's (theelepeltjes en wasknijpers). Bah en Bahbah

Karin en Takkembah, succes met verhuizen! Wij vonden het inderdaad ook doodeng, ik was er zo bang voor dat Stef het inderdaad niet zou trekken, zeker na de dramatische vakantie die we afgelopen juni hadden. Maar werkelijk, als er íemand onverstoorbaar was.. Stef heeft twee nachtjes wat onrustig geslapen, maar verder leek het wel één groot avontuur! Hij was helemaal uitzinnig wanneer we in de nieuwe woonkamer gingen spelen en dat is eigenlijk nog steeds zo, zo beetje. Hij vind het zó leuk hier! En boven ook, hij wil overal spelen en ontdekken en als we gaan douchen kan hij zich alleen in de badkamer úren vermaken

Ik hoop dat dat bij jullie niet anders zal zijn

En oh, echt, Stef heeft zich echt schandelijk volgepropt gisteren. We waren bij opa en oma en daar gingen natuurlijk toastjes en allerlei andere hapjes op tafel.. Nu wisten we al dat Stef dol is op olijven, maar nu ging hij wel héél hard, binnen een halve minuut ofzo had hij er al 4 naar binnen gepropt en het ís dat we het schaaltje maar snel weg hebben gehaald, anders had hij binnen 2 minuten het hele bakje leeggehad. Ik vond het op een gegeven moment wel vervelend worden hoor, maar het is zo lastig wanneer dat allemaal op tafel staat, hij kon er prima bij en als hij continue alle volwassenen van alles naar binnen ziet mikken snap ik best dat hij dat ook wil. Uiteindelijk hebben we hem een eigen schaaltje gegeven en daar telkens wat ingedaan, dan moet hij maar leren dat hij in deze situaties uit zijn eigen schaaltje mag eten. Dat werkte op zich wel, en met crackertjes erin hebben we de overige vreterij nog wel enigzin kunnen beperken, maar écht.. Pfff..
Ow, en zó lief! Hij doet echt zo veel na nu, het is zo grappig

Als we gaan douchen (of hij ziet één van ons douchen) gaat Stef ook wasbewegingen maken over zijn lijfje en ons dan heel blij aan zitten kijken. Of als we gel in zijn haartjes doen, dan gaat hij zelf ook zijn haartjes doen, als hij een borstel vind gaat hij 'kammen' en vandeweek had hij de afwasborstel van het aanrecht gepikt en toen ging hij een stoel 'afwassen'
En dat gebrabbel is ook elke dag een feest.. Hij zegt nu ook 'haai!' en roept op precies de juiste momenten met héél veel enthousiasme 'eten!!
[ Bericht 1% gewijzigd door Incantrix op 10-01-2011 08:46:14 ]