abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91043979
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 21:39 schreef Saffier het volgende:
Ik zou geloof ik niet gaan met zo'n kleintje nog Mrien! Een flesje zou ik ook nog niet doen als het ff kan idd.
Ik twijfelde ook, maar begreep dat het wel erg belangrijk was. Scheelt dat ik niet veel meer overtijd liep dan 1 dag ;) neem wel een doek mee en als het niet gaat ga ik wel naar huis. Ik werk maar 5 min van huis ;)

Da's wel erg naar orea (: hopelijk bij het nieuwe team fijner!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:15:00 #102
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91044143
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef mrien het volgende:

[..]

Ik twijfelde ook, maar begreep dat het wel erg belangrijk was. Scheelt dat ik niet veel meer overtijd liep dan 1 dag ;) neem wel een doek mee en als het niet gaat ga ik wel naar huis. Ik werk maar 5 min van huis ;)
Proberen kan altijd :Y en helemaal als je zo weer thuis bent, of kan zijn :Y

Het ziet er echt uit als een vetvlek Sol, of als een watervlek die nog niet opgedroogd is. Ik koop zo ongeveer nooit nieuwe kleding voor mezelf en nu moest ik wel. Nu heb ik voor 'thuis' nog niets gekocht maar wel voor op mijn werk en nu kan ik dat jurkje gewoon na 1 keer al niet meer aan. Daar baal ik gewoon van.

Iets borduren daar kan natuurlijk ook nog :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91044233
Dat is ook balen ja! Is het een te rare plek om iets van zo'n bloemachtige speld op te doen? Of dat die er wat overheen valt.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:19:16 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91044346
Ja het is echt een hele lastige plek, te laag voor zo'n speld. Ach ik moet 'm nog een keer of wat proberen te wassen en anders de vlekkenschaar er maar in.
Ylana
pi_91044594
Welkom Sugarsnap en gefeliciteerd!! Fotootje?:)

Is het ook belangrijk voor jou dan mrien? Kan je geen verslag krijgen? En heb je geen hechtingen? Ik kon na 2,5 week echt nog niet lang zitten!

Dag Mereltje en Femke!
Jeetje,pessie,sonnetje en orea, jullie moeten ook albijna weg in dit topic,gaat het echt zo hard allemaal?
Jammer dat je werk zo heeft gedaan Orea, op mijn werk is er ook niet echt begrip voor zwangeren, vind het daarom erg grappig dat er nu 3 zwanger zijn, zal ze leren!
pi_91044638
Ja stom is dat saffier. Ik koop ook veel te weinig voor mezelf, en toen had ik een leuk dingetje, leuke kleur enzo en toen veegde jen haar lepel met pastasaus aan me af.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:26:36 #107
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91044708
Zeg dan ook maar dag met je handje idd.
Ylana
pi_91044720
Mijn hechtingen gingen na 4 dagen er al uit, ik sprong namelijk m'n bed op en dat voelde erg onprettig van onder, dus ik heb gevraagd of ze eruit konden en dat kon.
pi_91044761
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef Saffier het volgende:
Zeg dan ook maar dag met je handje idd.
Ja ook pastavlekken gaan er vaak uit in de zon, maar ja. Geen zon.
pi_91044857
Hahaha na 4 dagen op bed springen, ik kan mij er echt niets bij voorstellen :D
6 weken, toen heb ik voor het eerst gesprongen. Gefietst heb ik nog steeds niet.

Oh en Saffier, een dure oplossing is misschien de stomerij?

Onsmakelijk hechtverhaal:
Na 4 weken had ik ineens zoveel pijn aan mijn hechtingen. Ik heb er een nacht niet van geslapen en kon niet meer van mijn bed komen. Elke stap en beweging was een marteling. Dus verloskundige gebeld en zij kwam even kijken. Ze keek, trok er een hele lange draad uit en de pijn was weg :o Was een losse draad die aan het prikken was ;(
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:30:11 #111
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91044912
Saffier wat jammer van die vlek zeg! Heb je wel weer een thuis-kledingstuk erbij ;) . Maar ik herken het probleem, ik koop ook zelden kleding voor mezelf. Gelukkig hier (nog) geen kind dat pasta lepels aan mijn kleding afveegt.

Sola, fijn dat de koorts weg is gebleven!

Mrien, succes bij je vergadering volgende week. Oef, na 2.5 weken gingen wij er volgens mij nog steeds een keer of 3 per nacht uit en dan ongeveer een uur. Ik moest er toen niet aan denken.
pi_91044930
Ik was de eerste voor mijn werkgever die zwanger was. Ik ben het proefkonijn geweest met hoe ze het moeten regelen met het UWV enzo. Maar verder vind ik dat er echt heel leuk op de zwangerschap werd gereageerd. Ik ben met Leyla 2x langsgeweest. 1 van m'n bazen is bij mij thuis geweest met z'n dochtertje en ik kreeg een Bart Smit bon van m'n collega's. En ze zijn ook weer erg blij dat ik terug ben. Ik hoor het steeds weer dat ze me gemist hebben. Dat is erg fijn.
pi_91045131
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:29 schreef Solagratia het volgende:
Hahaha na 4 dagen op bed springen, ik kan mij er echt niets bij voorstellen :D
6 weken, toen heb ik voor het eerst gesprongen. Gefietst heb ik nog steeds niet.

Oh en Saffier, een dure oplossing is misschien de stomerij?
Ik heb een megabed en ik moest m'n telefoon hebben. Die ligt altijd bij m'n kussen. M'n bed past eigenlijk niet in de kamer dus ik kan er niet omheen lopen. Dus ik moest dus over m'n bed heen. Dus ik denk ik spring ff. Toen voelde ik ze trekken.

M'n kraam bleef ook maar zeggen dat ze nog niet had meegemaakt dat een kraamvrouw zo snel op de been was en zoveel alweer zelf deed, meteen terug in routine. Ze vroeg of ik wat minder wilde doen omdat zij anders niets te doen had en ze vond het juist leuk om voor mensen te zorgen. Ik heb me maar gewoon laten verwennen.
pi_91045190
Ik was voor dit team ook de eerste die zwanger was, mijn team vond het heel leuk. Iedereen is wel langs geweest. En kreeg van het team een mooie bon van de prenatal. Mijn unithoofd vond het allemaal wel lastig. Hij is niet geweest, maar heeft wel een kaartje gestuurd.
Mijn werkgever wordt ingehuurd door een ouderorganisatie en die hebben helemaal niks van zich laten horen. Moet zeggen dat ik dat best slordig vind.
Een aantal clienten wilden op kraambezoek, maar dat wilde ik niet. Ik ben met Ilse nu 2 keer daar geweest.
Ik ben nu wel op zoek naar een nieuwe baan. Ik werk korte diensten (tussen de 4 en de 8 uur) en dat vond ik nooit een probleem. Maar nu zo met Ilse heb ik dr geen zin in. Hopelijk vind ik snel wat.
*poef* nu is het weg
pi_91045271
Oh ik werd trouwens gister gebeld of ik op de markt was.. Ze wilde iemand op een functie als functioneel beheerder en belden mij... Ook leuk!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:37:56 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91045295
Ik was na Ylana veel en veel sneller lichamelijk opgeknapt dan na Tobias. Daar kon ik na anderhalve week nog nauwelijks lopen en met Ylana liep ik de volgende dag al het hele ziekenhuis door voor de onderzoeken. Tobias lag in de couv aan het eind van de gang en daar moesten ze me met een rolstoel naartoe brengen, de wc haalde ik nét.
Echt een wereld van verschil.
Na Tobias waren de hechtingen ingegroeid en meer van dat soort rottigheid, daar had ik zo ontzettend veel last van :X die zijn voortijdig voor de helf verwijderd. Met Ylana heb ik gevraagd of ze zsm verwijderd konden worden om dat te voorkomen. Omdat ik er dit keer geen last van had zijn ze op de 8e dag verwijderd, net te laat want er waren er alweer een paar ingegroeid :X
Ylana
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:38:24 #117
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91045315
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik werd trouwens gister gebeld of ik op de markt was.. Ze wilde iemand op een functie als functioneel beheerder en belden mij... Ook leuk!
Da's een leuk compliment!
Ylana
pi_91045516
Maar er zit toch nog steeds een wond als de hechtingen er uit zijn. Het was helemaal opgezwollen bij mij. En het zat alleen rechts,dus zitten was echt vreselijk,haha

Ik werk in een mannenbedrijf, dus ik had niet veel verwachtingen. Kaartje en cadeaubon kreeg ik pas na 2 maanden en ik heb een TNTromper gekregen.
Tijdens de zwangerschap en nu ik weer begonnen ben zijn ze wel erg lief voor me,mag lekker rustig aan doen,dus daar ben ik al blij mee.
Maar toen een kennis van mij een afscheidsfeestje kreeg toen ze met verlof ging, iedereen op kraamvisite kwam en ze haar stoel versierd hadden enzo toen ze terugkwam vond ik het toch wel jammer dat ze bij mij niet zo gezellig zijn hoor.
pi_91045518
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Ticootje het volgende:
Altijd fijn om te horen. Ga je er op in?
*poef* nu is het weg
pi_91045534
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Saffier het volgende:

[..]

Da's een leuk compliment!
Ja vond ik ook. Nou zou ik geen baan meer willen als functioneel beheerder en heb ik het prima naar m'n zin Bin m'n huidige werkgever, maar toch leuk als mensen je bellen voor een baan.
pi_91045618
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Altijd fijn om te horen. Ga je er op in?
Nee, ik werk nu als systeembeheerder en de technische kant vind ik veel uitdagender dan de schakel tussen gebruiker en techniek.
pi_91045930
Dat is inderdaad leuk om te horen Tico!

Oh brrrr Saffier ingegroeide hechtingen klinken ook pijnlijk!

Ik kreeg na 6 weken bij de controle een inwendig onderzoek, geen pretje met de hechtingen er nog in. :N Voor de bevalling hoopte ik dat ik niet te veel zou uitscheuren want dat hechten leek me maar niets, nou de volgende keer hoop ik nergens meer op :D

Onze katten stommelen wel eens boven en dan maakt J. altijd hetzelfde grapje:
}:| pff, Amy is weer uit bed!

Ik moet er nog steeds om lachen.
pi_91046043
Wacht maar sola, over 2 jaar is het werkelijkheid.
pi_91046139
Ja, dan vergaat me het lachen snel denk ik. Ik kwam vroeger altijd uit mijn bed, dus wordt dan waarschijnlijk teruggepakt.
pi_91046176
Van de hechtingen gelukkig geen last.
Ik was erg snel weer op de been en voel me gewoon goed, ondanks de nachten. Sneller dan bij Lotte sowieso.
Voor mij is het zeker belangrijk denk ik, dus we proberen het gewoon.
Van de week ook lekker boodschappen gedaan met man en zoon, fijn om weer buiten te zijn
pi_91046431
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef mrien het volgende:
Van de hechtingen gelukkig geen last.
Ik was erg snel weer op de been en voel me gewoon goed, ondanks de nachten. Sneller dan bij Lotte sowieso.
Voor mij is het zeker belangrijk denk ik, dus we proberen het gewoon.
Van de week ook lekker boodschappen gedaan met man en zoon, fijn om weer buiten te zijn
Fijn dat je je goed voelt!!
*poef* nu is het weg
pi_91046434
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef Solagratia het volgende:
Ja, dan vergaat me het lachen snel denk ik. Ik kwam vroeger altijd uit mijn bed, dus wordt dan waarschijnlijk teruggepakt.
Ik was een moeilijke slaper, en Jen is dat ook. Maar buiten het slechte slapen is Jen ook een vrij heftig meiske. Ze lijkt best veel op mij als kind en m'n ouders hadden echt hun handen vol aan mij. M'n broertje is heel anders, die was echt heel rustig. En dat merk ik dan weer bij Leyla, dat het ook anders kan.
pi_91046808
Dan moet je het lekker doen mrien, kan je fijn meteen showen!
pi_91061010
Goedemorgen! Iedereen al uit bed?

Amy is in drinkstaking. Hoeveel cc voeding moeten baby's van 5 maande per dag minstens binnen krijgen? Gister was het in totaal 600 cc, waar ze anders makkelijk 800 per dag drinkt.

We geven al vaker kleine flesjes maar ze wil gewoon niet. Draait haar hoofd weg en laat eruit lopen als ze wat in haar mond heeft.

Het stomme is dat een stuk beter gaat dan vrijdag. Ze hoest nog wel veel en reutelt wat, maar geen koorts o.i.d. Sinds het beter gaat wil ze ineens veel minder drinken :?

Nou ja, ze is wel heel vrolijk dus we gaan maar gewoon verder met flessen aanbieden.
pi_91061163
Sola, 500 cc is het minimum. Als je er een dagje of twee onder zit is het geen ramp, maar langer moet dat niet duren. Dat is tenminste wat mij verteld is :)
pi_91061546
Hopelijk drinkt ze snel wat beter Sola! Succes ermee!
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 9 januari 2011 @ 12:56:42 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91061561
Hou de plasluiers in de gaten. Blijft ze droog of minder dan 4 luiers dan ff de hap bellen of ze je willen zien.
pi_91061723
hopelijk drinkt ze snel meer Sola.

Had Ilse gister geen zin om te slapen, vandaag haalt ze het in. vanaf gisterenavond 20.30 tot nu alleen maar wakker geweest om te drinken. Daarna binnen 30 minuten weer het bed in.
Ze zal het wel nodig hebben.
*poef* nu is het weg
  zondag 9 januari 2011 @ 13:21:48 #134
259886 pessie
pi_91062500
Sola ik hoop dat Amy snel weer zal drinken.

KJ, slaapdagje O+
pi_91071564
Nou ze zit nu aan de 370 cc, dus de 500 halen denk ik wel.
Alleen qua plasluiers vind ik het altijd zo lastig bepalen of het een goede plasluier is of te weinig. Nou ja, ze heeft vandaag 3 plasluiers gehad dus de 4e halen we ook nog wel denk ik. Maar het is allemaal wat krapjes.

Ze heeft net wel 2 uur achter elkaar geslapen.

KJ, Lekker zo goed slapen die Ilse! Dan is ze straks weer helemaal bijgetankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Solagratia op 09-01-2011 17:22:23 (wauw, wat een rare zin had ik gemaakt) ]
  zondag 9 januari 2011 @ 17:15:40 #136
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91072576
Mijn mooie meiske

Ze doet het goed, alleen haar temp kan ze nog niet zo goed houden en ze heeft al wat last van krampjes.
pi_91072760
Wow, wat een mooi meisje is Eline Sugarsnap! O+
Wat kijkt ze tevreden, het lijkt net of ze een beetje lacht.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91072816
Ach wat een popje Sugarsnap! Bekend pakje ook :)
Wat kijkt ze lekker helder zeg!
  zondag 9 januari 2011 @ 19:09:34 #139
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91077571
Verse baby <3. Mooi meiske heb je gebakken.
pi_91077661
wat een mooi poppetje sugarsnap!
*poef* nu is het weg
pi_91077854
Eline wat ben je mooi! O+
pi_91079107
Eline, wat ben je mooi O+

trouwens tico, dat knuffeltje dat ie van jou gehad heeft vindt ie echt leuk! Is zn nieuwe slaapknuffel :D Hij wil zn speen niet eens als ie die heeft

[ Bericht 51% gewijzigd door Sonnetje85 op 09-01-2011 20:00:22 ]
pi_91081803
Dat was hem dan, 10 maanden fulltime kunnen genieten van eerst baby in buik, en toen baby uit buik.. morgen weer aan het werk..
pi_91081886
lol, we deden net Ilse in bad, en haar haar moets gewassen worden. Het was helemaal vies van het spugen. N deed shampoo op de washand, dacht hij. Bleek het de massageolie te zijn. Nu heeft Ilse een enorme vette bos haar :D
*poef* nu is het weg
pi_91081945
_O- geweldig!!

Als je dat eruit wilt hebben, eerst even shampoo in droog haar in masseren en dan pas uitspoelen ;)
pi_91082097
goede tip, zullen we morgen doen. Het is wel grappig nu. Het blijft zomaar in een hele foute scheiding zitten.

Succes morgen. Weer een hele omschakeling. :*
*poef* nu is het weg
  zondag 9 januari 2011 @ 20:17:31 #147
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91082153
quote:
Op zondag 9 januari 2011 19:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Eline, wat ben je mooi O+

trouwens tico, dat knuffeltje dat ie van jou gehad heeft vindt ie echt leuk! Is zn nieuwe slaapknuffel :D Hij wil zn speen niet eens als ie die heeft
Dat is een zacht konijntje toch? Het zit m in die stof, de difraxspookjes zijn ook van die stof en zelfs pip van Jennifer is van die stof. Jen vind het heerlijk om aan de oren van pip te frunniken, daarom zoek ik altijd een knuf uit met oren of andere uitsteeksels, om aan te frunniken.
pi_91082459
Oeps voor Ilse en N

Mooi meisje sugarsnap!

Wij zijn vanmorgen even op verjaardagsbezoek geweest en Jelle heeft zich erg netjes gedragen, lekker slapend. Toen even z'n luier volgemaakt en dat ging er natuurlijk net naast, lang leve de reservekleding ;)
Zo fijn om te zien dat hij zich in de doek helemaal kan overgeven aan de slaap, toen we thuis kwamen was hij wel moe maar lukte het slapen niet, elke keer weer wakker na loskoppelen van de borst. Ik deed hem in de doek, liep 2 rondjes en slapende Jelle

Hij vind het sowieso heel fijn om op schoot of op je buik te slapen, zeker 's avonds. Ik neem hem dus veel op schoot maar probeer hem nu ook wel wat vaker weer weg te leggen als hij slaapt (in kinderwagenbak beneden), gaat nog niet zo heel goed maar hij is ook nog erg klein. We vinden het geen probleem dat hij graag bij ons is, dat scheelt ;)
Vanmorgen ook heerlijk een tijdje met hem op mn buik geslapen in bed, zo fijn en gezellig!
pi_91082543
Deze heeft Leia, absolute favo

Had er één bijbesteld, heb ik de grote bijbesteld _O- ding is net zo groot als Leia zelf :D dus ook nog maar een extra kleine, die grote is dan handig als ze straks peuter is. Ze vreet hem op, trekt hem uit elkaar. Duikt er vol in O+ liefde tussen die 2!
  zondag 9 januari 2011 @ 20:27:20 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91082783
Wij zijn ook op visite geweest. Leyla wilt alleen perse Op een stille kamer in een bedje slapen en valt echt niet op schoot in slaap. Dus we zijn maar naar huis gegaan toen ze echt niet meer wilde.
pi_91082887
*poef* nu is het weg
pi_91083977
:D
pi_91084974
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is een zacht konijntje toch? Het zit m in die stof, de difraxspookjes zijn ook van die stof en zelfs pip van Jennifer is van die stof. Jen vind het heerlijk om aan de oren van pip te frunniken, daarom zoek ik altijd een knuf uit met oren of andere uitsteeksels, om aan te frunniken.
dat beertje met konijntjespak ;)
Hij deed t voetje in zn mond na zn fles haha ipv zn speen :D

haha Ilse, mooi haar ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 22:25:59 #154
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91092079
Hey ff een vraagje, hoevaak poept een baby per dag als ie flesvoeding krijgt?
Ik had het er vd week met jullie over dat ons zoontje Ayrton s,avods moeilijk in slaap komt.
maar het valt ook op dat hij maar 1 keer per dag echt poept.
Ik denk dat er een link is en dat hij misschien last van z'n buikje heeft.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_91092840
1 tot 3x per dag Bolleke, dus het is welnormaal! Waarom denk je dat hij last van zijn buikje heeft? Merk je dat hij krampjes heeft?

Ilse :o
  zondag 9 januari 2011 @ 22:37:24 #156
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91092922
Ik denk trouwens dat je die olie eruit gaat uitkrijgen met babyshampoo. Das veel te mild.
  zondag 9 januari 2011 @ 22:40:56 #157
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91093142
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef Troeta het volgende:
1 tot 3x per dag Bolleke, dus het is welnormaal! Waarom denk je dat hij last van zijn buikje heeft? Merk je dat hij krampjes heeft?

Ilse :o
Ja trekt z'n beentjes op, vertrekt z'n gezichtje en lijkt soms persgeluidjes enzo te maken. (afgelopen 2 dagen)
Plus hij heeft net voor zijn laatste fles gepoept, en is nu tamelijk rustig en stil.
pi_91093209
geen idee mbt ontlasting bolleke, Ilse dr ontlasting kwam pas laat op gang. En ze kreeg bv.

Ik gok dat het ook niet gaat lukken met babyshampoo.Daarbij gebruiken we ook geen shampoo maar zeepvrije wasgel. Daarmee zie ik het helemaal niet gebeuren. Denk dat ik dr morgen maar met me meeneem onder de douche en dan mijn eigen shampoo gebruik.
*poef* nu is het weg
  zondag 9 januari 2011 @ 22:47:53 #159
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91093560
Even goed de oogjes beschermen met een washandje ofzo. Ik doe het bij Leyla ook met gewone shampoo wassen na een olie badje.
pi_91093691
ik las eerder dat jij met de meiden onder de douche gaat toch? Doe je dat ook als je alleen thuis bent? Hoe doe je dat dan? Met aankleden enzo. Koelt Leyla dan niet heel erg af? Of krijg je het dan zelf niet enorm koud?
*poef* nu is het weg
pi_91094104
ik heb floris haar nog nooit gewassen met shampoo haha
niet dat ie nou zo extreem veel haar heeft ofzo (heb je gelijk ook de reden dat ik t onzin vind ;))
  zondag 9 januari 2011 @ 22:58:09 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91094199
Ja dat ben ik.

Op de wasmachine die in de douche staat leg ik een aankleedkussen met daarop alvast een handoek. Ik hang mijn badjas klaar en die van jen. Dan gaan we douchen, het is een beetje vogelen, maar jen kan zichzelf prima wassen en ik sop Leyla lekker. Dan spoel ik m'n haren goed uit ( ik was m'n haar 2x per week max, zonder kinderen onder de douche, das niet te doen). Dan doe ik de stop in het gootje en laat de douchebak vol water lopen voor jen. Als die vol is stap ik met Leyla uit de douche Leyla meteen op het kussen en handdoek eromheen. Ik m'n badjas aan. Dan ga ik Leyla aankleden. Dan vraag ik jen hoever ze is, afhankelijk van haar antwoord ga ik haar aankleden of mezelf.
pi_91094241
Ilse geeft regelmatig melk terug, en als ze dan ligt is er niks lekkerder om er lekker met je hoofd in te gaan liggen. Haar haar wordt dan helemaal vies. Het gaat zo stinken dan..
*poef* nu is het weg
pi_91094293
Maar ze heeft natuurlijk haar ;)
Floris ook wel, maar spuug oid is er makkelijk met een washandje uit te krijgen of gewoon met water onder de douche/in bad :D
  zondag 9 januari 2011 @ 23:00:36 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91094337
Leyla spuugde ook veel, inderdaad zure lucht die dan blijft hangen. Lekker een beetje soppen en ze ruikt weer als een schoon babietje.
pi_91094622
Kijk, daar kan ik wat mee Tico, tnx. We hebben dan geen wasmachine op de badkamer, maar ik kan altijd het badje op de grond zetten en haar daar dan even inleggen. Met handdoek uiteraard.

Wel gek, de ene dag komt er niks aan melk terug. En dan de andere komt er na elke voeding veel. Ze lijkt er geen last van te hebben, dus maak me er niet echt zorgen over.
*poef* nu is het weg
pi_91094707
@Bolleke, het hoort er ook wel een beetje bij,krampjes en moeilijk poepen, sommige baby's moeten het echt nog leren.
Ik gebruikte voor krampjes Infacol, werkte bij Mex heel goed, ipv grote harde scheten liet hij dan heel veel kleintjes.

kaatjejannie, was het echte massageolie of baby-olie? Want baby-olie heb ik wel eens bij Mex in zijn haar gedaan vanwege die berg en dat gaat er snel vanzelf weer uit hoor.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:06:57 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91094739
quote:
Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Kijk, daar kan ik wat mee Tico, tnx. We hebben dan geen wasmachine op de badkamer, maar ik kan altijd het badje op de grond zetten en haar daar dan even inleggen. Met handdoek uiteraard.

Wel gek, de ene dag komt er niks aan melk terug. En dan de andere komt er na elke voeding veel. Ze lijkt er geen last van te hebben, dus maak me er niet echt zorgen over.
Of de wipper, das iets zachter ;) maar het punt is inderdaad klaarzetten en vooruit denken. En gewoon rustig aan doen, je moet niet met een half uur de deur uit willen.
pi_91094906

het was deze, als ze nu geen goede nacht maakt vannacht dan weet ik het ook niet meer. :D

Ohw ja de wipper, das een nog beter idee!
*poef* nu is het weg
pi_91095011
haha, nou misschien werkt het idd!
Maar denk dat je die e rmet babyshampoo wel uitkrijgt hoor.

Snap trouwens wel de vergissing in de flessen!
pi_91095092
we gebruiken alleen nooit babyshampoo, alleen zeepvrije wasgel. Ik vermoed dat het zeepvrije niet echt gaat werken.
*poef* nu is het weg
pi_91095581
hmm, heb je geen proefmonstertje van neutral ofzo? Zat ergens in een babydoos geloof ik..

Ik word net uitgenodigd voor een babyshower en ik dacht, ja dahag, dat heb ik ook niet gehad!!....kinderachtig van me he?
Maar ik heb ook eerlijk geen zin in zoiets :@
  zondag 9 januari 2011 @ 23:48:35 #173
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91096925
Las ook net, dat baby,s op zo'n jonge leeftijd een zogenaamd huiluurtje hebben, wat zich schijnbaar meestal s'avonds plaatsvind.
pi_91097120
ilse had dat ook, tussen ongeveer 20.00 en 22.00 uur was het steevast raak.
*poef* nu is het weg
  maandag 10 januari 2011 @ 08:49:19 #175
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91103667
Kaatje ik leg in de wastafel een dik badlaken, daaroverheen een hydrofiel of een omslagdoek. Zo maak ik een soort bedje voor haar op. Ik heb geen plek voor aankleedkussen of wipper in de badkamer erbij. Dan ga ik met Ylana douchen of in bad O+ .
Als we klaar zijn leg ik haar in de wastafel, handdoek over haar heen slaan, badjas aan en dan pak ik Ylana op om haar af te drogen en aan te kleden.
Ylana
  maandag 10 januari 2011 @ 09:13:05 #176
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91104086
Even jompelen, gister lag Ylana tegen 21 uur op bed en vanmorgen werd ze om 7.30 wakker *O* en niet krijsend, nee, gezellig wakker met lachen en en keten O+
We hebben zooooooooo lekker geslapen *O*
Ylana
  maandag 10 januari 2011 @ 09:54:20 #177
259886 pessie
pi_91104942
Saffier dat klinkt absoluut heerlijk! Heeft Tobias ook meegedaan?

Bol, hoe gaat het nu met Ayrton? Baby's hebben regelmatig krampjes, Leia van Orea heeft 4 (?) maanden krampjes gehad. Erg vervelend maar weinig aan te doen, behalve Infacol of Cinababy maar dat schijnt niet bij iedere baby goed te werken.
pi_91106399
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 08:49 schreef Saffier het volgende:
Kaatje ik leg in de wastafel een dik badlaken, daaroverheen een hydrofiel of een omslagdoek. Zo maak ik een soort bedje voor haar op. Ik heb geen plek voor aankleedkussen of wipper in de badkamer erbij. Dan ga ik met Ylana douchen of in bad O+ .
Als we klaar zijn leg ik haar in de wastafel, handdoek over haar heen slaan, badjas aan en dan pak ik Ylana op om haar af te drogen en aan te kleden.
dat is ook nog een idee. Gaat helemaal goed komen!

Fijn dat jullie zo lekker geslapen hebben! Doet goed he?

Ilse heeft goed gebruik gemaakt van de slaap lekker massage olie. Van 20.30 tot 23.45 geslapen ( we hebben haar wakker moeten maken voor de voeding) en daarna tot 7.30. Om 8.15 heb ik haar er weer ingegooid en ze slaapt nog steeds.
Ik zag net hier in de krant dat er morgen hier in de buurt een cursus babymassage start. Ik heb gebeld, en word als het goed is vandaag teruggebeld door de cursusleidster. Hopelijk is er nog plek en kunnen we morgen meedoen. Lijkt me heerlijk!
*poef* nu is het weg
pi_91106423
Werkende vrouw meld :D Leia kwam 1 keer om 2 en daarna geslapen tot 7 dus dat was fijn :)
pi_91106561
Hier had ik gister 0 zin om nog een fles te maken voor ze naar bed ging, maar ondanks dat ze dus gewoon aan de borst heeft gedronken kwam ze pas om 4 uur... Ze heeft dan dus toch een flinke hoeveelheid bij mij gedronken, en ik had ook best stuwing... Die dronk ze helemaal weg en ik weet hoeveel er in mn borst past zonder stuwing te hebben, dus dat is een flinke slok die ze dan ff weg drinkt.. Nu is mn borst nog een beetje gevoelig van de stuwing... Dus het was best flink.
pi_91106633
huiluurtje had Jen heel erg... Ik heb wat afgelopen... Bij Leyla had ik vrij snel door dat als ze overdag niet goed sliep of te veel prikkels had dat ze dan inderdaad ging huilen in de avond... Door haar dag meer regelmaat te geven en haar niet te veel te prikkelen en haar steeds bij de eerste tekenen van moeheid op bedje te leggen was het huilen in de avond ook vrij snel over.

Af gezien van de krampjes he? Die horen erbij en dat is gewoon heel vervelend. Bij ons hielp het om Leyla met haar buik op de hand, hoofdje dus naar de vloer, rond te wiegen... Tegendruk geven en warme doeken, of een warm kompres op haar buikje..
  maandag 10 januari 2011 @ 11:25:24 #182
259886 pessie
pi_91107402
Oh ja, even *O* voor nachtrust!

Hier vannacht om 2 uur een speentje (!) kunnen geven en om 4 uur wilde hij eten!!! *O* Echt fijn zeg! Dat is weer een nacht! Het gaat hier beter zonder biobim dan met. En volgens mij is hier de periode van bv-poep nu afgesloten. Vanochtend was het geen spuitpoep maar echt iets dikker, wel geel overigens.

Orea hoe vind je het om terug te zijn bij de collega's?
pi_91109712
Bij Leyla is de poep iets vaster dan bvpoep, dat komt denk ik door de nenatal.. Het ruikt wel precies hetzelfde.
pi_91110215
Oh en net op de weegschaal 6120!!! Dat is gewoon enorm! Zou ze eindelijk doorhebben dat een vol buikje toch wel lekker is?
  maandag 10 januari 2011 @ 12:50:33 #185
259886 pessie
pi_91110267
Tico wat fijn zeg!
Wat betreft poep, broccoli-poep is echt smerig. Ik snap even niet dat er mensen zijn die bv-poep vies vinden.

Hoe gaat het eigenlijk met flugeltje? Volgens mij hebben we al een tijdje niets van haar gehoord.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:16:14 #186
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91111330
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:54 schreef pessie het volgende:
Saffier dat klinkt absoluut heerlijk! Heeft Tobias ook meegedaan?

Bol, hoe gaat het nu met Ayrton? Baby's hebben regelmatig krampjes, Leia van Orea heeft 4 (?) maanden krampjes gehad. Erg vervelend maar weinig aan te doen, behalve Infacol of Cinababy maar dat schijnt niet bij iedere baby goed te werken.
Ja die heeft ook heerlijk geslapen gelukkig. Om 17.30 ging hij vrijwillig en zonder eten naar bed :{ Ziek. Die heb ik tegen 21 uur wakker gemaakt om wat te drinken en toen om 8 uur weer wakker gemaakt.
Hij heeft weer ontstoken amandelen bleek net bij de HA.

Ylana had en heeft soms nu nog huilavonden van 19-23 uur -O- zo vreselijk zielig en je doet er bijna niets aan. Rondlopen of met haar in mijn armen in bed gaan liggen wilde wel eens helpen maar ook niet elke keer.

Leyla boven de 6 kilo, wat goed Tico, dát zal lekker voelen zeg! *O* MOrgen met Ylana voor prikjes, ben benieuwd wat zijn nu weegt, ik gok ook rond de 6 kilo nu.

Werkende mama Orea heerlijk geslapen *O* fijn zeg! Werkze vandaag :D ja toch? vandaag?
Ylana
pi_91118469
Klinkt heerlijk Saffier!!! En Leyla word een grote meid!!

Net prikjes gedaan en ging weer bijna zonder te huilen en hij weegt nu 6780 gr, wat een verschil he met jullie meisjes. Lengte is 62,5 eindelijk eens goed gemeten!
pi_91119438
Ik heb net voor het eerst nageltjes geknipt. Dat is echt eng.
pi_91119723
hoe oud is mex nou??

echt wel een verschil tussen jongens en meisjes haha
pi_91119794
Mex, goed gegroeid! En knap dat ie bij de prikjes niet huilt!

Nageltjes knippen lijkt me ook eng, ik bijt nu de losse haakjes eraf.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91119936
Ik vijlde ze steeds, maar nu waren ze echt lang en dan is knippen sneller.
pi_91121023
Hij is nu net 3 maandjes. Ik vond het echt veel,maar ze zei dat het normaal was,dus prima.

Hij drinkt alleen te veel,over de liter, als dat nog een week zo blijft kan ik beter rijstebloem gaan geven zegt ze. Dat is dan beter als elke dag teveel drinken.
En als het bij 4 maanden nog steeds zo is dan ook al met groente en fruithapjes beginnen.
Weet nog niet wat ik ga doen, even over nadenken.
pi_91121882
Gebruik je ook al forte voeding troeta?
pi_91122325
Zo! De dag zit erop.. Nog 10 min dan ben ik thuis en knuffel ik mijn meisje plat :)

Hik en Fan moesten toch ook vandaag weer aan het werk na verlof? Hoe is dat gegaan? Eerste kolfbeurt had ik maar 130 cc maar bij de 2e 175 :D dus precies de voedingen voor morgen gered in 2 keer *O* (geruststelling) mijn werkplek was versierd.. En super leuk nieuw team! Nieuw jaar, nieuw (leuk) team. Heb er wel zin in zo :)
pi_91122595
Klinkt goed allemaal Orea!! Knuffelse straks!

Ja, ook al Tico!
pi_91124722
troeta, hij is iets groter dan floris met 3,5maand. die was toen 6555.
wat was ie bij zn geboorte eigenlijk.

vandaag laatste dag kleine baby ;( gek hoor, half jaar geleden had k echt niet t idee dat ie er over 13 uur zou zijn :)
vandaag ook overgestapt op voeding nummer 2.
gek idee hoor, waar is de tijd gebleven...

orea, gelukkig was je werkdag geslaagd

ik zit in de kou te wachten tot mn tennisles :')
pi_91125405
Bij zijn geboorte was hij 3360 gram, en Floris?
En alweer een half jaar! Geef je al vast voedsel of gaan jullie deze week beginnen?
  maandag 10 januari 2011 @ 18:38:08 #198
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_91125432
Troeta: die liter is ook maar een richtlijn!
K. had ook altijd honger, maar die reageerde slecht op de groente/fruit met heel veel krampen.
Ik heb het toen tot hij 6 maanden was 1 fles van 270+9 schep en 3 flessen van 240 + 8 scheppen mogen geven. Alleen op die manier bleef hij redelijk tevreden en volgens zijn eigen curve groeien...

Heb nu ook weer een hongerlapje: we zitten nu al op de 900 cc per dag en hij is morgen 10 weken.

Orea: fijn dat je een leuke werkdag hebt gehad!
pi_91126519
Ja, die krampen wil ik hem ook niet aandoen, maar hij zit nu al op 5x180 en 1x 210, dat is 1110 en hij schreeuwt na elke fles om meer, wat ik vaak nog wel kan afleiden met een speentje en zingen.
Heb geprobeerd om elke fles 210 te geven,maar dan kwam die nog 6x, dus dat doen we maar ff niet meer!
In andere landen is de richtlijn 1200 cc, dus die hou ik maar aan.
Had jij ook geen rijstebloem tot 6 maanden?
pi_91126618
En meer water erbij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')