quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mwah.. niet overdrijven, het is dat ik verliefd ben op Peuter en jou voor lief neem
Disturbing, this isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mwah.. niet overdrijven, het is dat ik verliefd ben op Peuter en jou voor lief neem
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik de politie bellen.
quote:
Haar kleine knul is een held!quote:
Bolletjes? Samzz is een junk?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik morgen na de IKEA nog even de stad in ga om nieuwe bolletjes te scoren
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haar kleine knul is een held!en kan met de bal gooien als een dolle!
En treinbanen maken
Alleen is L-E daar beter in
En hij is
jarig
Ja, heerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik denk eerder om ze op d'r piercing(s) te schroeven..quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik wil ook weer eens een nieuwe in mijn navel
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Stomme zus!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Ben ik toch tot midden in de nacht bezig geweest om moederziel alleen het huis te versieren, heeft Zus vanmorgen op hyves gezet dat ze het zo druk had vandaag met onder andere "Het huis versieren, want J. is alweer drie!". WTF.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Ben ik toch tot midden in de nacht bezig geweest om moederziel alleen het huis te versieren, heeft Zus vanmorgen op hyves gezet dat ze het zo druk had vandaag met onder andere "Het huis versieren, want J. is alweer drie!". WTF.
Ga je mee naar Enschedeeee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik wil ook weer eens een nieuwe in mijn navel
Beidequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Evie het volgende:
[..]
I knowAlleen belemmerd het mijn visie meer.. als ik omlaag kijk... al is er weinig van over
Of bedoel je dat je ook naar mn reet kijkt?(die gister veel complimentjes kreeg
)
quote:
Samzz kan je vast wel brengen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh gezellig, maar goed, hoe kom ik thuis?
We slepen Peu meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh gezellig, maar goed, hoe kom ik thuis?
Billenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
Ik vind reet altijd zo a-seksueel klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |