quote:
Gecondoleerdquote:
Mij niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je mag me PM'en. DM'en. Msn'en. Sms'en. Zoiets
Ik schijn mooie tieten te hebben, verder komen ze nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik schijn een mooie neus te hebben
En ik heb gouden ballen en als je erover wrijft mag je een wens doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik schijn mooie tieten te hebben, verder komen ze niet
Maar, je persoonlijkheid dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik schijn mooie tieten te hebben, verder komen ze niet
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik heb gouden ballen en als je erover wrijft mag je een wens doen.
Geen idee, zijn neuzen ooit mooi?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Die komt niet voorbij dr tietenquote:
Ik wist het ook niet!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, zijn neuzen ooit mooi?
ow, en komen ze ook allemaal uit?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zó graag hoef ik nou ook weer niet een DBSquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoek een wensputquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, nou ik heb wel wat te wensen!
Waarom denk je dat ik zo actief ben op internet?quote:
Echt welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, zijn neuzen ooit mooi?
Ja eh, ik heb net wens-ballen gevonden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoek een wensput
Of een geest-in-de-lamp!
Om keiveel ONS te scoren toch, zoals iedere zichzelf respecterende single?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo actief ben op internet?
Vanwege het goede gezelschap hier?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo actief ben op internet?
Waarom genoegen nemen met 1 DBS.. Doe er dan een Vanquish S bij..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zó graag hoef ik nou ook weer niet een DBS
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vreemde mensen die dat zeggen dan
Of een sugardaddy te vinden die je mag neuken in ruil voor schoenen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om keiveel ONS te scoren toch, zoals iedere zichzelf respecterende single?
Ik zeg niet dat het niet zo is, het is alleen geen lichaamsdeel wat ik een compliment zou geven..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus jij zegt dat het niet zo is. Damn, net een compliment gehad, thanks jofufunpooper
I knowquote:
Altijd!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is hier zo verdraaide gezellig altijd
Ik vond het juist wel een lieve!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet zo is, het is alleen geen lichaamsdeel wat ik een compliment zou geven..
Dan liever de DB5 die ik gisteren hier neerzette...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom genoegen nemen met 1 DBS.. Doe er dan een Vanquish S bij..
Heb hier nog een paar kaplaarzen staan die ik niet gebruikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Of een sugardaddy te vinden die je mag neuken in ruil voor schoenen?
Oh, ware liefde vind je hier natuurlijk nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om keiveel ONS te scoren toch, zoals iedere zichzelf respecterende single?
Beweer je nu dat jij geen goed gezelschap bent?quote:
Nou ja, dat jij nog niet aan de vrouw bent, ongelooflijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb hier nog een paar kaplaarzen staan die ik niet gebruik
hey idioot, die versterker is verrekte goed! echt superquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is hier zo verdraaide gezellig altijd
Ja, maar net als in de meeste sprookjes mag niet iedereen ze aaien!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb net wens-ballen gevonden!
Jeetje, L-Equote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Of een sugardaddy te vinden die je mag neuken in ruil voor schoenen?
Ik ben fantastisch gezelschap, ask anyone!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beweer je nu dat jij geen goed gezelschap bent?
Josti, noem je me nu een idioot? Ik weet wel wat ik practisch gratiz weggeef!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey idioot, die versterker is verrekte goed! echt super
Waarom dan die rare comment net?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben fantastisch gezelschap, ask anyone!
Complimenten zijn altijd lief toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel een lieve!
mwah.. niet overdrijven, het is dat ik verliefd ben op Peuter en jou voor lief neemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben fantastisch gezelschap, ask anyone!
Dat.. Klinkt enorm ziekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mwah.. niet overdrijven, het is dat ik verliefd ben op Peuter en jou voor lief neem
Op peuter?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mwah.. niet overdrijven, het is dat ik verliefd ben op Peuter en jou voor lief neem
Damn, nu ga ik het zéker mooi installeren, anders ga ik me schuldig voelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Josti, noem je me nu een idioot? Ik weet wel wat ik practisch gratiz weggeef!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar net als in de meeste sprookjes mag niet iedereen ze aaien!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Disturbing, this isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik de politie bellen.
quote:
Haar kleine knul is een held!quote:
Bolletjes? Samzz is een junk?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik morgen na de IKEA nog even de stad in ga om nieuwe bolletjes te scoren
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haar kleine knul is een held!en kan met de bal gooien als een dolle!
En treinbanen maken
Alleen is L-E daar beter in
En hij is
jarig
Ja, heerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik denk eerder om ze op d'r piercing(s) te schroeven..quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik wil ook weer eens een nieuwe in mijn navel
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Stomme zus!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Ben ik toch tot midden in de nacht bezig geweest om moederziel alleen het huis te versieren, heeft Zus vanmorgen op hyves gezet dat ze het zo druk had vandaag met onder andere "Het huis versieren, want J. is alweer drie!". WTF.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Ben ik toch tot midden in de nacht bezig geweest om moederziel alleen het huis te versieren, heeft Zus vanmorgen op hyves gezet dat ze het zo druk had vandaag met onder andere "Het huis versieren, want J. is alweer drie!". WTF.
Ga je mee naar Enschedeeee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik wil ook weer eens een nieuwe in mijn navel
Beidequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Evie het volgende:
[..]
I knowAlleen belemmerd het mijn visie meer.. als ik omlaag kijk... al is er weinig van over
Of bedoel je dat je ook naar mn reet kijkt?(die gister veel complimentjes kreeg
)
quote:
Samzz kan je vast wel brengen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh gezellig, maar goed, hoe kom ik thuis?
We slepen Peu meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh gezellig, maar goed, hoe kom ik thuis?
Billenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
Ik vind reet altijd zo a-seksueel klinken
quote:
* PeuRac voelt zich gebruikt, op een a-sexuele manierquote:
mmmm als je eenmaal het beeld van mijn reet erbij hebt niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac voelt zich gebruikt, op een a-sexuele manier
Of dit is sarcastisch bedoeld of het is gewoon tja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Evie het volgende:
[..]
mmmm als je eenmaal het beeld van mijn reet erbij hebt niet meer
Vooral dat laatste is een deceptie he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van Evie niet hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is een deceptie he?
Het zijn bolletjes voor een vchquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben toch echt geen tokkie en gebruik het woord reetquote:
Hm typisch iemand die m nog nooit heeft mogen aanschouwen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of dit is sarcastisch bedoeld of het is gewoon tja.
Daarom heb ik maar besloten mij niet meer te laten gebruiken.quote:
Die bij t eten zat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van je huisgenote was ook wel redelijk
Oke, dat is wél weer sexueelquote:
Die jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die bij t eten zat?Ze was een paar jaar geleden leuker.
@Evie, hij heeft t over Elise
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom heb ik maar besloten mij niet meer te laten gebruiken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die bij t eten zat?Ze was een paar jaar geleden leuker.
@Evie, hij heeft t over Elise
Wacht maar tot je m'n tieten ziet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom heb ik maar besloten mij niet meer te laten gebruiken.
Wat had je in gedachten dan?quote:
1 post van Yuki en hij is om.. Lekker consequent ben jij!quote:
O, het thema van vanavond is goedkoop?quote:
Nee, tieten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, het thema van vanavond is goedkoop?
Zo ben ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 post van Yuki en hij is om.. Lekker consequent ben jij!
Dat heb ik je al verteldquote:
dat thema past wel bij mij.. beter dan het thema nagellak.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus hup, hier met die wens-ballenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan wat? Dan zegt de grote ader in mijn hoofd *pats*, kom ik in een soort comateuze toestand terecht waarop jij mij bespringt en zodra je je plezier hebt gehad laat je me afwassen tot het einde der tijden?quote:
Ben je al die PM's met aanbiedingen nu alweer zat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
Ik hou niet van goedkoop. Dat van de sugardaddy meende ik niet. Heus niet.
Principes zijn er om opzij gezet te wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 post van Yuki en hij is om.. Lekker consequent ben jij!
Nee, ik was en ben niet van plan je te bespringen. Dat laatste klikt goed, thoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan wat? Dan zegt de grote ader in mijn hoofd *pats*, kom ik in een soort comateuze toestand terecht waarop jij mij bespringt en zodra je je plezier hebt gehad laat je me afwassen tot het einde der tijden?
Stilte? Zingen zullen we!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
Om 23.16 was hét moment trouwens, zullen we dan een minuut stilte in acht nemen?
Jij had toch een vaatwasser?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik was en ben niet van plan je te bespringen. Dat laatste klikt goed, tho
Truequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]
Dat heb ik je al verteld
In de zilveren zak! Verboden terreinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus hup, hier met die wens-ballen
Dat afwassen kun je sowieso al vergeten, dus helaas hebben jouw epische tieten hun relevantie verloren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik was en ben niet van plan je te bespringen. Dat laatste klikt goed, tho
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de zilveren zak! Verboden terrein
Sinds ik hier veelvuldig heb gemeld dat ik in de rouw ben (JA NOG STEEDS JA!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben je al die PM's met aanbiedingen nu alweer zat?zijn ze niet rijk genoeg?
Dat is makkelijk praten voor iemand die ze nooit heeft mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat afwassen kun je sowieso al vergeten, dus helaas hebben jouw epische tieten hun relevantie verloren.
Soms ben ik er wel, soms niet. Ligt eraan hoe erg ik jullie mis, uiteraard.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan ook over?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Soms ben ik er wel, soms niet. Ligt eraan hoe erg ik jullie mis, uiteraard.
Morgen, ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten voor iemand die ze nooit heeft mogen aanschouwen.
quote:
zijn er zo weinig botte horken dan die zich er niets van aan trekken? gut.. dat had ik niet achter Fok! gezocht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Sinds ik hier veelvuldig heb gemeld dat ik in de rouw ben (JA NOG STEEDS JA!) is het erg rustig in de pee-em.
Dat is onderdeel van het sprookje. Als niemand van het bestaan weet dan gelooft men er niet meer in. Als ze er niet meer in geloven dan werken ze niet meer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan ook over?
En.. Wat mogen dat zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
Oooeeeh, ik wil later écht wel een PREOf een Lusitano
Of een Anda
Das makkelijk praten voor iemand die toch niet van plan is ze te laten zien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten voor iemand die ze nooit heeft mogen aanschouwen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van het sprookje. Als niemand van het bestaan weet dan gelooft men er niet meer in. Als ze er niet meer in geloven dan werken ze niet meer!
Waarom verbaast 2sec googlen me niet dat het over paarden gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
Oooeeeh, ik wil later écht wel een PREOf een Lusitano
Of een Anda
Of ze willen me gewoon niet meer. Dat kan het ook zijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zijn er zo weinig botte horken dan die zich er niets van aan trekken? gut.. dat had ik niet achter Fok! gezocht.
Maar jij weet toch helemaal niet wat er in mijn koppie omgaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das makkelijk praten voor iemand die toch niet van plan is ze te laten zien.
En als je ze in je mond duwt en erop zuigt veranderen ze steeds van kleur gelijk toverballenquote:
ik had t aantal milf hunters wel hoger verwachtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Of ze willen me gewoon niet meer. Dat kan het ook zijn!
Onzin!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Of ze willen me gewoon niet meer. Dat kan het ook zijn!
Ja eh, da's niet een van mijn wensen vervuld...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als je ze in je mond duwt en erop zuigt veranderen ze steeds van kleur gelijk toverballen
Ah.. Als ik nu vraag he, of 't paard van Zorro 1 van die rassen is, kun je me vast 't antwoord geven..quote:
ze wordt er niet jonger op hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had t aantal milf hunters wel hoger verwacht
Nee, een Fries.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah.. Als ik nu vraag he, of 't paard van Zorro 1 van die rassen is, kun je me vast 't antwoord geven..
(Er vanuitgaande dat ze voor de opnames Spaanse paarden hebben gebruikt in Mexico..)
Now where would be the mystery in that?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij weet toch helemaal niet wat er in mijn koppie omgaat
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ze wordt er niet jonger op he
Age is just a numberquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begin je nu weer over leeftijden?
Wel knapper.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij hebben een perfecte leeftijd, zombievriendinnetje!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begin je nu weer over leeftijden?
Ja, maar van snuit mag ik al niet eens meer wild doenquote:
Mijn oma is nog singlequote:
Uiteraard.quote:
Laten we het er maar op houden dat je voor nu gelijk hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Now where would be the mystery in that?
Das onzin.. Das voor als je straks de 40 gepasseerd bent, en dat duurt nog even..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar van snuit mag ik al niet eens meer wild doen
Snuit mag je op zn muil meppen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar van snuit mag ik al niet eens meer wild doen
Feli met je driejarig milf-jubileum, L-E!quote:
quote:
Oeh, grappig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een fries paard in mexico?
Die kan dat toch niet verstaan
Mannen zijn net rode wijn, worden lekkerder naarmate ze rijpen..quote:
Dat is toch t principe van een Milf?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omgquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen zijn net rode wijn, worden lekkerder naarmate ze rijpen..
Vrouwen zijn net witte wijn, die verzuren alleen maar...
Maar soms heb je een uitzondering en kom je een witte wijn tegen die ook alleen maar lekkerder wordt naarmate deze rijpt.. L-Eik geloof dat jij er zo 1 bent..
/slijm
quote:
Als jij vindt dat jij tot de groep "jullie" hoort, dan zal dat geen ontkennend antwoord opleveren.quote:
Zoals ik al zei: Snuit moet je af en toe even op zn muil meppen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar soms heb je een uitzondering en kom je een witte wijn tegen die ook alleen maar lekkerder wordt naarmate deze rijpt.. L-Eik geloof dat jij er zo 1 bent..
/slijm
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als jij vindt dat jij tot de groep "jullie" hoort, dan zal dat geen ontkennend antwoord opleveren.
De wel bekende, corrigerende tikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Snuit moet je af en toe even op zn muil meppen.
Wanneer is je afspraak bij de dokter? Volgensmij is er gisteren meer stuk gegaan dan je schouders..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
/slijm
Deze neger heeft het helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
/slijm
Do you want me to hold the sign for you?quote:
Net zoals een haperende cd-speler.. die moet soms ook even een ferme corrigerende tik hebben, en dan doet ie het weer normaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Snuit moet je af en toe even op zn muil meppen.
You have a sarcasm sign?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Do you want me to hold the sign for you?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Do you want me to hold the sign for you?
Keira Knightley is bezetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Snuit wel schattig als ie verliefd is.
Sinds wanneer? Ach, 't is Hollywood, dat duurt nooit lang.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:VfcIsvEi8SlcTM:http://api.ning.com/files(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Leonard heeft 'm geleend.
Alles kan kapotquote:
quote:
Beetje laat nu he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef PeuRac het volgende:
Wtf, de Ikea in Hengelo, zit zowat in Borne
OMG!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef PeuRac het volgende:
Wtf, de Ikea in Hengelo, zit zowat in Borne
quote:
quote:
Maar hij zoekt het ook pas de avond ervoor uit.. Das ook niet handigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, soms is ie blonder dan ik was.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, soms is ie blonder dan ik was.
quote:
Nu is mn route pas zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar hij zoekt het ook pas de avond ervoor uit.. Das ook niet handig
Wat voor een dansstijl?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
En ik wil weer eens dansen verdomme!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu is mn route pas zeker![]()
En ik schrijf em weer uit zoals ik in mn Chauffeurs tijd deedKijken of het met nog lukt morgen
![]()
@MB, ik heb de DomDom voor de zekerheid wel mee
quote:
Ik ben serieus nog nooit verkeerd gereden op mijn eigen aantekeningenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit verkeerd gereden op mijn eigen aantekeningen(wedden dat het morgen mis gaat?
)
Zoals de meeste vrouwen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben locationally challenged...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
En nee, dat is niet doelloos stampen!
Mannen kunnen dat vrij goed he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit verkeerd gereden op mijn eigen aantekeningen(wedden dat het morgen mis gaat?
)
mag best met superlatieven hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met mij getechno'ed!quote:
Is het heel erg als ik weet dat de N344 langs de hoeren van Deventer komt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mijn timing is perfectquote:
Stiekem vond je het wel gezellig, wat langer met mij over straat zwalken!quote:
Jouw huis is ook makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat vrij goed he?
Toen mijn ex me ophaalde voor onze eerste date, vanuit Limburg, had hij een papiertje bij zich met drie zinnen over de route. Reed in 1 keer zo naar mijn huis toe. Mannen zijn niet te geloven.
Was dat altijd maar zo hequote:
Grote kans dat als ik t papiertje vergeet, ik het nog weetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen mijn ex me ophaalde voor onze eerste date, vanuit Limburg, had hij een papiertje bij zich met drie zinnen over de route. Reed in 1 keer zo naar mijn huis toe. Mannen zijn niet te geloven.
Hahaha ja idd, die komt uit in de stad jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik weet dat de N344 langs de hoeren van Deventer komt?
opschrijven? wat een watje wijf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stiekem vond je het wel gezellig, wat langer met mij over straat zwalken!
Die van MissB ookquote:
Dat is aan de andere kant van de weg! Echt heel vlakbij!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van MissB ookMn oom en tante wonen er vlakbij
(nouja, in Schalkhaar)
quote:
ik moet vanalles opschrijven om het niet te vergeten, maar een route valt daar doorgaans niet onder.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Meer mensen moeten dingen opschrijven. Met pen en papier!
Ik moest altijd vanuit Doetinchem in de richting van Olst (naar t Kasteel), dan kwam ik er practisch langs en zag je de rode gloedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha ja idd, die komt uit in de stad ja
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest altijd vanuit Doetinchem in de richting van Olst (naar t Kasteel), dan kwam ik er practisch langs en zag je de rode gloed
Nou! Iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze wonen iets verder, tegenover de Lidl en de (volgens mij) Chinees, in dat hele grote "gebouw"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van de weg! Echt heel vlakbij!
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
En nee, dat is niet doelloos stampen!
Snuit! Hint!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Da's nog vlakbij hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wonen iets verder, tegenover de Lidl en de (volgens mij) Chinees, in dat hele grote "gebouw"
Niet als ik het doe hoor.quote:
Schalkhaar..? Dat komt me bekend voor.. Lang geleden toen ik nog Schoolmeubels reed kwam ik geregeld in Deventer..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van de weg! Echt heel vlakbij!
ik weet wel een oplossingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Zwager heeft een collega die een foto van mij heeft gezien en zijn zinnen op mij heeft gezet. Dus al heel de week krijg ik onder lunchtijd een sms van Zwager, of ik 'echt echt echt niet - weetjehetzeker? uit eten wil' etc, gedwongen/omgekocht door de bewuste collega zeker, en nu heeft die collega me toegevoegd op FB maar ik wil niehieeeeeeeeet.
(Wat een lange zin, met veel komma's.)
Dan accepteer je toch niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Zwager heeft een collega die een foto van mij heeft gezien en zijn zinnen op mij heeft gezet. Dus al heel de week krijg ik onder lunchtijd een sms van Zwager, of ik 'echt echt echt niet - weetjehetzeker? uit eten wil' etc, gedwongen/omgekocht door de bewuste collega zeker, en nu heeft die collega me toegevoegd op FB maar ik wil niehieeeeeeeeet.
(Wat een lange zin, met veel komma's.)
Ja, opzich welquote:
Echt wel!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk het wel, kom niet zo vaak in Schalkhaar. Ja om er door te rijdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, opzich welweet je welk gebouw ik bedoel trouwens?
Ik heb gewoon een ouderwetsche papieren agendaquote:
Ik vond het wel lief.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik moet vanalles opschrijven om het niet te vergeten, maar een route valt daar doorgaans niet onder.
snap ikquote:
Yuki vind ik nu wel, de paddenstoelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu's place kan ik na vanavond wel zonder domdom..
Yuki's wordt lastiger.. Die heb ik op aanwijzingen van Peu gereden..
Evie en Me-Mo weet ik dan weer wel..
Evie en Me-Mo zijn makkelijk, Yuki trouwens ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu's place kan ik na vanavond wel zonder domdom..
Yuki's wordt lastiger.. Die heb ik op aanwijzingen van Peu gereden..
Evie en Me-Mo weet ik dan weer wel..
Iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yuki vind ik nu wel, de paddenstoel
En dan nog de juiste keus maken om bij het parkeerterrein te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie en Me-Mo zijn makkelijk, Yuki trouwens ookalleen op de rotonde de juiste afslag nemen,dan rij je er tegenaan
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan nog de juiste keus maken om bij het parkeerterrein te komen
Yuki is belachelijk makkelijk idd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie en Me-Mo zijn makkelijk, Yuki trouwens ookalleen op de rotonde de juiste afslag nemen,dan rij je er tegenaan
Dat laatste stukje weet ik dan weer wel.. Maar het eerste deelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan nog de juiste keus maken om bij het parkeerterrein te komen
Je hebt een doel bij het stampen?quote:
Die zin kan je ZO FOUT opvattenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki is belachelijk makkelijk idd.
Nee, maar ik stamp niet echt, ik blijf charming as even natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je hebt een doel bij het stampen?
Ik meestal niet..ik denk er niet echt bij na en gaaaa gewoon.
Geen doel, geen gedachte..gewoon enjoy..
quote:
Ik ruik een sig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki is belachelijk makkelijk idd.
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
naar MissB kan ik nu 3 routes uit mn hoofd rijden en ik ben er nog niet eens geweest![]()
In Hengelo wordt het lastiger, daar ben ik járen geleden voor het laatst geweesten kwam er al bijn nooit.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Patsers.
Ik kan in mijn eigen huis soms de badkamer niet eens vinden. Zo groot woon ik niet nee.
Zoveel drink ik ook wel eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Patsers.
Ik kan in mijn eigen huis soms de badkamer niet eens terugvinden. Zo groot woon ik niet nee.
Ow, maar het ene kan samengaan met het ander. Eigenlijk best wel aantrekkelijk om gewoon keihard te stampen in plaats van wat dansbewegingen om je charme niet te verliezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik stamp niet echt, ik blijf charming as even natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Patsers.
Ik kan in mijn eigen huis soms de badkamer niet eens terugvinden. Zo groot woon ik niet nee.
We pikken Samzz van station Hengelo opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Creepy!
Hengelo kan ik zo vinden, maar ja, niet vanuit Enschede
Oh maar ik ben er niet zo mee bezig ofzo!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow, maar het ene kan samengaan met het ander. Eigenlijk best wel aantrekkelijk om gewoon keihard te stampen in plaats van wat dansbewegingen om je charme niet te verliezen.
Ik weet alleen de Ikea te vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We pikken Samzz van station Hengelo op
en dan ook niet vanuit t centrum zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet alleen de Ikea te vinden
Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik ben er niet zo mee bezig ofzo!
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en dan ook niet vanuit t centrum zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |