quote:Nadat Volvo alles heeft gedaan om de S60 in de markt te zetten als de auto die het merk een stoerder imago moet bezorgen, volgt bij de V60 eenzelfde strategie. Is die nieuwe lifestylestation echt zo sportief als Volvo ons wil doen geloven?
Om die vraag maar meteen te beantwoorden: nee. Is het in een sportieve auto echt leuk om glooiende bochtige wegen te rijden, in de V60 komen we niet verder dan de constatering dat de auto zich prima redt onder dat soort omstandigheden. Dat is een kwalitatief verschil. In die hoedanigheid kunnen we gewoon zeggen dat de V60 geen sportieve auto is. Is dat erg?
Nee, hoor. De auto is namelijk wel behoorlijk dynamisch en dat is voor een Volvo in dit segment al heel wat. Zeker als je bedenkt dat de auto op massas andere vlakken scoort zoals een Volvo meestal scoort: bijzonder netjes. Een heel grote verrassing is de V60 na
onze kennismaking met de nieuwe S60 natuurlijk niet meer. De station is volgens
het merk tot de C-stijl gelijk aan de S60 en we hebben geen gaten in die claim kunnen schieten. Designtechnisch is de V60 misschien nog wel meer geslaagd dan de sedan, een kenmerk dat we in het D-segment wel vaker tegenkomen.
De XC60-achtige achterkant ziet er best gaaf uit en en profil oogt de auto allesbehalve bedaagd. Het interieur is typisch Volvo: zeker premiumwaardig, maar dan op een robuuste manier. We zijn wildenthousiast over de (dunne) stoelen, die qua thuiskomgevoel doen denken aan de optionele comfortzetels van BMW in de 5- en 7-serie. Dat Volvo zich nu ook op de lifestyle-station heeft gegooid, betekent dat je iets inlevert aan bagageruimte: het pakezel-tijdperk is voorbij. Evengoed heb je een redelijke 430 liter tot je beschikking in een goed toegankelijk laadruim met vlakke vloer.
Geen behoefte
We konden in de V60 voor het eerst de nieuwe 1,6-liter turbomotor in een Volvo uitproberen in de vorm van een T4. Deze heeft 180 pk en was bij ons gekoppeld aan de zestraps Powershift-automaat met dubbele koppeling. Al zit die niet op het niveau van de Duitse concurrentie, hij is altijd nog sneller en prettiger dan een ouderwetse automaat. Bovendien werkt hij wel mooi samen met de turbomotor. Je hebt eigenlijk geen moment directe behoefte aan meer power: het blok is mooi soepel, reageert prima op gasinput en de automaat houdt de toeren niet overdreven laag.
Rijden doet de V60 prima. Zoals gezegd is diehard sportief wat anders, maar de voortrein maakt evengoed veel indruk. Het sturen gaat heel direct en vooral de manier waarop de V60 zich zet en het uitblijven van onderstuur vallen in positieve zin op. Evengoed voelt de auto geen moment ook maar een beetje oncomfortabel. De optelsom van die twee levert een auto op waarin je zonder een centje pijn 100.000 km per jaar aflegt. Een typische Volvo met meer dynamiek dan je wellicht verwacht. De Duitse concurrentie is
evengoed nog net een tandje scherper, al scheelt het niet veel met een voorwielaangedreven Audi A4 Avant, wat de Duitse tegenstrever is die het meest in het vaarwater van de V60 zit. Aangezien de vanafprijs van gelijkgemotoriseerde versies altijd een paar duizend euro in het voordeel van de Volvo is (wat alleen maar erger wordt als je je auto gaat volhangen met opties), kan dat best een leuke vergelijking worden. Met deze V60 heeft het merk echter weer een model in de aanbieding dat een heel reëel en prettig alternatief is voor de geijkte Duitse keuzes.
quote:Lengte/breedte/hoogte 4628 mm/ 1865 mm/ 1484 mm
Wielbasis 2776 m
Gewicht 1533 kg
Laadvermogen 567 kg
Aanhangermassa geremd/ongeremd 1600 kg/ 750 kg
Kofferruimte 430-1241 l
Tankinhoud 68 l
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Zat ik toch aardig goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Je mag niet liegen: zondag 17 augustus 2003 @ 02:09
Bijna.
Sorry, ik weet niet eens wat ik moet controlerenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef bietelboer het volgende:
Ik vermoed dat het een spam accountje geweest is op een ander forum dan ofzo
Kan Anne dat niet controleren dan?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:08 schreef 2cv het volgende:
Het kon slechter qua OP want geen japans of duits gedrocht.
Zeg!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:08 schreef 2cv het volgende:
Het kon slechter qua OP want geen japans of duits gedrocht.
Dat is mijn zin!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:15 schreef Anne het volgende:
Ik ga maar eens mijn kussens knuffelen. Beetje op tijd opstaan. Trusten allen.
Hou mn tassie ff vastquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:16 schreef Anne het volgende:
[..]
* Anne gooit d'r bril naar je toe. Die gebruik ik toch niet namelijk.
Trutje.
Volgens de search: http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:
Ik gebruikte em al lang voordat ik op fok kwamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens de search: http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Is dit het eerste topic waar die quote ooit in is gepost door een user: Wat is het nut van een onzin topic openen?
En toevallig ben ik die user: Wat is het nut van een onzin topic openen?
Dus. Mijn zin..
Zo. Heb ik je daar mooi even. Heheheheh.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:05 schreef Barcaconia het volgende:
Hyundai i10? Ook graflelijk namelijk.
Dr was in t vorige topic al goede morgen tegen je gezegdquote:
Nog 0 contact... En ze is vandaag jarig, en er is maar één ding griezeliger van exen die je niet uit kunnen staan: haar moederquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:30 schreef Alfisti het volgende:
De verstandhouding tussen jou en de buuv is nog steeds niet best?
Tevens goedemorgen
Tevens toedeloe, ik ga de Peus eens even schoonmaken
Ik vind deze versie veel en veel mooier eigenlijk...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:18 schreef Bargehassus het volgende:
P1800ES. Me like. Sneeuwwitjes doodskist.
Het is weer eens zover heur.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:20 schreef 2cv het volgende:
Mogguh. Is Anne al weggespoeld ?
[Upd] Groot alarm om hoogwater Limburg
Die P1800 is wel ultiem tof.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:47 schreef Bargehassus het volgende:
De Saintmobiel.Is ook zeker mooi. En ja, ik heb wel wat met (oudere) Volvo's.
Omdat de andere kleuren bagger zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:47 schreef Anne het volgende:
Hehehe, toch een Peuwleuw dus. Maar waarom in godsnaam zilver! Meerprijs ook nog
!
Ik vind (zilver) grijs echt voor ouwe lullenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:48 schreef bietelboer het volgende:
Ik vind het geen lelijke kleur hoor
Ik ben ook een oude lulquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind (zilver) grijs echt voor ouwe lullen. Op sommige auto's is het wel mooi, maar dat zijn vaak geen alledaagse/standaard auto's.
Ja, ben er ook wel blij meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:53 schreef bietelboer het volgende:
Laat Anne maar lullen, zeer mooi wagentje heb je gekocht!
Prive.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:55 schreef Bargehassus het volgende:
De beschikbare "kleuren" zijn vaak bedroevend de laatste jaren. Maar ik wens je veel plezier met je nieuwe auto. Privé of een leaser?
Het ligt er volgens mij aan waar je mee op groeit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:56 schreef bietelboer het volgende:
Mijn vader is juist van de Duitser afgestapt en heeft een Jap gekocht
Diesel ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
Leuk bakkie Bara, nu nog een mantelpakje![]()
Diezol neem ik aan ?? beetje deftige optie's ?
Waar je ook gelijk in hebt, er werkt niks fijner als fabrieksoriginele opties, en achteraf inbouwen is tegenwoordig helemaal niet zo makkelijk meer, en tevens in 90% van de gevallen duurder, en levert gezeur op met garantie bij de dealer enzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Diesel ja.
Best wel wat opties genomen ja. Alles wat ik wilde zit er wel op.
Geen zin om te bezuinigen op 1000 euro op zo'n bedrag namelijk.
15 weken levertijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar je ook gelijk in hebt, er werkt niks fijner als fabrieksoriginele opties, en achteraf inbouwen is tegenwoordig helemaal niet zo makkelijk meer, en tevens in 90% van de gevallen duurder, en levert gezeur op met garantie bij de dealer enzo.
Goed gedaan dus![]()
Wanneer mag je hem voor de deur planten ??
Ik heb weleens zo'n ding van m'n werk meegehad... Inderdaad bij het eerste stoplicht: plop, uit. En bij het intrappen van je koppeling weer aan. Ik vind trouwens wel dat je dat ding enorm in de toeren moet jagen om vooruit te komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
15 weken levertijd![]()
Dus ergens tussen half april - eind april.
Dat start stop gebeuren is wel apart trouwens op zo'n auto.
Erg vaag dat je auto uit gaat op een bepaald moment
Damn.quote:
Is even wennen om mee te rijden ja. De turbo werkt al wel bij lage toeren hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb weleens zo'n ding van m'n werk meegehad... Inderdaad bij het eerste stoplicht: plop, uit. En bij het intrappen van je koppeling weer aan. Ik vind trouwens wel dat je dat ding enorm in de toeren moet jagen om vooruit te komen.
Jah, ik vind het irritant, maar dat is volgens mij meer omdat je het niet gewend bent, op de smartie van de buurman zit het ook, ik vind het niksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
15 weken levertijd![]()
Dus ergens tussen half april - eind april.
Dat start stop gebeuren is wel apart trouwens op zo'n auto.
Erg vaag dat je auto uit gaat op een bepaald moment
Denk aan je woordenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind (zilver) grijs echt voor ouwe lullen.
Ik heb een collega die zo'n eigenwijs hut is en nooit een gordel draagt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Damn.
In NL heb ik al-tijd m'n gordel om, als is het voor 2 seconden...
Maar hier zit ik rustig 40 min in de taxi zonder gordel.. misschien toch 'ns weer aan gaan wennen om het wel te doen![]()
We hadden al keiveel overeenkomstenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Denk aan je woorden![]()
* Alfisti feliciteert Barafappert verder met de mooie auto![]()
Allebei een grijze auto, hebben we toch weer een overeenkomst nadat de Alfa's weg zijn![]()
Heb je trouwens nog wat voor het hok terug gekregen?
Belastingvrij ja. In elk geval de komende 2 jaar geloof ik. Daarna is het maar weer zien wat het gaat worden. Dat zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, ik vind het irritant, maar dat is volgens mij meer omdat je het niet gewend bent, op de smartie van de buurman zit het ook, ik vind het niks![]()
Is dat ding nou belasting vrij ??
Valt mij eigenlijk nog meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef BaraCuda het volgende:
5300 kreeg ik terug voor die AlfaSlechtste investering ooit die Alfa
ANWB gaf 4700 aan ofzo, dus die 5300 valt inderdaad nog best mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Valt mij eigenlijk nog meeMaar inderdaad de afschrijving van zo'n Italiaans hok is gewoon belachelijk, dat met de Peauleaux een stuk minder zijn
Ik doe hem in de Yank niet zo vaak om, alleen bij lange stukken snelweg eigenlijk, of binnen de bebouwde kom als de kans op een prent wat groter is. In de Benz doe ik het automagisch altijd wél, maar dat zal met de rijstijl verband houden denk ik; cruisen of blazenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb een collega die zo'n eigenwijs hut is en nooit een gordel draagt.
Want er heeft ooit in een ver verleden een kennis vast gezeten toen hij te water ging of iets dergelijks.
Als je zulke filmpjes ziet ben je gewoon niet goed wijs als je de gordel niet aan doet.
In de Amerikaan ligt ook het V8 blok op je schoot na een crash, dus wat dat betreft zal een gordel toch niet veel wonderen verrichtenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe hem in de Yank niet zo vaak om, alleen bij lange stukken snelweg eigenlijk, of binnen de bebouwde kom als de kans op een prent wat groter is. In de Benz doe ik het automagisch altijd wél, maar dat zal met de rijstijl verband houden denk ik; cruisen of blazen
1 van de weinige toffe lolvo'squote:
Dat valt best mee; dat blok is een van de weinige dingen die op zijn plek blijven zitten denk ik; die zit binnen het chassisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In de Amerikaan ligt ook het V8 blok op je schoot na een crash, dus wat dat betreft zal een gordel toch niet veel wonderen verrichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Die Amerikaanse pickups zijn een stuk sterker dan het (goedkopere) Europese en Aziatische spul dat er rond rijdt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat valt best mee; dat blok is een van de weinige dingen die op zijn plek blijven zitten denk ik; die zit binnen het chassisMet een Yank moet je gewoon geen crashtesten doen tegen auto's met meer dan 2 euroNCAP sterren, want dan ben je idd kansloos; al heb je een 32 punts gordel om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder problemen rijden, alleen je moet wel blijven rollenAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
ik zag van de week een chavy blaser die zachtjes de sloot in was gegaan... flinke hap van de neus af hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Amerikaanse pickups zijn een stuk sterker dan het (goedkopere) Europese en Aziatische spul dat er rond rijdt.
Mwoah jaartje geleden is er hier in de stad eentje met 130 frontaal op een tegenligger geklapt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag van de week een chavy blaser die zachtjes de sloot in was gegaan... flinke hap van de neus af hoor.
Ik heb dezelfdequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Feli Bara. goede keus. Was zelf voor de Fabia gegaan, maar das mijn tic
Broes, bedankt, laptop bevalt
Gast zit dus nu vast voor meervoudige doodslag, want hij mocht daar 30. Het was beter geweest als ie een pijnlijke, langzame dood was gestorven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah jaartje geleden is er hier in de stad eentje met 130 frontaal op een tegenligger geklapt.
Andere auto 4 doden en die gast liep weg. Zonder een schrammetje.
Dingen zijn net tanks .
Ongetwijfeld. Maar het ging ff om de degelijkheid van Amerikaanse wagens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gast zit dus nu vast voor meervoudige doodslag, want hij mocht daar 30. Het was beter geweest als ie een pijnlijke, langzame dood was gestorven.
2,5 ton versus 0,9 wordt 'm nooit...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar het ging ff om de degelijkheid van Amerikaanse wagens.
Volgens mij reden die mensen in een redelijk nieuwe (Europese) auto.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je een lekkere vrouw was gewest had je nu een zoen van me gekregen
Ik sluit me aan bij de eerste reactie in dat topic.quote:
alles ziet er beter uit, mijn pc is 8 jaar oudquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:03 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn project topic ziet er nog beter uit als je hem bekijkt op een Samsung R530-JA09![]()
![]()
[PROJECT] Golf MK1 1.8 GTI 1982
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alles ziet er beter uit, mijn pc is 8 jaar oud
quote:kun je xenon in je achteruitrijlicht zetten?
want ik moet zeggen dat achteruitrij lampje krijg je zeer weinig licht van
vooral als je ruiten nog geblindeerd zijn ook!
Ik heb wel een oplossing aangedragen, maar dan nog, waarom wil je met dat licht zien.. Als de rest achter me maar ziet dat ik achteruit gaquote:
Xenon is wat overdreven, mar ik vind het idee om wat meer licht uit die achteruitrijlampen te laten komen geen gek idee. Als ik het niet goed kan zien wegens te weinig licht dan trap ik elke paar decimeters op de rem zodat ik wat meer licht heb.quote:
de alfa aangeduuwd?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik heb vanmorgen hardgelopen
Goed gedaan.quote:
goedemorgen kleine smurfquote:
Nee, m'n alfa is keibetrouwbaarquote:Op zondag 9 januari 2011 10:46 schreef lipje het volgende:
[..]
de alfa aangeduuwd?
enne feli met je nieuwe Pauperauto model PeuNeu
t blijft een Volkswagen = Pauperautoquote:
Eens.quote:
t zit m in de naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Moest je zo nodig schijten dan?![]()
Tevens goedemorgen
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet (zilver) grijs.
Golf type 1 die je aan het opknappen bent heb ik een zwak voorquote:Op zondag 9 januari 2011 12:23 schreef BroesWillems het volgende:
Ik wou ff zeggen dat volkswagens geen pauperauto's zijn...![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:18 schreef Duvel het volgende:
Mijn eerste auto was een SAAB 900 Turbo.
Ik heb nog steeds een zwak voor die wagens. Zou het er aan liggen dat het je eerste auto was?
De onderhoudstoestand van m'n 1e auto was ook zwak. Zou het daarmee te maken hebben?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb ook een zwak voor mn 1e auto.
Geen idee, die van mij was wel goed.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
De onderhoudstoestand van m'n 1e auto was ook zwak. Zou het daarmee te maken hebben?
Gegarandeerdquote:Op zondag 9 januari 2011 13:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
De onderhoudstoestand van m'n 1e auto was ook zwak. Zou het daarmee te maken hebben?
Veel geld waard nu als je een goede hebtquote:Op zondag 9 januari 2011 13:18 schreef Duvel het volgende:
Ik heb nog steeds een zwak voor die wagens. Zou het er aan liggen dat het je eerste auto was?
De windows installatie disk heeft ook een reparatie optiequote:Op zondag 9 januari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
kak zooi, mn pc wil opstart herstel uitvoeren, want hij start niet meer op, alleen blijft die dus ook in opstart herstel hangenkak,kak,kak
de volgende was een 155 en daarna weer een 155quote:
die heb ik nietquote:Op zondag 9 januari 2011 13:36 schreef bietelboer het volgende:
[..]
De windows installatie disk heeft ook een reparatie optie
Mag ik even refereren aan reactie #152 in dit topic?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Veel geld waard nu als je een goede hebt![]()
Zag het al jaquote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mag ik even refereren aan reactie #152 in dit topic?
Ja dat zou moeten werken.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die heb ik nietkan een willekeurige win7 instal diks werken?
ik draai win7 jaquote:Op zondag 9 januari 2011 13:49 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja dat zou moeten werken.
Edit: als je ook win7 draait dan he
win 2k,quote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
een maand geleden had ik nog windows 2000
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind (zilver) grijs echt voor ouwe lullen. Op sommige auto's is het wel mooi, maar dat zijn vaak geen alledaagse/standaard auto's.
Jaja, kakker.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
kak zooi, mn pc wil opstart herstel uitvoeren, want hij start niet meer op, alleen blijft die dus ook in opstart herstel hangenkak,kak,kak
Ja daar heeft mevrouw een punt!quote:
Mevrouw is gek op puntenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja daar heeft mevrouw een punt!
Die is zo ontworpen dat zelfs een oma er mee kan rijden naar de supermarkt, maar ook weer ontworpen om eens goed los te trekken op de track!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:
soms ben je best sneuquote:Op zondag 9 januari 2011 14:33 schreef Anne het volgende:
Misschien kan je ook ff een PC bij elkaar bedelen in V&A, peu.
Ze past zich redelijk snel aan aan het niveau iddquote:
Voor die sufferd zelf ook, staat gewoon op de dopquote:Op zondag 9 januari 2011 14:45 schreef lipje het volgende:
[..]
Koelvloeistof bijvullen
dan is dit een eitje voor je
quote:Gespot door een kennis, want zijn nicht, haar vriend, en de broer van haar vriend, is de eigenaar van de SV
wel de originele 1968 wieldoppenquote:
nee lada velgen met lada wieldoppenquote:
Maar wel de enige Niva in West Europa met wieldoppen straksquote:
die komt morgen wel weer langsquote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef densmee het volgende:
kut carter of iets daar in de buurt kapot gereden, van de berlingo van de baas.
nu word het echt tijd voor een Dangel
ik verveel me nietquote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Anne het volgende:
Mochten jullie je vervelen. Mijn 2e review ooit op FOK!
http://frontpage.fok.nl/review/423731/1/1/50/gadget-jabra-extreme.html
Ook met dank aan Geluidsdraakje.
Binnenkort mijn 3e. Die is ietwat meer PTA gerelateerd, hehehe.
ik verveel me ineensquote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Anne het volgende:
Oké, voor als je je niet verveelt:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Anne het volgende:
Mochten jullie je vervelen. Mijn 2e review ooit op FOK!
Ook met dank aan Geluidsdraakje.
Binnenkort mijn 3e.
Die is ietwat meer PTA gerelateerd en heeft te maken met dat Rotterdam-Utrecht-Limburg tripje, hehehe.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef Marco001 het volgende:
Autosport? Hmmmzz, misschien toch maar eens registreren op dat bezige bij gebeuren
ow, raap me opquote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
over kaal gesproken, t word rond mn kruin wat dunner![]()
straks lijk ik nog op peu
voor ik verwacht met iemand het bed in te duiken. zelden dus tegenwoordigquote:Op zondag 9 januari 2011 23:56 schreef Anne het volgende:
Sneu rijmt wel op Peu. Da's toeval.
En, hoe vaak doe je dat? Scheren dus?
Niet hier hoor.quote:
Mond uitspoelen met verfafbijt ! Minstens 5 keer.quote:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
sorry, ik houd van vieze gore ruige sex
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 09-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 024 Alexxxxx
02. 016 Anne
03. 011 lipje
04. 010 bietelboer
05. 009 Duvel
06. 007 Alfisti
07. 007 BaraCuda
08. 006 PeuRac
09. 006 daNpy
10. 004 Sounddragon
11. 002 Marco001
12. 001 densmee
13. 001 ook_gek
14. 001 2cv
15. 001 Jofunu-kun
16. 001 BroesWillems
Reeks-statistieken!
ik had zaterdag 0 posts en vrijdag 1, dus over het weekend gezien valt het meequote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen.
Hiervoor wel:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor ik verwacht met iemand het bed in te duiken. zelden dus tegenwoordigtoevallig van de week omdat het echt te lang werd
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:57 schreef Barcaconia het volgende:
Gisteren kroket met curry en mayo gegeten op een bak rijst.de vakantiestemming zit er al goed in.
Hihi, "kut".quote:Op maandag 10 januari 2011 08:35 schreef Anne het volgende:
Deze is nog erger als die van Peu: http://www.helderester.nl/
"Hoe maak je je website zo dat je hem gemakkelijk bij kut houden en hij up to date blijft.".
Da's gewoon Algemeen Beschaafd Brabants....quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's gewoon Algemeen Beschaafd Brabants....
Brabants is dan ook een wereldtaal.... Zelfs de Zweden kennen hetquote:
En de Zwitsers, for that matter.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Brabants is dan ook een wereldtaal.... Zelfs de Zweden kennen het
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's gewoon Algemeen Beschaafd Brabants....
Jammer genoeg hebben ze het inmiddels weg gehaaldquote:Op donderdag 30 december 2010 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Ik reed pas vanuit Limburg Brabant in, in de regionen van Gennep, en daar stond zo'n 'Welkom in Brabant' bord, en daar hadden ze ook wat aan toegevoegd, er stond nu: "Welkom in Brabant.. KUT !"
Errrr.... en de Zwitsers jaquote:
Ik vind de nieuwe Polo ook mooiquote:Op zondag 9 januari 2011 13:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Golf type 1 die je aan het opknappen bent heb ik een zwak voor![]()
M'n 1e auto was een type 1
Mijn eerste auto was een Kadett Equote:Op zondag 9 januari 2011 13:18 schreef Duvel het volgende:
daar kan ik alleen maar in mee gaan....quote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef Tjabbo het volgende:
Saab turbo's zijn gewoon gaaf. Een Kadett E daar is iedereen blij van dat dat tijdperk voorbij gegaan is.
en gelukkig kwam Daewoo toen met de Nexia.........quote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef Tjabbo het volgende:
Een Kadett E daar is iedereen blij van dat dat tijdperk voorbij gegaan is.
mja, heu, jij kwam hier dus de eerste 9 maanden van 2010 niet he? heb hal;f vrouwelijk fok in mn bed gehad, en ben er nu wel klaar meequote:
in polen ookquote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Duvel het volgende:
Die Daewoo Tico rijdt in Peru massaal rond als taxi, wat een gare dingen.
Die keuze heb je in Peru niet echt.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
in polen ook![]()
heb maar voor een passat II en een W124 als taxi gekozen
moet je in je eigen auto gaan.quote:
Ik begrijp dat je topografische kennis enigszins beperkt is?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
moet je in je eigen auto gaan.
deed ik naar polen ook, maar geen zin met de 111 Wroclaw in, taxi kosttoch geen drol, ,lekker van t hotel latenhalen
ik begrijp dat de beringstraat in de winter bevroren is en je er dan overgheen kunt rijdenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je topografische kennis enigszins beperkt is?
Er zit wegentechnisch een gat tussen Midden- en Zuid Amerika, waardoor het onmogelijk is om daar naartoe te rijden.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik begrijp dat de beringstraat in de winter bevroren is en je er dan overgheen kunt rijden
Ik dacht dat er een programma was op National Geographic waarin iemand met een AWD ging proberen dat te overbruggen. Die gast ging in een andere aflevering ook nog de Khardung La in Tibet (hoogste berijdbare pas) en de Sani Pas ergens in Afrika over. Leuk werkquote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zit wegentechnisch een gat tussen Midden- en Zuid Amerika, waardoor het onmogelijk is om daar naartoe te rijden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dari%C3%A9n_Gap
Ben je in Wroclaw geweest?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
moet je in je eigen auto gaan.
deed ik naar polen ook, maar geen zin met de 111 Wroclaw in, taxi kosttoch geen drol, ,lekker van t hotel latenhalen
Grappig, maar met m'n eigen auto dus onmogelijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een programma was op National Geographic waarin iemand met een AWD ging proberen dat te overbruggen. Die gast ging in een andere aflevering ook nog de Khardung La in Tibet (hoogste berijdbare pas) en de Sani Pas ergens in Afrika over. Leuk werk
Volgens mij heette de show ook Perilous Journeys, en was het ook niet de bedoeling dat elke automobilist die stukjes zomaar kon overbruggenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grappig, maar met m'n eigen auto dus onmogelijk.
Wel lullig, de rest van de Panamerican Highway is prima te doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens mij heette de show ook Perilous Journeys, en was het ook niet de bedoeling dat elke automobilist die stukjes zomaar kon overbruggenEen sterke AWD was op al die reizen absolute noodzaak, met een 'gewone' auto mag je die dingen niet eens op.
vaart er ook geen pondje? pan american highway en zulks?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zit wegentechnisch een gat tussen Midden- en Zuid Amerika, waardoor het onmogelijk is om daar naartoe te rijden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dari%C3%A9n_Gap
Ja. En ja, kasteel en automuseum, ghetto. Mooie stadquote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je in Wroclaw geweest?Heb je daar nog bijzondere dingen bezoch?
Ik heb geen idee, vast wel ergens buitenom. Zo ver ben ik niet geweest, alleen PanAmericana in Peru gezien.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
vaart er ook geen pondje? pan american highway en zulks?
Maar dat was ook niet de uitdaging, anders het het programma 'Perfectly Drivable Journeys' gehetenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel lullig, de rest van de Panamerican Highway is prima te doen.
"ist es denn noch nicht da?" (en daarna ook "Sicher kommt es jetzt bald, auch wenn Holland ja icht soo weit weg ist, ist es doch Ausland :-)")quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef Anne het volgende:
Zucht. Ik bestel ook een keer iets op Ebay voor het eerst met mijn eigen account.
03-01-2011 betaalt en staat nog steeds op status "niet verzonden". Grr.
Maar even in m'n beste Duits () een berichtje getikt naar de verkoper.
Het leuke is ook nog dat ik dus niet met Paypal kon betalen ivm rekening al in gebruik.
Dus ik heb niet die garantie-shizzle van Ebay. Gloeiende!
Ik maak me meer zorgen om mensen die op dit soort sites komen en serieus denken 'goh, wat hip en modern... laten de economie stimuleren en haar onze website laten maken!'quote:Op maandag 10 januari 2011 08:35 schreef Anne het volgende:
Deze is nog erger als die van Peu: http://www.helderester.nl/
"Hoe maak je je website zo dat je hem gemakkelijk bij kut houden en hij up to date blijft.".
Shit. Dat sta ik nu dus al.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
Denk aan je posts, dadelijk sta je weer bovenaan
Ik wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:03 schreef Paladijn het volgende:
Ik ken trouwens geen mensen die de Saab 900 (oude model) geen mooie auto vinden
True, true.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Maar dat was ook niet de uitdaging, anders het het programma 'Perfectly Drivable Journeys' geheten
Terwijl ik nog wel zo goed geholpen heb vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |