abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91043979
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 21:39 schreef Saffier het volgende:
Ik zou geloof ik niet gaan met zo'n kleintje nog Mrien! Een flesje zou ik ook nog niet doen als het ff kan idd.
Ik twijfelde ook, maar begreep dat het wel erg belangrijk was. Scheelt dat ik niet veel meer overtijd liep dan 1 dag ;) neem wel een doek mee en als het niet gaat ga ik wel naar huis. Ik werk maar 5 min van huis ;)

Da's wel erg naar orea (: hopelijk bij het nieuwe team fijner!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:15:00 #102
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91044143
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef mrien het volgende:

[..]

Ik twijfelde ook, maar begreep dat het wel erg belangrijk was. Scheelt dat ik niet veel meer overtijd liep dan 1 dag ;) neem wel een doek mee en als het niet gaat ga ik wel naar huis. Ik werk maar 5 min van huis ;)
Proberen kan altijd :Y en helemaal als je zo weer thuis bent, of kan zijn :Y

Het ziet er echt uit als een vetvlek Sol, of als een watervlek die nog niet opgedroogd is. Ik koop zo ongeveer nooit nieuwe kleding voor mezelf en nu moest ik wel. Nu heb ik voor 'thuis' nog niets gekocht maar wel voor op mijn werk en nu kan ik dat jurkje gewoon na 1 keer al niet meer aan. Daar baal ik gewoon van.

Iets borduren daar kan natuurlijk ook nog :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91044233
Dat is ook balen ja! Is het een te rare plek om iets van zo'n bloemachtige speld op te doen? Of dat die er wat overheen valt.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:19:16 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91044346
Ja het is echt een hele lastige plek, te laag voor zo'n speld. Ach ik moet 'm nog een keer of wat proberen te wassen en anders de vlekkenschaar er maar in.
Ylana
pi_91044594
Welkom Sugarsnap en gefeliciteerd!! Fotootje?:)

Is het ook belangrijk voor jou dan mrien? Kan je geen verslag krijgen? En heb je geen hechtingen? Ik kon na 2,5 week echt nog niet lang zitten!

Dag Mereltje en Femke!
Jeetje,pessie,sonnetje en orea, jullie moeten ook albijna weg in dit topic,gaat het echt zo hard allemaal?
Jammer dat je werk zo heeft gedaan Orea, op mijn werk is er ook niet echt begrip voor zwangeren, vind het daarom erg grappig dat er nu 3 zwanger zijn, zal ze leren!
pi_91044638
Ja stom is dat saffier. Ik koop ook veel te weinig voor mezelf, en toen had ik een leuk dingetje, leuke kleur enzo en toen veegde jen haar lepel met pastasaus aan me af.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:26:36 #107
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91044708
Zeg dan ook maar dag met je handje idd.
Ylana
pi_91044720
Mijn hechtingen gingen na 4 dagen er al uit, ik sprong namelijk m'n bed op en dat voelde erg onprettig van onder, dus ik heb gevraagd of ze eruit konden en dat kon.
pi_91044761
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef Saffier het volgende:
Zeg dan ook maar dag met je handje idd.
Ja ook pastavlekken gaan er vaak uit in de zon, maar ja. Geen zon.
pi_91044857
Hahaha na 4 dagen op bed springen, ik kan mij er echt niets bij voorstellen :D
6 weken, toen heb ik voor het eerst gesprongen. Gefietst heb ik nog steeds niet.

Oh en Saffier, een dure oplossing is misschien de stomerij?

Onsmakelijk hechtverhaal:
Na 4 weken had ik ineens zoveel pijn aan mijn hechtingen. Ik heb er een nacht niet van geslapen en kon niet meer van mijn bed komen. Elke stap en beweging was een marteling. Dus verloskundige gebeld en zij kwam even kijken. Ze keek, trok er een hele lange draad uit en de pijn was weg :o Was een losse draad die aan het prikken was ;(
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:30:11 #111
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91044912
Saffier wat jammer van die vlek zeg! Heb je wel weer een thuis-kledingstuk erbij ;) . Maar ik herken het probleem, ik koop ook zelden kleding voor mezelf. Gelukkig hier (nog) geen kind dat pasta lepels aan mijn kleding afveegt.

Sola, fijn dat de koorts weg is gebleven!

Mrien, succes bij je vergadering volgende week. Oef, na 2.5 weken gingen wij er volgens mij nog steeds een keer of 3 per nacht uit en dan ongeveer een uur. Ik moest er toen niet aan denken.
pi_91044930
Ik was de eerste voor mijn werkgever die zwanger was. Ik ben het proefkonijn geweest met hoe ze het moeten regelen met het UWV enzo. Maar verder vind ik dat er echt heel leuk op de zwangerschap werd gereageerd. Ik ben met Leyla 2x langsgeweest. 1 van m'n bazen is bij mij thuis geweest met z'n dochtertje en ik kreeg een Bart Smit bon van m'n collega's. En ze zijn ook weer erg blij dat ik terug ben. Ik hoor het steeds weer dat ze me gemist hebben. Dat is erg fijn.
pi_91045131
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:29 schreef Solagratia het volgende:
Hahaha na 4 dagen op bed springen, ik kan mij er echt niets bij voorstellen :D
6 weken, toen heb ik voor het eerst gesprongen. Gefietst heb ik nog steeds niet.

Oh en Saffier, een dure oplossing is misschien de stomerij?
Ik heb een megabed en ik moest m'n telefoon hebben. Die ligt altijd bij m'n kussen. M'n bed past eigenlijk niet in de kamer dus ik kan er niet omheen lopen. Dus ik moest dus over m'n bed heen. Dus ik denk ik spring ff. Toen voelde ik ze trekken.

M'n kraam bleef ook maar zeggen dat ze nog niet had meegemaakt dat een kraamvrouw zo snel op de been was en zoveel alweer zelf deed, meteen terug in routine. Ze vroeg of ik wat minder wilde doen omdat zij anders niets te doen had en ze vond het juist leuk om voor mensen te zorgen. Ik heb me maar gewoon laten verwennen.
pi_91045190
Ik was voor dit team ook de eerste die zwanger was, mijn team vond het heel leuk. Iedereen is wel langs geweest. En kreeg van het team een mooie bon van de prenatal. Mijn unithoofd vond het allemaal wel lastig. Hij is niet geweest, maar heeft wel een kaartje gestuurd.
Mijn werkgever wordt ingehuurd door een ouderorganisatie en die hebben helemaal niks van zich laten horen. Moet zeggen dat ik dat best slordig vind.
Een aantal clienten wilden op kraambezoek, maar dat wilde ik niet. Ik ben met Ilse nu 2 keer daar geweest.
Ik ben nu wel op zoek naar een nieuwe baan. Ik werk korte diensten (tussen de 4 en de 8 uur) en dat vond ik nooit een probleem. Maar nu zo met Ilse heb ik dr geen zin in. Hopelijk vind ik snel wat.
*poef* nu is het weg
pi_91045271
Oh ik werd trouwens gister gebeld of ik op de markt was.. Ze wilde iemand op een functie als functioneel beheerder en belden mij... Ook leuk!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:37:56 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91045295
Ik was na Ylana veel en veel sneller lichamelijk opgeknapt dan na Tobias. Daar kon ik na anderhalve week nog nauwelijks lopen en met Ylana liep ik de volgende dag al het hele ziekenhuis door voor de onderzoeken. Tobias lag in de couv aan het eind van de gang en daar moesten ze me met een rolstoel naartoe brengen, de wc haalde ik nét.
Echt een wereld van verschil.
Na Tobias waren de hechtingen ingegroeid en meer van dat soort rottigheid, daar had ik zo ontzettend veel last van :X die zijn voortijdig voor de helf verwijderd. Met Ylana heb ik gevraagd of ze zsm verwijderd konden worden om dat te voorkomen. Omdat ik er dit keer geen last van had zijn ze op de 8e dag verwijderd, net te laat want er waren er alweer een paar ingegroeid :X
Ylana
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:38:24 #117
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91045315
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik werd trouwens gister gebeld of ik op de markt was.. Ze wilde iemand op een functie als functioneel beheerder en belden mij... Ook leuk!
Da's een leuk compliment!
Ylana
pi_91045516
Maar er zit toch nog steeds een wond als de hechtingen er uit zijn. Het was helemaal opgezwollen bij mij. En het zat alleen rechts,dus zitten was echt vreselijk,haha

Ik werk in een mannenbedrijf, dus ik had niet veel verwachtingen. Kaartje en cadeaubon kreeg ik pas na 2 maanden en ik heb een TNTromper gekregen.
Tijdens de zwangerschap en nu ik weer begonnen ben zijn ze wel erg lief voor me,mag lekker rustig aan doen,dus daar ben ik al blij mee.
Maar toen een kennis van mij een afscheidsfeestje kreeg toen ze met verlof ging, iedereen op kraamvisite kwam en ze haar stoel versierd hadden enzo toen ze terugkwam vond ik het toch wel jammer dat ze bij mij niet zo gezellig zijn hoor.
pi_91045518
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Ticootje het volgende:
Altijd fijn om te horen. Ga je er op in?
*poef* nu is het weg
pi_91045534
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Saffier het volgende:

[..]

Da's een leuk compliment!
Ja vond ik ook. Nou zou ik geen baan meer willen als functioneel beheerder en heb ik het prima naar m'n zin Bin m'n huidige werkgever, maar toch leuk als mensen je bellen voor een baan.
pi_91045618
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Altijd fijn om te horen. Ga je er op in?
Nee, ik werk nu als systeembeheerder en de technische kant vind ik veel uitdagender dan de schakel tussen gebruiker en techniek.
pi_91045930
Dat is inderdaad leuk om te horen Tico!

Oh brrrr Saffier ingegroeide hechtingen klinken ook pijnlijk!

Ik kreeg na 6 weken bij de controle een inwendig onderzoek, geen pretje met de hechtingen er nog in. :N Voor de bevalling hoopte ik dat ik niet te veel zou uitscheuren want dat hechten leek me maar niets, nou de volgende keer hoop ik nergens meer op :D

Onze katten stommelen wel eens boven en dan maakt J. altijd hetzelfde grapje:
}:| pff, Amy is weer uit bed!

Ik moet er nog steeds om lachen.
pi_91046043
Wacht maar sola, over 2 jaar is het werkelijkheid.
pi_91046139
Ja, dan vergaat me het lachen snel denk ik. Ik kwam vroeger altijd uit mijn bed, dus wordt dan waarschijnlijk teruggepakt.
pi_91046176
Van de hechtingen gelukkig geen last.
Ik was erg snel weer op de been en voel me gewoon goed, ondanks de nachten. Sneller dan bij Lotte sowieso.
Voor mij is het zeker belangrijk denk ik, dus we proberen het gewoon.
Van de week ook lekker boodschappen gedaan met man en zoon, fijn om weer buiten te zijn
pi_91046431
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef mrien het volgende:
Van de hechtingen gelukkig geen last.
Ik was erg snel weer op de been en voel me gewoon goed, ondanks de nachten. Sneller dan bij Lotte sowieso.
Voor mij is het zeker belangrijk denk ik, dus we proberen het gewoon.
Van de week ook lekker boodschappen gedaan met man en zoon, fijn om weer buiten te zijn
Fijn dat je je goed voelt!!
*poef* nu is het weg
pi_91046434
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef Solagratia het volgende:
Ja, dan vergaat me het lachen snel denk ik. Ik kwam vroeger altijd uit mijn bed, dus wordt dan waarschijnlijk teruggepakt.
Ik was een moeilijke slaper, en Jen is dat ook. Maar buiten het slechte slapen is Jen ook een vrij heftig meiske. Ze lijkt best veel op mij als kind en m'n ouders hadden echt hun handen vol aan mij. M'n broertje is heel anders, die was echt heel rustig. En dat merk ik dan weer bij Leyla, dat het ook anders kan.
pi_91046808
Dan moet je het lekker doen mrien, kan je fijn meteen showen!
pi_91061010
Goedemorgen! Iedereen al uit bed?

Amy is in drinkstaking. Hoeveel cc voeding moeten baby's van 5 maande per dag minstens binnen krijgen? Gister was het in totaal 600 cc, waar ze anders makkelijk 800 per dag drinkt.

We geven al vaker kleine flesjes maar ze wil gewoon niet. Draait haar hoofd weg en laat eruit lopen als ze wat in haar mond heeft.

Het stomme is dat een stuk beter gaat dan vrijdag. Ze hoest nog wel veel en reutelt wat, maar geen koorts o.i.d. Sinds het beter gaat wil ze ineens veel minder drinken :?

Nou ja, ze is wel heel vrolijk dus we gaan maar gewoon verder met flessen aanbieden.
pi_91061163
Sola, 500 cc is het minimum. Als je er een dagje of twee onder zit is het geen ramp, maar langer moet dat niet duren. Dat is tenminste wat mij verteld is :)
pi_91061546
Hopelijk drinkt ze snel wat beter Sola! Succes ermee!
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 9 januari 2011 @ 12:56:42 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91061561
Hou de plasluiers in de gaten. Blijft ze droog of minder dan 4 luiers dan ff de hap bellen of ze je willen zien.
pi_91061723
hopelijk drinkt ze snel meer Sola.

Had Ilse gister geen zin om te slapen, vandaag haalt ze het in. vanaf gisterenavond 20.30 tot nu alleen maar wakker geweest om te drinken. Daarna binnen 30 minuten weer het bed in.
Ze zal het wel nodig hebben.
*poef* nu is het weg
  zondag 9 januari 2011 @ 13:21:48 #134
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91062500
Sola ik hoop dat Amy snel weer zal drinken.

KJ, slaapdagje O+
pi_91071564
Nou ze zit nu aan de 370 cc, dus de 500 halen denk ik wel.
Alleen qua plasluiers vind ik het altijd zo lastig bepalen of het een goede plasluier is of te weinig. Nou ja, ze heeft vandaag 3 plasluiers gehad dus de 4e halen we ook nog wel denk ik. Maar het is allemaal wat krapjes.

Ze heeft net wel 2 uur achter elkaar geslapen.

KJ, Lekker zo goed slapen die Ilse! Dan is ze straks weer helemaal bijgetankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Solagratia op 09-01-2011 17:22:23 (wauw, wat een rare zin had ik gemaakt) ]
  zondag 9 januari 2011 @ 17:15:40 #136
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91072576
Mijn mooie meiske

Ze doet het goed, alleen haar temp kan ze nog niet zo goed houden en ze heeft al wat last van krampjes.
pi_91072760
Wow, wat een mooi meisje is Eline Sugarsnap! O+
Wat kijkt ze tevreden, het lijkt net of ze een beetje lacht.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91072816
Ach wat een popje Sugarsnap! Bekend pakje ook :)
Wat kijkt ze lekker helder zeg!
  zondag 9 januari 2011 @ 19:09:34 #139
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91077571
Verse baby <3. Mooi meiske heb je gebakken.
pi_91077661
wat een mooi poppetje sugarsnap!
*poef* nu is het weg
pi_91077854
Eline wat ben je mooi! O+
pi_91079107
Eline, wat ben je mooi O+

trouwens tico, dat knuffeltje dat ie van jou gehad heeft vindt ie echt leuk! Is zn nieuwe slaapknuffel :D Hij wil zn speen niet eens als ie die heeft

[ Bericht 51% gewijzigd door Sonnetje85 op 09-01-2011 20:00:22 ]
pi_91081803
Dat was hem dan, 10 maanden fulltime kunnen genieten van eerst baby in buik, en toen baby uit buik.. morgen weer aan het werk..
pi_91081886
lol, we deden net Ilse in bad, en haar haar moets gewassen worden. Het was helemaal vies van het spugen. N deed shampoo op de washand, dacht hij. Bleek het de massageolie te zijn. Nu heeft Ilse een enorme vette bos haar :D
*poef* nu is het weg
pi_91081945
_O- geweldig!!

Als je dat eruit wilt hebben, eerst even shampoo in droog haar in masseren en dan pas uitspoelen ;)
pi_91082097
goede tip, zullen we morgen doen. Het is wel grappig nu. Het blijft zomaar in een hele foute scheiding zitten.

Succes morgen. Weer een hele omschakeling. :*
*poef* nu is het weg
  zondag 9 januari 2011 @ 20:17:31 #147
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91082153
quote:
Op zondag 9 januari 2011 19:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Eline, wat ben je mooi O+

trouwens tico, dat knuffeltje dat ie van jou gehad heeft vindt ie echt leuk! Is zn nieuwe slaapknuffel :D Hij wil zn speen niet eens als ie die heeft
Dat is een zacht konijntje toch? Het zit m in die stof, de difraxspookjes zijn ook van die stof en zelfs pip van Jennifer is van die stof. Jen vind het heerlijk om aan de oren van pip te frunniken, daarom zoek ik altijd een knuf uit met oren of andere uitsteeksels, om aan te frunniken.
pi_91082459
Oeps voor Ilse en N

Mooi meisje sugarsnap!

Wij zijn vanmorgen even op verjaardagsbezoek geweest en Jelle heeft zich erg netjes gedragen, lekker slapend. Toen even z'n luier volgemaakt en dat ging er natuurlijk net naast, lang leve de reservekleding ;)
Zo fijn om te zien dat hij zich in de doek helemaal kan overgeven aan de slaap, toen we thuis kwamen was hij wel moe maar lukte het slapen niet, elke keer weer wakker na loskoppelen van de borst. Ik deed hem in de doek, liep 2 rondjes en slapende Jelle

Hij vind het sowieso heel fijn om op schoot of op je buik te slapen, zeker 's avonds. Ik neem hem dus veel op schoot maar probeer hem nu ook wel wat vaker weer weg te leggen als hij slaapt (in kinderwagenbak beneden), gaat nog niet zo heel goed maar hij is ook nog erg klein. We vinden het geen probleem dat hij graag bij ons is, dat scheelt ;)
Vanmorgen ook heerlijk een tijdje met hem op mn buik geslapen in bed, zo fijn en gezellig!
pi_91082543
Deze heeft Leia, absolute favo

Had er één bijbesteld, heb ik de grote bijbesteld _O- ding is net zo groot als Leia zelf :D dus ook nog maar een extra kleine, die grote is dan handig als ze straks peuter is. Ze vreet hem op, trekt hem uit elkaar. Duikt er vol in O+ liefde tussen die 2!
  zondag 9 januari 2011 @ 20:27:20 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91082783
Wij zijn ook op visite geweest. Leyla wilt alleen perse Op een stille kamer in een bedje slapen en valt echt niet op schoot in slaap. Dus we zijn maar naar huis gegaan toen ze echt niet meer wilde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')