Heb dr op vakantie 1 gemaaktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Knap van dr Kaatje
Vind dat ook zo lief als ze slapen
Heb al; heel lang geen slaapfoto's meer gemaakt, ben bang dat ie dan wakker wordt van de flits
Pvoes, klinkt eng idd. Brr, snap ook wel dat je lekker thuis wil zijn. Fijn dat je iig vertrouwen in m heb!
Hier een dikkere Hema slaapzak en een dekentje. Op de kamer is het rond de 18 graden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris heeft met slaapzak ook dekentje, maar tis ook wel koud op zn kamertje
En regelmatig ook nog zomerslaapzakken
Wat sneu Sola!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:35 schreef Solagratia het volgende:
Klinkt als een goede nacht Pessie!
Amy heeft ook lekker geslapen. Is het normaal als er na de neusspray wat bloed bij het snot zit? Ik schrok er van, niet dat het veel was maar dat er sowieso bloed meekwam.
Verder ziet ze er echt niet uit, paarse wallen onder haar ogenZe drinkt ook minder, laat steeds de helft van haar fles staan. Vandaag geven we dus ipv 4x6 schepjes, 6x4 schepjes en dan elke 3 uur. Anders krijgt ze niet genoeg binnen. Echt krijsen lukt niet meer, daar is ze te hees voor. Nou ja, dat dit allemaal weer snel over mag zijn. Ze heeft nu geen koorts in elk geval.
Amy slaapt ook met een dikke slaapzak en een dekentje. Op haar kamer is het altijd tussen de 16 en de 18 graden.
Handige tip!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:57 schreef Ticootje het volgende:
Banaanvlekken moet je in de zon leggen. Bleken ze eruit.
Ik denk dat ik het een nachtje zou weken in koud water en dan de wasmachine in op 40 of als de stof het aankan op 60.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:01 schreef Saffier het volgende:
Heb je nog tips tegen bv-spuug? Mijn nieuwe donkerpaarse jurkje heeft er gewoon vetvlekken van die ik er niet uit krijg
Welkom!! En natuurlijk pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:23 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik kom me hier melden samen met mijn dochter!
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
Eline weegt exact 3 kilo en doet het geweldig! Ze is een natuurtalentje aan de borst en drinkt super! Ik ben heerlijk aan het genieten
Helaasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het een nachtje zou weken in koud water en dan de wasmachine in op 40 of als de stof het aankan op 60.
Zijde?? -> schaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:29 schreef Saffier het volgende:
[..]
Helaas
Eline welkom3 kilo precies was Ylana ook
Juist!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Solagratia het volgende:
En dan zo'n mooi strijkplaatje erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |