abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:18:00 #226
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_91933310
Zo slecht doet Mallya het toch niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door bodylotion op 27-01-2011 12:43:46 ]
Please, make yourself uncomfortable.
pi_91935187
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Meike26 het volgende:
De ene coureur kan hier tegen...Schumacher dus niet... is het toch een mens :D
_O-
Where facts are few, experts are many.
pi_91937277
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:49 schreef Migue het volgende:

[..]

Niet zozeer Force India vermoed ik, maar Vijay Mallya. Dit past precies in zijn straatje. Hij is een boef, een walgelijke zakenman.
Niet erger dan Walkinshaw die met Verstappen precies hetzelfde deed.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:56:15 #229
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_91939561
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef Migue het volgende:
Michiel Mol en zijn vader zijn nog voor -- ik geloof -- 50% eigenaar. Maar daar hoor je ook nooit wat van en ik vraag mij af of ze überhaupt nog wat te zeggen hebben, als je ziet hoe Mallya het team runt. Daar kan je als mede-eigenaar toch niet mee instemmen?
Het percentage weet ik niet zeker, maar de familie Mol heeft nog steeds een behoorlijk deel aandelen.

Zojuist te horen gekregen van mijn oude werkgever; als ik de komende weken zo af en toe nog een handje wil helpen ga ik een dagje naar de Force India fabriek om rond te kijken *O*
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:58:05 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91939627
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Het percentage weet ik niet zeker, maar de familie Mol heeft nog steeds een behoorlijk deel aandelen.

Zojuist te horen gekregen van mijn oude werkgever; als ik de komende weken zo af en toe nog een handje wil helpen ga ik een dagje naar de Force India fabriek om rond te kijken *O*
het is mijn team niet maar daar in de "keuken" kijken is natuurlijk geweldig ^O^
pi_91944436
Ik hoop dat Mercedes GP een wat goede auto neer zet. Sowieso zal deze auto meer op hem gericht zijn. Zou wel weer eens een heel mooi jaar kunnen worden met Ferrar, Red Bull, Mclaren, Mercedes en misschien Renault dat op overwinningen kan strijden. Het is alleen te hopen dat er niet weer één tussen zit die een briljante auto ontworpen hebben die op elk circuit beter is dan de rest, zoals dit jaar het geval was met de Red Bulls..
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_91944952
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niet erger dan Walkinshaw die met Verstappen precies hetzelfde deed.
Hey over de doden niks dan goeds he }:|

Overigens is HHF nog altijd een lul :r :(!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91945353
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Hey over de doden niks dan goeds he }:|

Overigens is HHF nog altijd een lul :r :(!
Ja, en Johnny Herbert ook!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_91947586
http://www.mercedes-gp.com/en/#/category/pits/

Teaser van de nieuwe auto bovenaan op de pagina.

Conclusie: je ziet geen klote :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91949717
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef vosss het volgende:
http://www.mercedes-gp.com/en/#/category/pits/

Teaser van de nieuwe auto bovenaan op de pagina.

Conclusie: je ziet geen klote :')
idd,schraal :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:11:18 #237
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_91950584
Je ziet idd niet veel, en dat wat je wel ziet is nagenoeg hetzelfde als de wagen van vorig jaar :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_91950932
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Je ziet idd niet veel, en dat wat je wel ziet is nagenoeg hetzelfde als de wagen van vorig jaar :')
Jij had verwacht dat ie dit jaar paars zou zijn ofzo :P
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:52:13 #239
184465 Migue
Sensuele man
pi_91958340
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niet erger dan Walkinshaw die met Verstappen precies hetzelfde deed.
Dat vind ik geen eerlijke vergelijking. Wat Walkinshaw deed was als een kat in het nauw, zijn team stond op het punt failliet te gaan en hij moest iets doen. Een bewezen racewinnaar aan trekken was het enige wat hij nog kon doen om potentiële investeerders aan te trekken. Het ontslag van Pedro de la Rosa had met prestaties te maken, dat was gewoon een legitieme ontbinding van het contract. Afgezien daarvan was Walksinshaw altijd een harde maar eerlijke zakenman. Je zal in V8 Supercars ook geen kwaad woord over hem horen, van niemand. En in de Formule 1 eigenlijk ook niet, behalve van Verstappen, maar wie geeft er nou iets om zijn mening? Verder had Walkinshaw een goede naam op het gebied van het betalen van rekeningen en de omgang met werknemers. Hij werd op handen gedragen door hen.
Bij Mallya is het niet enkel het vervangen van coureurs dat mij tegen de borst stuit (Fisichella werd maar al te graag aan Ferrari overgedragen om plaats te maken voor Liuzzi, bijvoorbeeld), maar ook betalingsachterstanden naar leveranciers en het zonder geldige reden ontslaan van goed presterende werknemers (zie zijn sportclubje in India). Liuzzi is slechts het topje van de ijsberg en het heeft niet enkel betrekking op de F1-activiteiten van Mallya. Denk ook maar aan de rits van rechtszaken die er tegen het team lopen en gelopen hebben (Etihad, dat aeroding)
Force India zou zoveel meer kunnen met een fatsoenlijke teameigenaar aan het roer. Kijk ook maar eens hoe weinig sponsoren het team daadwerkelijk heeft. Bijna alles is afkomstig van Mallya zelf en persoonlijke sponsoren van Sutil. Ik snap wel waarom niemand met hen in zee wil.
pi_91961145
Ehmz, als je zelf een groot bedrijf hebt met een flink reclamebudget dan is je eigen F1 team natuurlijk een prima platform voor die reclame.

Dat budget van die andere bedrijven van hem zullen ergens anders niet snel een zo'n groot publiek bereiken voor dat geld. Ik denk dat dat meer de reden is waarom hij reclame maakt voor zn eigen bedrijven.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:36:09 #241
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_91965208
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef Migue het volgende:

Bij Mallya is het niet enkel het vervangen van coureurs dat mij tegen de borst stuit (Fisichella werd maar al te graag aan Ferrari overgedragen om plaats te maken voor Liuzzi, bijvoorbeeld), maar ook betalingsachterstanden naar leveranciers en het zonder geldige reden ontslaan van goed presterende werknemers (zie zijn sportclubje in India). Liuzzi is slechts het topje van de ijsberg en het heeft niet enkel betrekking op de F1-activiteiten van Mallya. Denk ook maar aan de rits van rechtszaken die er tegen het team lopen en gelopen hebben (Etihad, dat aeroding)Force India zou zoveel meer kunnen met een fatsoenlijke teameigenaar aan het roer. Kijk ook maar eens hoe weinig sponsoren het team daadwerkelijk heeft. Bijna alles is afkomstig van Mallya zelf en persoonlijke sponsoren van Sutil. Ik snap wel waarom niemand met hen in zee wil.
Het laten oplopen van betalingstermijnen is in het bedrijfsleven een redelijk gebruikelijke wijze om financiele armslag te creeren. Er is zelfs een specialisatie die zich hier op richt binnen de bedrijfseconomie; werkkapitaalmanagement. Mede door deze manier van opereren heeft FI betere prestaties kunnen boeken.

Die rechtzaken die lopen zijn volgens mij alletwee aangespannnen door FI omdat de andere partijen niet geheel volgens afspraak handelden. Etihad die een sponsorcontract tussentijds wilde ontbinden. Aerolab die een schaalmodel van FI had gebruikt (al bleek achteraf dat de zaak niet tegen Aerolab maar tegen een andere partij gericht had moeten worden).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:34:49 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91978892
Dat is ook toevallig. Om 10 uur ga ik kijken voor een tweedehands Ferrari :D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91978905
Ofja, een Alfa dan, want een Ferrari kan ik natuurlijk niet betalen :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91978919
Er waren er toch meer die vandaag presenteren toch, of vergis ik me nu? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:56:58 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91979301
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:42 schreef vosss het volgende:
Er waren er toch meer die vandaag presenteren toch, of vergis ik me nu? :@
Ik dacht maandag pas weer, maar weet het niet zeker
pi_91980205
Oehh, wat ben ik benieuwd naar de Ferrari zeg. De foto's moeten nu spoedig gaan volgen.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_91980215
Hey Vosss, vuile verrader... je bent een toch een Lancia-man ? Waarom dan de overstap naar de andere zijde van het Fiat-complex ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik begrijp het eigenlijk ook wel ;( >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Meike26 op 28-01-2011 10:31:27 (weer zo'n kromme zin even rechtgezet..............) ]
pi_91980314
http://newferrarif1.ferrari.com/standard/eng.html

De nieuwe Ferrari vind ik er vrij apart uitzien. Hoge achtervleugel lijkt me zo. Sidepods ook wel heftig veranderd. Wel vet, de tricolore op de achtervleugel.
's Avonds een man, overdags rustig an
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:37:59 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91980500
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')