abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91231586
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens.. wtf is dat met Alonso?

[ afbeelding ]

:')
Ze zijn er klaar voor!!

pi_91231815
The Bahrain International Circuit will revert to its original configuration after experimenting with the six-kilometre "endurance" layout in 2010, which organisers claim was originally done to celebrate Formula One's diamond jubilee, though the layout was received negatively at the time.

Was dat al bekend hier?
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:42:59 #78
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_91240182
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:02 schreef Nober het volgende:
The Bahrain International Circuit will revert to its original configuration after experimenting with the six-kilometre "endurance" layout in 2010, which organisers claim was originally done to celebrate Formula One's diamond jubilee, though the layout was received negatively at the time.

Was dat al bekend hier?
Ik wist het al wel dus ik denk dat het al voorbij is gekomen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 13 januari 2011 @ 11:36:22 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_91256632
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Misschien heb je geluk en komt er een doorstart van de A1GP. Aankondiging wordt morgen verwacht. Kijk ook even op deze site van A10 world series, met een klok die morgen om 11.30 afloopt. Misschien de nieuwe naam van de serie?
Het lijkt er wel op, alleen viel me net iets vreemds op: http://www.a10worldseries.com/a10worldseries.php

De claim is een V10-motor met 600pk. Alleen reden de A1GP-auto's met een V8-motor met 600 pk

Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/A1_Grand_Prix_cars
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:41:07 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91256802
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op, alleen viel me net iets vreemds op: http://www.a10worldseries.com/a10worldseries.php

De claim is een V10-motor met 600pk. Alleen reden de A1GP-auto's met een V8-motor met 600 pk

Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/A1_Grand_Prix_cars
Dan is de naam A10 iets beter te begrijpen, benieuwd wie de motoren gaat leveren
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:48:52 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91257151
quote:
Gaat Sjeik Maktoum el Maktoum del Maktoum i Maktoum een doorstart maken met de overgebleven boedel? Zou me iig niet verbazen.
Dat hij er iets mee te maken gaat hebben lijkt me stug, die zitten zo diep in de schulden, dat was ook 1 van de redenen dat hij zich uit het A1 project terug trok
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:57:58 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91257556



Renault R30 in 2011 Lotus Renault Livery vandaag in Birmingham gepresenteerd
pi_91257592
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dan is de naam A10 iets beter te begrijpen, benieuwd wie de motoren gaat leveren
Ik ook, zeker nu aardig wat autofabrikanten de v10 uit het assortiment hebben gehaald.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:38:19 #84
184465 Migue
Sensuele man
pi_91259126
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op, alleen viel me net iets vreemds op: http://www.a10worldseries.com/a10worldseries.php

De claim is een V10-motor met 600pk. Alleen reden de A1GP-auto's met een V8-motor met 600 pk

Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/A1_Grand_Prix_cars
Ik weet niet hoe het precies zat met de motoren, maar deze waren in ieder geval nooit eigendom van de teams noch de series, maar van Ferrari. Er moest dus wel een nieuwe motorleverancier gevonden worden en als een V10 erin past, waarom ook niet, als het geld ervoor is?
pi_91264084
Ziet er dik uit die lotus / renault
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_91265459
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:38 schreef Migue het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het precies zat met de motoren, maar deze waren in ieder geval nooit eigendom van de teams noch de series, maar van Ferrari. Er moest dus wel een nieuwe motorleverancier gevonden worden en als een V10 erin past, waarom ook niet, als het geld ervoor is?
Chrysler :P
Please, make yourself uncomfortable.
pi_91272792
Alonso ziet Schumacher als grootste rivaal

vind ik bijzonder, maar Alonso weet wel waar hij het over heeft....
Please, make yourself uncomfortable.
pi_91272979
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef Stiggie het volgende:
Ziet er dik uit die lotus / renault
:Y
mis alleen nog een bovenaanzicht :P
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:31:39 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91275224
Alonsos verdict on the 2011 changes1.13.2011

quote:
Madonna di Campiglio, 13 January In his first press conference of the year, Fernando Alonso also talked about the new technical and rule changes that will affect the 2011 cars. They will certainly be more complex to handle on the part of the driver because we will have more operations to carry out, explained the Spaniard. There will be the return of KERS and the new adjustable rear wing, even if the front wing wont be adjustable any more. You will need to find the way to adapt and find the right mechanisms for the buttons to avoid losing the correct concentration for driving. The simulator gives us a big hand with that, allowing us to do intensive training on this aspect.

Will these changes help overtaking? I hope so. For years changes to the regulations have been brought in with this objective but they havent always worked. Were crossing our fingers but I think that between KERS and the adjustable rear wing there will be enough difference in speed to be able to overtake a car youre fighting. These changes have been brought in after meticulous work on the part of the Technical Working Group and I believe they will work. Will we have to be more aggressive? It depends on the situation: if you just need a place to win the title then theres no need.

Another change will be the Pirelli tyres that Fernando has already tested for two days in Abu Dhabi last November. The first feeling is positive, says Fernando. But we will know more at the next tests, those will be very interesting. I will certainly have to change my driving style a bit. The unknown remains the wet tyres, that we havent yet had a chance to try.

In 2009 the introduction of KERS pushed many drivers into a hard winter and slimming routines. But this year the minimum weight of the car has been increased to 640kg, meaning the weight of the driver is not so crucial for the effective use of ballast. I havent lost much weight yet, partly because last week I had to interrupt my training because of a small muscle contraction in my leg, explains Fernando. For the start of the championship perhaps you will see more of a weight difference. This year we will have to pay even more attention to physical and mental preparation because of the calendar. For example we will have trips that are physically demanding such as Australia-Malaysia-China, with the last two races on successive weekends. If you arrive in Malaysia at 80% one week later you risk being at 50%.

On the issue that the new rules could make the result of qualifying less important for the result of the race, Fernando was very cautious. Its possible, because overtaking should be less difficult. But qualifying, the start and the first corner will remain decisive moments. But its too early to make a real prediction: we will have to see how things go in the first races to have a more precise idea.
http://www.ferrari.com/En(...)he_2011_changes.aspx
pi_91284827
Dat rode van Total en dat veel te grote Lotus logo mogen ze er wat mij betreft er wel afhalen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:56:42 #91
131800 Tarado
capô de fusca
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:06:18 #92
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_91306843
Goede site :D :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:21:23 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91307371
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:06 schreef sanger het volgende:
Goede site :D :P
:) Is inderdaad niet veel, ze meldden gisteren op twitter @A10WS dat vandaag de auto gepresenteerd zou worden, voorlopig moeten we het met een motorgeluidje doen of zal er meer volgen vandaag?
pi_91311041
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Is inderdaad niet veel, ze meldden gisteren op twitter @A10WS dat vandaag de auto gepresenteerd zou worden, voorlopig moeten we het met een motorgeluidje doen of zal er meer volgen vandaag?
Nee, op de site staat "come back next week for information". Dus die motor was het wel voor vandaag.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_91312397
pfffff wat een schijtsite
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:28:44 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91312930
Je zou haast zeggen dat het een grap is van iemand, die "persconferentie" van gisteren heeft ook niet plaatsgevonden, tenminste ik kan er niets over terugvinden, verder valt het me op dat er geen enkel bericht over A10WS op de serieuze motorsport sites staat, alleen op wat forums.
pi_91313491
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:28 schreef Tarado het volgende:
Je zou haast zeggen dat het een grap is van iemand, die "persconferentie" van gisteren heeft ook niet plaatsgevonden, tenminste ik kan er niets over terugvinden, verder valt het me op dat er geen enkel bericht over A10WS op de serieuze motorsport sites staat, alleen op wat forums.
Ik heb het bij F1Fanatic vandaan, maar RaceXpress geeft er ook aandacht aan
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:44:14 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91313709
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik heb het bij F1Fanatic vandaan, maar RaceXpress geeft er ook aandacht aan
Voorlopig komt het allemaal vrij amateuristisch op me over, we gaan het zien :) (of niet)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 januari 2011 @ 13:44:28 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_91313721
De vlucht waarop Richard Branson zou gaan fungeren als stewardess is uitgesteld.

Stewardessenvlucht Branson uitgesteld
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_91465573
Virgin VR-02 doorstaat FIA-crashtests
quote:
Op schema
Vorig jaar was het voor Virgin Racing net als de twee andere nieuwe teams een race tegen de klok om in Bahrein een auto op de grid te krijgen. Dit jaar ligt het team een stuk beter op schema. De auto heeft volgens technisch directeur Nick Wirth alle FIA-crashtests doorstaan en zal gereed zijn voor de eerste test in Valencia op 1 februari.

Versnellingsbak
"De auto heeft alle FIA-crashtests doorstaan," zei Wirth, "en de versnellingsbak wordt momenteel op de testbank getest. Het is duidelijk dat we nu met de ontwikkeling van de auto nog niet zover zijn als de gevestigde teams. Dat komt omdat we voor sommige onderdelen afhankelijk zijn van andere partijen. Maar we hebben een goede groep externe bedrijven om ons heen die onvermoeibaar doorwerken om ons op schema te houden voor de eerste test met de nieuwe auto."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')