abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91186027
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef Migue het volgende:
Formule 1-coureurs raceten vroeger alles dat wielen had, en dan hoefde het niet eens vier wielen te hebben. Ieder weekend waren ze wel op het circuit te vinden voor een race, de rest van de week om een auto uit te proberen. Laat mij niet lachen dat de verwende nesten van tegenwoordig niet 20 races lang op hun best kunnen presteren ^O^
Vroeger ging het nog niet zo hard als nu, het is wat dat betreft wel topsport geworden. Kijk bijvoorbeeld naar Alonso's eerste deel van vorig jaar en de tweede seizoenshelft, dat was nogal een verschil. Of Webber die had in het begin van het seizoen geen goede resultaten, dat is gewoon te wijten aan dat je niet acht maanden op je best kunt zijn.

Trouwens, het enige Race evenement met huidige F1 coureurs lijken de Race of Champions te zijn. Vettel, Button, Schumacher, Kovalainen doen daar nog wel eens aan mee aan het eind van het F1 seizoen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2011 22:30:06 ]
pi_91186476
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef Migue het volgende:

[..]

Ik hoop dat je sarcastisch bent?
Eerlijk gezegd, ik ben alleen in F1 geïnteresseerd qua autosport (en als Eurosport GP2 uitzend wil ik dat wel zien), ik volg sinds afgelopen weekend de Supercross in Amerika. ;)

Maar zo'n 24 uurs race dat gaat toch nergens over, dat is niet spannend meer na een aantal uur, lijkt me.
pi_91188143
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef Migue het volgende:

[..]

Het zal je misschien verbazen, maar er is genoeg autosport gedurende de winter. Dakar natuurlijk, maar ook V8 Supercars begint weer bijna en heeft ook prachtige namen (de Davison-familie, Garth Tander, Craig Lowndes), Daytona 24 Hours is volgende week en is met Grand-Am wel pijnlijk voor het oog geworden, maar het is en blijft de Daytona 24 Hours en daardoor het kijken waard. Prachtige namen ook daar, neem maar gewoon eens een kijkje op de entry list en je zult prachtige namen tegenkomen van oud-F1-rijders, IndyCar-helden, NASCAR-toppers en grote sportscar-namen. Ook een paar Nederlanders, waaronder Jeroen Bleekemolen. Daarbij was de race ook vorig jaar weer een thriller met de meest coole (onverwachte) winnaar die je je voor kan stellen.

Genoeg autosport deze winter dus, je moet alleen maar net even weten waar je moet kijken, maar vervelen hoef je je allerminst. Mits je natuurlijk in meer geïnteresseerd bent dan Formule 1 alleen.
Ja natuurlijk. Zit elke avond ook voor Dakar. Maar bijv. de Daytona 24H wordt dat uitgezonden in NL? Dat mis ik namelijk altijd heel erg. Natuurlijk kan je via een stream op internet kijken, maar dat is niet hetzelfde als op tv met commentaar. Ik vind het ook jammer dat RTL nu niet bijv Nascar of IRL uitzend. Een paar jaar terug zonden ze de IRL races uit op zondag toen het F1 seizoen afgelopen was. Ik heb die races namelijk niet gevolgd.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  dinsdag 11 januari 2011 @ 23:00:47 #55
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_91188198
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Nober het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, ik ben alleen in F1 geïnteresseerd qua autosport (en als Eurosport GP2 uitzend wil ik dat wel zien), ik volg sinds afgelopen weekend de Supercross in Amerika. ;)

Maar zo'n 24 uurs race dat gaat toch nergens over, dat is niet spannend meer na een aantal uur, lijkt me.
sinds vorig seizoen volg ik MotoGP en Superbikes ook fanatiek. Ben motoren heel erg gaan waarderen :)
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 12 januari 2011 @ 00:09:52 #56
184465 Migue
Sensuele man
pi_91192515
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef Nober het volgende:

[..]

Vroeger ging het nog niet zo hard als nu, het is wat dat betreft wel topsport geworden. Kijk bijvoorbeeld naar Alonso's eerste deel van vorig jaar en de tweede seizoenshelft, dat was nogal een verschil. Of Webber die had in het begin van het seizoen geen goede resultaten, dat is gewoon te wijten aan dat je niet acht maanden op je best kunt zijn.
De fitheid van de coureurs tegenwoordig heft dat verschil vast wel op. De aanslag op het lichaam van een coureur is tegenwoordig echt niet groter dan dat het vroeger was. Ook vroeger ging het hard, en toen waren er geen gordels, HANS, cockpitranden, stuurbekrachtiging, waren er flinke hobbels en genoeg hoge snelheidsbochten waar genoeg hoge krachten vrijkwamen. Vooral mentaal moet het vroeger een hel geweest zijn.

Ik heb geen idee waar de Daytona 24 Hours te volgen is. Vorig jaar keek ik het geloof ik op de site van GrandAm, maar dat weet ik niet zeker. Misschien zendt MotorsTV het uit. De laatste uren waren wel enorm spannend, maar het blijft sportscarracing, dat is inderdaad iets heel anders dan Formule 1. Het is voor échte autosportliefhebbers, wordt wel eens gezegd ;)
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:20:11 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91201773
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Sally het volgende:
Wiki van de OP is flink aangepast door ElmarO en mijzelf, en er zijn nieuwe pics nodig voor Testschema 2011 en Kalender 2011.

Deze dus:
Testschema
[ afbeelding ]

Ik wil niet moeilijk doen, maar dat testschema is niet compleet, ontbreken Valencia begin februari (scheelt weer wachttijd ;) ) en Bahrein begin maart

2011 FORMULA 1 TEST CALENDAR
Date Track
1 Feb Circuito Ricardo Tormo
2 Feb Circuito Ricardo Tormo
3 Feb Circuito Ricardo Tormo
10 Feb Circuito Permanente de Jerez
11 Feb Circuito Permanente de Jerez
12 Feb Circuito Permanente de Jerez
13 Feb Circuito Permanente de Jerez
18 Feb Circuit de Catalunya
19 Feb Circuit de Catalunya
20 Feb Circuit de Catalunya
21 Feb Circuit de Catalunya
3 Mar Bahrain International Circuit
4 Mar Bahrain International Circuit
5 Mar Bahrain International Circuit
6 Mar Bahrain International Circuit

Hoe je daar een mooi fotootje van maakt weet ik niet maar je kan het hier terugvinden

http://www.gpupdate.net/e(...)ula-1-test-calendar/
pi_91201977
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef Migue het volgende:

[..]

Ik hoop dat je sarcastisch bent?
Zo bijtend was dit toch niet? Eerder cynisch.

Maar waarom hoop je dat?
Calm down, please!
pi_91202060
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik wil niet moeilijk doen, maar dat testschema is niet compleet, ontbreken Valencia begin februari (scheelt weer wachttijd ;) ) en Bahrein begin maart

2011 FORMULA 1 TEST CALENDAR
Date Track
1 Feb Circuito Ricardo Tormo
2 Feb Circuito Ricardo Tormo
3 Feb Circuito Ricardo Tormo
10 Feb Circuito Permanente de Jerez
11 Feb Circuito Permanente de Jerez
12 Feb Circuito Permanente de Jerez
13 Feb Circuito Permanente de Jerez
18 Feb Circuit de Catalunya
19 Feb Circuit de Catalunya
20 Feb Circuit de Catalunya
21 Feb Circuit de Catalunya
3 Mar Bahrain International Circuit
4 Mar Bahrain International Circuit
5 Mar Bahrain International Circuit
6 Mar Bahrain International Circuit

Hoe je daar een mooi fotootje van maakt weet ik niet maar je kan het hier terugvinden

http://www.gpupdate.net/e(...)ula-1-test-calendar/
Nice!
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_91202410
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:12 schreef Waffle het volgende:
Daarnaast meer races is altijd beter. Ik verveel me kapot deze maanden op zondag :P
Misschien heb je geluk en komt er een doorstart van de A1GP. Aankondiging wordt morgen verwacht. Kijk ook even op deze site van A10 world series, met een klok die morgen om 11.30 afloopt. Misschien de nieuwe naam van de serie?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_91203222
Stefano Domenicali confirms January 28 launch for the new Ferrari

(Jon Noble Twitter)
pi_91203460
http://www.gpupdate.net/n(...)-uitzendingen-in-hd/

Laten we hopen dat Bernie nog voor de start van het jaar meegaat en dat we overal gewoon in hd kunnen kijken :Y
Where facts are few, experts are many.
pi_91203746
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef Nober het volgende:

[..]

Vroeger ging het nog niet zo hard als nu, het is wat dat betreft wel topsport geworden. Kijk bijvoorbeeld naar Alonso's eerste deel van vorig jaar en de tweede seizoenshelft, dat was nogal een verschil. Of Webber die had in het begin van het seizoen geen goede resultaten, dat is gewoon te wijten aan dat je niet acht maanden op je best kunt zijn.

Trouwens, het enige Race evenement met huidige F1 coureurs lijken de Race of Champions te zijn. Vettel, Button, Schumacher, Kovalainen doen daar nog wel eens aan mee aan het eind van het F1 seizoen.
lijkt mij dat het vroeger veel zwaarder was dan nu, zeker het turbo-tijdperk.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_91204093
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Misschien heb je geluk en komt er een doorstart van de A1GP. Aankondiging wordt morgen verwacht. Kijk ook even op deze site van A10 world series, met een klok die morgen om 11.30 afloopt. Misschien de nieuwe naam van de serie?
Cool!!!!
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_91205912
Trouwens.. wtf is dat met Alonso?



:')
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:51:28 #66
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_91206951
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens.. wtf is dat met Alonso?

[ afbeelding ]

:')
zit vast niet lekker in zijn vel misschien omdat hij het WK net misgelopen heeft :9
I'll rip your head off and shit down your neck
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:32:46 #67
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_91208666
Zou jij je niet vermommen als je in een Panda moest rijden :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_91212377
Doet me een beetje denken aan...

"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_91214538
F1 in HD in 2011.

quote:
After detailed investigations over the winter into whether it can deliver a proper HD service, plus checks that new equipment that it has brought in will be ready on time, AUTOSPORT has learned that FOM informed broadcasters on Tuesday that it was going ahead with 'native' HD coverage.

FOM has invested in equipment that is good enough to ensure that it can download the data to broadcasters at a high quality rate of 42MB of data per second - and the broadcast will be in 1080i resolution.

All trackside cameras will be full HD, but due to the technical complexity of on-board cameras these will remain upscaled standard definition cameras for now.

Several broadcasters have already confirmed their plans to show true HD coverage in 2011 - including Sky Germany and Globo in Brazil - with other channels set to follow suit immediately.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_91217048
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik wil niet moeilijk doen, maar dat testschema is niet compleet, ontbreken Valencia begin februari (scheelt weer wachttijd ;) ) en Bahrein begin maart

2011 FORMULA 1 TEST CALENDAR
Date Track
1 Feb Circuito Ricardo Tormo
2 Feb Circuito Ricardo Tormo
3 Feb Circuito Ricardo Tormo
10 Feb Circuito Permanente de Jerez
11 Feb Circuito Permanente de Jerez
12 Feb Circuito Permanente de Jerez
13 Feb Circuito Permanente de Jerez
18 Feb Circuit de Catalunya
19 Feb Circuit de Catalunya
20 Feb Circuit de Catalunya
21 Feb Circuit de Catalunya
3 Mar Bahrain International Circuit
4 Mar Bahrain International Circuit
5 Mar Bahrain International Circuit
6 Mar Bahrain International Circuit

Hoe je daar een mooi fotootje van maakt weet ik niet maar je kan het hier terugvinden

http://www.gpupdate.net/e(...)ula-1-test-calendar/
Het was dus *de oude* van 2010 die ik daar neerzette in mijn post ;) Met het verzoek die te vernieuwen :)

En ElmarO heeft al een stel nieuwe gemaakt, zie deze post in de spoiler:
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb nu als het goed is alles wat nog openstond aangepast. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahgi dus al vervangen in de wiki, nu die wiki-tekst nog in de huidige OP plakken en we zijn weer up-to-date :)

Mss moet ik de pics van Elmar ook uploaden op de FOK!servers zodat ze blijven bestaan, remind me later?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:13:30 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91219202
quote:
3s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:31 schreef Sally het volgende:

[..]

Het was dus *de oude* van 2010 die ik daar neerzette in mijn post ;) Met het verzoek die te vernieuwen :)

En ElmarO heeft al een stel nieuwe gemaakt, zie deze post in de spoiler:

[..]

Ahgi dus al vervangen in de wiki, nu die wiki-tekst nog in de huidige OP plakken en we zijn weer up-to-date :)

Mss moet ik de pics van Elmar ook uploaden op de FOK!servers zodat ze blijven bestaan, remind me later?
OK dank je, ik heb toch ook naar die van ElmarO gekeken en dacht dat die incompleet was, maar dus niet goed gezien 8-)
pi_91219228
quote:
F1: Alonso Nursing Minor Leg Injury
Fernando Alonso is suffering from a minor muscle lesion in his right leg

Ferrari driver Fernando Alonso is nursing a minor muscle injury, it emerged from the 'Wroom' media event on Tuesday.

When his 2011 teammate Felipe Massa began skiing at the Madonna di Campiglio resort, Spaniard Alonso simply posed for photographers at the top of the slope.

Spanish media reports reveal that the 2010 championship runner-up is suffering from a minor muscle lesion in his right leg.

"Sitting on the couch," Alonso told La Nueva Espana when asked what it will take for the injury to heal.

In fact, even though the 29-year-old has set aside his racing bicycle for now, the reports insist Alonso has still been working in the gym.
Calm down, please!
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:21:33 #73
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_91225890
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens.. wtf is dat met Alonso?

[ afbeelding ]

:')
[Fawlty Towers mode] Me Manuel from Barcelona. Me know nothing! [/Fawlty Towers mode]
:')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_91225932
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

[Fawlty Towers mode] Me Manuel from Barcelona. Me know nothing! [/Fawlty Towers mode]
:')
:')
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:36:54 #75
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_91226831
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Misschien heb je geluk en komt er een doorstart van de A1GP. Aankondiging wordt morgen verwacht. Kijk ook even op deze site van A10 world series, met een klok die morgen om 11.30 afloopt. Misschien de nieuwe naam van de serie?
logo toont wel enige overeen komsten.
Lettertype van ''World Series'' en ''Worldcup of blabla..'' zijn nagenoeg hetzelfde + het woord World in beide subtitels, waar normaal gezien het woord Championship teurgkomt bij de meeste klasse.
De 1 oogt ook hetzelfde, en natuurlijk dat A1 en A10 zo goed als dezelfde naam is.



Gaat Sjeik Maktoum el Maktoum del Maktoum i Maktoum een doorstart maken met de overgebleven boedel? Zou me iig niet verbazen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_91231586
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens.. wtf is dat met Alonso?

[ afbeelding ]

:')
Ze zijn er klaar voor!!

pi_91231815
The Bahrain International Circuit will revert to its original configuration after experimenting with the six-kilometre "endurance" layout in 2010, which organisers claim was originally done to celebrate Formula One's diamond jubilee, though the layout was received negatively at the time.

Was dat al bekend hier?
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:42:59 #78
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_91240182
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:02 schreef Nober het volgende:
The Bahrain International Circuit will revert to its original configuration after experimenting with the six-kilometre "endurance" layout in 2010, which organisers claim was originally done to celebrate Formula One's diamond jubilee, though the layout was received negatively at the time.

Was dat al bekend hier?
Ik wist het al wel dus ik denk dat het al voorbij is gekomen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 13 januari 2011 @ 11:36:22 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_91256632
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Misschien heb je geluk en komt er een doorstart van de A1GP. Aankondiging wordt morgen verwacht. Kijk ook even op deze site van A10 world series, met een klok die morgen om 11.30 afloopt. Misschien de nieuwe naam van de serie?
Het lijkt er wel op, alleen viel me net iets vreemds op: http://www.a10worldseries.com/a10worldseries.php

De claim is een V10-motor met 600pk. Alleen reden de A1GP-auto's met een V8-motor met 600 pk

Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/A1_Grand_Prix_cars
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:41:07 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91256802
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op, alleen viel me net iets vreemds op: http://www.a10worldseries.com/a10worldseries.php

De claim is een V10-motor met 600pk. Alleen reden de A1GP-auto's met een V8-motor met 600 pk

Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/A1_Grand_Prix_cars
Dan is de naam A10 iets beter te begrijpen, benieuwd wie de motoren gaat leveren
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:48:52 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91257151
quote:
Gaat Sjeik Maktoum el Maktoum del Maktoum i Maktoum een doorstart maken met de overgebleven boedel? Zou me iig niet verbazen.
Dat hij er iets mee te maken gaat hebben lijkt me stug, die zitten zo diep in de schulden, dat was ook 1 van de redenen dat hij zich uit het A1 project terug trok
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:57:58 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91257556



Renault R30 in 2011 Lotus Renault Livery vandaag in Birmingham gepresenteerd
pi_91257592
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dan is de naam A10 iets beter te begrijpen, benieuwd wie de motoren gaat leveren
Ik ook, zeker nu aardig wat autofabrikanten de v10 uit het assortiment hebben gehaald.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:38:19 #84
184465 Migue
Sensuele man
pi_91259126
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op, alleen viel me net iets vreemds op: http://www.a10worldseries.com/a10worldseries.php

De claim is een V10-motor met 600pk. Alleen reden de A1GP-auto's met een V8-motor met 600 pk

Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/A1_Grand_Prix_cars
Ik weet niet hoe het precies zat met de motoren, maar deze waren in ieder geval nooit eigendom van de teams noch de series, maar van Ferrari. Er moest dus wel een nieuwe motorleverancier gevonden worden en als een V10 erin past, waarom ook niet, als het geld ervoor is?
pi_91264084
Ziet er dik uit die lotus / renault
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_91265459
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:38 schreef Migue het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het precies zat met de motoren, maar deze waren in ieder geval nooit eigendom van de teams noch de series, maar van Ferrari. Er moest dus wel een nieuwe motorleverancier gevonden worden en als een V10 erin past, waarom ook niet, als het geld ervoor is?
Chrysler :P
Please, make yourself uncomfortable.
pi_91272792
Alonso ziet Schumacher als grootste rivaal

vind ik bijzonder, maar Alonso weet wel waar hij het over heeft....
Please, make yourself uncomfortable.
pi_91272979
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef Stiggie het volgende:
Ziet er dik uit die lotus / renault
:Y
mis alleen nog een bovenaanzicht :P
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:31:39 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91275224
Alonsos verdict on the 2011 changes1.13.2011

quote:
Madonna di Campiglio, 13 January In his first press conference of the year, Fernando Alonso also talked about the new technical and rule changes that will affect the 2011 cars. They will certainly be more complex to handle on the part of the driver because we will have more operations to carry out, explained the Spaniard. There will be the return of KERS and the new adjustable rear wing, even if the front wing wont be adjustable any more. You will need to find the way to adapt and find the right mechanisms for the buttons to avoid losing the correct concentration for driving. The simulator gives us a big hand with that, allowing us to do intensive training on this aspect.

Will these changes help overtaking? I hope so. For years changes to the regulations have been brought in with this objective but they havent always worked. Were crossing our fingers but I think that between KERS and the adjustable rear wing there will be enough difference in speed to be able to overtake a car youre fighting. These changes have been brought in after meticulous work on the part of the Technical Working Group and I believe they will work. Will we have to be more aggressive? It depends on the situation: if you just need a place to win the title then theres no need.

Another change will be the Pirelli tyres that Fernando has already tested for two days in Abu Dhabi last November. The first feeling is positive, says Fernando. But we will know more at the next tests, those will be very interesting. I will certainly have to change my driving style a bit. The unknown remains the wet tyres, that we havent yet had a chance to try.

In 2009 the introduction of KERS pushed many drivers into a hard winter and slimming routines. But this year the minimum weight of the car has been increased to 640kg, meaning the weight of the driver is not so crucial for the effective use of ballast. I havent lost much weight yet, partly because last week I had to interrupt my training because of a small muscle contraction in my leg, explains Fernando. For the start of the championship perhaps you will see more of a weight difference. This year we will have to pay even more attention to physical and mental preparation because of the calendar. For example we will have trips that are physically demanding such as Australia-Malaysia-China, with the last two races on successive weekends. If you arrive in Malaysia at 80% one week later you risk being at 50%.

On the issue that the new rules could make the result of qualifying less important for the result of the race, Fernando was very cautious. Its possible, because overtaking should be less difficult. But qualifying, the start and the first corner will remain decisive moments. But its too early to make a real prediction: we will have to see how things go in the first races to have a more precise idea.
http://www.ferrari.com/En(...)he_2011_changes.aspx
pi_91284827
Dat rode van Total en dat veel te grote Lotus logo mogen ze er wat mij betreft er wel afhalen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:56:42 #91
131800 Tarado
capô de fusca
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:06:18 #92
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_91306843
Goede site :D :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:21:23 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91307371
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:06 schreef sanger het volgende:
Goede site :D :P
:) Is inderdaad niet veel, ze meldden gisteren op twitter @A10WS dat vandaag de auto gepresenteerd zou worden, voorlopig moeten we het met een motorgeluidje doen of zal er meer volgen vandaag?
pi_91311041
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Is inderdaad niet veel, ze meldden gisteren op twitter @A10WS dat vandaag de auto gepresenteerd zou worden, voorlopig moeten we het met een motorgeluidje doen of zal er meer volgen vandaag?
Nee, op de site staat "come back next week for information". Dus die motor was het wel voor vandaag.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_91312397
pfffff wat een schijtsite
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:28:44 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91312930
Je zou haast zeggen dat het een grap is van iemand, die "persconferentie" van gisteren heeft ook niet plaatsgevonden, tenminste ik kan er niets over terugvinden, verder valt het me op dat er geen enkel bericht over A10WS op de serieuze motorsport sites staat, alleen op wat forums.
pi_91313491
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:28 schreef Tarado het volgende:
Je zou haast zeggen dat het een grap is van iemand, die "persconferentie" van gisteren heeft ook niet plaatsgevonden, tenminste ik kan er niets over terugvinden, verder valt het me op dat er geen enkel bericht over A10WS op de serieuze motorsport sites staat, alleen op wat forums.
Ik heb het bij F1Fanatic vandaan, maar RaceXpress geeft er ook aandacht aan
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:44:14 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91313709
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik heb het bij F1Fanatic vandaan, maar RaceXpress geeft er ook aandacht aan
Voorlopig komt het allemaal vrij amateuristisch op me over, we gaan het zien :) (of niet)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 januari 2011 @ 13:44:28 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_91313721
De vlucht waarop Richard Branson zou gaan fungeren als stewardess is uitgesteld.

Stewardessenvlucht Branson uitgesteld
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_91465573
Virgin VR-02 doorstaat FIA-crashtests
quote:
Op schema
Vorig jaar was het voor Virgin Racing net als de twee andere nieuwe teams een race tegen de klok om in Bahrein een auto op de grid te krijgen. Dit jaar ligt het team een stuk beter op schema. De auto heeft volgens technisch directeur Nick Wirth alle FIA-crashtests doorstaan en zal gereed zijn voor de eerste test in Valencia op 1 februari.

Versnellingsbak
"De auto heeft alle FIA-crashtests doorstaan," zei Wirth, "en de versnellingsbak wordt momenteel op de testbank getest. Het is duidelijk dat we nu met de ontwikkeling van de auto nog niet zover zijn als de gevestigde teams. Dat komt omdat we voor sommige onderdelen afhankelijk zijn van andere partijen. Maar we hebben een goede groep externe bedrijven om ons heen die onvermoeibaar doorwerken om ons op schema te houden voor de eerste test met de nieuwe auto."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 17 januari 2011 @ 15:50:11 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91466666
Ook op twitter inmiddels;

Martin Brundle
@MBrundleF1
Bit of racing bit of TV.
http://www.martinbrundle.com
pi_91470040
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Tarado het volgende:
Ook op twitter inmiddels;

Martin Brundle
@MBrundleF1
Bit of racing bit of TV.
http://www.martinbrundle.com
Follow ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')