Ik twijfelde ook, maar begreep dat het wel erg belangrijk was. Scheelt dat ik niet veel meer overtijd liep dan 1 dagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:39 schreef Saffier het volgende:
Ik zou geloof ik niet gaan met zo'n kleintje nog Mrien! Een flesje zou ik ook nog niet doen als het ff kan idd.
Proberen kan altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, maar begreep dat het wel erg belangrijk was. Scheelt dat ik niet veel meer overtijd liep dan 1 dagneem wel een doek mee en als het niet gaat ga ik wel naar huis. Ik werk maar 5 min van huis
Ja ook pastavlekken gaan er vaak uit in de zon, maar ja. Geen zon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef Saffier het volgende:
Zeg dan ook maar dag met je handje idd.
Ik heb een megabed en ik moest m'n telefoon hebben. Die ligt altijd bij m'n kussen. M'n bed past eigenlijk niet in de kamer dus ik kan er niet omheen lopen. Dus ik moest dus over m'n bed heen. Dus ik denk ik spring ff. Toen voelde ik ze trekken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:29 schreef Solagratia het volgende:
Hahaha na 4 dagen op bed springen, ik kan mij er echt niets bij voorstellen![]()
6 weken, toen heb ik voor het eerst gesprongen. Gefietst heb ik nog steeds niet.
Oh en Saffier, een dure oplossing is misschien de stomerij?
Da's een leuk compliment!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik werd trouwens gister gebeld of ik op de markt was.. Ze wilde iemand op een functie als functioneel beheerder en belden mij... Ook leuk!
Altijd fijn om te horen. Ga je er op in?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik werd trouwens gister gebeld of ik op de markt was.. Ze wilde iemand op een functie als functioneel beheerder en belden mij... Ook leuk!
Ja vond ik ook. Nou zou ik geen baan meer willen als functioneel beheerder en heb ik het prima naar m'n zin Bin m'n huidige werkgever, maar toch leuk als mensen je bellen voor een baan.quote:
Nee, ik werk nu als systeembeheerder en de technische kant vind ik veel uitdagender dan de schakel tussen gebruiker en techniek.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Altijd fijn om te horen. Ga je er op in?
Fijn dat je je goed voelt!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef mrien het volgende:
Van de hechtingen gelukkig geen last.
Ik was erg snel weer op de been en voel me gewoon goed, ondanks de nachten. Sneller dan bij Lotte sowieso.
Voor mij is het zeker belangrijk denk ik, dus we proberen het gewoon.
Van de week ook lekker boodschappen gedaan met man en zoon, fijn om weer buiten te zijn
Ik was een moeilijke slaper, en Jen is dat ook. Maar buiten het slechte slapen is Jen ook een vrij heftig meiske. Ze lijkt best veel op mij als kind en m'n ouders hadden echt hun handen vol aan mij. M'n broertje is heel anders, die was echt heel rustig. En dat merk ik dan weer bij Leyla, dat het ook anders kan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef Solagratia het volgende:
Ja, dan vergaat me het lachen snel denk ik. Ik kwam vroeger altijd uit mijn bed, dus wordt dan waarschijnlijk teruggepakt.
Dat is een zacht konijntje toch? Het zit m in die stof, de difraxspookjes zijn ook van die stof en zelfs pip van Jennifer is van die stof. Jen vind het heerlijk om aan de oren van pip te frunniken, daarom zoek ik altijd een knuf uit met oren of andere uitsteeksels, om aan te frunniken.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Eline, wat ben je mooi
trouwens tico, dat knuffeltje dat ie van jou gehad heeft vindt ie echt leuk! Is zn nieuwe slaapknuffelHij wil zn speen niet eens als ie die heeft
dat beertje met konijntjespakquote:Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is een zacht konijntje toch? Het zit m in die stof, de difraxspookjes zijn ook van die stof en zelfs pip van Jennifer is van die stof. Jen vind het heerlijk om aan de oren van pip te frunniken, daarom zoek ik altijd een knuf uit met oren of andere uitsteeksels, om aan te frunniken.
Ja trekt z'n beentjes op, vertrekt z'n gezichtje en lijkt soms persgeluidjes enzo te maken. (afgelopen 2 dagen)quote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef Troeta het volgende:
1 tot 3x per dag Bolleke, dus het is welnormaal! Waarom denk je dat hij last van zijn buikje heeft? Merk je dat hij krampjes heeft?
Ilse
Of de wipper, das iets zachterquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Kijk, daar kan ik wat mee Tico, tnx. We hebben dan geen wasmachine op de badkamer, maar ik kan altijd het badje op de grond zetten en haar daar dan even inleggen. Met handdoek uiteraard.
Wel gek, de ene dag komt er niks aan melk terug. En dan de andere komt er na elke voeding veel. Ze lijkt er geen last van te hebben, dus maak me er niet echt zorgen over.
dat is ook nog een idee. Gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 10 januari 2011 08:49 schreef Saffier het volgende:
Kaatje ik leg in de wastafel een dik badlaken, daaroverheen een hydrofiel of een omslagdoek. Zo maak ik een soort bedje voor haar op. Ik heb geen plek voor aankleedkussen of wipper in de badkamer erbij. Dan ga ik met Ylana douchen of in bad.
Als we klaar zijn leg ik haar in de wastafel, handdoek over haar heen slaan, badjas aan en dan pak ik Ylana op om haar af te drogen en aan te kleden.
Ja die heeft ook heerlijk geslapen gelukkig. Om 17.30 ging hij vrijwillig en zonder eten naar bedquote:Op maandag 10 januari 2011 09:54 schreef pessie het volgende:
Saffier dat klinkt absoluut heerlijk! Heeft Tobias ook meegedaan?
Bol, hoe gaat het nu met Ayrton? Baby's hebben regelmatig krampjes, Leia van Orea heeft 4 (?) maanden krampjes gehad. Erg vervelend maar weinig aan te doen, behalve Infacol of Cinababy maar dat schijnt niet bij iedere baby goed te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |