@sola, dat stoeltje lijkt mij wel beter en lekkerder zitten en dat tafelblad is ook erg handig (ik weet dat m'n reactie erg laat is

)
Amy nog steeds ziek,jeetje,beterschap!
Ack Pvoess, geen leuk gezicht je jongetje zo onder de plakkertjes, hoop dat de uitslagen er snel zijn en alles snel goed komt!
Bij mij wilden ze de pijnpomp bijna afpakken, omdat m'n vriend steeds drukte als het lampje brandde. Een piepje was handiger geweest idd.
Ik kan nu volgens mij al wat beter op de bevalling terug kijken, ik ben niet in gevaar geweest en Mex ook niet. Heb nog wat last van mijn rug,maar geloof ik geen verdere schade opgelopen.
Het enige rotte is dat we zo ontzettend alleen gelaten zijn en dat het zo lang duurde (30 uur) waardoor ik weer zo moe was.
En ziek zijn in de kraamweek is ook niet echt prettig, maar m'n lieve baby'tje heeft echt alles goed gemaakt.
Wat ik trouwens wel heel raar vond was te gaan persen nadat ik eerst 2 uur persween weg had zitten puffen, ik kon niet goed omschakelen. Persen duurde een uur en toen ze zeiden dat ik nog maar 1x moest persen kwam er geen perswee meer,haha
Placenta kwam daarna binnen 7 minuten gelukkig