abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91082887
*poef* nu is het weg
pi_91083977
:D
pi_91084974
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is een zacht konijntje toch? Het zit m in die stof, de difraxspookjes zijn ook van die stof en zelfs pip van Jennifer is van die stof. Jen vind het heerlijk om aan de oren van pip te frunniken, daarom zoek ik altijd een knuf uit met oren of andere uitsteeksels, om aan te frunniken.
dat beertje met konijntjespak ;)
Hij deed t voetje in zn mond na zn fles haha ipv zn speen :D

haha Ilse, mooi haar ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 22:25:59 #154
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91092079
Hey ff een vraagje, hoevaak poept een baby per dag als ie flesvoeding krijgt?
Ik had het er vd week met jullie over dat ons zoontje Ayrton s,avods moeilijk in slaap komt.
maar het valt ook op dat hij maar 1 keer per dag echt poept.
Ik denk dat er een link is en dat hij misschien last van z'n buikje heeft.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_91092840
1 tot 3x per dag Bolleke, dus het is welnormaal! Waarom denk je dat hij last van zijn buikje heeft? Merk je dat hij krampjes heeft?

Ilse :o
  zondag 9 januari 2011 @ 22:37:24 #156
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91092922
Ik denk trouwens dat je die olie eruit gaat uitkrijgen met babyshampoo. Das veel te mild.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 9 januari 2011 @ 22:40:56 #157
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91093142
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef Troeta het volgende:
1 tot 3x per dag Bolleke, dus het is welnormaal! Waarom denk je dat hij last van zijn buikje heeft? Merk je dat hij krampjes heeft?

Ilse :o
Ja trekt z'n beentjes op, vertrekt z'n gezichtje en lijkt soms persgeluidjes enzo te maken. (afgelopen 2 dagen)
Plus hij heeft net voor zijn laatste fles gepoept, en is nu tamelijk rustig en stil.
pi_91093209
geen idee mbt ontlasting bolleke, Ilse dr ontlasting kwam pas laat op gang. En ze kreeg bv.

Ik gok dat het ook niet gaat lukken met babyshampoo.Daarbij gebruiken we ook geen shampoo maar zeepvrije wasgel. Daarmee zie ik het helemaal niet gebeuren. Denk dat ik dr morgen maar met me meeneem onder de douche en dan mijn eigen shampoo gebruik.
*poef* nu is het weg
  zondag 9 januari 2011 @ 22:47:53 #159
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91093560
Even goed de oogjes beschermen met een washandje ofzo. Ik doe het bij Leyla ook met gewone shampoo wassen na een olie badje.
pi_91093691
ik las eerder dat jij met de meiden onder de douche gaat toch? Doe je dat ook als je alleen thuis bent? Hoe doe je dat dan? Met aankleden enzo. Koelt Leyla dan niet heel erg af? Of krijg je het dan zelf niet enorm koud?
*poef* nu is het weg
pi_91094104
ik heb floris haar nog nooit gewassen met shampoo haha
niet dat ie nou zo extreem veel haar heeft ofzo (heb je gelijk ook de reden dat ik t onzin vind ;))
  zondag 9 januari 2011 @ 22:58:09 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91094199
Ja dat ben ik.

Op de wasmachine die in de douche staat leg ik een aankleedkussen met daarop alvast een handoek. Ik hang mijn badjas klaar en die van jen. Dan gaan we douchen, het is een beetje vogelen, maar jen kan zichzelf prima wassen en ik sop Leyla lekker. Dan spoel ik m'n haren goed uit ( ik was m'n haar 2x per week max, zonder kinderen onder de douche, das niet te doen). Dan doe ik de stop in het gootje en laat de douchebak vol water lopen voor jen. Als die vol is stap ik met Leyla uit de douche Leyla meteen op het kussen en handdoek eromheen. Ik m'n badjas aan. Dan ga ik Leyla aankleden. Dan vraag ik jen hoever ze is, afhankelijk van haar antwoord ga ik haar aankleden of mezelf.
pi_91094241
Ilse geeft regelmatig melk terug, en als ze dan ligt is er niks lekkerder om er lekker met je hoofd in te gaan liggen. Haar haar wordt dan helemaal vies. Het gaat zo stinken dan..
*poef* nu is het weg
pi_91094293
Maar ze heeft natuurlijk haar ;)
Floris ook wel, maar spuug oid is er makkelijk met een washandje uit te krijgen of gewoon met water onder de douche/in bad :D
  zondag 9 januari 2011 @ 23:00:36 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91094337
Leyla spuugde ook veel, inderdaad zure lucht die dan blijft hangen. Lekker een beetje soppen en ze ruikt weer als een schoon babietje.
pi_91094622
Kijk, daar kan ik wat mee Tico, tnx. We hebben dan geen wasmachine op de badkamer, maar ik kan altijd het badje op de grond zetten en haar daar dan even inleggen. Met handdoek uiteraard.

Wel gek, de ene dag komt er niks aan melk terug. En dan de andere komt er na elke voeding veel. Ze lijkt er geen last van te hebben, dus maak me er niet echt zorgen over.
*poef* nu is het weg
pi_91094707
@Bolleke, het hoort er ook wel een beetje bij,krampjes en moeilijk poepen, sommige baby's moeten het echt nog leren.
Ik gebruikte voor krampjes Infacol, werkte bij Mex heel goed, ipv grote harde scheten liet hij dan heel veel kleintjes.

kaatjejannie, was het echte massageolie of baby-olie? Want baby-olie heb ik wel eens bij Mex in zijn haar gedaan vanwege die berg en dat gaat er snel vanzelf weer uit hoor.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:06:57 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_91094739
quote:
Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Kijk, daar kan ik wat mee Tico, tnx. We hebben dan geen wasmachine op de badkamer, maar ik kan altijd het badje op de grond zetten en haar daar dan even inleggen. Met handdoek uiteraard.

Wel gek, de ene dag komt er niks aan melk terug. En dan de andere komt er na elke voeding veel. Ze lijkt er geen last van te hebben, dus maak me er niet echt zorgen over.
Of de wipper, das iets zachter ;) maar het punt is inderdaad klaarzetten en vooruit denken. En gewoon rustig aan doen, je moet niet met een half uur de deur uit willen.
pi_91094906

het was deze, als ze nu geen goede nacht maakt vannacht dan weet ik het ook niet meer. :D

Ohw ja de wipper, das een nog beter idee!
*poef* nu is het weg
pi_91095011
haha, nou misschien werkt het idd!
Maar denk dat je die e rmet babyshampoo wel uitkrijgt hoor.

Snap trouwens wel de vergissing in de flessen!
pi_91095092
we gebruiken alleen nooit babyshampoo, alleen zeepvrije wasgel. Ik vermoed dat het zeepvrije niet echt gaat werken.
*poef* nu is het weg
pi_91095581
hmm, heb je geen proefmonstertje van neutral ofzo? Zat ergens in een babydoos geloof ik..

Ik word net uitgenodigd voor een babyshower en ik dacht, ja dahag, dat heb ik ook niet gehad!!....kinderachtig van me he?
Maar ik heb ook eerlijk geen zin in zoiets :@
  zondag 9 januari 2011 @ 23:48:35 #173
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91096925
Las ook net, dat baby,s op zo'n jonge leeftijd een zogenaamd huiluurtje hebben, wat zich schijnbaar meestal s'avonds plaatsvind.
pi_91097120
ilse had dat ook, tussen ongeveer 20.00 en 22.00 uur was het steevast raak.
*poef* nu is het weg
  maandag 10 januari 2011 @ 08:49:19 #175
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91103667
Kaatje ik leg in de wastafel een dik badlaken, daaroverheen een hydrofiel of een omslagdoek. Zo maak ik een soort bedje voor haar op. Ik heb geen plek voor aankleedkussen of wipper in de badkamer erbij. Dan ga ik met Ylana douchen of in bad O+ .
Als we klaar zijn leg ik haar in de wastafel, handdoek over haar heen slaan, badjas aan en dan pak ik Ylana op om haar af te drogen en aan te kleden.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')