Inderdaad, met een 1,5 liter (1)0 cylinder motor, zoals vroeger werd aangegeven door Ferrari's nummering.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F150 associeer ik toch met een heel ander soort automobiel.
Mercedes bevestigd dat Schumacher soms last van 'simulator sickness' heeft, maar zegt erbij dat hij dit al zijn hele carrière heeft en het zijn rijden niet beïnvloed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit betwijfel ik toch ten zeerste maar wel een grappig bericht
quote:"Throughout his career, Michael from time to time has been susceptible to simulator sickness which has affected the length of time that he can spend on a simulator," said the German team.
"Michael has not been disadvantaged as together with his engineers he has made his simulation work effective," added Mercedes.
Of Vettel, die zou ook significant minder gesloopt hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef Game_Error het volgende:
Ahjoh, de f150 die jij bedoeld zou een ideale bak voor raikkonen zijn geweest
Dus er staan straks 2 scharlaken rode Pick-Ups aan de start??quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F150 associeer ik toch met een heel ander soort automobiel.
Had je dan iets anders gedacht van die beunhazenquote:Op woensdag 26 januari 2011 06:03 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat de nieuwe HRT pas in Bahrein klaar is
Thanksquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:54 schreef Googolplexian het volgende:
Iedereen effe meedoen :
https://www.mclarenmembers.com/competition-index.php
en misschien ben jij met een vriend bij de McLaren MP4-26 Launch volgende week!
Het verbaast me dat er nog steeds geen reactie is van Liuzzi met z'n ''waterdicht'' contract.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef bodylotion het volgende:
Di Resta, Sutil en Hülkenberg bij Force India
Ben benieuwd naar Di Resta
Ik zie hem dan eerder richting Mercedes gaan als vervanger van Schumacher. Voornamelijk omdat Di Resta door Mercedes wordt ondersteund.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Di Resta![]()
Ik zeg de natuurlijke opvolger van Jenson @McLaren
wat heeft Liuzzi dan laten zien dat hij behouden moet blijven voor F1?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Migue het volgende:
Force India loopt met alle betalingen achter.
Wel goed dat Paul di Resta eindelijk Formule 1 rijdt. Over een paar jaar wereldkampioen. Alleen zonde dat Liuzzi hiervoor geslachtofferd moest worden, schandalig zelfs.
OK op die manier, dat contract wordt blijkbaar anders begrepen door Force India, lullig voor hem maar ik zal hem niet missenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:15 schreef Migue het volgende:
Wel, mijn mening van Liuzzi in de Formule 1 staat volledig los van de gang van zaken bij Force India. Liuzzi heeft een contract om dit jaar te racen.
Ik vind Sutil ook niks, hij rijdt af en toe zeer hard maar nooit een race lang, kan heel snel zijn in de regen maar is niet constant genoeg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:03 schreef Waffle het volgende:
Zo veel slechter dan Sutil vond ik hem overigens ook niet. Al heeft Sutil volgens mij ook niet veel toe te voegen aan het veld dit jaar. Had liever de Hulk in zijn auto gezien, maar ja.
Niet zozeer Force India vermoed ik, maar Vijay Mallya. Dit past precies in zijn straatje. Hij is een boef, een walgelijke zakenman.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK op die manier, dat contract wordt blijkbaar anders begrepen door Force India, lullig voor hem maar ik zal hem niet missen
Ja eng mannetje, ben ik met je eens, is die Mol trouwens nog mede eigenaar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:49 schreef Migue het volgende:
[..]
Niet zozeer Force India vermoed ik, maar Vijay Mallya. Dit past precies in zijn straatje. Hij is een boef, een walgelijke zakenman.
Nee dat kan je dan wel kapitaalverkrachting noemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef Migue het volgende:
Michiel Mol en zijn vader zijn nog voor -- ik geloof -- 50% eigenaar. Maar daar hoor je ook nooit wat van en ik vraag mij af of ze überhaupt nog wat te zeggen hebben, als je ziet hoe Mallya het team runt. Daar kan je als mede-eigenaar toch niet mee instemmen?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Meike26 het volgende:
De ene coureur kan hier tegen...Schumacher dus niet... is het toch een mens![]()
Niet erger dan Walkinshaw die met Verstappen precies hetzelfde deed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:49 schreef Migue het volgende:
[..]
Niet zozeer Force India vermoed ik, maar Vijay Mallya. Dit past precies in zijn straatje. Hij is een boef, een walgelijke zakenman.
Het percentage weet ik niet zeker, maar de familie Mol heeft nog steeds een behoorlijk deel aandelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef Migue het volgende:
Michiel Mol en zijn vader zijn nog voor -- ik geloof -- 50% eigenaar. Maar daar hoor je ook nooit wat van en ik vraag mij af of ze überhaupt nog wat te zeggen hebben, als je ziet hoe Mallya het team runt. Daar kan je als mede-eigenaar toch niet mee instemmen?
het is mijn team niet maar daar in de "keuken" kijken is natuurlijk geweldigquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Het percentage weet ik niet zeker, maar de familie Mol heeft nog steeds een behoorlijk deel aandelen.
Zojuist te horen gekregen van mijn oude werkgever; als ik de komende weken zo af en toe nog een handje wil helpen ga ik een dagje naar de Force India fabriek om rond te kijken
Hey over de doden niks dan goeds hequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet erger dan Walkinshaw die met Verstappen precies hetzelfde deed.
Ja, en Johnny Herbert ook!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey over de doden niks dan goeds he
Overigens is HHF nog altijd een lul![]()
!
idd,schraalquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef vosss het volgende:
http://www.mercedes-gp.com/en/#/category/pits/
Teaser van de nieuwe auto bovenaan op de pagina.
Conclusie: je ziet geen klote
Jij had verwacht dat ie dit jaar paars zou zijn ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Je ziet idd niet veel, en dat wat je wel ziet is nagenoeg hetzelfde als de wagen van vorig jaar
Dat vind ik geen eerlijke vergelijking. Wat Walkinshaw deed was als een kat in het nauw, zijn team stond op het punt failliet te gaan en hij moest iets doen. Een bewezen racewinnaar aan trekken was het enige wat hij nog kon doen om potentiële investeerders aan te trekken. Het ontslag van Pedro de la Rosa had met prestaties te maken, dat was gewoon een legitieme ontbinding van het contract. Afgezien daarvan was Walksinshaw altijd een harde maar eerlijke zakenman. Je zal in V8 Supercars ook geen kwaad woord over hem horen, van niemand. En in de Formule 1 eigenlijk ook niet, behalve van Verstappen, maar wie geeft er nou iets om zijn mening? Verder had Walkinshaw een goede naam op het gebied van het betalen van rekeningen en de omgang met werknemers. Hij werd op handen gedragen door hen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet erger dan Walkinshaw die met Verstappen precies hetzelfde deed.
Het laten oplopen van betalingstermijnen is in het bedrijfsleven een redelijk gebruikelijke wijze om financiele armslag te creeren. Er is zelfs een specialisatie die zich hier op richt binnen de bedrijfseconomie; werkkapitaalmanagement. Mede door deze manier van opereren heeft FI betere prestaties kunnen boeken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef Migue het volgende:
Bij Mallya is het niet enkel het vervangen van coureurs dat mij tegen de borst stuit (Fisichella werd maar al te graag aan Ferrari overgedragen om plaats te maken voor Liuzzi, bijvoorbeeld), maar ook betalingsachterstanden naar leveranciers en het zonder geldige reden ontslaan van goed presterende werknemers (zie zijn sportclubje in India). Liuzzi is slechts het topje van de ijsberg en het heeft niet enkel betrekking op de F1-activiteiten van Mallya. Denk ook maar aan de rits van rechtszaken die er tegen het team lopen en gelopen hebben (Etihad, dat aeroding)Force India zou zoveel meer kunnen met een fatsoenlijke teameigenaar aan het roer. Kijk ook maar eens hoe weinig sponsoren het team daadwerkelijk heeft. Bijna alles is afkomstig van Mallya zelf en persoonlijke sponsoren van Sutil. Ik snap wel waarom niemand met hen in zee wil.
Ik dacht maandag pas weer, maar weet het niet zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:42 schreef vosss het volgende:
Er waren er toch meer die vandaag presenteren toch, of vergis ik me nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik begrijp het eigenlijk ook wel![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Meike26 op 28-01-2011 10:31:27 (weer zo'n kromme zin even rechtgezet..............) ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:30 schreef Meike26 het volgende:
Hey Vosss, vuile verrader... je bent een toch een Lancia-man ? Waarom dan de overstap naar de andere zijde van het Fiat-complex ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik begrijp het eigenlijk ook wel![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Ik denk dat het nog lastig gaat worden om ze dat te laten verwijderen ivm sluikreclame of iets dergelijks.quote:Een Marlboro-logo![]()
Shark fin is verboden. Tenminste, die mag niet meer aan de achtervleugel vastzitten. De achtervleugel is zo breed als het reglement het toelaat, en even breed als vorig jaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:54 schreef Bolleke_666 het volgende:
Hmmmz, geen sharkfin?
En lijkt alsof de achtervleugel breder is geworden in de wing end plate.
Krijg je dus weer van die brede jaren 80 achtervleugels.
En zoals de meeste andere Ferrari F1 auto,s vind ik em saai aan doen.
Nu alleen Ferrari, maandag Mercedes en de 2 Red Bull teams.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht maandag pas weer, maar weet het niet zeker
Vergeet deze niet, ook geniaal:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog lastig gaat worden om ze dat te laten verwijderen ivm sluikreclame of iets dergelijks.
In principe lijkt dat stuk totaal niet op een pakje marlboro, maar iedereen ziet het er wel in.
Beetje net zo iets als dat BAR vroeger Lucky Strike op de achtervleugel had staan en later in dezelfde letters Lookalike. Dat vond ik ook geniaal toen
Mubadala was aandeelhouder in Ferrari en er staat me iets bij dat ze die verkocht hadden toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Zijn ze Mubadala en Etihad kwijt als sponsors?
Owja die was ook geniaal, gewoon wat letters zwart gemaakt volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Vergeet deze niet, ook geniaal:
[ afbeelding ]
Yep, Benson & Hedgesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Owja die was ook geniaal, gewoon wat letters zwart gemaakt volgens mij!
Dan ligt dat dus aan mij, hij lijkt breder/groter in vergelijking met de rest vd auto.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Shark fin is verboden. Tenminste, die mag niet meer aan de achtervleugel vastzitten. De achtervleugel is zo breed als het reglement het toelaat, en even breed als vorig jaar.
zit ie ook, check videoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef kepler het volgende:
Mooie auto, lijkt alsof de neus een stuk hoger zit?
Naught to Yes in 60 secondsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)in_de_formule_1.html
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)in_de_formule_1.html
Ze hebben ze ten opzichte van vorig jaar aangepast. Dus dit zal wel binnen de huidige reglementen vallen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef bodylotion het volgende:
Ze hebben ook weer van die vreemde velgen. Ik dacht dat die verboden waren.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:49 schreef Waffle het volgende:
[..]
Mubadala was aandeelhouder in Ferrari en er staat me iets bij dat ze die verkocht hadden toch?
quote:
Gewoon een foto van de 'movable rear wing' neem ik aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het enige wat ik zie is de waas achter/rond de achtervleugel, maar dat zie je toch wel vaker. Of is het een shoop, maar wat is daar dan het nut van geweest?
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef Trystar het volgende:
[..]
Gewoon een foto van de 'movable rear wing' neem ik aan.
Yup, en het plaatje doet het bij mij niet meer dus hierbij nog maar een keer.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef Trystar het volgende:
[..]
Gewoon een foto van de 'movable rear wing' neem ik aan.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)u_rouge_overlap.html
Ik zie maar weinig veranderingen. Neus iets anders, sitepods wat aangepast en dat is het wel zo een beetje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:02 schreef gvde84 het volgende:
vergelijking tussen F150 en F10 van vorig jaar:
http://www.f1journaal.be/(...)ferrari-f150-en-f10/
hahah die overlap ziet eruit als een slechte 3D TV hahahahahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)u_rouge_overlap.html
zou kunnen, haalt de 10dkm alleen nietquote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef vosss het volgende:
En waarom zou dat niet kunnen? Ik bedoel het zal naar alle waarschijnlijkheid niet gebeuren, maar het zou wel gewoon kunnen hoor.
Sterker nog, ze kunnen ook gewoon de V8's in een productie auto gooien. Dat hebben ze bij mijn weten niet gedaan, maar ook die mogelijkheid was er gewoon.
Er is dus niks van gelogen
Van mij mag het groen helemaal weg!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:04 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Is die echt? Ik vind dat zilver met die groenachtige kleur erg mooi gedaan!
Volgens mij waren ze ook van push- naar pullrods over gestapt met de ophanging. Das toch ook een aardig verschil. Maar idd, aerodynamisch gezien is het een zeer behouden concept.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig veranderingen. Neus iets anders, sitepods wat aangepast en dat is het wel zo een beetje.
Niet erg gedurfd of radicaal ontwerp, eerder behouden als je het mij vraagt. Ik hoop dat ze verliezen.
Of dat Massa de titel pakt en Alonso bij lange na niet. Dat zou ook tof zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |