Ook zo lullig om weg te gaan zonder gedag te zeggenquote:
Ja best welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook zo lullig om weg te gaan zonder gedag te zeggen
Ik luister nog even Limp Bizkitquote:
Ik Glitter in the air, die tekst is zo vreselijk mooi, bijna iedere dag even luisterenquote:
Sweet dreams Kallyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik Glitter in the air, die tekst is zo vreselijk mooi, bijna iedere dag even luisteren
Maar bijna klaar dus ik ga afsluiten hier, slaap lekker Stewie
Ik ga ook naar de mediamarktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:26 schreef iBenny het volgende:
Straks naar de Mediamarkt.. laptop helpen uitzoeken
Wat danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nu echt klaar met Angela..
Wat een dom wijf
Dat soort dingen hoeven we niet te weten Kallyquote:
?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoeven we niet te weten Kally! Aparte tijd trouwens om te gaan FOK!ken btw
Okequote:
Te schattig, hij weet van gekkigheid niet of hij moet liggen of staan, dus doet om en omquote:
Je snapt dat ik weet waar je het over hebt maar dat ik toch een gemaskerde spaanse man voor me zie he? Met een groot....zwaard.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Te schattig, hij weet van gekkigheid niet of hij moet liggen of staan, dus doet om en om
Oeh die was gisteren nog op tv, die stemquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Je snapt dat ik weet waar je het over hebt maar dat ik toch een gemaskerde spaanse man voor me zie he? Met een groot....zwaard.
Poets zequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:45 schreef Cee het volgende:
Ik ga effe boodschappen doen. Oh ja en m'n hele huis ('t is ook zo'n enorme villa) moet nog gezogen en gepoetst worden.
Het zat al goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm.. Ik denk dat het goed zit.. Ik kreeg een big smile toen ie me zag..
Ik zit achter het raam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |