Ik hoop dat je sarcastisch bent?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Autosport staat tot F1 als
Bordspellen staan tot Schaken.
"Hey ... ik weet dat je helemaal weg bent van schaken maar als er niet geschaakt wordt kun je nog altijd naar ganzeborden kijken, toch? En volgend weekend zijn er ook kampioenschappen Mens Erger Je Niet!"
Snap je?

Vroeger ging het nog niet zo hard als nu, het is wat dat betreft wel topsport geworden. Kijk bijvoorbeeld naar Alonso's eerste deel van vorig jaar en de tweede seizoenshelft, dat was nogal een verschil. Of Webber die had in het begin van het seizoen geen goede resultaten, dat is gewoon te wijten aan dat je niet acht maanden op je best kunt zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef Migue het volgende:
Formule 1-coureurs raceten vroeger alles dat wielen had, en dan hoefde het niet eens vier wielen te hebben. Ieder weekend waren ze wel op het circuit te vinden voor een race, de rest van de week om een auto uit te proberen. Laat mij niet lachen dat de verwende nesten van tegenwoordig niet 20 races lang op hun best kunnen presteren

Eerlijk gezegd, ik ben alleen in F1 geïnteresseerd qua autosport (en als Eurosport GP2 uitzend wil ik dat wel zien), ik volg sinds afgelopen weekend de Supercross in Amerika.quote:

Ja natuurlijk. Zit elke avond ook voor Dakar. Maar bijv. de Daytona 24H wordt dat uitgezonden in NL? Dat mis ik namelijk altijd heel erg. Natuurlijk kan je via een stream op internet kijken, maar dat is niet hetzelfde als op tv met commentaar. Ik vind het ook jammer dat RTL nu niet bijv Nascar of IRL uitzend. Een paar jaar terug zonden ze de IRL races uit op zondag toen het F1 seizoen afgelopen was. Ik heb die races namelijk niet gevolgd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef Migue het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar er is genoeg autosport gedurende de winter. Dakar natuurlijk, maar ook V8 Supercars begint weer bijna en heeft ook prachtige namen (de Davison-familie, Garth Tander, Craig Lowndes), Daytona 24 Hours is volgende week en is met Grand-Am wel pijnlijk voor het oog geworden, maar het is en blijft de Daytona 24 Hours en daardoor het kijken waard. Prachtige namen ook daar, neem maar gewoon eens een kijkje op de entry list en je zult prachtige namen tegenkomen van oud-F1-rijders, IndyCar-helden, NASCAR-toppers en grote sportscar-namen. Ook een paar Nederlanders, waaronder Jeroen Bleekemolen. Daarbij was de race ook vorig jaar weer een thriller met de meest coole (onverwachte) winnaar die je je voor kan stellen.
Genoeg autosport deze winter dus, je moet alleen maar net even weten waar je moet kijken, maar vervelen hoef je je allerminst. Mits je natuurlijk in meer geïnteresseerd bent dan Formule 1 alleen.

sinds vorig seizoen volg ik MotoGP en Superbikes ook fanatiek. Ben motoren heel erg gaan waarderenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ik ben alleen in F1 geïnteresseerd qua autosport (en als Eurosport GP2 uitzend wil ik dat wel zien), ik volg sinds afgelopen weekend de Supercross in Amerika.
Maar zo'n 24 uurs race dat gaat toch nergens over, dat is niet spannend meer na een aantal uur, lijkt me.

De fitheid van de coureurs tegenwoordig heft dat verschil vast wel op. De aanslag op het lichaam van een coureur is tegenwoordig echt niet groter dan dat het vroeger was. Ook vroeger ging het hard, en toen waren er geen gordels, HANS, cockpitranden, stuurbekrachtiging, waren er flinke hobbels en genoeg hoge snelheidsbochten waar genoeg hoge krachten vrijkwamen. Vooral mentaal moet het vroeger een hel geweest zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeger ging het nog niet zo hard als nu, het is wat dat betreft wel topsport geworden. Kijk bijvoorbeeld naar Alonso's eerste deel van vorig jaar en de tweede seizoenshelft, dat was nogal een verschil. Of Webber die had in het begin van het seizoen geen goede resultaten, dat is gewoon te wijten aan dat je niet acht maanden op je best kunt zijn.

Ik wil niet moeilijk doen, maar dat testschema is niet compleet, ontbreken Valencia begin februari (scheelt weer wachttijdquote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Sally het volgende:
Wiki van de OP is flink aangepast door ElmarO en mijzelf, en er zijn nieuwe pics nodig voor Testschema 2011 en Kalender 2011.
Deze dus:
Testschema
[ afbeelding ]

Nice!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen, maar dat testschema is niet compleet, ontbreken Valencia begin februari (scheelt weer wachttijd) en Bahrein begin maart
2011 FORMULA 1 TEST CALENDAR
Date Track
1 Feb Circuito Ricardo Tormo
2 Feb Circuito Ricardo Tormo
3 Feb Circuito Ricardo Tormo
10 Feb Circuito Permanente de Jerez
11 Feb Circuito Permanente de Jerez
12 Feb Circuito Permanente de Jerez
13 Feb Circuito Permanente de Jerez
18 Feb Circuit de Catalunya
19 Feb Circuit de Catalunya
20 Feb Circuit de Catalunya
21 Feb Circuit de Catalunya
3 Mar Bahrain International Circuit
4 Mar Bahrain International Circuit
5 Mar Bahrain International Circuit
6 Mar Bahrain International Circuit
Hoe je daar een mooi fotootje van maakt weet ik niet maar je kan het hier terugvinden
http://www.gpupdate.net/e(...)ula-1-test-calendar/

Misschien heb je geluk en komt er een doorstart van de A1GP. Aankondiging wordt morgen verwacht. Kijk ook even op deze site van A10 world series, met een klok die morgen om 11.30 afloopt. Misschien de nieuwe naam van de serie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:12 schreef Waffle het volgende:
Daarnaast meer races is altijd beter. Ik verveel me kapot deze maanden op zondag![]()

lijkt mij dat het vroeger veel zwaarder was dan nu, zeker het turbo-tijdperk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeger ging het nog niet zo hard als nu, het is wat dat betreft wel topsport geworden. Kijk bijvoorbeeld naar Alonso's eerste deel van vorig jaar en de tweede seizoenshelft, dat was nogal een verschil. Of Webber die had in het begin van het seizoen geen goede resultaten, dat is gewoon te wijten aan dat je niet acht maanden op je best kunt zijn.
Trouwens, het enige Race evenement met huidige F1 coureurs lijken de Race of Champions te zijn. Vettel, Button, Schumacher, Kovalainen doen daar nog wel eens aan mee aan het eind van het F1 seizoen.

Cool!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien heb je geluk en komt er een doorstart van de A1GP. Aankondiging wordt morgen verwacht. Kijk ook even op deze site van A10 world series, met een klok die morgen om 11.30 afloopt. Misschien de nieuwe naam van de serie?

zit vast niet lekker in zijn vel misschien omdat hij het WK net misgelopen heeftquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens.. wtf is dat met Alonso?
[ afbeelding ]

quote:After detailed investigations over the winter into whether it can deliver a proper HD service, plus checks that new equipment that it has brought in will be ready on time, AUTOSPORT has learned that FOM informed broadcasters on Tuesday that it was going ahead with 'native' HD coverage.
FOM has invested in equipment that is good enough to ensure that it can download the data to broadcasters at a high quality rate of 42MB of data per second - and the broadcast will be in 1080i resolution.
All trackside cameras will be full HD, but due to the technical complexity of on-board cameras these will remain upscaled standard definition cameras for now.
Several broadcasters have already confirmed their plans to show true HD coverage in 2011 - including Sky Germany and Globo in Brazil - with other channels set to follow suit immediately.

Het was dus *de oude* van 2010 die ik daar neerzette in mijn postquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen, maar dat testschema is niet compleet, ontbreken Valencia begin februari (scheelt weer wachttijd) en Bahrein begin maart
2011 FORMULA 1 TEST CALENDAR
Date Track
1 Feb Circuito Ricardo Tormo
2 Feb Circuito Ricardo Tormo
3 Feb Circuito Ricardo Tormo
10 Feb Circuito Permanente de Jerez
11 Feb Circuito Permanente de Jerez
12 Feb Circuito Permanente de Jerez
13 Feb Circuito Permanente de Jerez
18 Feb Circuit de Catalunya
19 Feb Circuit de Catalunya
20 Feb Circuit de Catalunya
21 Feb Circuit de Catalunya
3 Mar Bahrain International Circuit
4 Mar Bahrain International Circuit
5 Mar Bahrain International Circuit
6 Mar Bahrain International Circuit
Hoe je daar een mooi fotootje van maakt weet ik niet maar je kan het hier terugvinden
http://www.gpupdate.net/e(...)ula-1-test-calendar/
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb nu als het goed is alles wat nog openstond aangepast.Ahgi dus al vervangen in de wiki, nu die wiki-tekst nog in de huidige OP plakken en we zijn weer up-to-dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mss moet ik de pics van Elmar ook uploaden op de FOK!servers zodat ze blijven bestaan, remind me later?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@

OK dank je, ik heb toch ook naar die van ElmarO gekeken en dacht dat die incompleet was, maar dus niet goed gezienquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was dus *de oude* van 2010 die ik daar neerzette in mijn postMet het verzoek die te vernieuwen
En ElmarO heeft al een stel nieuwe gemaakt, zie deze post in de spoiler:
[..]
Ahgi dus al vervangen in de wiki, nu die wiki-tekst nog in de huidige OP plakken en we zijn weer up-to-date![]()
Mss moet ik de pics van Elmar ook uploaden op de FOK!servers zodat ze blijven bestaan, remind me later?

quote:F1: Alonso Nursing Minor Leg Injury
Fernando Alonso is suffering from a minor muscle lesion in his right leg
Ferrari driver Fernando Alonso is nursing a minor muscle injury, it emerged from the 'Wroom' media event on Tuesday.
When his 2011 teammate Felipe Massa began skiing at the Madonna di Campiglio resort, Spaniard Alonso simply posed for photographers at the top of the slope.
Spanish media reports reveal that the 2010 championship runner-up is suffering from a minor muscle lesion in his right leg.
"Sitting on the couch," Alonso told La Nueva Espana when asked what it will take for the injury to heal.
In fact, even though the 29-year-old has set aside his racing bicycle for now, the reports insist Alonso has still been working in the gym.

[Fawlty Towers mode] Me Manuel from Barcelona. Me know nothing! [/Fawlty Towers mode]quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens.. wtf is dat met Alonso?
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[Fawlty Towers mode] Me Manuel from Barcelona. Me know nothing! [/Fawlty Towers mode]

logo toont wel enige overeen komsten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien heb je geluk en komt er een doorstart van de A1GP. Aankondiging wordt morgen verwacht. Kijk ook even op deze site van A10 world series, met een klok die morgen om 11.30 afloopt. Misschien de nieuwe naam van de serie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |