Ook zo lullig om weg te gaan zonder gedag te zeggenquote:
Ja best welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook zo lullig om weg te gaan zonder gedag te zeggen
Ik luister nog even Limp Bizkitquote:
Ik Glitter in the air, die tekst is zo vreselijk mooi, bijna iedere dag even luisterenquote:
Sweet dreams Kallyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik Glitter in the air, die tekst is zo vreselijk mooi, bijna iedere dag even luisteren
Maar bijna klaar dus ik ga afsluiten hier, slaap lekker Stewie
Ik ga ook naar de mediamarktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:26 schreef iBenny het volgende:
Straks naar de Mediamarkt.. laptop helpen uitzoeken
Wat danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nu echt klaar met Angela..
Wat een dom wijf
Dat soort dingen hoeven we niet te weten Kallyquote:
?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoeven we niet te weten Kally! Aparte tijd trouwens om te gaan FOK!ken btw
Okequote:
Te schattig, hij weet van gekkigheid niet of hij moet liggen of staan, dus doet om en omquote:
Je snapt dat ik weet waar je het over hebt maar dat ik toch een gemaskerde spaanse man voor me zie he? Met een groot....zwaard.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Te schattig, hij weet van gekkigheid niet of hij moet liggen of staan, dus doet om en om
Oeh die was gisteren nog op tv, die stemquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Je snapt dat ik weet waar je het over hebt maar dat ik toch een gemaskerde spaanse man voor me zie he? Met een groot....zwaard.
Poets zequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:45 schreef Cee het volgende:
Ik ga effe boodschappen doen. Oh ja en m'n hele huis ('t is ook zo'n enorme villa) moet nog gezogen en gepoetst worden.
Het zat al goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm.. Ik denk dat het goed zit.. Ik kreeg een big smile toen ie me zag..
Ik zit achter het raam
Dat dacht ik eigenlijk ook, geen idee dat je kat zo heette Kallyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Je snapt dat ik weet waar je het over hebt maar dat ik toch een gemaskerde spaanse man voor me zie he? Met een groot....zwaard.
Het jaar is pas op de helftquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef Lutte het volgende:
Ik wil echt niet meer naar school... Normaal had ik er altijd wel weer zin in, zeker na twee weken vakantie, maar nu zie ik er zo tegenop...
Gewoon gaan, en alle docenten ownen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef Lutte het volgende:
Ik wil echt niet meer naar school... Normaal had ik er altijd wel weer zin in, zeker na twee weken vakantie, maar nu zie ik er zo tegenop...
maar zo denken: nog 1.5 dag vrijquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon gaan, en alle docenten ownen.
Maar zo denken, Zero heeft nog 2 weken vrij.quote:
Zero moet heel hard leren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar zo denken, Zero heeft nog 2 weken vrij.
Ja. Doe ikquote:
optijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:33 schreef Lutte het volgende:
Ik vind nog een kerstkaart in mijn schooltas.
Dat klopt jahquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geef ik maandag wel, het gaat om het gebaar, niet om het wanneer.
Wie wat waar? Die van Lenny bedoel je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou c_a, bedankt voor de spoilers in de kandidatentopics![]()
. Daar is toch een spoilertopic voor?
In het Shary-Ann-topic stond er ook weer een.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie wat waar? Die van Lenny bedoel je?
Nou ja, misschien ook wel, maar ik vind dat het dan wel zo netjes is dat er een soort resultwaarschuwing bij staat, je hebt verschillende mate van spoilers vind ik. Stel dat het ging over bijvoorbeeld een valpartij tijdens de singoff ofzo, dan vind ik het niet zo erg om een spoiler te lezen, maar informatie of iemand wel of niet door gaat, dat verpest zo de showquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef iBenny het volgende:
In een spoilertag moet het wel kunnen toch?
Nja, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, misschien ook wel, maar ik vind dat het dan wel zo netjes is dat er een soort resultwaarschuwing bij staat, je hebt verschillende mate van spoilers vind ik. Stel dat het ging over bijvoorbeeld een valpartij tijdens de singoff ofzo, dan vind ik het niet zo erg om een spoiler te lezen, maar informatie of iemand wel of niet door gaat, dat verpest zo de show.
eensch!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, misschien ook wel, maar ik vind dat het dan wel zo netjes is dat er een soort resultwaarschuwing bij staat, je hebt verschillende mate van spoilers vind ik. Stel dat het ging over bijvoorbeeld een valpartij tijdens de singoff ofzo, dan vind ik het niet zo erg om een spoiler te lezen, maar informatie of iemand wel of niet door gaat, dat verpest zo de show.
Waar woon je ergens in Brabantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef Crazy-M het volgende:
De indruk van gister (geluid is matig tot slecht ivm fotocamare):
De Percussie band:
En carnavalsorkest De Buskes:
Toch duidelijk een andere soort dan hoempapa muziek
quote:
Hey allebeiquote:
Tilburg iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar woon je ergens in Brabant?
Caramba ken ik nl. wel.
Heeyquote:
hier bewolktquote:
quote:
Was leuk las ik?quote:
Echt super gaaf, echt zo kickenquote:
Dat moet je maar afwachtenquote:
O dat is wel vet jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Echt super gaaf, echt zo kicken
is 1ste jaar dat we weer terug in deze kroeg zitten, bar eigenaar die wil ons niet meer weg hebben.
Wil zelfs dat onze naam onder zijn kroegnaam komt te staan aan de gevel
Maar jah, goede combi:
Cafe de Roemer, en Carnavalsvereniging De Roemerleppers
En vanavond weer een fiskequote:
quote:
Ik had niet anders verwachtquote:
Hey schoonzoonquote:
ik nog nietquote:
Eet zequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:54 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is even snel iets eten. Tot zo
Ik heb 1 krentenbol op vandaagquote:
quote:
okquote:
ik een bammetje met Pindakaasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Eet ze
[..]
Ik heb 1 krentenbol op vandaag
En ik ben zo lui als maar zijn kan, heb mijn huis gedaan en nergens geen zin meer in, dus ik ga lekker wat bestellen zoquote:
tjah, ik ben ook nog lui, moet echt nog op energie komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik ben zo lui als maar zijn kan, heb mijn huis gedaan en nergens geen zin meer in, dus ik ga lekker wat bestellen zo
From home ?quote:
Bewijzen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef Lutte het volgende:
Wiskunde, bewijzen enzo... Dat kon ik vorig jaar al niet, en omdat verwacht wordt dat je het wél kon staat er nu geen uitleg. Eens even wat aantekeningen van vorig jaar zoeken.
ik heb nog wel een draaischijfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mag ik wat spullen van je lenen? Ik wil een telefoon bouwen
Ja, bewijs dat de hoekensom van een driehoek altijd 180 graden is aan de hand van de stelling van de buitenhoek enzo.quote:
jaaah,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met van die boederijdierengeluiden?
Ohw datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, bewijs dat de hoekensom van een driehoek altijd 180 graden is aan de hand van de stelling van de buitenhoek enzo.
Hap, slik, wegquote:
Daar heb ik me toch wat uren lol aan gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaaah,
en heb ook nog de hoorn, een mooie roze
quote:
Zoiets zal het wel zijn, dit gaat nog leuk worden. Ik heb echt het ruimtelijk inzicht van een gehaktbal dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw dat
De graden van 1 hoek en dan kon je de rest uitrekenen ofzo.
Misschien staat het ook wel op internet
is iets met stelling van pythagoras dacht ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw dat
De graden van 1 hoek en dan kon je de rest uitrekenen ofzo.
Misschien staat het ook wel op internet
Dan moet je er twee weten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is iets met stelling van pythagoras dacht ik
Mijn ex vriend zei altijd dat vrouwen dat niet hebben, tot we een kamer gingen verbouwen en ik zei dat iets niet ging, hij boos (uiteraard) en volhouden van wel, 3 x raden wie gelijk hadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn, dit gaat nog leuk worden. Ik heb echt het ruimtelijk inzicht van een gehaktbal dus.
Nogal ja, cijfertjes vind ik wel leuk maar die sommenquote:
Je weet geen van de hoeken, maar je weet wel door bijvoorbeeld zandloperfiguren en Z-hoeken dat hoek 1 hoek 3 is, en dan moeten de twee hoeken van allebei de driehoeken gelijk zijn en... Ik heb hier zo geen zin in.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is iets met stelling van pythagoras dacht ik
Dan gewoon je geodriehoek pakkenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn, dit gaat nog leuk worden. Ik heb echt het ruimtelijk inzicht van een gehaktbal dus.
Op examen had ik een 5.4 voor wiskunde.Maar omdat ik de rest van het jaar altijd 8en en 9s had was ik toch geslaagdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Hoeken, ed. waren ook niet echt mijn sterkste punt
Sinus, Tanges en Cosinus (ofzo)
Maar jij bent SuperMams.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn ex vriend zei altijd dat vrouwen dat niet hebben, tot we een kamer gingen verbouwen en ik zei dat iets niet ging, hij boos (uiteraard) en volhouden van wel, 3 x raden wie gelijk had
Ik heb voor Wiskunde nooit lager dan een 7.5 gehaaldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Op examen had ik een 5.4 voor wiskunde.Maar omdat ik de rest van het jaar altijd 8en en 9s had was ik toch geslaagd
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar jij bent SuperMams.Hopelijk heb ik wat inzicht georven.
quote:
Die cage hoeft je niet te plaatsen, die speel je alleen vrij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb op 1 account mijn stadion al staan maar de batting cage nog niet, hoe raar is dat dan
Dat is een goal bij mij, build a batting cagequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die cage hoeft je niet te plaatsen, die speel je alleen vrij.
Ik twijfel ook tussen curry en pizzaquote:
Oh, bij mij nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een goal bij mij, build a batting cage
Ik hoef geen pizza, maar grieks ofzo heb ik ook wel trek in, gatver het is te lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik twijfel ook tussen curry en pizza
Ik ga denk ik heel simpel voor de Chicken Korma want dan is het snel bezorgd als ik belquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef geen pizza, maar grieks ofzo heb ik ook wel trek in, gatver het is te lekker
Ook belangrijk, ik kwam spareribs tegen en die zijn toch ook wel errug lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga denk ik heel simpel voor de Chicken Korma want dan is het snel bezorgd als ik bel
Oh dear, nu wil ik dat ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook belangrijk, ik kwam spareribs tegen en die zijn toch ook wel errug lekker
Whehehequote:
Spareribs zijn wel heel erg fokking lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
Het worden spareribs, daar zit een gepofte aardappel bij en dat vind ik
ik moet die wheat collectie compleet krijgenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een goal bij mij, build a batting cage
Ja ik weet het, vandaar dat ik ze besteld hebquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spareribs zijn wel heel erg fokking lekker
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moet die wheat collectie compleet krijgen
haha thanksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef Kally het volgende:
Ik heb je die koekjes gegeven Creezie via je wishlist
3FMquote:
Staan ook in mijn wishlistquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha thanks
welke moet jij nog hebben ?
hmm heb hem nog nietquote:
heb hem, thanksquote:
O nee staat bij my neighbours, maar als je daar een gift geeft gaat het van je eigen aantal af, geeft niet komt goed, ik krijg het wel bij elkaarquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb hem, thanks
spel was niet zo snel.
Heb alleen de muffins nog, zodra ik die flour heb geef ik hem door
Moet je Cityville gaan spelenquote:
kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
O nee staat bij my neighbours, maar als je daar een gift geeft gaat het van je eigen aantal af, geeft niet komt goed, ik krijg het wel bij elkaar
Preciesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt
maar heb alweer 8 wheats gepland, zal ook wel weer iets tussen zitten
Deed ik ook niet maar ik ben verslaafdquote:
Ik ben blij dat ik ze niet speelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Deed ik ook niet maar ik ben verslaafd
Ik heb zelfs meerdere accounts aangemaakt omdat je zoveel buren nodig hebt
Ja is ook beterquote:
Wortelquote:
Ik moet weten of ie morgen komt, want dan ga ik lekkere dingen halen, en ik zie gewoon dat ie mn bericht heeft gelezen.. maar geen reactie.. GRRRRRquote:
Ik zou het sowieso halenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik moet weten of ie morgen komt, want dan ga ik lekkere dingen halen, en ik zie gewoon dat ie mn bericht heeft gelezen.. maar geen reactie.. GRRRRR
maar, hij is druk..
Ik wil het weten, ik wil het weten
*stampvoet*
ohnee.. dat heeft geen zin
Mijn mond viel ook open, op de manier waarop het er staat lijkt het net of het raar is als je dat niet doet.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
OMG
Ik heb van Rob een iPad gehad
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn mond viel ook open, op de manier waarop het er staat lijkt het net of het raar is als je dat niet doet.
Prop je het in je moederquote:
Weet je waarom? Omdat ik 12 kilo ben afgevallen en omdat hij waarschijnlijk de komende 3 weken weer van huis isquote:
Awwww wat is die Tank toch een schatjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je waarom? Omdat ik 12 kilo ben afgevallen en omdat hij waarschijnlijk de komende 3 weken weer van huis is
Tof!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
OMG
hey hey C_Aquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
OMG
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Awwww wat is die Tank toch een schatje
welk topic ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:49 schreef Kally het volgende:
O ik geloof dat ik maar uit dat topic moet blijven
Die link die ik net gaf, zit te trillen van kwaadheid over sommige reactiesquote:
Dat zijn de internetheldjes die hier patsen maar niet eens een vriendin hebben, maar feit blijft dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Die link die ik net gaf, zit te trillen van kwaadheid over sommige reacties
Dank je lieffie, het ligt bij mij nogal gevoeligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn de internetheldjes die hier patsen maar niet eens een vriendin hebben, maar feit blijft dat het gebeurt.
En verder vind ik je een heldin om je reacties.
grote mond op het forum maar in RL doen ze niks.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je lieffie, het ligt bij mij nogal gevoelig
En ja ik weet het stoere praatjes enzo, maar pfff
Je hebt er ooit een opmerking over gemaakt ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt er ooit een opmerking over gemaakt ja.
De TT krijgt nu ook een heel andere betekenis.
Heel verstandig, en uiteraard lekker nummerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:54 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik gooi er gewoon even een liedje tussendoor
Hahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is van een liedje, en ik weet hoe Stu die bedoelde
Lutte toch, in het Engels bedoel jij dan een 'black eye'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt er ooit een opmerking over gemaakt ja.
De TT krijgt nu ook een heel andere betekenis.
Ja, vind ik ook een lekker nummerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel verstandig, en uiteraard lekker nummer
Hier is het pas 4 uur. Ik hoef niets voor 7 uur te hebben eigenlijkquote:
Misschien wel verstandig...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:49 schreef Kally het volgende:
O ik geloof dat ik maar uit dat topic moet blijven
Nee maar ik heb maar 1 krentenbol op vandaag, dus lust nu wel watquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het pas 4 uur. Ik hoef niets voor 7 uur te hebben eigenlijk
Spareribs, ik heb geen zin wat te makenquote:
De nieuwequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:00 schreef Laysa het volgende:
Ik heb kippebouten opstaan![]()
In mn nwe pan....en straks gaat de patatten/frietenpan ook aan
Dat kan ik me nu dan wel voorstellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik heb maar 1 krentenbol op vandaag, dus lust nu wel wat
Dan zijn ze het lekkerst, vers uit een verse panquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Spareribs, ik heb geen zin wat te maken
Wat een gehoer dat quotenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zijn ze het lekkerst, vers uit een verse pan
Ik weet maar al te goed hoe iets waar je irl mee te maken gehad hebt (in welke vorm dan ook) je op het forum echt het bloed kan laten koken. Ik heb dat altijd in die non-discussies over homo's enzo, wind me er veeeeel te veel over op altijd, maar dat gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
En ja ik weet het stoere praatjes enzo, maar pfff
Homo's zijn viesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet maar al te goed hoe iets waar je irl mee te maken gehad hebt (in welke vorm dan ook) je op het forum echt het bloed kan laten koken. Ik heb dat altijd in die non-discussies over homo's enzo, wind me er veeeeel te veel over op altijd, maar dat gaat vanzelf.
Uit die topics wegblijven is dan het beste ja, ookal is dat echt verrekte moeilijk vaak.
Ja, maar je hebt mensen die zeggen dat ze normaal zijn en dat soort dingenquote:
Ja ik weet het, maar je zou ze zo graag even grrrr.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet maar al te goed hoe iets waar je irl mee te maken gehad hebt (in welke vorm dan ook) je op het forum echt het bloed kan laten koken. Ik heb dat altijd in die non-discussies over homo's enzo, wind me er veeeeel te veel over op altijd, maar dat gaat vanzelf.
Uit die topics wegblijven is dan het beste ja, ookal is dat echt verrekte moeilijk vaak.
Homo's zijn heul niet normaalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt mensen die zeggen dat ze normaal zijn en dat soort dingen. Daar word ik altijd boos van
.
Ik deel niet hoor, ik heb hongerquote:
Sorryquote:
Hoeren zijn hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef Kally het volgende:
O en Lays, mijn quote wil ook niet de hele tijd
Ik krijg nu pas je berichten binnenquote:
haha..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg nu pas je berichten binnen
Echt niet, awww lieffie toch, knuffel van mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha..
Maar, morgen gaat niet door, nu ben ik verdrietig.. troost mij
Word je daar niet gek van, van zoveel tweetsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook vrij weinig
Hoogstens als ik wat boeiends zie langskomen in de Tweetfeed
Neuhjquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Word je daar niet gek van, van zoveel tweets?
Nee, hij moet in fucking Zoetermeer spelenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt niet, awww lieffie toch, knuffel van mij
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een geniaal nummer![]()
!
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Raar he dat mensen verschillende meningen hebben
of nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:01 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn zo ongelooflijk aan het draaien met die uitleg over Moerdijk![]()
ik ookquote:
Nah... ik geloof het gewoon nietquote:
jah inderdaad, net als met dat water enzo,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... ik geloof het gewoon niet
Als je mensen hoort die overal jeuk en bultjes krijgen en dan zegt dat er niks aan de hand is dan klopt er toch iets niet? Of de brandweer maar te zwijgen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:07 schreef iBenny het volgende:
200 chemische stoffen de lucht in, maar het is niet gevaarlijk? Come on!
* iBenny gaat ff in het zwavelzuur zwemmen
is niet gevaarlijk johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:07 schreef iBenny het volgende:
200 chemische stoffen de lucht in, maar het is niet gevaarlijk? Come on!
* iBenny gaat ff in het zwavelzuur zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |