quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:30 schreef Meike26 het volgende:
Hey Vosss, vuile verrader... je bent een toch een Lancia-man ? Waarom dan de overstap naar de andere zijde van het Fiat-complex ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik begrijp het eigenlijk ook wel![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Ik denk dat het nog lastig gaat worden om ze dat te laten verwijderen ivm sluikreclame of iets dergelijks.quote:Een Marlboro-logo![]()
Shark fin is verboden. Tenminste, die mag niet meer aan de achtervleugel vastzitten. De achtervleugel is zo breed als het reglement het toelaat, en even breed als vorig jaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:54 schreef Bolleke_666 het volgende:
Hmmmz, geen sharkfin?
En lijkt alsof de achtervleugel breder is geworden in de wing end plate.
Krijg je dus weer van die brede jaren 80 achtervleugels.
En zoals de meeste andere Ferrari F1 auto,s vind ik em saai aan doen.
Nu alleen Ferrari, maandag Mercedes en de 2 Red Bull teams.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht maandag pas weer, maar weet het niet zeker
Vergeet deze niet, ook geniaal:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog lastig gaat worden om ze dat te laten verwijderen ivm sluikreclame of iets dergelijks.
In principe lijkt dat stuk totaal niet op een pakje marlboro, maar iedereen ziet het er wel in.
Beetje net zo iets als dat BAR vroeger Lucky Strike op de achtervleugel had staan en later in dezelfde letters Lookalike. Dat vond ik ook geniaal toen
Mubadala was aandeelhouder in Ferrari en er staat me iets bij dat ze die verkocht hadden toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Zijn ze Mubadala en Etihad kwijt als sponsors?
Owja die was ook geniaal, gewoon wat letters zwart gemaakt volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Vergeet deze niet, ook geniaal:
[ afbeelding ]
Yep, Benson & Hedgesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Owja die was ook geniaal, gewoon wat letters zwart gemaakt volgens mij!
Dan ligt dat dus aan mij, hij lijkt breder/groter in vergelijking met de rest vd auto.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Shark fin is verboden. Tenminste, die mag niet meer aan de achtervleugel vastzitten. De achtervleugel is zo breed als het reglement het toelaat, en even breed als vorig jaar.
zit ie ook, check videoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef kepler het volgende:
Mooie auto, lijkt alsof de neus een stuk hoger zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |