Ik heb een auto audio versterker (JBL GTO 755.6 II) gekregen omdat die bij een kennis in de weg lag. Toen ging ik een heel wensenlijstje opstellen voor wat ik nog meer wilde, maar dat werd een beetje belachelijk.
Dus! omdat ik de versterker heb gekregen (nouja, voor een kratje bier), was ik benieuwd of het mij gaat lukken een complete ICE te krijgen met geen/nauwelijks budget. Het hoeft geen top installatie te zijn, dat is de versterker ook niet, maar net wel even dat beetje extra leveren.
Wat ik dus nog zoek zijn
* 4x redelijke speakers voor de volgende specs:
- 60W RMS x 4 channels; @ 4 ohms; ≤1% THD + N
- 80W RMS x 4 channels; @ 2 ohms; ≤1% THD + N
* 1x subwoofer met de volgende specs:
- 107W RMS x 2 channels @ 4 ohms; ≤1% THD + N
- 150W x 2 channels @ 2 ohms; ≤1% THD + N
- 300W x 1 channel @ 4 ohms; ≤1% THD + N
* plus en massa voedingskabels, waarbij de plus incl 60Amp zekering, lang genoeg voor een sedan
* Remote kabel
* Speaker kabels
* Input kabels (3-kanaals) en/of High-level input kabels.
* Remote Level Controller
Ooh en iemand die me uitlegt of ik nog wat mis en zo ja wat
Overigens is de maat van de speakers nog geen issue. Ik ga het ws niet in de Alfa 75 bouwen omdat ik die origineel wil houden. Wel ben ik aan het kijken voor een goedkope km-slet, daar moet het in komen. Uiteraard komt er een projecten topic van

Als je iets van bovenstaande hebt en het ligt in de weg en ik mag het voor een speciaal prijsje meenemen dan hoor ik het graag.
Overigens is dit niet omdat ik pauper ben/wil zijn, maar omdat ik wil kijken of het met de hulp van Fokkers kan
[ Bericht 0% gewijzigd door PeuRac op 08-01-2011 20:35:10 ]